بخش کلاسیک لندروور از دیفندر V8 تروفی رونمایی کرده که تنها ۲۵ دستگاه از آن تولید میشود و جذابیت منحصربهفردی دارد که حتی نسل جدید دیفندر هم نمیتواند بهپای آن برسد. لندروور کلاسیک این خودرو را بر اساس دیفندر مدلهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ ساخته اما این پروژه با پیشرفتها و ارتقاءهای زیادی همراه بوده است. این ارتقاءها با پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 تنفس طبیعی آغاز میشود که ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۱۵ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک و گیربکس کمکی دو سرعته به هر چهارچرخ انتقال پیدا میکند. دیفندر تروفی به دیفرانسیل مرکزی و همینطور دیفرانسیلهای عقب و جلوی وظیفه سنگین هم مجهز است.
دیفندر تروفی در دو نسخهٔ ۹۰ و ۱۱۰ به بازار عرضه میشود که همهٔ آنها در بیرون به رنگ منحصربهفرد زرد ایستنور با تریم مشکیرنگ در گلگیرها، کاپوت و درب پشتی هستند و بهصورت استاندارد روی رینگهای ۱۶ اینچی فولادی قرار میگیرند. سایر تغییراتی که روی این خودرو انجام گرفته تجهیز به وینچ جلو، اکسپیدیشن کیج چندنقطهای، باربند، محافظت از زیر بدنه، افزایش ورودی هوا، نورافکنهای LED و لاستیکهای آفرودی هستند.
خریداران این دیفندر ویژه در داخل نیز از صندلیهای اسپرت ریکارو با تودوزی چرمی مشکیرنگ و دوخت زردرنگ، ساعت اختصاصی لندروور تروفی و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی لندروور کلاسیک با ناوبری و اتصال گوشی هوشمند سود خواهند برد. مدیر لندروور کلاسیک در مورد این خودرو میگوید:
لندروور دیفندر همیشه چیزی فراتر از یک خودرو بوده است و دیفندر تروفی جدید این ویژگی را برای نسل جدید ماجراجویان زنده میکند
البته این ماشین هرگز ارزان به دست نمیآید زیرا قیمت آن در بریتانیا از ۱۹۵ هزار پوند معادل ۲۷۰ هزار دلار آغاز میشود. خریداران این دیفندر V8 تروفی با خودروی خود به یک ماجراجویی سهروزه در قلعهٔ ایستنور هم دعوت میشوند.
مازیار
۲۴ بهمن ۱۳۹۹افسانه زنده
مزدا
۲۴ بهمن ۱۳۹۹پیرمرد همیشه سرحال
کسی با قیمتش کنار بیاد یه ماشین کلکسیونی و نوستالژی هست
زیزیگولو
۲۴ بهمن ۱۳۹۹قیمتش عجیبه
Reza
۲۴ بهمن ۱۳۹۹با این پول یه چیپ رانگلر و یه خونه تو آمریکا میشه خرید بقیش هم پس انداز کرد.
پدر خودرو سازی جهان
۲۴ بهمن ۱۳۹۹یکم گرون نیست؟!
Farzad
۲۴ بهمن ۱۳۹۹کاملا ارزششو داره ، لندروور فوق تخصص ساخت همچین اعجوبه هاییه
پایدار
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ب هیچ عنوان ارزش ۲۷۰ هزار دلار رو نداره
تمامی قطعات چ فنی موتوری و چ وینچ و الایدی و صندلی و سینی رو میشه در همین انگلستان ب دیفندر از اضافه کرد با قیمتی بسیار کمتر با برند عالیه ARB استرالیا.
تنها ارزش کولکسیونی تعداد تولید محدود رو داره نه چیزی بیشتر
Farzad
۲۴ بهمن ۱۳۹۹آیا کیفیت قطعات یه لوازم یدکی فروش رو میشه با کاری که لندروور ارائه داده مقایسه کرد ؟
ولی آفرین ارزش کلکسیونی ، نکته ای که دوستان به خاطر تعصب ندیدن ، پس کاملا می ارزه .
Benz
۲۴ بهمن ۱۳۹۹عوضش یه خودروی همه جا رو عالی داری
R@m!n
۲۴ بهمن ۱۳۹۹جی کلاس : تورو خدا مارو دور ننداز
??Amin_sto??
۲۴ بهمن ۱۳۹۹واقعا این ماشین هیچ وقت قدیمی نمیشه
با این رنگ زرد چقدر خوشگل شده
T.C.B.K
۲۴ بهمن ۱۳۹۹?? 270 هزار دلار….. واسه لندروور???????
خدای آفرود فقط جیپ… آمریکایی اصل. آفرود عالی.
وقتی میشه جیپ خرید. اونم با 1/4 قیمت این. من لزومی نمیبینم این لندروور رو بخرم
جیپ = ???
لندروور = ???
JDM
۲۴ بهمن ۱۳۹۹داداش چخبره 270 هزار دلار!!
ali (chevy nova)
۲۴ بهمن ۱۳۹۹هه
وقتی میگم الکی گرون یعنی همین دیگه
270 هزار تا بدی برای ماشینی که از اون بهترش رو میشه با قیمت خیلی معقول تری خرید
Farzad
۲۴ بهمن ۱۳۹۹میشه یه موردش رو نام ببری ؟
پایدار
۲۴ بهمن ۱۳۹۹منظور شما الان اینکه بهترین ماشین افروود لندرور دیفنره؟شما تجربه افروود با این ماشین و دیگر افروودرهارو داشتین؟
یانکی
۲۴ بهمن ۱۳۹۹به جا پرداخت این همه پول بی زبون برا ماشینی که وقتی شیشه سمت راننده بالا باشه دست سمت در نتونی از رو فرمون برداری.مجبور باشی شیشه رو بدی پایین و بزاری رو لبه پنجره برا استراحت.60 الی 70 میدی به راگلر srt8 با 475 اسب لذت میبری.
$ÃЪŦÏЛ$
۲۴ بهمن ۱۳۹۹هه هه هه هه????
یانکی بهترین مثال رو زدی،آفرین??…
آخه اینم شد رستوماد؟!اون c/kای که چندین پست قبل بود رو به این ترجیح میدم،این چیه آخه….
MahyarM.A.R
۲۴ بهمن ۱۳۹۹جی کلاس شش چرخ
ali (chevy nova)
۲۴ بهمن ۱۳۹۹از رانگلر روبیکان تا فورد برانکو رو میشه با قیمت خیلی مناسب تر خرید که هم کارایی دارن و هم ظاهر و با یه هزینه خیلی معقول میشه به بهترین شکل ارتقاشون داد و لذت برد.
حیف پول که کسی بده برای این لندروورکه شبیه جعبه کفش هست و مثلا خواستن سبک رترو روش پیاده کنن
Farzad
۲۴ بهمن ۱۳۹۹یانکی در اینکه رانگلر خیلی خوبه شکی نیست ، اما اصلا با این قابل مقایسه نیست ، شما استایل رو نگاه کن انگار مخصوص ارتش ساخته شده نه برای استفاده یه آدم معمولی ، به هر حال گرونیش بی علت نیست هر چی پول بدی آش میخوری .
ali (chevy nova)
۲۴ بهمن ۱۳۹۹اگه به ظاهر بخواییم بسنده کنیم که رانگلر هم خیلی راحت میشه ظاهرش رو ارتشی کرد.
تازه قیمت زیاد نشونه خوب بودن مطلق نیست چون همونطور که موتور ترند هم مسابقه گذاشت نویگیتور با قیمت کمترش از بنز gls و بی ام و x7 بهتر ظاهر شد
Farzad
۲۴ بهمن ۱۳۹۹Mahyar من اون تن لش ۶ چرخ نمایشی رو خیلی دوس دارم اما اصلا در اون حد نیست که بشه با این مقایسش کرد .
Farzad
۲۴ بهمن ۱۳۹۹پایدار شما که پر از تجربه ای بگو بهترین ماشین آفرود چیه ؟
نکنه رانگلره که ایمنیش ضعیفه و تکان های مرگبار داره به خاطر مشکلات اکسل و غیره و ذالک ، آخه با چه زبونی بگم هیچ ارزونی بی علت نیست ، هیچ گرونی هم بی حکمت نیست .
ali (chevy nova)
۲۴ بهمن ۱۳۹۹کدوم لرزش و ایمنی کم.
ایمنیش کمه و داره تو بازار رقابتی امریکا سالی 240/000 دستگاه میفروشه؟؟؟
لرزش داره قراره روش موتور 392 با بیش از 400 اسب قدرت بذارن؟؟؟
متعصب نباش
منطقی باش
مازیار
۲۴ بهمن ۱۳۹۹بله قطعا بهترین ماشین آف رود دنیا لندروور دیفندره
اگه مثل من درحال گذر از دوره جوانی باشید حتما به یاد دارید که از قدیم ماشین کار تمامی ادارات و وزارت خونه ها از قبیل بهداشت و راه و ترابری و آموزش و پرورش و غیره چیزی نبوده بجز لندروور و جالب اینکه این موضوع در کشورهای دیگه هم دیده میشه
یا برنده اکثر مسابقات آف رود در نیم قرن اخیر
یا ماشین مورد استفاده گروههای فیلم برداری حیات وحش
در تمام این موارد بیشتر از هفتاد درصد ماشینها لندروور هست و باقی لندکروز اتاق کوچک
و لازم به توضیح نیست که در این انتخابها “سلیقه” هیچ نقشی نداره فقط و فقط کارایی و قابلیت بالا
ali (chevy nova)
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ماشین ارتش هم جیپ بوده و تو خیلی از کشورها جیپ اصلی ترین ماشین ارتشه
JDM
۲۴ بهمن ۱۳۹۹نه داداش
ماشین خیلی خوبیه ولی قیمتش فحش ناموسه
R@m!n
۲۴ بهمن ۱۳۹۹چقدر تلاش می کنن دیفندر جدیدو بچسبونن به قدیمیش ??
واقعیت چیزه دیگه ایه
ali (chevy nova)
۲۴ بهمن ۱۳۹۹والا قدیمیش هم چیزی نبود که بخوان جدیدش رو به اون بچسبونن
R@m!n
۲۴ بهمن ۱۳۹۹خیلی بهتر از این کراس اوور جدیدشونه
Me
۲۴ بهمن ۱۳۹۹با علی موافقم
۲۵۰ هزار چوخ گرون تر از ارزشش قیمت گذاری شده
Farzad
۲۴ بهمن ۱۳۹۹قدیمیش چیزی نبود ؟ ?
جایزه تعصب آمیز ترین کامنت سال رو بهت اهدا میکنم .
دانیال_Surrey،England
۲۴ بهمن ۱۳۹۹اینا رو ول کن برادر تا چند وقت پیش تو غارشون بودن.
یه بابایی از آفریقا اومده یه کمپانی راه انداخته اینا دور برداشتن.
کرونا که بره مدارس باز بشه کمتر از اینا میبینیم.
..
اونوقت دوستمون امیر ماشین میگه تقصیر ماهاس!!
حیف دوستان طرفدار آمریکایی مثل پرهام و شما….
Farzad
۲۴ بهمن ۱۳۹۹دانیال جان موافقم ، اصلا با حرفاشون کاری کردن از هر چی ماشین آمریکاییه حالمون به هم بخوره !!
ali (chevy nova)
۲۴ بهمن ۱۳۹۹حال شما چه از امریکایی بهم بخوره یا نه ذره ای تو فروش و محبوبیتشون تو دنیا تاثیر نمیذاره
Farzad
۲۴ بهمن ۱۳۹۹حال شمام چه از اروپایی ها بهم بخوره یا نه ذره ای تو فروش و محبوبیتشون تو دنیا تاثیر نمیذاره
ali (chevy nova)
۲۴ بهمن ۱۳۹۹من نگفتم از اروپا بدم میاد
گفتم ماشینهاشون الکی گرونن تمام
این شماها هستید میگید با این حرفهای که من و دوستان میزنن و عینه واقعیت هم هست از خودروسازان امریکای بدتون اومده
پایدار
۲۴ بهمن ۱۳۹۹فرزادجان همین قدر ک توی سایت پدال کلکل بین تسلا و ماشینسازیه چین و ژاپن و کره و امریکا هست ۱۰ برابرش رو ماهایی ک علاقه ب آفروود داریم با دوستانمون داریم به شکل دیگه. اما نکته زیبای تفاوت کلکل ما اینجاست که برتریه هر برندی رو ما به میزان علاقه صاحب ماشین به ماشینش میدونیم.بنده تویوتابازم.از چندین سال قبل بترتیب با تایگر، ویگو و الان روو زندگی کردم.تجربه چندساعت رانندگی خارج از جاده با رانگلر و لندی دیفندر ک بصورت گذرموقت وارد شدن روهم داشتم.
نکته اینجاست که اگه واردات خودرو ازاد بود گلادیاتور یا برانکو انتخابم میبود. با اینحال هیچ وقت هم سمت دیفندر نمیرفتم!
جامعه آفروود هیچ برندیو برترین نمیدونه!گیر کردن و تپیدن و اضافه کاریای آفروود مال همه برنداسحالا لندروور یکم بیشتر ?
Farzad
۲۴ بهمن ۱۳۹۹مگه شما همش نمیگی ماشینای اروپایی الکی گرونن ؟ خیله خب ، یه دلیل منطقی بیار که چرا این همه فروششون بالاست و طرفدار دارن حتی در آمریکا ؟
کلاسیک
۲۴ بهمن ۱۳۹۹شما امریکاییا هرچقدرم از ماشین الانی انگلیسی سوئدی ژاپنی کره ایی متنفر باشین نمیتونین رویه رو عوض کنین. به هر حال زور خودتونو بزنین . کاش حداقل پاس امریکایی داشتین میگفتیم بله ماشین وطنشونه. اینطور زوووور میزنن
ali (chevy nova)
۲۵ بهمن ۱۳۹۹کلاسیک
اول با اکانت اصلیت بیا بعد جوابت رو میدم
Benz
۲۴ بهمن ۱۳۹۹امریکایی های پدال !!!!! لطفا عینک تعصب رو بزارید کنار. قطعا امریکا تو افرود جزو بهترین هاست ولی دلیل بر این نمیشه که برند های دیگه رو اشغال فرض کنیم ولی اقای GM یه چی رو راست میگه که بعضی اروپایی ها الکی گرونن ( نه همشون).
ali (chevy nova)
۲۴ بهمن ۱۳۹۹تعصبی نیست
واقعیت جوریه که فکر میکنید تعصب هست.
قیمت 270 هزار دلاری به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
کسی که دنبال افرود قدرتمنده با این حجم از پول میتونه حتی هامر h1 ارتشی هم بخره که 10 برابر از این قوی تره و افرود تر
اگه دنبال یه افرود جمع و جور هم باشه رانگلر روبیکان و برانکو قابل خریده.
Benz
۲۴ بهمن ۱۳۹۹من منظورم این بود فقط نباید به معایب ( مثل قیمت و……) اشاره کرد باید از خوبی هاشونم بگیم
Sina
۲۴ بهمن ۱۳۹۹همیشه یه ماشین کلاسیک و با امکانات روز دنیا رو دوست داشتم
Khosrow
۲۴ بهمن ۱۳۹۹270000 دلار ؟ ? / این بابا به تنهایی قیافش کفاره داره / فک کن 7 میلیارد هزینه کنی که بری طبیعت بکر رو هم به فنا بدی و برگردی که تو جمع صدات بلندتر باشه ? / شما سر پیچ راهنماتو بزن عمویی برا ما تهشی ..
یوسف
۲۴ بهمن ۱۳۹۹آقا اونایی که فکر میکنن گرونه…. نخرین…. برین اون چیزایی که دوست دارین بخرین…. تعدادش محدوده بزارین واسه ما
?Ali Hossein?
۲۴ بهمن ۱۳۹۹خیلی دلربا شده!!
مهدی
۲۵ بهمن ۱۳۹۹قیمتش یه زره بالاس ولی من این کار لندرور رو بهش نمره بیست میدم که مثل خودرو سازی های دیگه این افسانه رو از بین نبرده
من این ماشین رو خیلی دوست دارم
Mf1
۲۵ بهمن ۱۳۹۹اکثر دکتر مهندسهای امریکایی چه از نوع سلبریبتیش چه از ورزشکارهای امریکای اکثر خودروهای اروپایی سوارن
بخاطر همینه فروش خودروهای اروپایی زیاده
بردیا
۲۹ بهمن ۱۳۹۹پیرمرد زنده شد
بازم چیزی به ما نمیرسه :|
حیدر حسن پور
۱۲ تیر ۱۴۰۰یک اسطوره واقعی و جذاب هستش
من هر وقت اسم لندرور به گوشم میرسه اولین تصویری که توی ذهنم نقش میبنده همین ماشین هستش فقط این نسخه اش چون قدیمی هست و الآن میسازند و محدوده گرون هست