شرکت East Coast Defender (بهصورت مخفف ECD) به خاطر ارتقاء و تقویت لندروورهای دیفندر و تبدیل آنها به آفرودرهای توانمندتری شهرت دارد. آخرین ساختهٔ این شرکت پروژهٔ گوست نام دارد و بر اساس نسخهٔ D110 دیفندر ساخته شده است. این خودرو در بیرون از ویژگیهای خاصی مثل رنگ خاکستری ویژه، سپر جلوی فولادی با وینچ و دیلایتهای LED، یک نوار چراغ LED روی سقف، زیر پاییهای جانبی فولادی، رول کیج، پکیج بکسل و رینگهای ۲۰ اینچی موندیال رترو با لاستیکهای آفرود برخوردار است.
فضای داخلی این جانسخت بریتانیایی نیز با چرم خاکستری و دوخت سبزرنگ، صندلیهای جلوی پوما، صندلیهای ردیف دوم با تقسیم ۶۰ به ۴۰ و چهار صندلی طولی در قسمت بار، بازآوری شده است. غربیلک فرمان چوبی، آمپرهای متفاوت، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با کارپلی، سیستم صوتی JL و دریچههای تهویهٔ عقب نیز از دیگر ویژگیهای داخلی پروژهٔ گوست هستند.
همانند اکثر پروژههای ECD، این دیفندر هم یک جراحی پیوند قلب را تجربه کرده و پیشرانهٔ اصلی آن با یک موتور هیجانانگیزتر جایگزین شده است. ECD زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 ساخت جنرال موتورز را قرار داده است. این موتور که از نوع LS3 بوده و متعلق به کوروت است، ۴۳۰ اسب بخار قدرت دارد که این دیفندر را بسیار قویتر از نسخهٔ استاندارد کرده است. انتقال نیروی این موتور هم توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک صورت میگیرد.
(ali (chevy nova
۱۸ مرداد ۱۳۹۸و بازهم موتور 6/2 لیتری بیگ بلاگ جنرال موتورز قدرت بخش این ماشین شد
همه میدونن برای اونکه ماشین رو ارتقا بدن در بخش فنی موتوری جز موتورهای جی ام نمیتونه این کار رو به بهترین وجه ممکن انجام بده
یانکی
۱۸ مرداد ۱۳۹۸علی جون بیگ بلاک نیست.اسمال بلاکه.بیگها فقط به صورت افتر مارکت یا سفارشی تولید میشن.
Mehrzad
۱۸ مرداد ۱۳۹۸#ژنرال ?❤️