رنجروور اسپورت PHEV که اخیراً معرفی شده ادعا میکند بدون از دست دادن تواناییهای خود در سطوح سرسخت و خشن توانسته دوستی بیشتری با محیطزیست داشته باشد. برای اثبات این موضوع رنجروور به چین رفته تا با جاده اژدها و پلههای بیشماری دستوپنجه نرم کند.
پیچهای جاده اژدها به کوهستان تیانمن میرسد و از ۹۹ پیچ چالشبرانگیز تشکیل شده است. این جاده به مکانی با نام دروازه بهشت میرسد اما به منظور رسیدن به بهشت شما باید ۹۹۹ پله را با زاویه ۴۵ درجهای بالا بروید.
راننده رزرو فرمول ۱ جگوار و برنده مسابقات لمانز آقای هو پین تانگ پشت فرمان رنجروور نشسته تا با استفاده از پیشرانه بنزینی انجینیوم و واحد الکتریکی به مصاف این چالش سخت برسد. خروجی مجموع این پیشرانه به ۳۹۸ اسب بخار و ۶۴۰ نیوتون متر گشتاور میرسد و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت آن نیز در ۶.۳ ثانیه ثبت میشود.
یکی از برجستهترین سیستمهای بکار رفته در این خودرو سیستم پاسخ به سطح است که عملکرد هر چرخ را بهینه میکند. این سیستم چهار چرخ محرک پیشرفته در صحراها، طوفانها و… تست شده است. هو پین گفته است:
من فرمول E و فرمول ۱ را تجربه کرده و در مسابقات ۲۴ ساعته لمانز نیز برنده شدهام اما این موضوع یکی از چالشبرانگیزترین جدالهایی بوده که داشتهام. رنجروور اسپورت پلاگین هیبریدی عملکرد و فوقالعادهای داشته است.
رنجروور اسپورت PHEV P400e در محیطهای دوستانه و در حالت تمام الکتریکی میتواند تا ۵۰ کیلومتر را با اتکا به نیروی الکتریسیته حرکت کند. با استفاده از شارژر نوع دوم میتوان در ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه باتریها را شارژ کرد.
(Ali (Chevy nova
۲۵ بهمن ۱۳۹۶کاره جالبى کرده
دىروز ىه رنجروور سفىد سمت پردىس دىدم براى ىه مکانىک بود
زىر ماشىن جک زده بود و پلوس رو باز کرده بود منم که کنجکاو تو اىن موضوعات رفتم پىشش و خسته نباشىد گفتم و سر صحبت رو باز کردم
باهاش بحث کردم سر افرود رنجرور و جىپ چروکى به عنوان 2 رقىب
گفت چند سال پىش ىه چروکى 76 داشته با موتور 8 و دنده دستى
مىگفت افرود رنجرور و جىپ خىلى شبىه همن اما تفاوت بزرگشون اونه که رنجرور کابىنش بسىار کم صدا تر و اروم تره اما چروکى داخل کابىنش سر و صدا خىلى بالاست
از لحاظ لوازم هم گفت چروکى بخاطر اونکه خىلى لوازماش با اهو و سىمرغ مشترکه راحت تر پىدا مىشه و ارزون تره
فقط انگلستان
۲۵ بهمن ۱۳۹۶(Ali (Chevy nova عزیز و گرامی و شورلت کوروت سوار
اگه منظورت از رنجرووری که دیدی اون رنجروورهای قدیمی که اسمشون رنجروور ولار هستش باید بگم که امتحان خودشون رو پس دادن درست همانند سیمرغ یا شورلت بلیزر و …
یکی از دوستام تعریف می کرد می گفت صاحب کارش یه شورلت بلیزر داره که خیلی از روزا من رو از سرکار تا خونه می رسونه می گفت وقتی سوارش می شی توش گم می شی اینقدر که بزرگ و جاداره وقتی سوارش می شی دیگه هیچ ماشینی رو ماشین نمی دونی و می خوای از روشون رد بشی از نظر قدرت هم می گفت چند بار باهاش از سراشیبی های تند رد شدیم که مثل آب خوردن بالا می رفت بدون گاز دادن اضافی می گفت حتی یه بار هم موقع رسوندنم به خونه لاستیکش توی یه جدول کنار خیابون گیر کرد که دوستم بهش گفته بود الان بیست نفر هم نمی تونن بیارنش بیرون باید به یه ماشین کِشنده زنگ بزنیم که صاحب کارش گفته بود این شبه چاله ها مثل یه جوک خنده داره برای این ماشین و یه گاز کوچیک داده بود و خیلی راحت لاستیکش بیرون اومده بوده انگار این جدول ها براش مثل حل کردن جدول های راحت ریاضی مدارس ابتدایی بود و بلیزرم انگار یه دانشمند ریاضی
در مورد رنجروور های ولار قدیمی هم از هر کسی می پرسم که اگه سوارش شدی سواریش چه طوره ده دقیقه فقط از فنربندی خیلی نرمش حرف می زنن
خلاصه علی جان اون ماشین ها اسطوره بودن و اگه الان هم آدم یکیشون رو داشته باشه لذت سواری یه خودرو واقعی رو کاملا حس می کنه.
امیر.عارف
۲۵ بهمن ۱۳۹۶دیدن محصول تولید کننده ای که هر روز برای بهتر شدن تلاش و هزینه میکنه همیشه لذت بخشه. اما چه کنیم که خودروسازهای ما بدلیل مشغله ی زیاد حتی به بهبود فکر هم نمیکنند
F۲۲RAPTOR
۲۵ بهمن ۱۳۹۶اندرون خالی ، چیزی نیست که فکر کنن باش .
امیر.عارف
۲۵ بهمن ۱۳۹۶موافقم
علی
۱۶ اسفند ۱۳۹۶به نظر من ماشین بی روح و غیر هیجان انگیزیه و از همه بدتر کوپه بودنشه که کاملا از حالت کاربردی به حالت ویترینی تبدیلش کرده . متاسفانه بیشتر خودروهای(((((( اینگیلیسی)))) خالی از هر گونه هیجان ساخته میشن( البته این رو فراموش نکنیم شرکت لندروور کاملا متعلق به شرکت تاتا موتور هندوستان کبیره ) دقیقا برعکس خودروهای ((((آلمانی ، آمریکایی)))).
با تچکر
فقط انگلستان
۲۵ بهمن ۱۳۹۶سیستم تعلیق جادویی رنجروور رو دیدیم که چه طور نرمی خودش رو نشون داد انگار نه انگار داشت از اون همه پله بالا می رفت اینقدر نرم و بدون تکون اضافی رد شد که آدم فکر می کرد زمینِ آسفالته
رنجروور همیشه نرمی خودروهاش رو با بنز اس کلاس مقایسه کرده چیزی که از همون روز تولید اولین مدل رنجروور مد نظر داشته یعنی یه سیستم تعلیق فوق نرم و آرامش بخش.
Auto Biography
۲۵ بهمن ۱۳۹۶به نظر تون لندکروز می تونه این کارو انجام بده؟؟؟؟؟؟
Porsche & Mercedes
۲۵ بهمن ۱۳۹۶از پله بالا رفتن??
اره میتونه….
بااین ارامش و نرمی که توی رنجرور بود از پله ها بالا بره??? ..نه نمیتونه…
Mohammadreza
۲۵ بهمن ۱۳۹۶دوست عزیز برو تو یوتیوب سرچ کن land cruiser vs range rover off road
و ویدیو هایی رو که میاره همشونو ببین خودت جوابتو پیدا میکنی
fara2001
۲۵ بهمن ۱۳۹۶بابا یکی این دیوونه رو بگیره
لندروورو میگم
ستار
۲۵ بهمن ۱۳۹۶الان چرا راننده جوگیر شده؟؟!!
بزرگترین چالش؟؟
ماشین رفت
مسیرم که مستقیم بود فقط گاز داد دیگه
ولی عجب منظره ای داره جاده اژدها،نمیدونستم اینقد زیباس،امیدوارم بشه بریم به زودی
یاس ی
۲۵ بهمن ۱۳۹۶لذت بردم عجیب، خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا عشقه این ماشین عشق
چه رنگی،
اول انگار وایستاد ی یا حضرت رنجروور به امید تو گفت و حرکت کرد.
ارش
۲۵ بهمن ۱۳۹۶????کیف کردم براوو یه جا از فیلم انگار به خورشید رسید اینقدر بالا رفت.ماشینهای انگلیسی همشون یه جوراییی خاصن حتی شاسی بلنداشون.
Hamid.Hellcat
۲۵ بهمن ۱۳۹۶حرف نداره این رنجروور
PaRHaM
۲۵ بهمن ۱۳۹۶چ باحال بود
این رنگ رنج روور اسپرت چقدر خوشگله
خیلی خوشم اومد???
aura
۲۶ بهمن ۱۳۹۶با چنگ و دندون رفت بالا
واقعا زاویه ۴۵ درجه وحشتناکه
دمش گرم این ماشین حرف نداره واقعا توی طبیعت دنیا اومده رام شده واسه خیابون❤
Elmiraj
۳۰ بهمن ۱۳۹۶یه جیپ رانگلر روبیکون می آوردن دنده عقب هم می رفت !!!!