سِر رنجروور وارد نسل پنجم خود شده است تا بار دیگر بر عرصهٔ شاسیبلندهای لوکس حکمرانی کند. این خودرو با ظاهری آشنا اما مدرنتر و تجهیز به جدیدترین تکنولوژیها، آماده است تا دورهٔ جدید سلطنت خود را آغاز کند. نسل جدید رنجروور روی پلتفرم جدید MLA-Flex لندروور ساخته شده اما همچنان در دو نسخهٔ کوتاه و کشیده ارائه میشود و بسته به تیپ، در مدلهای چهار، پنج و هفتنفره (سه ردیفه) قابل خریداری خواهد بود.
طراحی بیرونی رنجروور جدید استایل باوقار نسل قبلی را تکامل داده و به بلوغ رسانده اما همچنان همهچیز را در نهایت سادگی حفظ کرده و از شلوغکاریهای بیشازحد که این روزها زیاد در طراحی خودروها میبینیم اجتناب کرده است. به همین دلیل، خودرو همچنان ساده و شیک به نظر میرسد اما درعینحال، ویژگیهای جدیدی مثل چراغهای عقب نوآورانه و دستگیرههای در مخفی هم در آن به چشم میخورند. به لطف بهسازیهای کوچکی مثل همین دستگیرهها، ضریب درگ رنجروور به ۰.۳۰ رسیده که برای چنین خودروی بزرگی چشمگیر است.
در رنجروور مدل ۲۰۲۲ از سیستم تعلیق بادی با طرح پنج اتصالی جدید در عقب استفاده شده که از سیستم ناوبری برای تشخیص مسیر پیش رو و انجام تنظیمات مناسب استفاده میکند. آنتیرول بارهای الکترونیکی هم بهراحتی سواری خودرو کمک میکنند. به گفتهٔ لندروور، این آنتیرول بارها سریعتر از نمونههای هیدرولیکی واکنش نشان میدهند. نسل جدید رنجروور همچنین به سیستم فرمان گیری چرخهای عقب هم مجهز شده که میتواند زاویهٔ چرخهای عقب را تا ۷.۳ درجه تغییر دهد تا قدرت مانور خودرو بهتر شود. این سیستم دایرهٔ چرخش خودرو را به زیر ۱۱ متر میرساند. همهٔ نسخههای رنجروور بهصورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک با قفل فعال دیفرانسیل عقب مجهز هستند که میتواند گشتاور را از چرخی به چرخ سمت دیگر انتقال دهد.
نسل جدید رنجروور در آمریکا در ابتدا فقط در دو مدل عرضه میشود. مدل پایه P400 نام دارد و به پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ هیبریدی خفیف مجهز است که ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این مدل ظرف ۵.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد. کسانی که خواهان قدرت بیشتری هستند اما باید سراغ مدل P530 بروند که پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی بامو X7 M50i را قرض گرفته است. این موتور ۵۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک ZF به چرخها تحویل میدهد تا خودرو ظرف ۴.۴ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد.
اروپاییها اما امکان خریداری مدلهای دیزلی D300 و D350 را هم خواهند داشت که هردو به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی مجهز هستند. این مدلها همانطور که از نامشان مشخص است، به ترتیب ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور و ۳۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور دارند. علاوه بر این، لندروور دو نسخهٔ پلاگینهیبریدی بنامهای P440e و P510e را هم برای رنجروور جدید تدارک دیده است. این نسخهها هردو به پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی بنزینی، موتور الکتریکی ۱۰۵ کیلوواتی در گیربکس و پکیج باطری ۳۸.۲ کیلووات ساعتی مجهز هستند.
نسخهٔ پلاگینهیبریدی اول ۴۴۰ اسب بخار قدرت دارد اما مجموع قدرت دومی به لطف پیشرانهٔ بنزینی قویتر که بهتنهایی ۴۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکند، به ۵۱۰ اسب بخار رسیده است. این نسخهٔ قویتر ظرف ۵.۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد. طبق تخمین لندروور، هردو نسخهٔ هیبریدی رنجروور میتوانند حداکثر تا ۱۰۰ کیلومتر را بهصورت تمام الکتریکی طی کنند که این عدد در دنیای واقعی حداقل ۸۰ کیلومتر خواهد بود. این نسخههای هیبریدی فعلاً فقط در اروپا ارائه میشوند و آمریکاییها برای خرید آنها باید تا سال ۲۰۲۳ صبر کنند. همچنین گفته شده در سال ۲۰۲۴ نسخهٔ تمام الکتریکی رنجروور هم ارائه خواهد شد.
در داخل نسل جدید رنجروور خریداران از یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۳.۷ اینچی به همراه نمایشگر لمسی ۱۳.۱ اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی بهرهمند خواهند بود. علاوه بر این، برای سرنشینان عقب دو نمایشگر سرگرمی ۱۱.۴ اینچی روی پشتی صندلیهای جلو در نظر گرفته شده و مدلهایی که به صندلیهای عقب اجرایی مجهز باشند، از یک نمایشگر ۸ اینچی لمسی روی زیر آرنجی میانی هم برخوردار خواهند بود.
اما کابین یک رنجروور غیر از برخورداری از تکنولوژیهای روز، باید مجلل هم باشد. برای تحقق این مهم، لندروور سیستم صوتی مریدیان ۱۶۰۰ واتی با ۳۵ بلندگو را در نسخهٔ اتوبیوگرافی ارائه میکند که از قابلیت مقابله با سروصدا برای ساکتتر کردن کابین هم برخوردار است. علاوه بر این، حتی دو بلندگوی ۲۰ واتی هم در هرکدام از چهار پشتسری صندلیهای جلو و عقب نصب شده تا صدایی شبیه به هدفونهای سطح بالا را ایجاد کند.
نسل جدید رنجروور در تیپهای SE، HSE، اتوبیوگرافی و SV به بازار عرضه میشود. علاوه بر این، لندروور نسخهٔ ویژهٔ فرست ادیشن را هم برای مدل اتوبیوگرافی ارائه کرده که از ویژگیهایی مثل رنگ بیرونی طلایی مات برخوردار است. قیمت پایهٔ رنجروور جدید در آمریکا از ۱۰۴ هزار دلار در مدل P400 SE آغاز شده و نهایتاً به ۱۶۳,۵۰۰ دلار در مدل P530 فرست ادیشن کشیده میرسد. بالاترین تیپ این شاسیبلند مجلل یعنی SV اما تا سال ۲۰۲۳ در ایالاتمتحده عرضه نمیشود.
Reza Waffen SS
۵ آبان ۱۴۰۰حال نکردم ( نظر شخصیم )
Ninja
۵ آبان ۱۴۰۰من بر عکس خیلی حال کردم
از نمای جلو شروع میکنیم خیلی زیبا ساده مثل قبل خیلی با وقار
نمای بقل خیلی خوب کار شده مخصوصا ستون ها ساده یکدست زیبا و دوباره با وقار
نمای پشت از نظر من خیلی زیبا خوب و ساده و ظریف کار شده نمای بی نظیر و خاصی به ماشین داده اما نمیشه مثل همیشه گفت با وقار
توی عکس سوم هم به زیبایی اینه ماشین از نمای عقب پی میبرید وقتی هم چراغ عقب روشن میشه نمای عقب بهتر هم میشه
میرسیم به زیباترین و مهمترین قسمت طراحی داخل کابین که به شدت زیبا لوکس جذابه حرف نداری حرفی هم برای گفتن نمیزاره
موتوری هم خوب بود و تنوع زیادی داشت
نظر من از نسل قبل بهتر زیباتره عکس اینو کنار اون بزاری متوجه زیباییش میشی
MR.JD
۵ آبان ۱۴۰۰با شما موافق نیستم
متاسفانه امروزه در صنعت خودروسازی شاهد یک عقبگرد کامل هستیم به طوری که شخصا به نسل جدید هر خودرویی نگاه میکنم اولین چیزی که به ذهنم میرسد این است که نسل قبلیش بهتر بود
حتی اینطور بگم به نظر شخصی خودم دوران اوج صنعت خودروسازی در بین قرن های 20 و 21 و مخصوصا بین سال های 2012 تا 2018 بود ( البته بعضی مدل های 2010 تا 2020 هم هست ولی اکثرا بعد از سال 2018 یا 2020 عقبگرد طراحی خودرو ها شروع شد )
برای مثال همین رنج روور در نسل قبلی اش در دوران طلایی خود قرار داشت :
https://www.exclusiveautomotivegroup.com/galleria_images/2610/2610_main_l.jpg
بعد از فیس لیفت در سال 2018 کمی مدرن تر و عامه پسند تر شد و به اوج خود رسید :
https://www.exclusiveautomotivegroup.com/galleria_images/2546/2546_main_l.jpg
و الان عقب گرد شروع شده آن طراحی اصیل رفته و جای خود را به خط های تیز و سرد و بی روح داده که در مقابل نسل قبلی مثل کاریکاتور میماند
از داخل کابین هم نگویم که طبق منطق قرن 21 هر چقدر مانتیتور بیشتر و بزرگتر بود بهتر و بروز تر هست
ریدی
۵ آبان ۱۴۰۰با شما مخالف هستم، شما ماشین های طراحی نسل قبلی رو از نزدیک دیدید ولی طراحی های جدید رو از نزدیک ندیدید، برای همین هم بر اساس یکسری عکس دارید نسل جدید طراحی هارو زیر سوال میبرید
M.K karimi
۵ آبان ۱۴۰۰دقیقا موافقم
ممد ژانگولر
۵ آبان ۱۴۰۰واقعا دوست داشتنی تر شده و عقبشو جراحی خوبی کرده
یعنی به قول خودمون خوب جمع و جورش کرده
یعنی بنزی شده باسه خودش 😍
کلی حال کردم
فقط امیدوارم خارج از عکسهای زیبایی که میگیرن از نظر کیفیتی که نسل قبلیش مشکلاتی داشت و سیستم سرگرمیش هنگ میکرد برطرف شده باشه
از دوستانی که حقوق صنعتی بین الملل تخصص دارن سوالی دارم و اون اینه که با خرید این خودرو پول و سود تو جیب مالکان هندیش میره بیشتر یا هنوز انگلیسی حساب میشه ؟
AMG GT R
۵ آبان ۱۴۰۰طراحیش موافقم ولی کابینش محشر هست
GT
۵ آبان ۱۴۰۰وای امروز چه روزیه ای کاش SL جدید و AMG ONE هم معرفی بشن روزم ساخته شد
پارسا
۷ آبان ۱۴۰۰با تاخیر میگم دعات براورده شد
ben
۵ آبان ۱۴۰۰طراحی عقب زشت
❤🤍Audi rs e_tron gt❤🤍tesla model s plaid❤🤍
۵ آبان ۱۴۰۰بهش عادت می کنید
GT
۵ آبان ۱۴۰۰به اندازه قبلی با شکوه نیست، ولی بازم خیلی خوبه شده، میتونست خیبی بهتر از این باشه البته، شبیه یه فیس لیفت شده
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۵ آبان ۱۴۰۰آنچنان فرقی نکرده تازه چراغاش چه عقب و جلو افت داشتن
new RAMIN
۵ آبان ۱۴۰۰به به 😍😍
سرور شاسی بلند ها آمدش…هم 4 نفره هم 5نفره و 7 نفره عرضه میشه داخلش هم واقعا خوب شده و کم کم با صفحه نمایشش کنار اومدم. مت واتسون این خودرو رو برسی کرده تو یوتویب واقعا با اون برسی عاشقش شدم! تو برسی که مت واتسون کرد نسخه 7 نفره فضای پای خوبی داشت و نسخه 4 نفرش خیلی لوکسه و نسخه 5 نفره فضای پای مناسبی داشت آپشن هاش بسیاری از ماشین هارو شرمنده میکنه و آفرودش هم که نگو😍مت واتسون گفت به صورت استاندارد فاصله کف خودرو از سطح زمین 30 سانته و هنگام آفرود به 50 سانت میرسه!! توانایی حرکت آب 90 سانتی متر داره دقیقا عین دیفندر. قیمتش تو بریتانیا از 93 هزار پوند شروع و به 150هزار پوند ختم میشه. اما این مطلب رو خوندم ناراحت شدم…(بالاترین تیپ این شاسیبلند مجلل یعنی SV اما تا سال ۲۰۲۳ در ایالاتمتحده عرضه نمیشود.)
تو شاسی بلند انتخاب اول آخرم قطعا واگنییر و گرند واگنییر هست(بسته به پولم) اما دوم قطعا رنجروور (که متاسفانه پول آینه بغلشون هم ندارم😂😐)
پرهام رهام
۵ آبان ۱۴۰۰افتضاح است چراغ عقب
محمد امین
۵ آبان ۱۴۰۰نکته ی خوبش این هست که دیگه از اون موتور سوپر شارژ استفاده نمیکنه
واقعا استفاده از یه موتور سوپر شارژ در یه خودروی لوکس عملا احمق بازی هست
محمد مختاری آذر
۵ آبان ۱۴۰۰میشه بگین چرا احمق بازی هستش الان در جگوار F-Pace SVR سوپرشارژر استفاده شده ولی کاملا عالی هستش حتی در رنجروور هم عالی بود
محمد امین
۵ آبان ۱۴۰۰مصرف سوخت زیاد ، سر صدای زیاد در دور بالا و استهلاک بیشتر و تکنولوژی های کمتر برای بهینه سوختن بنزین و.…
اگر گزینه ی خوبی بود نگهش میداشتن برای نسل جدید
❤🤍Audi rs e_tron gt❤🤍tesla model s plaid❤🤍
۵ آبان ۱۴۰۰ولی بنده که نظر دوستان را ندارم بنظرم این نسلش یکی از بهترین شاسی بلند های لوکس جهانه از نسل قبل بنظرم بهتره
در طراحی اصالتش هم بنظرم خوب حفظ کرده طراحی جلوش هم مدرن تر شده ی نسل قبلیه ولی راجب طراحی عقبش…
نظر خاصی ندارم🙂
net
۵ آبان ۱۴۰۰۴ ستون سقف شیشه عقب و شیشه جلو ماشینهای رنجروور که متضاد با رنگ اصلی ماشین مشکی هست بد میشه
RezaRs
۵ آبان ۱۴۰۰چه روز خوبی البته دیشب هم z06 هم رنج روور
🤍Audi rs e_tron gt🤍tesla model s plaid🤍
۵ آبان ۱۴۰۰بله دوتاشو تو یوتیوب مراسم رونماییش را هم گذاشتن
هر دوتشون را هم رفتم
کانال سوپر کار بلوندی هم در یوتیوب اگر دنبالش کرده باشید حتما دیدید از کروت Z06 ویدئو گذاشته
پدال جان کامنتم مناشر شود با سپاس
Amard
۵ آبان ۱۴۰۰از لحاظ قدرت و تعلیق یه شاسی بلند لوکس افرودی یه کلیپ مقایسه بود چند وقت پیش در مقابل لندکروز جی کلاس واقعا کیفیتش تو حرکت خیلی بالاتر بود
مهدی
۵ آبان ۱۴۰۰زیبا نیست ! واحد طراحی این مدل فقط از خط کش استفاده کرده و یک قوطی تحویل داده
نه مثل لکسوسه
نه مثل اوروس
نه مثل آئودی
نه مثل بی ام و
فقط مثل قوطی چای شهرزاد
🤍Audi rs e_tron gt🤍tesla model s plaid🤍
۵ آبان ۱۴۰۰بنظر بنده اسم های بهتری هم برای شما موجود است
RezaRs
۵ آبان ۱۴۰۰مودب باش!
Sina10
۵ آبان ۱۴۰۰چه خبر شده!!!
اون از کوروت Z06 و اینم رنج روور
طراحی عقب رنجروور رو دوست نداشتم ولی کابین و جلوش عالیه
منتظرم نسخه ی اسپرتش هم هستیم
Sina10
۵ آبان ۱۴۰۰یه ویژگی جالبش موتور بامو هست که خیلی از ۵ لیتری جگوار لندروور بهتره
و پرفورمنس خوبشه ۴۰۰ و ۵۰۰ اسب بخار عالیه اونم در شرایطی که نسخه های بالاترش نیومده هنوز
من با طراحی عقب حال نکردم ولی جلوش خوبه
طراحی بقلش هم انتظار داشتم خط و خطوط بیشتری استفاده کنن اما همینم خوبه
اما متاسفانه طراحی عقبش خیلی ضعیفه …
AMANTE
۵ آبان ۱۴۰۰مت واتسون این ماشین رو در ویدیو جدید اش نشون داد و واقعا زیبا بود.
لندروور برای نسل جدیذ رنجروور از ساده گرایی استفاده کرده چه در طراحی و چه در بخش های دیگه.
Arman
۵ آبان ۱۴۰۰طراحی نسل قبل خیلی بهتر بود
امیر
۵ آبان ۱۴۰۰نمای جلو خوبه ، نمای عقب به نظر بنده جالب نیست ، کابین هم خوبه.
موتور ها و تیپ های مختلف داره که قدرت های خوبی تولید می کنن.
بجز نمای عقب همه چیش خوبه.
یوسف
۵ آبان ۱۴۰۰از نظر نمای جلو و جانبی خوبه… اما نمای عقب انگار یه چیزی کم داره
Karl Benz
۵ آبان ۱۴۰۰خوشم اومد ازش
خب خب ، حالا یه بررسی کامل از چیپ گرند واگنییر ، لندکروزر و رنجرور باید بزارن .
ٍEngland
۵ آبان ۱۴۰۰همه چیز عالی جز طراحی عقب
هعی گیر میدین چرا تغییر نداره رنجررور انقدر طراحی نسل های قبلی زیبا و بی نقص بود که هرچی طرح جدید بزنن باز زشت بنظر میاد
فقط انگلستان
۵ آبان ۱۴۰۰سلام عزیز
هر کسی که به دنیای خودرو علاقه داشته باشه به احتمال خیلی قوی رنجروور رو خیلی دوست داره
حسین
۵ آبان ۱۴۰۰حرفی واسه گفتن باقی نذاشته💯
رنگ ستون ها طوری هست که با شیشه های ماشین یکی دیده میشه که خیلی جذابه به نظرم(عکس سوم). پیشرانه p510e هم خیلی جذابه.
فقط جا گذاری مانیتور اطلاعات سرگرمی باید داخل داشبورد می بود.
به هر حال لوکس ترین SUV خودش بوده و هست
دانیال_Surrey،England
۵ آبان ۱۴۰۰امیدوار بودم مقاله کامل تر باشه.
نه از شاسی و مقاومت پیچشی گفته شده نه از تولید آلایندگی بسیار کم در نسخه هیبریدی، نه از سیستم آنتی رول بار که بهترین سیستم تو صنعت خودروسازیه((با گشتاور بیشتر نسبت به بنتایگا!!))نه زاویه ورود و فرار و فاصله از زمین و ظرفیت بکسل و قوی ترین چراغهای led موجود و…
این موتور ب ام و اونطور که دیدم لندروور از ابتدا تو توسعش نقش داشته.((احتمالا به طور خاص برای رنج روور توسعه پیدا کرده))
طراحیش هم به جز صفحه اطلاعاتش که میتونست خلاقانه تر طراحی بشه هیچ نقصی از نظر من نداره.
خیلی ساده و زیبا.
یانکی
۵ آبان ۱۴۰۰انصافا برا جگوار لندروور زشته موتور عاریه کنه.مثل اینه داج چلنجر موتور تویوتا عاریه کنه
دانیال_Surrey،England
۵ آبان ۱۴۰۰موتور سوپرشارژر فعلی دیگه کشش نداشت با توجه به استانداردهای آلایندگی و سخت گیری دولت ها.((که یکی از علتهاش تسلای عزیز شماس!!))
کمه کم باید حدود 1 میلیارد دلار صرف هزینه موتور جدید 8 سیلندر جدید میکردن اگه میخواستن بومی باشه.
حالا اگه شما نپسندیدی موتورهای دیگه هم هست برای رنجی.
نسخه تمام الکتریکیش هم سال 2024 میاد.
قیمتش هم به شدت مناسبه در مقیاسه با رقبا.
امیر دهقان
۵ آبان ۱۴۰۰سلام
والا راستش چند روزیه جناب سردبیر بخاطر فوت پدرشون نیستن و همه کارهای سایت بر عهده منه
دیشب هم چون کوروت و رنجروور همزمان معرفی شدن، فرصت آماده کردن مطلب کاملتری برای رنجروور نبود
اما ایشالا بزودی مطالب بیشتری در مورد ویژگیهای رنجروور خواهیم گذاشت
دانیال_Surrey،England
۵ آبان ۱۴۰۰تسلیت میگم.
..
موردی نیست امیر جان.
من بیشتر برای این میگفتم که معمولا شما اینطور اخبار رو دیرتر از برخی سایت ها پوشش میدادین ولی خیلی کامل تر بود،به خاطر این تعجب کردم.
rezars pc
۵ آبان ۱۴۰۰تسلیت جناب عقیلی
R@m!n
۵ آبان ۱۴۰۰بنظرم اینکه شبیه کنسول جگوار هست اون حس خاص بودنشو گرفته.
فقط انگلستان
۵ آبان ۱۴۰۰درود
خیلی دلم براتون تنگ شده بود دانیال جان خیلی خوشحال شدم که کامنتتون رو دیدم.
دانیال_Surrey،England
۵ آبان ۱۴۰۰ممنون که به فکر هستین.
راستش ما کم و بیش هستیم شما و اون رفیقمون علی((بنتلی-ویلیامز))خیلی کم پیدایین.
به قول خودت رفیق 918 سوارمون((king918))و همچنین مهران911 عزیز هم جاشون خالیه.
فقط انگلستان
۶ آبان ۱۴۰۰❤❤❤
امیدوارم حال king918 و مهران ۹۱۱ و مجید(امیر) و بنتلی .ویلیامز و بقیه دوستان عالی باشه.
Farzad
۵ آبان ۱۴۰۰همه چیزش عالی و فوق العادس اما به نظرم فقط دو نکته منفی توی طراحی داره ؛ اولیش اون صفحه نمایشگر تسلایی مضحک هست (نسل قبلی رو نگاه کنید که چقدر زیبا بود تا متوجه منظورم بشید )
دومیش چراغ های عقب هست که مثلا میخواستن آینده نگرانه باشه و هر چی فکرشو میکنم نمای زشتی به خودرو داده ، انگار که اصلا چراغ عقب نداره .
کلا هر ماشین جدیدی که معرفی میشه بدون شک طراحیش خراب میشه که علتش طراحی های کامپیوتری و به دور از خلاقیته .
hssn
۵ آبان ۱۴۰۰طراحی قسمت جلوییش زیباست اما بخاطر هنگ اوور کوتاهش نمای جالبی نگرفته
عقبش هم که اصلا جای دفاعی نداره واسه یه رنجروور اصلا زیبا نیست
و در داخل ، اگر نمایشگر داخل داشبورد قرار میگرفت بشدت زیباتر میشد
اما متاسفانه بیرون از داشبورد قرار گرفته و خیلی تو ذوق میزنه
MjM
۵ آبان ۱۴۰۰تنها عیبش طراحی پشتشه
ماشبنو کلا اتو کردن از بس صافه دیگه ضریب درگی میمونه مگه؟!
PN
۵ آبان ۱۴۰۰پشتش افتضاحه
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۵ آبان ۱۴۰۰شاید بیرونش آنچنان بهتر نشده باشه ولی کابینش با آدم حرف میزنه ، واقعا کابینش خیلی خیلی خیلی فوق العادس من که عاشقش شدم بخاطر کابینش ، یه رنگ مشکی مات با تو دوزی قرممز معروف رنجروور ، چه شود
R@m!n
۵ آبان ۱۴۰۰نسب به نسل قبل عقب گرد داشته تو طراحی، انقدر زیبا بود نسل قبل که کارو خیلی سخت کرد واسه طراحای لندروور.
کنسولشم که از جگوار برداشتن به نظرم شبیه ماشینای اقتصادیش کرده و اون حس یونیک رو گرفته ازش.
دانیال_Surrey،England
۵ آبان ۱۴۰۰من به شما پیشنهاد میکنم فیلم مقایسه نسل قبل و نسل جدید رنج روور از کانالHarry’s garage ببینید.
کامل ترین مقایسس.
فقط اینطور به شما بگم که نسل قبلی پیش این نسل چیپ به نظر میرسه!!
از رو فیلم و مقایسه فنی بهتر میشه نظر داد.
R@m!n
۵ آبان ۱۴۰۰بنظر من که اصلا چیپ نیست حداقل شخصیت خاص خودشو داره.
اما حتما ویدیو رو می بینم ممنون.
Sajjad
۵ آبان ۱۴۰۰خیلی فلت شده دیگه
سهند
۵ آبان ۱۴۰۰خیلی خوب شده هم طراحی و هم تکنولوژی
Blak tiger
۵ آبان ۱۴۰۰این طراحی های جدید خیلی دارن سوسولی میشن
واقعا ابهت رو از ماشین میگیرن حالا این خیلی بد نیست ولی مثلا S کلاس جدید رو ببینین افتضاح شده
Blak tiger
۵ آبان ۱۴۰۰ای کاش ماشینای خوب تغیر نمی کردن من با همون ظاهر دوسش داشتم ولی الان….