لندروور با معرفی خودروی جدید و پرچمدار متروپولیتن ادیشن اقدام به گسترش خانواده دیسکاوری ۲۰۲۳ کرده است. قیمت این خودرو از ۷۵۳۰۰ دلار شروع میشود.
متروپولیتن ادیشن بر پایه تریم R دینامیک HSE بنا شده و از طرح اطلسی روشن روی جلوپنجره و نشان دیسکاوری سود میبرد. بخشهای پایینی سپر نیز طرح نقرهای را به خود گرفته است. دیسکاوری متروپولیتن ادیشن از رینگهای ۲۲ اینچی با جزئیات خاکستری براق سود برده و کالیپرهای ترمز نیز به رنگ مشکی درآمدهاند.
داخل کابین این خودرو تریم تیتانیومی بکار رفته است. بخش داخلی بهصورت استاندارد از نمایشگر سربالا، فرمان گرم شونده، بخش خنککن جلویی و سیستم تهویه مطبوع چهار ناحیهای سود میبرد. صندلیهای ردیف سوم نیز دارای عملکرد تنظیم برقی و گرم شونده هستند.
تنها پیشرانه در دسترس برای این شاسیبلند بریتانیایی از نوع ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو با تکنولوژی هیبریدی ملایم بوده که قدرت ۳۵۵ اسبی و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری تولید میکند. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال نیرو را بر عهده دارد. دیسکاوری یاد شده همچنین ظرفیت یدک کشی ۳۷۱۹ کیلوگرمی دارد.
لندروور همچنین سایر مدلهای دیسکاوری ۲۰۲۳ را بهروز کرده است. از جمله تجهیزات جدید و استاندارد این خانواده میتوان به شارژ بیسیم گوشی، صندلیهای جلوی گرم شونده، کروز کنترل تطبیقی، سیستم صوتی مریدین و سیستم تهویه مطبوع سه ناحیهای اشاره کرد. تریم R دینامیک هم بهصورت استاندارد از سقف مشکی براق سود میبرد.
با توجه به این تغییرات قیمت دیسکاوری ۲۰۲۳ افزایش یافته است. مدل پایه هماکنون قیمت ۵۶۶۰۰ دلاری داشته درحالیکه مدل ۲۰۲۲ این خودرو با قیمت ۵۳۹۰۰ دلار عرضه میشد.
دیسکاوری در مدل ۲۰۲۱ نیز تغییراتی داشت که از جمله مهمترین آنها میتوان به پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری ۲۹۶ اسبی پایه نام برد. همچنین پیشرانه ۶ سیلندر توربوی هیبریدی ملایم نیز عرضه شده بود.
ممد ژانگولر
۲۵ مهر ۱۴۰۰چه عکسهای شیک و زیبایی گرفتن
عکاسش هر کی هست شیر مادرش هلالش 😉
MC20
۲۵ مهر ۱۴۰۰شیر مادر و نان پدر .
Reza Waffen SS
۲۵ مهر ۱۴۰۰از لندروورای میان رده همچون دیسکاوری اصلا خوشم نمیاد. لندروور باید از هر لحاظ فول شیک و مجلل باشه
A ..... She reminds Me of love ..... A
۲۵ مهر ۱۴۰۰واقعا اینکه نتوانستن به هر دلیلی مکان پلاک رو مثل بچه آدم نصب کنن مسخره هست!!
مرتضی
۲۵ مهر ۱۴۰۰میراث دیسکاوری های قبلی… فقط برا قشنگیه این دفعه
احمدرضا
۲۵ مهر ۱۴۰۰دیسکاوری های قبلی واقن اون کجی بهشون میومد
ولی این اصلن بهش نمیاد
ناموزون و مسخرست
Erfan
۲۵ مهر ۱۴۰۰واقعا من با جای پلاک عقبش مشکل دارم، نمیدونم چه دلیلی داره پلاک رو اونجا نصب کنن😬
مرتضی
۲۵ مهر ۱۴۰۰جالبه …. من خوشم میاد (ولی میدونم همه حتی مهندسای خود جگوار لندروود باهاش مخالفن :)))
یوسف
۲۵ مهر ۱۴۰۰واقعا زیبا و باارزشه
علت جای پلاک و اون منحنی برمیگرده به طرح عقب دیسکاوری 3…. مثلا الهام گرفتن ازش☹️☹️☹️
مرتضی
۲۵ مهر ۱۴۰۰اینو حتی از دیفندر و رنج روور بیشتر دوست دارم… مخصوصا سقفشو که بالا میره
net
۲۵ مهر ۱۴۰۰رنگ رینگ خاکستری خوبه اگر پره بیشتر داشت و پره ها مستقیم بود و کج نبود قشنگتر میشد
R@m!n
۲۵ مهر ۱۴۰۰کی میخوان اون طراحی مزخرف پلاک عقبو درست کنن واقعا از پشت خیلی بده خیییییلی بده.
شوخی جرمی کلارکسونم باهاش عالی بود.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۵ مهر ۱۴۰۰ماشین انگلیسی…….
بد نیست ولی خب اصلا از اون جاپلاکی عقبش خوشم نمیاد، اجبارشون کردن این شکلی بزنن!؟😑
امیرحسین
۲۵ مهر ۱۴۰۰من فقط نمیدونم چرا با ابعاد این ماشین حال نمیکنم
همه چی خوب هستا
ولی انگار قناص
انگار حتی از دم باشگاه هم رد نشده باشی
یکم حجم میدادن خیلی خوب میشد
حسین دهمرد
۲۵ مهر ۱۴۰۰چرا سقفشو مثه رونیز کردن؟ . با صاف بودن مشکل دارن.
net
۲۵ مهر ۱۴۰۰اس یو وی ها و کراس اور ها که ستون سقف شیشه عقب رو مخفی میکنند و ستون سقف رو روی درب دوم قرا میدهند بد هست مثل همین ماشین
یاس ی
۲۶ مهر ۱۴۰۰من عاشق لندروورم خصوصا دیفندر؛ این مدل دیسکاوری هم خیلی زیبا شده. فقط از نظر من شیشه عقبش بعد از ستون c چون بالاش فریم فلزی نداره احساس میکنی نسبت به پنجره های دیگه بالاتر هستش واسه همین از نظر من تنها ایرادی که از روی عکس میشه ازش گرفت همینه.در کل ماشین باحالیه. سالها قبل زمانی که واردات آزاد بود شوهر عمه من دبی یدونه از نسل دومش را داشت. میخواست بیارتش ایران بعد با خودش حساب کرده بود که هزینه هاش اینجا زیاده، واسه همین همونجا فروخته بود به جاش یدونه وانت نیسان شاسی کوتاه آورد. چند سال نیسان دست مرحوم پدرم بود. تا اینکه فروختش . اون آخرین ماشینی بود که از امارات آورد. بعدش دیگه واردات شد مسخره بازی. قبلش خیلی خوب بود. اقوام ما که امارات بودن راحت هر دو سه سال یکبار برای خودشون ماشین میاوردن، حتی دسته دوم تمیز. ما هم حداقل ماشینهای بهتری نسبت به پیکان و رنو میدیدیم و سوار میشدیم.