شرکت ایتالیایی آرِس از خودروی سفارشی و تولید محدود لندروور دیفندر V8 هاردتاپ رونمایی کرد. این آفرودر مشهور هماکنون به خودرویی تواناتر تبدیل شده است. آرِس اول از همه دست روی طراحی دیفندر میگذارد. تغییرات این خودرو از بخش جلو شروع میشوند جایی که لندروور دوستداشتنی به جلوپنجره جدید، نشان آرِس و کاپوتی چشمگیر تجهیز میشود. تغییرات این شاسیبلند بریتانیایی به کنارهها راه مییابند و شامل قوس چرخ های جدید و رینگهای ۱۸ اینچی افترمارکتی و لاستیکهای کوپر STT پرو هستند. آرِس همچنین پلههای جانبی جدید، خروجیهای اگزوز جانبی و چراغهای جلو و عقب متفاوت را در نظر گرفته است.
طراحان این شرکت همچنین بهبودهای فراوانی را برای کابین دیفندر تدارک دیدهاند. برای مثال در این بخش پوشش چرمی را روی صندلیها، تونل گیربکس، پانل دربها، فرمان و داشبورد میبینیم. همچنین تریم چوبی زیادی هم وجود دارد. سیستم اطلاعات سرگرمی آلپاین نیز به همراه اپل کارپلی و اندروید اتو وجود دارد. سیستم صوتی با شش بلندگو و یک ساب ووفر نیز جزو دیگر موارد قابلذکر هستند.
تغییرات رخ داده در بخش قوای محرکه نیز چشمگیر هستند. ارتفاع سیستم تعلیق دیفندر ۳۵ میلیمتر افزایش یافته است. همچنین بجای پیشرانه ۴ سیلندر استاندارد دیفندر یک نیروگاه ۸ سیلندر ۵.۳ لیتری تنفس طبیعی با خروجی ۳۵۵ اسب بخاری و گشتاور ۵۱۹ نیوتون متر انجاموظیفه میکند. کمکحال این پیشرانه گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک خواهد بود.
ترمزها نیز قویتر شدهاند و از دیسکهای بزرگتر و کالیپرهای شش پیستونه سود میبرند. سیستم تعلیق جدید هم حالتهای رانندگی اسپرت و راحت را فراهم میکند. آرِس میگوید تنها تعداد محدودی از این شاسیبلند لوکس را تولید خواهد کرد اما به سقف تولید آن اشارهای نمیکند. البته هر دستگاه از دیفندر موردبحث قیمت ۲۵۰ هزار دلاری خواهد داشت.
دنی بهار مدیر اجرایی این شرکت با انتشار بیانیهای گفته است:
ما اولین دیفندر اولترا V8 خود را در سال ۲۰۱۸ و با ادعاهایی بزرگ عرضه کردیم. این پروژه تجربهای استثنایی در اختیار ما قرار داد و بنابراین نوبت به خودروی جدید دیفندر V8 هاردتاپ رسید همهچیز را بهبود بخشیدیم. سومین دیفندر سفارشی ما از استایل متمایزتری سود میبرد. نیروبخش این خودرو هم پیشرانه ۸ سیلندری است که باعث میشود شخصیت دیفندر تغییری نکند و درعینحال ترکیبی عالی از مدرنیته و اشرافیت را ارائه کند
M@M@DRZ911
۱۶ خرداد ۱۴۰۱واقعا چقدر طراحی این نسل دیفندر کلاسیک و زیبا بود .
نمی دونم چرا لندرور با یه زبان طراحی جدید سراغ دیفندر رفت و کردش یه کراس اوور با اون قیمت و …
خلاصه هدفشون از اتولید دیفندر این شکلی چی هست ما نفهمیدیم ….
مسعود
۱۶ خرداد ۱۴۰۱فوق العادس
من طراحی بیرونی این رو بیشتر از دیفندر جدید دوس دارم
ظاهرش ابهت خالص
Jdm باز
۱۶ خرداد ۱۴۰۱همه چیزش عالیه
واقعا من خودم حسابی خوشم اومد هم از بیرون و هم از داخل و هم از مشخضات فنیش
فقط قیمتش بالاس ، تنهاش مشکلش همین قیمتشه ،البته چون تولید محدوده ، یه خودروی خاص و کلکسیونی به حساب میاد ولی بازم یکم قیمتش بالاس بنظرم
مشتاقی
۱۶ خرداد ۱۴۰۱زیادی گرونه
TML BN
۱۶ خرداد ۱۴۰۱دیفندر جزء معدود ماشین هایی که خیلی به دل من میشینه هم این چهره و هم چهره جدیدش
R@m!n
۱۶ خرداد ۱۴۰۱دیفندر یعنی این خشن، س.گ جون و کاربردی نه اون عروسک دکوری که فقط اسمه دیفندرو به ارث برده.
TML BN
۱۶ خرداد ۱۴۰۱دلت میاد تو دیفندر ۹۰مدل ۲۰۱۹ که میبینی دلت آب میشه البته قبول دارم دیفندر جدیده زیاد تو آفرود به نسل قبل نمیرسه ولی دکوری هم نیست
مهردادکمال
۱۶ خرداد ۱۴۰۱والله سی هزارتاشم براش زیاده داخلش شبیه قطارهای شهربازیه مردمو چی دیدن با این چوب کاری زمخت و رنگ افتضاح
مسعود
۱۶ خرداد ۱۴۰۱دقیقاً شبیه لاداهای قدیمی شده، فکر میکنی برا خز پارتی درستش کردن، دیفندر فابریک خیلی زیباتر و پر ابهته
مخمد
۱۷ خرداد ۱۴۰۱به همه چیز توجه عالی کردن بجز اینکه آدم با ماشین 250 هزار دلاری آفرود نمی ره
مسعود
۱۸ خرداد ۱۴۰۱کل این تغییرات بی جا و خارج از اصالت لندرور هست گروه خودروسازی لندرور از ابتدا تا کنون همیشه بهترین محاسبات مهندسی فنی و زیبایی رو داشته و این تغییرات هیچ کدوم در شأن اصالت این خودرو نیست کمان که در نسل های قبل تر هم اگر دقت کنیم ( سری یک تا سه ) روال بر حفظ اصالت طراحی بوده است