رنجروور برای مدل ۲۰۲۴ بهروزرسانیهایی را تجربه کرده که شامل تجهیز به پیشرانههای قویتر، تکنولوژیهای جدید و قابلیت سفارشیسازی بیشتر میشود.
هرچند مدتزمان زیادی از معرفی نسل جدید رنجروور نمیگذرد اما لندروور برای مدل ۲۰۲۴ مجموعهای از بهروزرسانیها را برای این شاسیبلند لوکس در نظر گرفته است. یکی از این بهروزرسانیها تجهیز پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی بامو به سیستم هیبریدی خفیف است اما خبر مهمتر ارائهٔ نسخهٔ قویتری از این موتور با ۶۱۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور در رنجروور SV است. این پیشرانهٔ قدرتمند فقط در نسخهٔ SV ارائه میشود.
علاوه بر این، لندروور نسخههای هیبریدی P440e و P510e را هم بهروزرسانی کرده تا ازاینپس به ترتیب با نام P460e و P550e به بازار عرضه شوند. هردو مدل از یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربو و یک پکیج باطری ۳۸.۲ کیلووات ساعتی استفاده میکنند اما به لطف موتور الکتریکی قویتر ۲۲۰ اسب بخاری، قدرت آنها به ترتیب به ۴۶۰ و ۵۵۰ اسب بخار افزایش پیدا کرده است. این دو مدل میتوانند تا ۱۲۰ کیلومتر را بهصورت تمام الکتریکی طی کنند درحالیکه نسخهٔ قویتر P550e ظرف تنها ۴.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد.
در بخش تکنولوژی هم بهروزرسانیهایی صورت گرفته است. رنجروور مدل ۲۰۲۴ به جدیدترین نسل سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Pivi Pro لندروور مجهز شده که از طریق نمایشگر مرکزی ۱۳.۱ اینچی ارائه میشود. این شرکت همچنین برای شاسیبلند پرچمدار خود یک دستیار جادهای جدید را ارائه کرده که بهعنوان کروز کنترل تطبیقی برای جادههای کوچکتر و روستایی عمل میکند. سیستم جدید Dynamic Response Pro که اولین بار در رنجروور اسپرت معرفی شد نیز کنترل بهتری را هنگام پیچیدن فراهم میکند.
رنجروور مدل ۲۰۲۴ همچنین از کروز کنترل تطبیقی آفرود هم بهره میبرد که بخشی از سیستم Terrain Response 2 است. این سیستم با چهار حالت مختلف، در موقعیتهای خارج جادهای گوناگون، بهطور خودکار سرعت خودرو را تنظیم کرده و آن را بهسادگی از روی موانع رد میکند. یکی دیگر از ویژگیهای رنجروور مدل ۲۰۲۴ نیز بهرهمندی از سرویس جدید SV Bespoke است. این سرویس نهایت شخصیسازی را برای نسخههای اتوبیوگرافی و SV فراهم میکند. این سرویس امکان انتخاب از بین مجموعهای از متریال و رنگهای مختلف برای داخل و بیرون خودرو را به خریداران میدهد.
SV Bespoke یک فرایند هفت مرحلهای است که طی آن خریداران میتوانند همهچیز از رنگ و متریال گرفته تا روکشها و تمها را انتخاب کنند. این سرویس ۳۹۱ رنگ مختلف را برای متریال داخلی ارائه میکند و حتی شامل نشانهای بیرونی رنجروور از طلای ۲۴ عیار هم میشود. حتی اگر این هم کافی نباشد، خریداران میتوانند از طریق خدمات ویژهٔ لندروور، نمونهای از هر رنگی که دوست دارند را ارائه کرده و مثل همان را برای خودرو سفارش دهند.
GMA
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲رنجروور، یه ترکیب بی نقص از تمام ویژگی های خوب
(Ali(chevynova
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲هندی ها و تاتا موتورز واقعا کارشون درسته
Alan.r
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ماک (تحت تملک ولوو تراکس)، فریتلاینر و وسترن استار (تحت تملک دایملر) ، لوسید (تحت تملک عربستان) و ….
همشون امریکن اصیلن ولی رنجرور هندیه
اصلا منطق موج میزنه 🤦🏻♂️🤦🏻♂️
دانیال_Surrey،England
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲قبلن انگلیسیا میکوبیدن میرفتن قاره های دیگه مال میووردن و….
الان بریتیش جماعت راحت میشینه خونه بقیه براش مال میارن،بقیه ام فشاری میشن.
مهم مهندسیه که انگلیسیه و فعلا هم پادشاه شاسی بلندسازاس چه با تعصب چه بی تعصب.
Tesla
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲براش مال میارن !! چه جالب 🤣😂😂 ، نه داش اشتب میزنی ، الان اگه یه نگاهی بندازی به صنعت خودرو انگلیس : بنتلی بیش تر از ۲۰ ساله که زیر مجموعه فولکس واگن آلمان هست ( یعنی تو سال ۱۹۹۸ تمام سهامش توسط ژرمن ها خریداری شده و علنا مثل لامبورگینی یه برند آلمانی محسوب میشه که این رو میشه از پلتفرم و موتور و گیربکس و کلا خیلی چیز های مشترک محصولاتشان با برند های آلمانی مثل پورشه و آئودی فهمید ) رولزرویس هم دقیقا شرایطی مشابه با بنتلی داره و زیر مجموعه لوکس ساز ب ام و هست و رنجرور ، جگوار هر دو زیر مجموعه تاتا موتورز هند هستن و اگه هندی ها بهشون پول ندن و حمایت مالی نکنن ورشکست میشن ( ولی درست میگی باز وابستگیشون به نسبت بنتلی و رولز به خارجی ها کمتر ) و آستون مارتین که بنده خدا عرضه ساخت موتور و گیربکس رو نداره و به بنز التماس میکنه که براش بسازه 🤣🤣🇩🇪🇩🇪🇮🇳🇮🇳
دانیال_Surrey،England
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲کاربر tesla اینقدر سطح اطلاعات و کامنتت پایینه که واقعا حوصله ندارم جوابتو بدم.
یه کاربر فهمیده بود با توجه به سابقش قطعا جواب تک تک خط هاشو میدادم.
حالا هی اموجی بفرس نمکدون.
Kamy
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲دانی جان
الانم اگه نمیکوبن برن این قاره و اون قاره چون با همین سیاستای انگلیشون دارن از من و تو میخورن
اگه فقط علاقت به خودروهای انگلیسی باشه حرفی نیست ولی دفاعت از هر چیز انگلیسی غیر از خودرو برام قابل هضم نیست
فقط انگلستان
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲همین که مثل برندهای سطح پایین دوج و هامر و جی ام سی و کرایسلر و لینکلن و …که دو تا دونه مدل بیشتر ندارن نیست خودش کافیه برای این برند فوق لوکس
و مثل برندهای مرکوری و الدزمبیل و پلیموث و پونتیاک منقرض نشده خیلی خوبه.
فرشاد
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲نه پس پونتیاک و الدزموبیل خوبه
حنات رنگی نداره نخواهد داشت دست و پا نزن
AMANTE
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲رنجروور تنها ماشینی که میشه گفت از G Class مرسدس بهتره.
Kamy
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲باشه
فقط انگلستان
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲به نظرم ۵ تا ماشین هستن که نهایت گنگ بودن هستن
مازراتی کواتروپورته2009
بنزcls نسل اول
کادیلاک اسکالید
بنز G کلاس
رولزرویس
datsun
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲رنجروور یه نماد بوده از قدیم نماد تلفیقی اشرافیت و آفرود،
Alan.r
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲رنجرور جزو کامل ترین پکیج های دنیا خودروئه و تنها ماشینیه که میتونه با جی کلاس رقابت کنه(البته تا حدودی)
قابلیت های آفرود ، ظاهر زیبا ، کابین لوکس و موتور قدرتمند دیگه آدم از یه ماشین چی میخواد
R/T
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲عالی
Tesla
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲آفرین به هندی ها
Tesla
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲پیشرفت صنعت خودرو هند واقعا چشمگیر 🇮🇳🇮🇳 ( آفرین به تاتا موتورز مالک رنجرور 😂🤣)
مازیار
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲هرچی کاربر ترول و منفور هست نسبت به رنجروور نظر منفی دارن و این خیلی خوشحال کنندست
فرشاد
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲منکه خوشالم ازینکه مخالف رنجرور علی نوا و تسلا هستن
این یعنی این برند اشرافی همچنان کارشو عالی انجام میده
علی
۱۲ دی ۱۴۰۲من الان رنج روور ولار۲۰۱۷ دارم خیلی ازش راضیم
علی
۱۲ دی ۱۴۰۲واقعا بی نظیره من الان خودم لندکروز ۲۰۲۱دارم رنج روورولار۲۰۱۷ هم دارم واقعا رنج روور بهتره بی نظیر ولی لند کروز تعداد سرنشیناش بیشتره ولی نج روور بهترینه
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۲ دی ۱۴۰۲تیگو ۸ هم خوبه اگر پارکینگ شما جا داره البته