لندروور-رنجروور

لندرور دیفندر کلاسیک با قیمت ۲۷۴ هزار دلاری رونمایی شد

لندرور دیفندر کلاسیک با قیمت حدود ۲۷۴ هزار دلار و با الهام از مدل‌های ساخته شده بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ در سه نوع کلاس بدنه و با تیراژ ۲۵ دستگاه رونمایی شد.

به گزارش اتوکار، بخش کلاسیک لندرور مدل فوق‌العاده محدود لندرور دیفندر را با الهام از میراث اکتشافی و آفرودهای تاریخی این شرکت معرفی کرده است.

خودروی کلاسیک دیفندر ورکس V8 ترافی دو (Classic Defender Works V8 Trophy II) بر اساس مدل‌های تولیدی لندرور دیفندر بین سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ ساخته می‌شود. هر خودرو از سیستم تعلیق ارتقا یافته، ترمزهای قوی‌تر و فرمان بهبودیافته بهره می‌برد و تمام این تغییرات با دست ساخته و بازسازی شده است.

مدل نسخه محدود لندرور دیفندر با قیمت ۲۲۵،۰۰۰ پوند (۲۷۳،۹۳۷ دلار طبق نرخ فعلی ارز) در مدل‌های ۹۰، ۱۱۰ و ۱۱۰ پیکاپ دو کابین در دسترس خواهد بود. فقط ۲۵ دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد. ۲۰ دستگاه بین مدل‌های بدنه ۹۰ و ۱۱۰ تقسیم خواهد شد و ۵ دستگاه برای مدل پیکاپ دو کابین باقی می‌ماند.

لندرور دیفندر / Land Rover Defender نمای جلو

هر خودرو دارای موتور ۵ لیتری V8 بنزینی است که ۳۹۹ اسب بخار قدرت و ۵۱۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و این نیرو از طریق گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌های خروجی منتقل می‌شود.

در قسمت بیرونی، این مدل از تم طراحی استتار سیاه و سفید و رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی براق بهره می‌برد. مسئولان لندرور می‌گویند طراحی جدید دارای ۲۳ مکان شامل مواردی که این شرکت بازدید کرده و «زمین‌های چالش‌برانگیز» از جمله چالش‌های آفرود (خارج از جاده) و اردویی است.

نمای بیرونی لندرور دیفندر نیز با افزودن وینچ، کاپوت مشکی ساتن برای کاهش تابش خیره کننده و نوار روشنایی LED به طول ۱/۲ متر تقویت شده است. محافظ صخره و قاب غلت‌گیر خارجی نیز از جمله موارد اضافی به شمار می‌رود. مسئولان لندرور می‌گویند این مدل می‌تواند تا عمق ۵۰۰ میلی‌متری در داخل آب حرکت کند.

در داخل کابین، لندرور دیفندر از صندلی‌های چرمی سیاه و سفید با دوخت متضاد بهره می‌برد. همچنین چرم به درها، داشبورد و تودوزی و روکش‌های سقف اضافه شده است.

سیستم سرگرمی و اطلاعاتی، از جمله اتصال ماهواره‌ای و تلفن همراه، توسط بخش کلاسیک این شرکت تعبیه شده است.

لندرور دیفندر / Land Rover Defender کابین

مایکل ون در ساند، مدیر بخش عملیات خودروهای ویژه جگوار لندرور در این زمینه گفت:

لندرور دیفندر زمین‌های سراسر جهان را فتح کرده است. آخرین کلاسیک دیفندر ورکس V8 ترافی، این میراث تفریحی را در طراحی بیرونی منحصربفرد خود ارج می‌نهد و به برخی از این مکان‌های خیره‌کننده ادای احترام می‌کند. هر یک از ۲۵ وسیله نقلیه موجود، کاری با عشق است که توسط تیم متخصص پرشور ما تهیه، مونتاژ و بازسازی شده است. علاوه بر تحویل یک وسیله نقلیه بسیار کلکسیونی، خریداران ما این فرصت منحصربفرد را خواهند داشت تا خودروی خود را در رویداد سفارشی لندرور ترافی (Land Rover Trophy) آزمایش کنند.

هر خریدار می‌تواند در سری چالش‌های آفرود با الهام از رویدادهای تفریحی اردویی قبلی لندرور رقابت کند؛ جایی که به گفته‌ی مسئولان این شرکت، تیم برنده جایزه بزرگی دریافت خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

ابوالقاسم اسلامی

هنرآموز مکانیک خودرو ، مترجم و نویسنده

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه‌ها

  1. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

    ۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (715 ديدگاه)

    تو شهر ما پر از این دیفندر کلاسیک هاست بهش میگن لاندیور

    موافقم 39
    مخالفم 3
    1. Clean energy (سلام فرمانده)

      ۹ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1333 ديدگاه)

      کوردی؟

      موافقم 18
      مخالفم 1
      1. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

        ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (715 ديدگاه)

        اره

        موافقم 16
        مخالفم 1
      2. برقیه جارو برقی

        ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (256 ديدگاه)

        اره منم کوردم بهش میگیم لاندیور زیاده کردستان

        موافقم 15
        مخالفم 1
    2. Reza Waffen SS

      ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (5359 ديدگاه)

      باز شما خوب میگین ما میگیم لندور

      موافقم 9
      مخالفم 1
    3. پویا

      ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (487 ديدگاه)

      ما بختیاری ها بهش میگیم لَندیور
      اتفاقا از کردستان هم میخریدیم

      موافقم 11
      مخالفم 1
    4. مازیار

      ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (3301 ديدگاه)

      تو اغلب شهرهای مناطق کوهستانی هست
      و بیشتر تو روستاهاش جالبه که تو هر کوچه یه لندروور میبینی
      چون جان سخته و از این لحاظ جایگزینی براش نیست

      موافقم 10
  2. ali(chevynova)

    ۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (7387 ديدگاه)

    حیف پول
    بری ماهیندرا بخری ارزشش بیشتره

    موافقم 20
    مخالفم 30
    1. Amir

      ۹ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (121 ديدگاه)

      جان؟

      موافقم 14
      مخالفم 6
    2. دانیال_Surrey،England

      ۹ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2855 ديدگاه)

      چند وقت پیش هم 25 نمونه از مدل کلاسیک دیفندر با طرحی متفاوت 270 هزارتا قیمت گذاری شد و تو همون پست گفتی الکی گرون و ارزش نداره و…..
      خلاصه که تو مدت___3روز همش فروخته شد.___
      حالا بازم اومدی مزه میپرونی.
      به جای این کارا برو به زندگیت برس.
      کارش شده مسخره کردن و حرفای خاله زنکی.

      موافقم 30
      مخالفم 9
      1. ali(chevynova)

        ۹ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (7387 ديدگاه)

        اتفاقا من سره زندگیمم
        ما بینش هم پدال میام

        موافقم 12
        مخالفم 15
    3. Reza Waffen SS

      ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (5359 ديدگاه)

      امیدوارم شوخی کرده باشی

      موافقم 5
      مخالفم 1
    4. مازیار

      ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (3301 ديدگاه)

      حیف پول
      خوب بله قطعا از نظر کسی که معتقده کیفیت مهم نیست تیراژ مهمه این حیف پوله
      بقیه همفکران شما هم که دنبال کیفیت نیستن اینو نمیخرن میرن داج میخرن
      شما هم سعی کن زیاد راجع به یه لندروور 270هزار دلاری فکر نکنی چون نمی گنجه

      البته اینم میدونم که حرفهای شما فقط جنبه شوخی و سرگرمی داره اتفاقا خودمم اهلش هستم اما الان حسش نبود
      میبخشید

      موافقم 15
      مخالفم 2
  3. حق گوی باطل

    ۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1035 ديدگاه)

    هرکی خواست ۹ میلیارد پول اینو بده بیاد ایران با ۷۰۰ یکی میتونه بهتر از این جمع کنه😂

    موافقم 32
    مخالفم 1
    1. رحیم

      ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (106 ديدگاه)

      بدنه اش رو آره ، ولی موتور ۸سیلندر ۴۰۰ اسبی رو از کجا میخوای بیاری؟

  4. مهردادکمال

    ۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2000 ديدگاه)

    اگر یک چک ۲۰۰۰۰۰پوندی تو داشبردش باشه می ارزه با این قیمت

    موافقم 31
    مخالفم 8
  5. Nima

    ۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1659 ديدگاه)

    ماشین بسیار خوبیه. ولى با کمتر از ۶۰-۷۰ هزار دلار.
    و یه مشکلى که این نسل دیفندر داشت.
    مشکل استقامت اتاق بود در برابر ضربات شدید.(اتاق چروک میشه)
    مثلا زمان جامپ یا صخره نوردى هاى سنگین.
    وگرنه از نظر توانایى آفرود هیچى کم نداره.
    البته توجه هم بکنین اصولا تمام اینایى که دیفندر (یا توى ایران خودمون پاژن) میخرن اولین کارى که میکنن اینه که اتاق رو میله کشى و شاسى کشى میکنن.
    (همینم که الان انقدر قیمت داره. توجه کنید، به حرفم پى میبرید)
    اونایى که توى ایرانه که اصلا داغونن. معمولا از سقف تا رکاب شاسى کشى میشه

    موافقم 16
    مخالفم 2
    1. R@min

      ۹ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2059 ديدگاه)

      سلام نیما جان

      مشکلات ساختاری در تمام آفرودرهای اون زمان بود چه رانگلر، چه برانکو و بلیزر اما شدتش متفاوت بود و با اینکه آفرودرهای مدرن از لحاظ کیفیت و ساختار پیشرفت زیادی کردن اما باز هم برای تجربه آفرود بی دردسر نیاز هست که مقداری محکم کاری روشون انجام شه.

      1. Nima

        ۹ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1659 ديدگاه)

        سلام رامین جان عزیز.
        بله حق با شماست.
        جیب هاى سبک بله موافقم(cj5 و…)
        بلیزر رو واقعیتش نمیدونم!
        اما قطعا تکنولوژى الان رو نداشتن.(منظور از تکنولوژى آلیاژ شاسى و …)
        اما این مشکل توى دیفندر یکم بیشتر از بقیه بود.

        موافقم 5
        مخالفم 2
  6. Aboalfazl demon

    ۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (523 ديدگاه)

    نصف همین پول رو شاید حتی کمتر
    میدم یدونه رانگلر ۳۹۲ فول آپشن میگیرم
    که خیلی مدرن تر و کارآمد تر و بهتره و ….. هستش
    لندروور های کلاسیک خیلی خاص هستن
    اما قیمت های فضایی روشون میزارن

    موافقم 6
    مخالفم 4
  7. Aboalfazl demon

    ۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (523 ديدگاه)

    نصف همین پول رو شاید حتی کمتر
    میدم یدونه رانگلر ۳۹۲ فول آپشن میگیرم
    که خیلی مدرن تر و کارآمد تر و بهتره و ….. هستش
    لندروور های کلاسیک خیلی خاص هستن
    اما قیمت های فضایی روشون میزارن

    موافقم 3
    مخالفم 3
  8. JDM lover

    ۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (885 ديدگاه)

    اونایی که میگن چرا اینقدر قیمتش بالاست و فلانه باید بگم این خودرو ارزش کلکسیونی داره نه اینکه بخوای باهاش افرود بری
    اگه برای استفاده واقعی میخوای یه دیفندر معمولی میگیری با ۲۰٪ همین قیمت یه دیفندر هیولا جمع میکنی

    موافقم 10
    مخالفم 1
  9. پیام

    ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2138 ديدگاه)

    مگه کسی دیوانه شده باشه که پول جی کلاس رو به این بده!

    موافقم 3
    مخالفم 5
  10. یوسف

    ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1048 ديدگاه)

    دیوانه اون کسی هست که کپی لندرور رو با مارک بنز میخره….. نه اون کسی که اصالت مهمه براش ته پول…….
    من خودم اگه ممکن بود تمام لندرور ها و رنجرور های دنیا رو میخریدم…. بعد….. هی…

    موافقم 8
    مخالفم 8
    1. matin

      ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (415 ديدگاه)

      الان اولین خودرو ساز دنیا شده بی اصالت؟؟
      خب شما این ماشینو دوست داری دلیل نمیشه بگی بنز بی اصالته حالا اون بنمده خدا از دهنش پرید گفت دیوانه شما مراعات کن برادر

      موافقم 4
      مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا