لندرور دیفندر کلاسیک با قیمت حدود ۲۷۴ هزار دلار و با الهام از مدلهای ساخته شده بین سالهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ در سه نوع کلاس بدنه و با تیراژ ۲۵ دستگاه رونمایی شد.
به گزارش اتوکار، بخش کلاسیک لندرور مدل فوقالعاده محدود لندرور دیفندر را با الهام از میراث اکتشافی و آفرودهای تاریخی این شرکت معرفی کرده است.
خودروی کلاسیک دیفندر ورکس V8 ترافی دو (Classic Defender Works V8 Trophy II) بر اساس مدلهای تولیدی لندرور دیفندر بین سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ ساخته میشود. هر خودرو از سیستم تعلیق ارتقا یافته، ترمزهای قویتر و فرمان بهبودیافته بهره میبرد و تمام این تغییرات با دست ساخته و بازسازی شده است.
مدل نسخه محدود لندرور دیفندر با قیمت ۲۲۵،۰۰۰ پوند (۲۷۳،۹۳۷ دلار طبق نرخ فعلی ارز) در مدلهای ۹۰، ۱۱۰ و ۱۱۰ پیکاپ دو کابین در دسترس خواهد بود. فقط ۲۵ دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد. ۲۰ دستگاه بین مدلهای بدنه ۹۰ و ۱۱۰ تقسیم خواهد شد و ۵ دستگاه برای مدل پیکاپ دو کابین باقی میماند.
هر خودرو دارای موتور ۵ لیتری V8 بنزینی است که ۳۹۹ اسب بخار قدرت و ۵۱۳ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند و این نیرو از طریق گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخهای خروجی منتقل میشود.
در قسمت بیرونی، این مدل از تم طراحی استتار سیاه و سفید و رینگهای ۱۸ اینچی مشکی براق بهره میبرد. مسئولان لندرور میگویند طراحی جدید دارای ۲۳ مکان شامل مواردی که این شرکت بازدید کرده و «زمینهای چالشبرانگیز» از جمله چالشهای آفرود (خارج از جاده) و اردویی است.
نمای بیرونی لندرور دیفندر نیز با افزودن وینچ، کاپوت مشکی ساتن برای کاهش تابش خیره کننده و نوار روشنایی LED به طول ۱/۲ متر تقویت شده است. محافظ صخره و قاب غلتگیر خارجی نیز از جمله موارد اضافی به شمار میرود. مسئولان لندرور میگویند این مدل میتواند تا عمق ۵۰۰ میلیمتری در داخل آب حرکت کند.
در داخل کابین، لندرور دیفندر از صندلیهای چرمی سیاه و سفید با دوخت متضاد بهره میبرد. همچنین چرم به درها، داشبورد و تودوزی و روکشهای سقف اضافه شده است.
سیستم سرگرمی و اطلاعاتی، از جمله اتصال ماهوارهای و تلفن همراه، توسط بخش کلاسیک این شرکت تعبیه شده است.
مایکل ون در ساند، مدیر بخش عملیات خودروهای ویژه جگوار لندرور در این زمینه گفت:
لندرور دیفندر زمینهای سراسر جهان را فتح کرده است. آخرین کلاسیک دیفندر ورکس V8 ترافی، این میراث تفریحی را در طراحی بیرونی منحصربفرد خود ارج مینهد و به برخی از این مکانهای خیرهکننده ادای احترام میکند. هر یک از ۲۵ وسیله نقلیه موجود، کاری با عشق است که توسط تیم متخصص پرشور ما تهیه، مونتاژ و بازسازی شده است. علاوه بر تحویل یک وسیله نقلیه بسیار کلکسیونی، خریداران ما این فرصت منحصربفرد را خواهند داشت تا خودروی خود را در رویداد سفارشی لندرور ترافی (Land Rover Trophy) آزمایش کنند.
هر خریدار میتواند در سری چالشهای آفرود با الهام از رویدادهای تفریحی اردویی قبلی لندرور رقابت کند؛ جایی که به گفتهی مسئولان این شرکت، تیم برنده جایزه بزرگی دریافت خواهد کرد.
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۹ مرداد ۱۴۰۱تو شهر ما پر از این دیفندر کلاسیک هاست بهش میگن لاندیور
Clean energy (سلام فرمانده)
۹ مرداد ۱۴۰۱کوردی؟
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۱۰ مرداد ۱۴۰۱اره
برقیه جارو برقی
۱۰ مرداد ۱۴۰۱اره منم کوردم بهش میگیم لاندیور زیاده کردستان
Reza Waffen SS
۱۰ مرداد ۱۴۰۱باز شما خوب میگین ما میگیم لندور
پویا
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ما بختیاری ها بهش میگیم لَندیور
اتفاقا از کردستان هم میخریدیم
مازیار
۱۰ مرداد ۱۴۰۱تو اغلب شهرهای مناطق کوهستانی هست
و بیشتر تو روستاهاش جالبه که تو هر کوچه یه لندروور میبینی
چون جان سخته و از این لحاظ جایگزینی براش نیست
ali(chevynova)
۹ مرداد ۱۴۰۱حیف پول
بری ماهیندرا بخری ارزشش بیشتره
Amir
۹ مرداد ۱۴۰۱جان؟
دانیال_Surrey،England
۹ مرداد ۱۴۰۱چند وقت پیش هم 25 نمونه از مدل کلاسیک دیفندر با طرحی متفاوت 270 هزارتا قیمت گذاری شد و تو همون پست گفتی الکی گرون و ارزش نداره و…..
خلاصه که تو مدت___3روز همش فروخته شد.___
حالا بازم اومدی مزه میپرونی.
به جای این کارا برو به زندگیت برس.
کارش شده مسخره کردن و حرفای خاله زنکی.
ali(chevynova)
۹ مرداد ۱۴۰۱اتفاقا من سره زندگیمم
ما بینش هم پدال میام
Reza Waffen SS
۱۰ مرداد ۱۴۰۱امیدوارم شوخی کرده باشی
مازیار
۱۰ مرداد ۱۴۰۱حیف پول
خوب بله قطعا از نظر کسی که معتقده کیفیت مهم نیست تیراژ مهمه این حیف پوله
بقیه همفکران شما هم که دنبال کیفیت نیستن اینو نمیخرن میرن داج میخرن
شما هم سعی کن زیاد راجع به یه لندروور 270هزار دلاری فکر نکنی چون نمی گنجه
البته اینم میدونم که حرفهای شما فقط جنبه شوخی و سرگرمی داره اتفاقا خودمم اهلش هستم اما الان حسش نبود
میبخشید
حق گوی باطل
۹ مرداد ۱۴۰۱هرکی خواست ۹ میلیارد پول اینو بده بیاد ایران با ۷۰۰ یکی میتونه بهتر از این جمع کنه😂
رحیم
۱۲ مرداد ۱۴۰۱بدنه اش رو آره ، ولی موتور ۸سیلندر ۴۰۰ اسبی رو از کجا میخوای بیاری؟
مهردادکمال
۹ مرداد ۱۴۰۱اگر یک چک ۲۰۰۰۰۰پوندی تو داشبردش باشه می ارزه با این قیمت
Nima
۹ مرداد ۱۴۰۱ماشین بسیار خوبیه. ولى با کمتر از ۶۰-۷۰ هزار دلار.
و یه مشکلى که این نسل دیفندر داشت.
مشکل استقامت اتاق بود در برابر ضربات شدید.(اتاق چروک میشه)
مثلا زمان جامپ یا صخره نوردى هاى سنگین.
وگرنه از نظر توانایى آفرود هیچى کم نداره.
البته توجه هم بکنین اصولا تمام اینایى که دیفندر (یا توى ایران خودمون پاژن) میخرن اولین کارى که میکنن اینه که اتاق رو میله کشى و شاسى کشى میکنن.
(همینم که الان انقدر قیمت داره. توجه کنید، به حرفم پى میبرید)
اونایى که توى ایرانه که اصلا داغونن. معمولا از سقف تا رکاب شاسى کشى میشه
R@min
۹ مرداد ۱۴۰۱سلام نیما جان
مشکلات ساختاری در تمام آفرودرهای اون زمان بود چه رانگلر، چه برانکو و بلیزر اما شدتش متفاوت بود و با اینکه آفرودرهای مدرن از لحاظ کیفیت و ساختار پیشرفت زیادی کردن اما باز هم برای تجربه آفرود بی دردسر نیاز هست که مقداری محکم کاری روشون انجام شه.
Nima
۹ مرداد ۱۴۰۱سلام رامین جان عزیز.
بله حق با شماست.
جیب هاى سبک بله موافقم(cj5 و…)
بلیزر رو واقعیتش نمیدونم!
اما قطعا تکنولوژى الان رو نداشتن.(منظور از تکنولوژى آلیاژ شاسى و …)
اما این مشکل توى دیفندر یکم بیشتر از بقیه بود.
Aboalfazl demon
۹ مرداد ۱۴۰۱نصف همین پول رو شاید حتی کمتر
میدم یدونه رانگلر ۳۹۲ فول آپشن میگیرم
که خیلی مدرن تر و کارآمد تر و بهتره و ….. هستش
لندروور های کلاسیک خیلی خاص هستن
اما قیمت های فضایی روشون میزارن
Aboalfazl demon
۹ مرداد ۱۴۰۱نصف همین پول رو شاید حتی کمتر
میدم یدونه رانگلر ۳۹۲ فول آپشن میگیرم
که خیلی مدرن تر و کارآمد تر و بهتره و ….. هستش
لندروور های کلاسیک خیلی خاص هستن
اما قیمت های فضایی روشون میزارن
JDM lover
۹ مرداد ۱۴۰۱اونایی که میگن چرا اینقدر قیمتش بالاست و فلانه باید بگم این خودرو ارزش کلکسیونی داره نه اینکه بخوای باهاش افرود بری
اگه برای استفاده واقعی میخوای یه دیفندر معمولی میگیری با ۲۰٪ همین قیمت یه دیفندر هیولا جمع میکنی
پیام
۱۰ مرداد ۱۴۰۱مگه کسی دیوانه شده باشه که پول جی کلاس رو به این بده!
یوسف
۱۰ مرداد ۱۴۰۱دیوانه اون کسی هست که کپی لندرور رو با مارک بنز میخره….. نه اون کسی که اصالت مهمه براش ته پول…….
من خودم اگه ممکن بود تمام لندرور ها و رنجرور های دنیا رو میخریدم…. بعد….. هی…
matin
۱۰ مرداد ۱۴۰۱الان اولین خودرو ساز دنیا شده بی اصالت؟؟
خب شما این ماشینو دوست داری دلیل نمیشه بگی بنز بی اصالته حالا اون بنمده خدا از دهنش پرید گفت دیوانه شما مراعات کن برادر