لندروور برای چندین دهه نماد آفرود بوده و سری II آن نیز جزو محبوبترین محصولاتش به شمار میرود. این خودروساز بریتانیایی در حال حاضر سبد محصولات قابلتوجهی دارد اما اگر برخی محصولات در سالهای گذشته تولید نمیشدند قطعاً موفقیت کنونی ثبت نمیشد. این مسیر با خودروهایی همچون سری II شروع شد که به لطف شرکت هیمالیا تغییرات زیادی را تجربه کرده است. این شرکت محصولات بازسازی شده با ویژگیهای مدرن را تولید میکند و هماکنون سری II خودش را معرفی میکند.
هیمالیا قبلاً نسخههای خاص دیفندر را تولید کرده است و حالا شاهد هنرنمایی لندروور سری II هستیم. خودرویی که مشاهده میکنید از رنگ خاطرهانگیز آبی سود میبرد و تغییرات محسوسی در آن اعمال شدهاند تا تکنولوژیهای مدرن را در خودش جای دهد. اجازه ندهید که طراحی ساده این خودرو شما را گول بزند! زیر پوست این قدبلند بریتانیایی پیشرانه ۶ سیلندر LV3 جنرال موتورز قرار دارد. هیمالیا میگوید پیشرانه یاد شده قدرت ۳۰۰ اسب بخاری تولید کرده و با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک جنرال موتورز همکاری میکند. این شرکت همچنین سیستم تعلیق فاکس و فنرهای جدید را در نظر گرفته است. سیستم تعلیق خودرو برای آفرود تنظیم شده و با سیستم ترمز ویلوود همراه میشود.
گرِگ شاندل رئیس هیمالیا میگوید:
محصولات جدید هوای آزاد ما گزینههایی خیالانگیز برای آبوهوای گرم و استوایی هستند. طراحی منحصربهفرد سری II واقعاً برجسته بوده و باب میل کلکسیونرهای خاصی خواهد بود.
طراحی اصلی لندروور سری II تروتمیز بوده است. بدنه جعبهای این خودرو از شیشه جلوی سرراست و خطوط تیز استفاده میکند و کابین ساده آن نیز کاملاً کاربردی در نظر گرفته شده است. هیمالیا در کابین از چرم بادوام مناسب برای آبوهوای بارانی استفاده میکند. لندروور موردبحث همچنین از سیستم صوتی آلپاین با ارتباط بلوتوث سود میبرد.
البته که چنین خودرویی قیمت ارزانی نخواهد داشت و برای سری II هیمالیا باید ۲۲۵ هزار دلار بپردازید. البته این شرکت میگوید قیمت یاد شده ارزشش را دارد زیرا جزئیات بکار رفت در ارتقای این خودرو مثالزدنی است. قطعاً راندن این خودرو وسواس زیادی را طلب خواهد کرد اما لندروور برای روبرو شدن با محیطهای خشن طراحی شده است.
یوسف
۲۳ مهر ۱۴۰۱عشق ابدی…. لندرور کلاسیک…. همیشه در قلب ما هستی لندی عزیز….. در تمام خاطرات کودکی من همیشه لندرور وجود داشته….. عشق بی پایان
NAVID۰۰۹۸
۲۳ مهر ۱۴۰۱میشه یکی به من بگه چرا باید قیمت خودرویی که هیچیش فابریک نیست اینقدر بالا باشه ؟؟؟؟!!!!
نکنه برای ملکه الیزابت بوده !!!!
نهایت قیمتش ۲۵ هزار دلاره تازه اونم با التماس از طرف فروشنده !
موتور شورولت خوروندن به لندروور ، عَجَبا !!!
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۳ مهر ۱۴۰۱سلام بر یک عمر خاطره
بهنام
۲۳ مهر ۱۴۰۱یدونشو دوست دارم بخرم نه بخاطر ماشینش بخاطر سیستم صوتی آلپاینش 😅
Royal Driver 70
۲۳ مهر ۱۴۰۱خیلیم عالی
Sina
۲۳ مهر ۱۴۰۱بنظرم قیمتش یک صفر زیاده فوق قوشش ۲۲هزارو ۵۰۰دلار ارژش داشته باشه
هیچ دلیلی واسه خرید همچین خودرویی نمیبینم وقتی میشه با ۴۰ هزارتا بهترین وسیله رو خرید
خودرو کلاسیک زمانی ارزش خرید بالایی داره که دیگه بعنوان یک وسیله نقلیه روزمره نباشه ارزش نمادین داشته باشه
بقول جرمی کلارکسون یه بابایی هم رفت یک میلیون دلار داد تابلو خرید،خب با اون تابلو هم نمیشه رانندگی کرد،،،،منظورش این بود که بعضی خودروها فقط ماشین نیستن که به چشم رانندگی روزمره نگاهش کنی یه اثر هنری هستن
ولی در مورد همچین ماشینی یا کلی دیفندر قدیمی که دست ساز تیون میشه و با رقم های ۳۰۰ هزار و ۴۰۰ هزار فروخته میشه یک کاره فوقلاده احمقانه ست چونکه با زیر صدهزارتا میشه بهترینشو خرید
منم اگر خودم بخوام تو خونه بستنی بسازم باهام میلیونها تومن در میاد ولی میرم سوپرمارکت با چند هزارتومن یه بستنی میخرم بقول معروف کسی واسه یک کیلو شیر نمیره گاو بخره
ماشینهای دست سازی چرتی مثل این یا دیفندر قدیمی ها هم حکم همین مثالن
فقط انگلستان
۲۳ مهر ۱۴۰۱لندروور-رنجروور بهترین شاسی بلند ساز جهان.
RezaRs
۲۴ مهر ۱۴۰۱Jeep left the group
Payfast
۲۴ مهر ۱۴۰۱کادیلاک میگفتی یه چیزی
مهردادکمال
۲۳ مهر ۱۴۰۱اگر زیر صندلیشم ۲۲۰هزار دلار گذاشته باشن باز ۲۲۵هزارتا براش زیاده خدایی
الان توجیه کردن توش جزییات زیاده شما بجز چرم صندلی با یکی دو اپشن مثل ضبط بلوتوث خور جزییاتی میبینین؟؟
مازیار
۲۳ مهر ۱۴۰۱تا زمانی که برای محصولی خریدار پیدا میشه و پول پرداخت میشه، حرفهایی از این دست که یه صفرش زیاده یا باید یه چک زیر صندلیش باشه، ارزش اون چند بیت اینترنت مصرفی خودش برای ارسال رو هم نداره
Kato
۲۳ مهر ۱۴۰۱کدوم احمقی ۲۲۵ هزار دلار میده پای این مزخرف…
پول دوتا لکسوس lx600
عاشق پدال
۲۴ مهر ۱۴۰۱معلومه خب.
اونیکه لکسوس دوست نداره
اصلا تا حالا سافاری افریقا رفتی؟
تا حالا سامون رودخانه های نروژ وسط دشت های افریقا سوار یه لندروور میل کردی؟
Khosrow
۲۳ مهر ۱۴۰۱منظورش ۲۲۵ هزار ریال بوده / قندش افتاده پرت و پلا میگه ..
Taha Malek
۲۳ مهر ۱۴۰۱سطح 🤌
یاس ی
۲۴ مهر ۱۴۰۱;کاری با قیمتش ندارم ولی در کل دیفندرهای قدیم برای من یعنی خاطرات بچگی تا نوجوانی، یعنی پدر. مرحوم پدرم سال 59 یدونه خریده بود به قیمت 85 هزار تومان. از خود نمایندگی در تهران، اون موقع من یکسال داشتم، من و پنج برادرم با اون ماشین رانندگی یاد کرفتیم و کلی خاطرات باهاش داشتیم. دیفندر همیشه برام عزیز هستش و عزیز میمونه. دقیقا مثل یاد پدر.
رضا
۲۴ مهر ۱۴۰۱این الان داره پول برند میگیره یا چی!؟
JaMsHiD
۱۱ آذر ۱۴۰۱این تیونرش از همونایی هست که دوتا لندکروزر سری شصت بر میداره بعدش دوتا سپر آفرودی میبنده روش بعدش یه موتور آمریکن میبنده روش با صندلی فلان برند با یه مانیتور ، قیمت خون باباش هم میده و سایت ها هم میگن تویوتایی خاص با صندلی های خاص فلان شرکت
جمعش کن بابا *** تو هیکل لندروور با موتور آمریکایی
جا برا کار نمیدونید
کدوم آدمی میاد رو ماشین انگلیسی موتور آمریکایی میبنده
خب موتور همون شرکت رو ببند ی ذره تیون کن به همین قدرت میرسی
بعدش به خاطر وسواس رانندگی این قیمت رو داره؟
خیلی وسواس از فابریک بودن تمام خودرو و خشک بودنش معلومه خیلی وسواس داشته تیونرش
مسعود جوادی نیا
۶ بهمن ۱۴۰۲سلام خواستم بگم من یدونه از این سری ۱۱ دارم حدود ۱۵ ساله که خوابوندمش کنار خونه رنگش سفیده مونتاژ خود انگستان هستش دوتا باک بنزین داره که هرکدومش ۵۰ لیتر بنزین میگیره وحدود ۷۰۰ کیلومتر بدون زدن بنزین میتونی باهاش رانندگی کنی دیگه اینکه رادیاتور روغن داره این یعنی اینکه به غیر از آب روغن ماشین هم خنک میشه البته به درد آفریقا و جاهای گرم میخوره .من سال ۷۴ اینو از توی ببیهقی خریدم ۱۴۰۰۰۰۰ هزار تومن تا سال ۹۰ هم ازش سواری گرفتم وتمام ایران را باهاش گشتم.اگه مشتری خوبی پیدا بشه با اینکه خیلی دوستش دارم وباهاش حرف میزنم اما فروشنده ام.
ممنون