در طول تاریخ صنعت خودرو، خودروهای افسانهای زیادی وجود داشتند که به پایان دوران خود رسیدند و از خط تولید خارج شدند. لندروور دیفندر اما جزو آن دسته از مدلهای جاودانهای بود که هنوز هم تولید میشود و طرفداران بسیار زیادی دارد. بریتانیاییها نخستینبار در سال ۱۹۴۸ از نسل اول این شاسیبلند در نمایشگاه خودروی آمستردام رونمایی کردند؛ بدین ترتیب لندروور سال آینده هفتاد و پنجمین سالگرد تولد این خودرو را جشن میگیرد.
این شرکت برای گرامیداشت این رویداد مهم در تاریخ خود از یک مدل تولیدمحدود در دو نسخه تک در با کد ۹۰ و دو در با کد ۱۱۰ کرده است. این شاسیبلندهای همهجارو به رنگ سبز خاص مزین شده که در تمام بخشهای بدنه تا میانه طاق چرخ و جایجای کابین مورداستفاده قرار گرفته است. لندروور برای متمایزکردن این نسخه از سایر مدلهای دیفندر از برچسب «75years» سود برده است.
دیفندر 75th Limited Edition بر پایه نسخه پر امکاناتات دیفندر HSE ساخته میشود که از فناوریهایی چون چراغهای LED، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر شیشه راننده، شارژر بیسیم تلفنهوشمند، سیستم تهویهمطبوع سهنقطهای، حافظه صندلی و سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۱.۴ اینچی «Pivi Pro» سود میبرد. لندروور این نسخه را بهطور استاندارد با سقف پارچهای تاشو عرضه میکند اما خریداران درصورت تمایل میتوانند خودروشان را به سقف فلزی با سانروف پانوراما مجهز کنند.
لندروور در تولید این مدل خاص پا را از امکانات عادی فراتر گذاشته و آن را به میله حمل بار با فراخوان برقی و تایرهای تمام فصل مجهز کرده است. موتور این خودرو تغییری نداشته و همچنان از همان واحد بنزینی P400 یا دیزلی-هیبریدی D300 یا پلاگینهیبریدی P400e استفاده میکند.
قیمت تعیینشده برای تهیه این شاسیبلندها از ۸۵,۹۹۵ پوند برای دیفندر ۹۰ شروع شده و تا ۸۹,۹۹۵ برای نسخه ۱۱۰ پیش میرود. لندروور بهطور همزمان با رونمایی از دیفندرهای 75th Limited Edition، از کلکسیون سبکزندگی خود با تم «سبز گراسمور» نیز رونمایی کرد. خریداران این محصولات و نمونههای گرامیداشت تولد دیفندر میتوانند هماکنون سفارش خود را ثبت کنند.
AmirAli
۲۴ شهریور ۱۴۰۱اوف 😍❤️
meysam
۲۴ شهریور ۱۴۰۱طراحیش عالیه
ولی گرونه
مازیار
۲۴ شهریور ۱۴۰۱چطور انتظار دارید با طراحی عالی و اون همه تحسین و تمجید کارشناسی و استقبال عمومی و خلاصه تمام بازخوردهای مثبت، قیمتش ارزون باشه؟
حتی دیفندر قدیم که نسبت به این تقریبا هیچی نداشت هم ماشین ارزونی نبود
REBORN OF KAMRAN
۲۴ شهریور ۱۴۰۱این ماشین ۲۰ چوب هم نمیرزه از بس که هر روز یه جاش خراب میشه کی جرات میکنه با این بره آفرود با اون شاستی کج کوله کراس اووری و مشکلات برقی
Porsche
۲۵ شهریور ۱۴۰۱دیگه لطفا آمریکن فن برامون حرف از شاسی نزنه که اگه اتحاد دایملر نبود کرایسلر و گروهش هنوز شاسی تیکه تیکه میساختن
Reza Waffen SS
۲۵ شهریور ۱۴۰۱حق
miladzm
۲۵ شهریور ۱۴۰۱ترول جان
همون کمپانی که میگی شاسی تکهتکه میتونه بسازه ؛ الان از لحاظ محبوبیت از بسیاری از همین کمپانی های اروپایی ( مسلما به جز آلمانی ها ) بالاتره و در کنار آلمانی ها از همه نظر بهتر و بالاتر از بقیه اروپایی ها و آسیایی ها هستن .
از یه نویسنده بعیده نظرات آبدوغ خیاری بده .
ARMAN سابق
۲۵ شهریور ۱۴۰۱به هر حال فعلا با شاسی کراس اووری به گرد پا رانگلر و جی تو آفرود نمیرسه
استهلاک این ماشینم مطمئنا بسیار بالاست چون کلا ماشین اروپایی و به خصوص انگلیسی استهلاکای وحشتناکی دارن.
پس اگه تو آفرود به مشکل بخوره پدر مالک در میاد
NAVID۰۰۹۸
۲۴ شهریور ۱۴۰۱روزی که این خودرو معرفی شد ، اکثریت تاختند به طراحان لندروور که چرا از اصل خودرو دور شدید !!!
اما با گذشت زمان دیدیم نه تنها از اصل خود دور نشد ، بلکه دیگر مُختَص افراد خاص نیست و همه دوستش دارند !
خودم به شخصه احساسی به این برند و خودروهایش نداشتم و اگر هم داشتم ، به سبب سبک طراحی ساده و شیک محصولاتش بوده ، اما !!!
اما با معرفی این خودرو واقعاً شیفتهاَش شدم !
جداً که زیبایی در سادگیست !
سادگی یعنی ماندگاری تا بینهایت !
ماندگاری یعنی برندهای بااِصالت !
ARMAN سابق
۲۴ شهریور ۱۴۰۱کاش شاسی مستقل بود
واقعا حسرت می خورم که همچین شاهکاری شاسیش یکپارچس
ای بابا
REBORN OF KAMRAN
۲۴ شهریور ۱۴۰۱این رنگش رو دیفندر قدیمیا به سبز گ…ه مرغی معروف بود
مازیار
۲۴ شهریور ۱۴۰۱اگه این بدگویی ها یا به اصطلاح هیت کردنها به اندازه یه دونه ریگ از صحرای بزرگ آفریقا تو محبوبیت اون برند اثر داشت اونوقت چه می کردید؟
REBORN OF KAMRAN
۲۴ شهریور ۱۴۰۱هیت نکردم چون تاتا لندروور بدبخت چیزی نداره بخام هیت کنم همین که رفتن زیر تاتا گویای داستان هست خودشونم اعتراف کردن بخاطر مشکل کیفیت سالانه هزاران مشتری از دست میدن
مازیار
۲۴ شهریور ۱۴۰۱اینجا همه از وضعیت شما آگاهی دارن و به شخصه خیلی خوشحالم که نسبت به لندروور همچین نظری دارین چون اگه غیر این بود من یکی با سرخوردگی از اینجا می رفتم
از این بابت خیلی ازتون ممنونم
ضمنا مگه قرار نبود شما فقط در اون شش مورد اظهار نظر کنید؟😃
Royal Driver UK 70
۲۵ شهریور ۱۴۰۱ببین، این کمپانی آشغال تاتا باعث این قابل اعتماد نبودن این برندا شده که تو هر سال دیسلایک زیاد خوردن توسط مشتریا اما از نظر من الان بهترن اگر زیرمجموعه این هندیا هم نبودن که چه بهتر. دو کمپانی پرافتخار و با ابهت بریتانیایی رفتن زیر برند چه کمپانی و چه کشوری! افسوس
MC20
۲۴ شهریور ۱۴۰۱جشن تولد 75 سالگی دیفندر { عزیز } که به نظرم اوورالی … بهترین SUV واقعی دنیا هست … همزمان شده با جشن تولد 75 سالگی مازراتی گرن توریسمو که یکی از بهترین گرن توررهای واقعی دنیاست … من این هم زمانی تولد ها و تداعی موفقیت ها رو می خوام به فال نیک و جشن بگیرم … من دوست دارم برای مهمونی و مسافرت لاکچری ، گرن توریسمو … و برای پیک نیک و مسافرت آفرودی هم ، دیفندر … همراه آدم باشه … این زوج موفق ، دو پرانتز هستند ( کران بالا و کران پایین ) که یک بازه ی باز رو می سازن … بازه ی باز از رانندگی تمام و کمال تا تمام و کمال رانندگی … جابجایی به لذت بخش ترین طعم ممکن … ( = گرن توریسمو , دیفندر = ) … با بودن این زوج ، به احتمال 100 % :)) خوشبختی می ره توو قدر مطلق …
Royal Driver UK 70
۲۵ شهریور ۱۴۰۱دوست داشتنی و زیبا.
یوسف
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ای جونم….. نفسم…. 🤩🤩🤩🤩