مشتریان با پرداخت ۳۸ هزار دلار میتوانند از این کیت زیبا و کارآمد استفاده کنند.
نسل تازه لندروور دیفندر محبوب دل بسیاری از طرفداران آفرود، خودرودوستان و حتی فیلمهای سینمایی شد. این خودروی توانا که در انگلستان طرفداران بیشماری دارد، بارها و بارها زیر تیغ جراحی تیونینگها هم قرار گرفت تا با تجیهز به امکانات بیشتر، به رویاپردازی مشتریان و علاقهمندان به آن پاسخ دهد. یکی از این تیونرها، «آرکتیک تراکس» نام دارد که با عرضه پکیج AT35 برای دیفندر ۱۱۰ (نسخه کشیده چهار در)، مصحولی تازه را پس از ۵ سال تحقیق و توسعه روانه بازار کرده است.
عبارت ۳۵ در نام این کیت از تایرهای ۳۵ اینچی «BF گودریچ» آن گرفته شده است. پکیج AT35 با دو گزینه KO2 و KM3 عرضه میشود که شامل تجهیزات گوناگون برای آفرودگرد میشوند و نیازهای هر راننده حرفهای را برطرف میکنند. سازنده مدعی شده است که تغییرات ایجادشده در دیفندر AT35 مانند طاق بزرگ چرخها باعث ایجاد مشکل در جاده نخواهد شد و راندمان شهری این خودرو آرام، متمدن و روان است.
رینگهایی ۲۰ اینچی آلیاژی فورجکاری شده آرکتیک تراکس نمای تازهای به دیفندر بخشیده است. پشت این رینگها، سیستم تعلیق بادی لندرور L663 جا خوش کرده است که اینبار توسط تیونر انگلیسی بهبود یافته است. خریداران درصورت تمایل میتوانند از فنربندی تطبیقپذیر ۱۰ حالتی «بیلشتاین» هم استفاده کنند که فاصله دیفندر را تا زمین، ۵ میلیمتر افزایش میدهد.
ارتقای دیفندر آرکتیک شامل خود خودرو نمیشود و پس از ارائه شاسیبلند به مرکز این تیونینگ، ۲ تا ۳ هفته به درازا خواهد کشید. قیمت این پکیج که شامل موکت تازه کابین، چراغهای آفرود، گلگیر تازه و نشانگذاریهای آرکتیک تراکس میشود از ۲۹,۹۹۵ پوند (برابر ۳۸ هزار دلار) آغاز میشود. با درنظر گرفتن قیمت بالای لندروور دیفندر ۱۱۰ V8 از ۱۱۱,۷۹۵ پوند، قیمت نهایی لندروور دیفندر AT35 به ۱۸۰ هزار دلار میرسد. آیا در این بازه، خودروی بهتری برای آفرود وجود دارد؟ نظر شما چیست؟
Mohsen68
۱۲ تیر ۱۴۰۳اگه میخوای بری تو دل طبیعت با رنجروور برو، ولی اگه میخوای بتونی ازش بیای بیرون لندکروزرو انتخاب کن 😅
Trump
۱۲ تیر ۱۴۰۳طنز زیبایی بود لندکروز حتی اسمشم کپی برداری از لندروره
Taha Ayoobi
۱۲ تیر ۱۴۰۳کی گفته لندکروز اسمش کپی از لندروره؟
Mohsen68
۱۲ تیر ۱۴۰۳میگه دیگه، ازش سند نخواه لطفا
بذار بگه فقط 😂
مازیار
۱۲ تیر ۱۴۰۳این خودرو در سال ۱۹۵۳ با نام BJ معرفی شد و یک سال بعد تویوتا در پاسخ به لندروور بریتانیایی نام آن را به لندکروز تغییر داد
https://www.pedal.ir/toyota/greatest-toyotas-ever-made/
تقدیم به هردوتون
با عشق
Taha Ayoobi
۱۲ تیر ۱۴۰۳فکر نمیکنم کپی از روی اون باشه، چون تویوتا هایلندر و گرند هایلندر رو هم داره.
به نظرم کلا لند یه مفهومی داره که استفاده میکنن.
Absurd Hero
۱۲ تیر ۱۴۰۳مازیارجان متأسفانه منبع شما فقط برای ذخیره آب مناسبه
مازیار
۱۲ تیر ۱۴۰۳حالتو درک میکنم
مازیار
۱۲ تیر ۱۴۰۳پدال فقط برای ذخیره آب مناسبه؟!
چرا؟
محمود
۲۰ تیر ۱۴۰۳جالب این جاست که هنوز که هنوزه، هیچ ماشینی نتوانسته بیاد و قدرت دف دو و آفرود و هندلینگ لندروور رو تو شیب ها داشته باشه
JaMsHiD-R1988
۱۲ تیر ۱۴۰۳شاید لندکروزر اسمش کپی باشه ولی اصالت خودشو حفظ کرده و اسم خودشو خدشه دار نکرده
ولی لندروور چرا
سودجویی بیشتر از این که کراس اوور رو با اسم آفرودر بفروشی؟
شاید آفرودش خوب باشه ( لنگاش همیشه هواست ) ولی هیچوقت آفرودر واقعی نیست
چون یه یونی بادی هست
یعنی کراس اوور
اسی بلک
۱۲ تیر ۱۴۰۳👌😊
kawaki
۱۲ تیر ۱۴۰۳تموم شد ؟
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۱۲ تیر ۱۴۰۳خیلی تاثیر گذار بود
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۱۲ تیر ۱۴۰۳بله از کره ای فن متعصب و آمریکایی فن متعصب و چینی فن متعصب رسیدیم به ژاپنی فن متعصب
همه اینها هم بچه سال
کودکان متعصب لطفا یک جای دیگه باهم جمع شید ممنون
پدال لطفا کامنت من رو انتشار بده ممنون
Mohsen68
۱۲ تیر ۱۴۰۳همینقدر که معیار درست بودن و نبودن صحبت از نظر شما سن و سال نشون میده که شما چقدر میفهمی. ممنون جد بزرگ که مارو راهنمایی میکنی.
در مورد بقیه تونم آقا چرا ناراحت میشید
مثل جرمی کلارکسون بیخودی بشینم از صدای پیچ و مهره دهه 1950 لندن تعریف کنم که بی بی سی حقوقمو بموقع بده خوبه؟
بعد برم گرند تور آمازون بعد صد سال واقعیت هارو بگم 😂
حالا اگر جی کلاس بود میگفتیم در مورد مخترع خودرو باید درست صحبت کرد
پاشید جمعش کنید باوووو
روز خوش!
بازم میپردازم بهش 👋
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۱۲ تیر ۱۴۰۳اتفاقا درست بودن و نبودن نیست
هرکسی به اندازه دهنش لقمه میزنه
همون پیچ و مهره های ۱۹۵۰ ارزشش از خیلی ها بیشتره
بعد اها یک چیزی
مگه من باتو بودم که به خودت گرفتی ؟
Mohsen68
۱۲ تیر ۱۴۰۳لقمه و دهن و ول کن
وقتی ریپلای ات زیر کامنت من باشه یعنی با منی
من مطمئنم تا حالا دستتم به لندروور نکشیدی و داری راجع بهش نظر میدی
گفتم که
باز مطلب بیاد توی پدال بازم بهش میپردازم 👋
اسی بلک
۱۲ تیر ۱۴۰۳💙❤️🔥فقط gکلاس… 🚀🇩🇪
Taha Ayoobi
۱۲ تیر ۱۴۰۳آها اون وقت هرچی آلمانی فن متعصبه، فرهیخته و با درایته.
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۱۲ تیر ۱۴۰۳نه طاها جان فراموش کردم و بات اینموضوع پوزش
Taha Ayoobi
۱۲ تیر ۱۴۰۳👌
JaMsHiD-R1988
۱۲ تیر ۱۴۰۳رنج روور شاید ماشین خیلی خوبی باشه برا آفرود ولی نسل های قبلش . نسل جدیدش که کراس اوور شده خرجاش کمرتو میشکونه . تهشم بخاطر سیستم تعلیق فوق مسخره برای آفرود بعد از رفتن روی صخره اولی لنگ ماشین میره هوا با اون تراولش که فرقی با یه کراس اوور شهری نداره
شاید رو تعصب اسم رنج روور بگید نه این ماشین خیلی برا آفرود عالیه ولی مطمئن باشید آفرودش فقط به سیستم terrain response بنده !
اونو خاموش کنی با یه راوفور دو دف هیچ فرقی نداره
مازیار
۱۲ تیر ۱۴۰۳این قضیه اگه اینو نداشته باشه اینطور میشه دیگه جالب تر از همست. البته قبلا هم یکی دیگه اینو گفته بود
مشتهای مایک تایسون رو هم اگه ازش بگیری یه آدم عادی میشه …
JaMsHiD-R1988
۱۲ تیر ۱۴۰۳آقا مازیار مایک تایسون مشتاش نمیسوزه و خراب نمیشه
ولی سیستم ترین ریسپانس این کراس اوور میسوزه
مازیار
۱۲ تیر ۱۴۰۳آقا جمشید شما همونی هستی که گفتی اگه لندروور با این شاسی نو رالی داکار شرکت کنه من قبولش دارم؟
اسمش جمشید بود میخوام بدونم شمایی یا کس دیگه؟
قاسم
۱۲ تیر ۱۴۰۳اینا یه مشت آدم غیر فنی هستن که فقط دوست دارن نظر بدن کل صنعت ژاپن و خودرو سازیش کپی از اروپا و آمریکاست تویوتا هم اسم در کرده اونقدرا هم خوب نیست انگلیس اولین کشور صنعتی جهان بوده و صاحب تکنولوژی و پیشرو علم و فناوری بوده و هست خودرو سازی را هم چیزی به حساب نمیاره ازش اومده بیرون وگرنه المان و آمریکا هم عددی نیستن تا برسه به ژاپن!
phonix
۱۳ تیر ۱۴۰۳اقا قاسم عزیز خودرو سازی یکی از چهار صنعت اصلی دنیاست …
انگلیس هم نه تنها ماشین میسازه بلکه با ارائه خدمات به بقیه شرکت ها اونارو میاره تو خاک خودش ماشین بسازن …
سعی میکنه دفاتر طراخی و فنی مهندسی بقیه رو بیاره تو کشور خودش مستقر کنه و… ژاپن همچیش کپیه ؟ لازمه بگم انگلیس در بخش کاوش فضایی در برابر یک کشور صاحب سبک مثل ژاپن چیزی نیست ؟ یا لازمه براتون بگم که کشوری که میگید همه ازش کپی میکنن نمیتونه یه پدافند هوایی درست برای خودش بسازه که هیچ تو نگهداری موشک های امریکایی هم ایراد داره و همه پرتاب های بازدارنده اتمیش فیل میشن …
ژاپن اون کشوریه که نصف sam-6 رو امریکا باهاش ساخت تو توسعه ناوشکن های امریکا نقش داشت و…
بماند که نیازی نمیبینم بگم انگلیس در علم فناوری از امریکا عقب تره ودر عموم بخش ها هم از المان عقب تره در خیلی از بخش ها هم از ژاپن عقب تره …
JaMsHiD-R1988
۱۴ تیر ۱۴۰۳آقا مازیار ادعا های لندروور اینه که شاسی این ماشینش که یونی بادی هست عملا چندین برابر شاسی مستقل نسل قبلی لندروور دیفندر هست که همه میدونیم چه توانایی داشت
بله هنوزم میگم اگه شرکت کرد و سالم بیرون اومد من حرفمو پس میگیرم
تعصب که ندارم با خودروی انگلیسی هم که دشمنی نداربم !
اگر این تکنولوژی ثابت بشه و مورد اطمینان حاصل بشه برای آفرود سنگین خیلی خوب میشه
چون هم توی شهر راحته هم توی آفرود عالیه
مازیار
۱۴ تیر ۱۴۰۳خوب امیدوارم صراحت بیان بنده باعث سوء تفاهم نشه چون باید خدمتتون عرض کنم که برداشت شما در این مورد بسیار سطحی و تئوریک هست. صرفا از روی شنیده هایی نا کافی در مورد شاسی یکپارچه و مستقل.
دوست عزیز تفاوت شاسی مستقل و یکپارچه تو سرعتهای کمتر از ۱۰ کیلومتر خودش رو نشون میده، تو شیارهای عمیق و رو برجستگیهای بزرگ نه تخت گاز تو رالی داکار. فکر کردید یه اسم قلنبه سلنبه مثل داکار حتما شاسی مستقل لازم داره؟ نه خیر و یکی از اسطوره های داکار و برنده چندین دوره یعنی میتسوبیشی پاجرو شاسی یکپارچه هست.
در مورد سه لنگ شدن که چند بار همینجا بهش اشاره کردید، یه تست آفرود تو پدال بود با حضور لندروور رنجروور فوردرپتور لندکروز پاترول جی واگن و … که همشون طی مسیر سه لنگ میشدن اما لندروور رنجروور راحت تر از بقیه که شاسی مستقل بودن ازش رد شدن (که تو اون تست هم برنده نهایی همین لندروور شاسی یکپارچه شد) سه لنگ شدن مهم نیست چون برای همه پیش میاد، این که چطور ازش رد بشی مهمه که لندروور با همون سیستم کنترل کشش که شما میگی میسوزه!!!! بهتر از همه ردش میکنه و این تو فیلمهای دیفندر جدید بارها به اشکال مختلف دیده میشه که مشخصا پاسخ به کسانی مثل شماست که تصور میکنن شاسی یکپارچه سه لنگ میشه و تمام.
و آخر هم اینکه بله آفرودر هرچی ساده تر بهتر البته نه دیگه به قول شما از عهد قاجار، اما سوال اینجاست که مگه چند درصد خریداران آفرود سخت میرن که کمپانی اونها رو مخاطب قرار بده؟ لندروور یک دگردیسی اساسی داشته و تمام شواهد حاکی از اینه که در این امر بسیار موفق بوده. اینکه موفقیت های پرشمار نسل جدید رو نبینیم و فقط به احتمالات در مورد از کار افتادن سیستم های الکترونیکیش بپردازیم به نظرم بیانصافی محضه. امروزه سیستم های الکترونیکی بخش مهمی از اغلب کلاس های خودرویی رو شامل میشه. اگه در مورد همه شون این دیدگاه رو داشته باشیم چی میشه اونوقت؟
اگرچه با پشتکار فراوان تو ده پونزده کامنت در همین مطلب لندروور رو بمباران کردی (لندروور گربه ملوسه ترین ریسپانس میسوزه) اما لازمه بگم یک معادله بسیار ساده به وضوح مشخص میکنه که لندروور بهترین آفرود ساز دنیاست:
آیا امروز کراس اووری پیدا میشه که آفرود دیفندر جدید رو داشته باشه؟ قطعا خیر
قابلیت های دیفندر قدیم هم که بر کسی پوشیده نیست، پس چه اون زمان که شاسی مستقل میساخت و چه الان که یکپارچه میسازه در کار خودش بهترینه
JaMsHiD-R1988
۱۴ تیر ۱۴۰۳بله آقا مازیار شما درست میگی و حرفاتون قانع کننده بود
امروز رفتم پی این بحث آفرود دیفندر جدید و چند تا فیلم ازش دیدم و رقابتش با چند ماشین دیگه ، که همه جا اول شد
و فهمیدم که این انقلابی هست که لندروور توی بحث آفرود راه انداخته . جوری که مثل کراس اوور نرم هست و توی آفرود ماشین پر آوازه ای مثل لندکروزر رو شکست میده !
و از اون طرف هم شما بازهم راست میگی که خیلی تعداد اون افرادی که کلا دارن توی خاک و گل وول میخورن خیلی کمه
ولی بازم این لندروور تا حدی دووم میاره طبق اون فیلم هایی که دیدم
چون کاملا توی گل و خاک فرو رفته و کاملا سالم بیرون میاد و میتونه به راحتی صخره نوردی کنه
و اینم بله درسته . رالی داکار یه مسابقه سرعتی هست و هیچ ربطی به آفرود نداره و یه جور رالی هست که این لندروور فقط کافیه بدنه و شاسی اش قوی بشه و یه موتور قابل اطمینان داشته باشه با یه ارتفاع بالا تا به راحتی برنده بازی بشه
قانع کننده بود مطالب شما
البته این حرف های من دلیل داره . بخاطر اینه که چندین و چند دهه هست که برای جامعه ماشین بازی ایران و جهان دیفندر به عنوان یه شاسی مستقل شناخته میشد و این یه ساختار شکنی بود که ریسکش خیلی بالا بود ولی کاملا موفق عمل کرد
من هم با این ساختار شکنی مخالفت عمیقی داشتم تا بعد از دیدن چند تا آفرود سخت و نحوه کارکرد ماشین
که نظرم عوض شد
محمد
۱۲ تیر ۱۴۰۳سنگین بود.
NAVID@@98
۱۲ تیر ۱۴۰۳اگه میخوای بری تو دل طبیعت با رنجروور برو، هرکی میخواد بره بره خیر پیش 👋
البته ذکر این نکته هم بجاست که در اصل اگه میخوای بتونی ازش بیای بیرون و اصلا گیر هم نکنی✌️
🥇👑 هر چیز اول آفرودر های آمریکایی اروپایی مثل هاموی و مرسدس بنز جی کلاس و فورد اف ۱۵۰ و هامر و رم TRX و شورلت سیلورادو فاکس ادیشن یا ZR21 رو انتخاب کنی هرچیز اول بهترین مثل اینها رو انتخاب کن 🥇👑😅✌️😍
JaMsHiD-R1988
۱۲ تیر ۱۴۰۳نوید آوردن اسم این کراس اوور کنار فورد رپتور توهین بزرگی به آفرود سازی و تاریخچه خودروی آفرودی آمریکا بود
NAVID@@98
۱۳ تیر ۱۴۰۳جمع خوبان جمع بود منم گفتم
یوسف
۱۲ تیر ۱۴۰۳باید توجه داشت که کسی که با رنجرور میره آفرود با همون هم برمیگرده…. ولی حتی اگه خراب هم بشه با لندکروز بر نمیگرده….
علتش هم واضح هستش….
.. . کسی که با اسب میره…. با خر برنمیگرده…
S.66
۱۲ تیر ۱۴۰۳بخاطر همینه یوسف خان ۲ تا رنج رور داره
چون همیشه یکیش خراب میشه میزاره تعمیرگاه با اون یکی میره و میاد
تا همون ماشین قبلی تعمیرش انجام میشه و از تعمیرگاه میاد بیرون این یکی خراب میشه و میره جاش
يوسف
۱۳ تیر ۱۴۰۳S. 66 کاملا درست گفتی….. دقیقا به همین خاطر 2 تا دارم…. حرف حق هیچ جوابی نداره….. 😂😂😂😂
JaMsHiD-R1988
۱۲ تیر ۱۴۰۳یوسف شاید باورت نشه ولی این اسبی که میگی یه کراس اووره
در واقع نه خره نه اسبه نه پلنگه نه گرگ
فقط یه گربه هست که به لطف سنسور ها چوب بلند به پاش بستن و بزرگ و با عظمت به نظر میاد
پوشالی مثل هر کراس اوور دیگه ای که ادعای آفرودر بودن رو میکنه
يوسف
۱۳ تیر ۱۴۰۳گذر زمان خیلی چیزها رو ثابت میکنه….. الان اگه من هرچی بگم شما میگی نه شاسی نردبانی داره….. ولی سوالم اینه چرا لندکروز با شاسی نردبانی از پس یک کراس اوور معتاد به سنسور بر نمیاد…… لطفا جواب علمی بدید….
این فیلم رو ببنید بعد جواب بدید…
https://www.pedal.ir/toyota/off-road-battle-toyoya-land-cruiser/
لطفا علمی جواب بدید…. و نقش این شاسی نردبانی چیه…..
در ضمن فقط در باره ماشین ها با تنظیمات کارخانه صحبت میکنیم و کاری به افتر مارکت نداریم.
مازیار
۱۳ تیر ۱۴۰۳با کمال تعجب رنجروور مورد استفاده در این تست از نوع LWB بود!! اونم با لاستیکهای که اصلا برای آفرود مناسب نبود با اینحال بهتر از همهشون تست رو پاس کرد
یوسف جان به حقیقت قسم که بیهوده ترین کار دنیاست بحث با این افراد
JaMsHiD-R1988
۱۲ تیر ۱۴۰۳محسن جان هیچ آدم عاقلی با بی ام و کراس اوور نمیره آفرود
حالا میخواد صد تا سنسور داشته باشه که اونو بهتر از فورد رپتور و رم و هایلوکس و لندکروزر و جی واگن کنه
هیچوقت قرار نیست یه سنسور برای آفرود مورد اعتماد واقع بشه
اینو از جایی میگم که حرفه ای ترین آفرودر ها ماشینشون مال زمان قاجارها که حتی ESP و ABS و ایربگ ندارن !
وگرنه همه شرکتا میتونن کراس اوور رو بردارند روش دوتا سنسور نصب کنن بگن یه آفرودر ساختیم !
NAVID@@98
۱۲ تیر ۱۴۰۳راستی جیپ هم که همون اول بایست به جمعشان اضافه شود از قلم افتاد نیوفتد 😍
البته که همون آفرودر های عملیاتی کارو در میارند یعنی آفرودر مدرن مثل فورد برانکو رپتور و آفرودر کلاسیک اینیوس گرنادیر و آفرودر لوکس لندروور رنجروور کارو در میارن برای هر کاربری و از همه هر لحاظ خیلی بهتره💪
چه برسه به✌️ 🥇👑اون آفرودر های برتر به بالایی که گفتم که از همه هر نظر برتر از قبلی هان
که دیگه بالاترانشون رو که نگو وحشتناکه اینها هم فقط مثالی زدیم گفتیم بزنیم بگیم زمین ماشین شاسی ۱۰۰% کمپلت قبلی ها قابل مقایسه نیتن باهاش چون ظرفیت اون نذارن چون دسنداز های مهیب وتخصصی از اینها به بالا
که فقط مثل بزنیم بگیم بزار سرجایشان برتری شان را چه برسه به اینها به بالا که دیگه نگو نمیگم چون وحشتناکه و همونا هم مثال برتریشون بزنیم بگو بزاریم سر جاشون🥇👑✌️
و خواستیم بگیم در عمل همون عملیاتی ها همون حاشیه امن برتر درسته برای کار عملیاتی کارو درمیارن
تعریف حاشیه امن برتر:😍
بعنوان آفرودر مدرن برتر فورد برانکو بخصوص رپتور
و آفرودر کلاسیک برتر اینیوس گرنادیر
و آفرودر لوکس برتر لندروور رنجروور
و البته که همون دیفندر برانکو کلرادو رانگلر هم به تنهایی کارو در میارند و برتری دارند چه برسه به حاشیه امن و بالا ها که مثالش و یادشان و ذکر خیرشان کافیه درسته که مناسبه😍
حتی من دیدم شورلت تاهو و از اون بهتر جمس یوکان رو تیون میکنند و با افترمارکت برای آفرود ارتقاء میدن واقعا چیز حق برتر و خوفی میشه 😱😍
یا مثلا شورلت کلرادو جدید بعنوان پیکاپ کلاس خودش عملکرد برتری داشته تو مقایسه ها همیشه اول میشه👏👍
همون جیپ و لندرورر تاریخچه آفرودن فورد برانکو هم هست ولی همون شورلت کلرادو و تاهو ارتقاء یافته و بخصوص جمس یوکان عالی اند ❤️
ولی ما که تو ایران با همون جیپ کا ام سرو کله میزنیم که با همینم که چیزی نی چه جولان میدن باش😂
البته خود من همون مزدا میاتا 😘
JaMsHiD-R1988
۱۲ تیر ۱۴۰۳کراس اووره داره داد میزنه😂
این همه تغییرات آخرش فقط پنج سانتیمتر افزایش ارتفاع ! بذارید براتون چند تا آرکتیک تراک واقعی نمایش بدم
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://arctictrucks.com/ford-f150-at44-2/&ved=2ahUKEwjt–mX94eHAxVg8AIHHbLXDLYQr4kDegQIEBAD&usg=AOvVaw0Sk9LMtP4Engavi10-0kcg
https://www.hotcars.com/toyota-hilux-based-at44-6×6-conquer-arctic/
https://en.wheelsage.org/arctic_trucks/toyota_land_cruiser_prado/pictures/juss3q
یوسف
۱۲ تیر ۱۴۰۳باید بدونی که سیستم تعلیق بادی 165 میلیمتر افزایش ارتفاع داره….
JaMsHiD-R1988
۱۲ تیر ۱۴۰۳دوست گرامی اینو بخون
دیفندر جدید دارای هشتادوپنج ECU یا رایانه است. لندروور میگوید این رایانهها میتوانند در یک زمان ۲۱ هزار پیام شبکهای را هندل کنند
بنظرت این قابلیت اطمینان داره یا یه ماشین که ABS هم نداره؟
Taha Ayoobi
۱۲ تیر ۱۴۰۳جمشید اینو یادت رفت.
به نظرم از همه اینا بالاتره
https://www.pedal.ir/ford/ford-bronco-dr-nato-green/
JaMsHiD-R1988
۱۲ تیر ۱۴۰۳طاها جان مدیر عامل لندروور اینو ببینه خودشو میندازه تو گونی اسمشم صدا بزنی جیغ میزنه😂
Taha Ayoobi
۱۲ تیر ۱۴۰۳افزایش ارتفاعش اندازه افزایش ارتفاع لندرور با تعلیق شه😂
datsun
۱۲ تیر ۱۴۰۳درود جمشید لندروور و رنجروور ها فرق دارن باور کن هرچی شاسی یکپارچه به اسم آفرود هست همش الکیه ولی رنجروور ها واقعا فرق دارن و واقعا خوب عمل میکنن تو آفرود ،ولی قبول دارم شاسی یک پارچه به خوبی شاسی مستقل تو آفرود نیست،
JaMsHiD-R1988
۱۲ تیر ۱۴۰۳داتسون جان درسته رنجروور به نسبت خوب عمل میکنه
اما هم من میدونم هم همه اعضای پدال که یه شاسی مستقل بسیار بسیار قابل تغییر و به قولا تیون پذیر هست و پتانسیل بالایی برای آفرود داره نسبت به شاسی که برای سواری و کراس اوور هست
JaMsHiD-R1988
۱۲ تیر ۱۴۰۳این تو سنگ و لاخ لنگش هواست بعدا چه شکلی قراره قطب نوردی کنه؟
https://www.caranddriver.com/photos/g34514730/2021-land-rover-defender-90-drive-gallery/
https://www.caranddriver.com/photos/g34514730/2021-land-rover-defender-90-drive-gallery/
زیزیگولو
۱۲ تیر ۱۴۰۳ماجراجویی تو طبیعت با انواع و اقسام امکانات آفرود 👍
Taha Ayoobi
۱۲ تیر ۱۴۰۳خوشگل شده.
EHSAN2007
۱۲ تیر ۱۴۰۳نسبت به نسلای قبلیش یه افت کامل محسوب میشه و هر چقد طرفداراش خودشون رو به در و دیوار بزنن یه کراس اوور هس که با سیستمای برقی و …. آفرود میکنه درحالی که جیپ و جی کلاس و فورد و شورلت و…. و حتی تویوتا با شاسی مستقل یه آفرودر واقعی محسوب میشن
JaMsHiD-R1988
۱۲ تیر ۱۴۰۳موافقم
شاید شاید آفرودش خوب باشه ولی آفرودر نیست
علی جردن
۱۲ تیر ۱۴۰۳دیفینتر باید مثل بنز G4x4² ارتفاع از سطح زمین بیشتری داشت بنظرممم
JaMsHiD-R1988
۱۳ تیر ۱۴۰۳علی کراس اووره خیلی نباید ازش انتظار داشت
حسن
۱۲ تیر ۱۴۰۳هم خوشگله هم با کلاس
Nima
۱۳ تیر ۱۴۰۳لندروور دیفندر این رو تجربه نکردیم نمیشه نظر داد ولی قدیمی های سری 1960 تا 2013 آنچنان نکات مثبت داشت که ترک های قشقایی برای کوچ 400 کیلومتری شون از دل کوه ها ارتفاعات همراه با اسب و گوسفند راهی میشدن هیچ مشکلی نداشتن لندروور های که گفتم موتورش الیاژش تمام چدنه که به این راحتی از بین نمیره محور های جلو عقبش نزدیک به همه دفش تمام چدنه که به تنهایی هر دفش 58 کیلو هست که پایداری و ضخامت چرخ دنده ها هوزینگ نشون میده در ضمن لندروور 2013 که تو ایران به پاژن معروفه نسخه اصلی دیزلیش رو سوار بشید برید تو صخره های پر شیب ببینید چیکاره است بله تعصب خوب نیست ولی تویتا بخاید بگید ماشین های کوپه سدانش اونم تو قدرت و تقویت مثال زدنی نیست ولی لندروور آنقدر بدرد کوچ نشین های تو. هر اب هوای بدی تو هر کوه و رشته کوهی میخوره که هنوز تا هنوزه دارن بیخیال نمیشن معایب. هم داره درسته خشکی ساده بودنش تعلیق قدیمی شمشی ولی خب ما داریم درباره 1960 نظر میدیم رقیب زیاد داره همتای خودش هم زیاد داره سلیقه متفاوته به همه سلیقه ها باید احترام گذاشت ولی لندروور دیفندر از قدیم ماشین های سفت محکم ضخمت ساده باور نکردنی برای افروده قیمتش هم نسبتبه چینی های بازار ژاپنی های بازار به صرفه تره
نبی
۱۳ تیر ۱۴۰۳درود،انگلیس ازنظرخودروهیچ عددی نیست سران انگلیس و امریکا دیدندانگلستان استعمارگرخودرونمیتونه تولیدکنه امریکا تکنولوژیش رابه انگلیس دادونمونه هایی درانگلیس ساختندبه اسم بریتانیا وکمکهایی هم ازالمان وحتی ژاپن گرفتند،.لندکروزژاپنی جواب جبیپ امریکایی بود بعدلندروردرانگلیس ساخته شداسمش راازلندکروزگرفت ازنظراستقامت هیچ خودرویی درجهان به خودروهای ژاپنی نمیرسه.
قاسم
۱۹ تیر ۱۴۰۳اره انگلیس عددی نیست ولی رنجرور پنجاه سال درست کرده که آمریکا و المان نتونستن نظرات ن ندارن!!!!
قاسم
۲۰ تیر ۱۴۰۳آمریکایی ها فورد را دادن انگلیسیا ساختن تا بتونن فراری ایتالیا را شکست بدن برو اطلاعاتتان ببر بالا بعد نظر بده!
عرفان
۱۵ تیر ۱۴۰۳بنظر من که که جک تی ۹
خیلی از این بهتره.
مرتضی
۱۷ تیر ۱۴۰۳لندروور دیفندر 180 هزار دلار قیمتشه،هر کی باهاش بره آفرود واقعا دیوونه س
قاسم
۲۰ تیر ۱۴۰۳بریتانیای کبیر!!!!
قاسم
۲۱ تیر ۱۴۰۳آقای phonix کشورای دیگه تو انگلیس خودرو میسازن تا از مهندسی انگلیس استفاده کنن مثل نیسان ژاپن و چرا المان با اون همه برند خودرو سازی اومده برندهای انگلیس را خریده ! بخاطر اعتبارشون عزیزم! الان المان رولز رویس و بنتلی را با موتورهای اشغال بی ام و بی اعتبار کرده من اصلا دیگه این ماشینا را قبول ندارم رولز رویس الان موتور هواپیما میسازه رو همون بوئینگ آمریکا میزارن