چهره جذابتر دیفندر با کیت بدنه افضل خان
«افضل خان» که از سال ۱۹۹۸ در حوزه بهبود خودرو مشغول بهکار است، در سال ۲۰۱۳ شرکت بریتانیایی «چلسیتراک» را تاسیس کرد؛ حال این شرکت با ارائه یک کیت پهن بدنه (Widebody kit) به آرایش و ایجاد بهبود در چهره نسل نو لندروور دیفندر پرداخته است. این کیت پهن برای هر دو مدل ۳ در و ۵ در موجود است. قیمت آن نیز از ۱۰۹,۹۹۹ پوند انگلیس آغاز میشود.
ویژگیهای ظاهری
هر دو مدل دیفندر ۹۰ و ۱۱۰ به بالچههای فیبرکربنی در جلو و عقب مجهز شدهاند. پنل گلگیر جدید، جاپایی سیاهرنگ در کنار خودرو، جلوپنجره بازطراحی شده، لوگوی پولیششده و محیط سیاه درون چراغ از دیگر تغییرات ظاهری محسوس این خودروها بهشمار میروند. این بسته گرانقیمت، شامل یک پوشش چرخ زاپاس با لوگوی چلسیتراک روی آن و چهار خروجی اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ نیز میشود. سازنده مدعی است که باقی ویژگیهای ظاهری این خودرو «بهخاطر یادآوری طراحی ساده نسل اول آن» ایجاد شدهاند.
نسخه درازتر لندروور دیفندر ۱۱۰، از رنگ نیمهمات «صخره آتشفشانی» برای بدنه، بههمراه صندلیهای «نارنجی سوخته» بهره میبرد. رنگ خارجی دیفندر ۹۰ هم سیاه نیمهمات، درکنار فضای داخلی چرمین و قرمزرنگ خواهد بود. سایر بخشهای داخلی این خودروها نظیر کنسول مرکزی و درها نیز با چرم بالاپوشی شده پوشیده شدهاند. چلسیتراک برای زیبایی هرچه بیشتر، به سراغ رینگهای آلیاژی مدل ۵۷ RS ساخت «خان ویلز» رفته است.
آپشنها و قیمت
آپشنهای متعددی برای خریداران درنظر گرفته شده است. آنها میتوانند از میان دو موتور بنزین یا دیزلی یکی را انتخاب کنند. درصورت تمایل، امکانات آپشنال بیشتری نظیر شیشه خصوصی دودی، دوربین ۳۶۰ درجه، سانروف پانوراما، سیستم هوشمند تهویه مطبوع و گرمکنهای صندلی نیز جهت سفارش موجود هستند.
نرخ دیفندر ۱۱۰ از ۱۰۹,۹۹۹ دلار شروع میشود. قیمت پایه مدل ۹۰ نیز برابر ۱۱۴,۹۹۹ دلار تعیین شده است. خان مدعی است درحالیکه دیفندر ۹۰ تنها ۳۵ هزار دلار گرانتر از نسخه اصلی خود است، ارزش بازاری آن ۵۰ هزار پوند بیشتر است. نظر شما چیست؟ آیا این امکانات اضافه و چهره جدید ارزش پرداخت این هزینه سنگین را دارد؟!
مازیار
۱۸ بهمن ۱۴۰۰نسخه باند ادیشن تقریبا هم قیمت همین نمونه هست
اما خیلی جذاب تره
GMA
۱۹ بهمن ۱۴۰۰دقیقا خیلی طراحی ساده تر ولی در عین حال شیک تری داره👌
https://www.pedal.ir/landrover-rangerover/%d9%84%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%d9%88%d8%b1-%d8%af%db%8c%d9%81%d9%86%d8%af%d8%b1-2022-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d8%af-%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%b4%d9%86/
NAVID۰۰۹۸
۱۸ بهمن ۱۴۰۰وای چه ماشینی .
چه عکسایی .
چه مناظری .
هرچقدر دیفندر قبلی زُمُخت و سنگی بود ، دیفندر جدید مدرنیته را به همراه سختجانی ترکیب کرده و مگه میشه عاشقش نشد !
به جرئت میتونم بگم که دینفدر جدید یک خودروی کامل با پکیج کامل هست !
واقعاً خودرویهای برقی میتوانند جایگاه خودروهایی اینچنینی را بگیرند و روح در خودشون بِدَمَند ! عمراً ! هرگز چنین نمیشود !
حتی اگر دیفندر برقی هم بیاید ، باز هم روح سوخت فسیلی و اجزای مکانیکی آن را ندارد !
ممد ژانگولر
۱۸ بهمن ۱۴۰۰به امید حق landrover 110 در تهران خواهیم دید
و نمایندگیش آماده باز شدن خواهد بود
داداشا تیزش کنن و اماده باشن
RKH7787
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ماشین تیون پذیریه!
R@m!n
۱۸ بهمن ۱۴۰۰این چرخا و لاستیکای دیواره کوتاه با اسم دیفندر سازگاری ندارن.
یوسف
۱۸ بهمن ۱۴۰۰واقعا جذابه
واسه ما هم حسرت
ماکسیمیلیان
۱۸ بهمن ۱۴۰۰سلام و درود!
با وجود سخن شما ترجیحم این است که زیاده گویی نکنم.
فعلاً لازم به سخن گفتن این حقیر نیست.
یا علی مدد🌷
ماکسیمیلیان
۱۸ بهمن ۱۴۰۰دیدگاه جناب یوسف برایم جالب بود ؛ در کنار آن این تعداد مخالفت را درک نمیکنم ؛ احتمالا به دلیل «یاعلی» گفتن است.
یاس ی
۱۹ بهمن ۱۴۰۰دیفندر نسل جدید دقیقاهمون ماشینی هستش که اگه به من بگن تا 5 سال آینده دنیا تموم میشه و تو میتونی برای این پنج سال فقط یک ماشین داشته باشی انتخاب میکنم. میدونم که انتخابهای بهتری هم میشه کرد منتهی دیفندر برای یک داستان دیگه داره. من با نسل قبلش بزرگ شدم و حکم پدر داره برام. زمانی که گفتن دیگه تولید نمیشه واقعا حالم گرفته شد با اینکه قبول دارم که دیگه برای سال 2020 دیگه جای ارتقا نداره. ولی وقتی نسل جدید معرفی شد از همون روز اول از جانشینش خوشم اومد. نسل جدید بعضی ماشینها زمان میبره تا بهش عادت کنی ولی دیفندر برای من اینجور نبود. خلاصه که عشقه عشق. این پکیج هم خوبه منتهی پکیج باند چیز دیگریست.
خلااااااااااااااااااص
alireza
۲۱ بهمن ۱۴۰۰در حد خودش خوبه ولی نمیدونم چرا با رانگلر و برانکو مقایسه میشه چون اصلا در حدشون نیست. به نظرم این ماشینو با بنز جی کلاس یا رنجرور و لندکروز مقایسه کنن بهتره!