این خودرو از همان رنگهای بدنه مرسوم محصولات منهارت بههمراه ارتفاع کمتر سیستم تعلیق استفاده میکند.
منهارت اینبار به سراغ لندروور رنجروور اسپرت رفته و مدل P530 را به SV 650 تبدیل کرده است؛ نتیجه این تبدیل هم شاسیبلندی اسپرت با ۶۴۴ اسب بخار قدرت شده است که ۸۹۰ نیوتنمتر گشتاور دارد. رنجروور اسپرت P530 از همان موتور تویینتوربوی ۴.۴ لیتری V8 استفاده میکند که ۵۲۳ اسب بخار قدرت و ۷۴۱ نیوتنمتر گشتاور داشته است. منهارت همین موتور را تیونینگ کرده و به آن، واحد MHtronik خود را افزوده است. آلمانیها به اینجا بسنده نکرده و این شاسیبلند را به سوپاپهای اگزوز کنترلشونده مجهز کردهاند. متاسفانه از آنجا که این قطعات فاقد گواهینامه «TUV» هستند، اجازه فروش در آلمان را ندارند.
منهارت از ارائه ارقام مربوط به عملکرد صفر تا صد کیلومتر این خودرو خودداری کرده است اما میدانیم که واحد استاندارد موتور بیامو درحالیکه از سیستم دینامیک لانچ استفاده میکند، تنها به ۴.۳ ثانیه زمان نیاز دارد. تیونر آلمانی ارتفاع سواری را نیز تا ۳۰ میلیکمتر کاهش داده است که بههمراه رینگهای ۲۴ اینچی طاقهای چرخ را بهخوبی پر میکند و چهرهای اسپرتتر به این شاسیبلند میدهد.
صفحات اصلی بدنه توسط منهارت دستکاری نشدهاند؛ بنابراین فقط طرح و رنگ مرسوم سیاه و طلایی منهارت روی انها نقش بسته است. خطوط طلایی این برند روی اجزایی چون کاپوت، بخش جانبی بدنه و صندوق کشیده شده که با طرح درونی کاپوت و پوشش موتور هماهنگی دارد. بهلطف این روند طراحی، نشان منهارت در جایجای این بدنه و با رنگ طلایی نقش بسته که جلوهای ویژه و با جزئیات بالا به این لندروور داده است.
نسل آخر لندررور رنجروور اسپرت در سال ۲۰۲۳ رونمایی شد. این خودرو بر پایه پلتفرم MLA-Flex این شرکت بریتانیایی ساخته شده که شالوده تولید برخی مدلهای دیگر این شرکت شاسیبلندساز نیز محسوب میشود. لندروور در کنار تولید نمونه V8 تویینتوربو، دو نمونه نیمههیبریدی و پلاگین هیبردی نیز تولید میکند. رنجروور نیمههیبریدی از یک موتور ۳ لیتری توربوشارژردار ۶ سیلندر خطی استفاده میکند که در نسخه P360 SE تنها ۳۵۵ اسب بخار و در نسخه P400 SE دینامیک از ۳۹۵ اسب بخار قدرت بهرهمند شده است. نمونه P440e نیز بهعنوان پلاگینهیبرید این خودرو شناخته میشود و از یک موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی مجهز به توربوشارژر استفاده میکند که توان تولید ۴۳۴ اسب بخار قدرت را دارد و در حالت تمام برقی مسافت ۷۶.۸ کیلومتر را میپیماید.
نسل جدید رنجروور اسپرت به یک نمایشگر ۱۳.۷ اینچی بهعنوان نمایشگر دادههای روبهروی راننده استفاده میکند که با یک نمایشگر ۱۳.۱ اینچی اطلاعات-سرگرمی همراه شده است. سیستم پخش موسیقی و صدای استریوی این خودرو به ۲۹ بلندگو مجهز شده است. لندروور نوید بهروزرسانیهای از راه دور را نیز به مشتریان خود داده است. این شرکت قصد دارد تا پایان ماه جاری میلادی از نسخه SV این شاسیبلند رونمایی کند. این خودرو تنها برای کسانی دردسترس است که توسط شرکت برای خرید آن دعوت شده باشند.
R/T
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲عالی شده
رینگاش قشنگ روش نشسته
ehsan fa
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲یه اسباب بازی دیگه برای پولدارا ، خوشگل و با ابهت دراومده.
HR3
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲کم کم به قول دوستان منتقد منصوری شلوغ کاری منصوری به سایر تیونرها هم نفوذ پیدا کرده !!!
این نشون میده منصوری راه رو خوب بلده
تنها برند تیون کننده بوگاتی
فقط انگلستان
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲رنجروور متفاوت ترین شاسی بلند جهان💞
مازیار
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲هرچتد با تیون بدنه رنجروور موافق نیستم اما این خوبه
Safa
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲خیلی جذاب شده.
در کل کارهای منهارت جذابن.
آرش
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲چرا اسمش رو “لندروور رنجروور” ذکر میکنین؟مگه اینا دوتا برند مجزا (در یک مجموعه) نیستن؟