لندروور-رنجروور

بازتولید لندرور دیفندر 1991 با پیشرانه 8 سیلندر و قیمت 120 هزار دلار

پروژه بازتولید یک دستگاه لندرور دیفندر 1991 با پیشرانه ۸ سیلندر LS3 جنرال‌موتورز کاملاً خبرساز شده است.

دیفندرهای دهه ۹۰ میلادی این روزها طرفداران زیادی بین اهالی آفرود دارند و به ویژه زمانی که کیت‌های بدنه سفارشی را با دیگر تجهیزات موردنیاز برای آن‌ها تهیه کنید مالک خودرویی چشم‌نواز خواهید شد. درصورتی‌که پیشرانه ۸ سیلندر پرقدرتی را نیز تهیه نمایید احتمالاً خواهید توانست شانه به شانه خودروهایی همچون G کلاس AMG در خط مستقیم بتازید.

معمولاً دیفندرهای دهه ۹۰ میلادی در یک یا دو بخش می‌درخشند و فضا برای بهبود وجود دارد. دیفندر خودروی چابک یا راحتی نیست و سواری آن نیز هیجان زیادی ندارد اما پروژه‌های بازتولید انجام شده داستان دیگری دارند. برای رفع کمبودها می‌توان خودرویی شبیه این لندرور دیفندر ۱۹۹۱ تیونینگ کان‌دیزاین را خریداری کرد که کاملاً ارتقا یافته و به قیمت بالا فروخته می‌شود. قبلاً قیمت پیشنهادی برای خرید دیفندر از ۱۲۰ هزار دلار عبور کرده و بنابراین قیمت دیفندر ۱۹۹۱ سفارشی بالاتر از تسلا سایبرتراک خواهد بود؛ اما واضح است که چنین آفرودری جذابیت‌های بسیار زیادی دارد و به لطف کیت بدنه پهن پروجکت کان و رنگ بدنه نقره‌ای مات کاملاً جلب‌توجه می‌کند.

از جمله تغییرات ظاهری دیفندر ۱۹۹۱ می‌توان به چراغ‌های LED، جلوپنجره ایکس لندر، کاپوت سفارشی پوما، ورودی‌های هوای روی گلگیر، شیشه‌های آلپین، سپر عقب جدید، شوک‌های سفارشی، ترمزهای دیسکی در تمامی چرخ‌ها و رینگ‌های ۲۰ اینچی بلک رینو به همراه لاستیک‌های ۳۳ اینچی گلادیاتور QR900-M/T اشاره کرد. وقتی وارد کابین دیفندر فرمان راست شوید امکاناتی همچون صندلی‌های چرمی گرم شونده، تریم چوبی روی قطعات، متریال جاذب صدای بیشتر، چرم مشکی، کولر، شیشه‌های برقی و قفل مرکزی، انتخاب‌گر دنده دکمه‌ای، فرمان سه پره مومو، پوشش سقف میکرو جیر، سیستم صوتی آلپین با نمایشگر لمسی و دوربین دنده‌عقب نظر شما را جلب خواهند کرد. همچنین کف‌پوش چوبی سفارشی در فضای بار نصب شده تا جذابیت‌های خودرو را افزایش دهد.

زیر کاپوت لندرور دیفندر ۱۹۹۱ پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری LS3 جنرال موتورز قرار دارد که با سوپرشارژر ۴ لیتری همراه شده. اگرچه قدرت دقیق را نمی‌دانیم اما قطعاً این هیولا از خروجی ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ اسب بخار برای شرمنده کردن برخی رقبا برخوردار خواهد بود. نیروی پیشرانه نیز از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک راهی چهار چرخ‌ می‌شود. جعبه انتقال و شفت‌های سفارشی نیز در دیفندر وجود دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. F22RAPTOR

    ۹ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (2627 ديدگاه)

    یه سوپر شارژ 4 لیتری با این موتور
    1000تا باید داشته باشه

    موافقم 23
    1. ehsan.fa

      ۹ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (1948 ديدگاه)

      خب گرناردیر همینه به صورت مدرن و ایمن تر ۱۰۰۰ تا اسب دیگه نیاز نیست این نمایش بزا پولداراس

      موافقم 4
      مخالفم 1
  2. ۰۰۹۸سامورایی

    ۹ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (142 ديدگاه)

    دلیل انتخاب پیشرانه LS3 چی بوده؟
    چرا مثلا LS6 نذاشتن ؟

    موافقم 9
    مخالفم 1
    1. P

      ۹ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (287 ديدگاه)

      دلیلش به احتمال زیاد علاقه زیاد افرودرا به موتور ls3 هست

      موافقم 17
    2. R@min

      ۹ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      LS3 نسل چهار و LS6 نسل 3 ، مدرن تر و قوی تر هست.

  3. مازیار

    ۹ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (978 ديدگاه)

    قدرت بیشتر از سیصد اسب برای این ماشین کاملا خارج از نیاز و صرفا تجهیز برای جنگ بیهوده اسب بخار هست

    موافقم 20
    مخالفم 1
  4. ۹ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (5010 ديدگاه)

    دکمه های رو فرمان
    مانیتور
    اینارو کم داره

    موافقم 9
    مخالفم 1
  5. 𝐀𝐥𝐢

    ۹ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1600 ديدگاه)

    خیلی خوب شده خاکستری هم بهش اومده

    موافقم 10
    مخالفم 0
  6. یوسف

    ۹ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    عالی و چشم نواز

  7. آراد

    ۹ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ۴ لیتر فقط سوپر شارژ 😍😍😍

  8. فرزاد

    ۱۲ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (27 ديدگاه)

    مشخصات فنی بدی نداره، ولی متأسفانه طراحی داخلیش جالب نیست ، چهارتا دریچه کولر مدل پرایدی گذاشتن کنار هم وسط داشبورد و فرمون مو مو که واسه پیسته و تناسبی با آفرود نداره

  9. ابوالفضل

    ۱۸ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (328 ديدگاه)

    قشنگ شده

  10. فرزاد افشار

    ۲۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (160 ديدگاه)

    لندرور دیفندر ماشین کوچک و سبک و تند و تیز برا آفروده با بهسازی که روش شده حسابی سرحال شده برا طبیعت گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا