تولید لندروور دیفندر در حال حاضر به خاطر کمبود ادامهدار نیمهرساناها متوقف شده است اما این امر باعث نمیشود تیونرها دست از سر این آفرودر نمادین بردارند. منهارت به عنوان یکی از مشهورترین تیونرهای صنعت خودرو روی این شاسیبلند دوستداشتنی کار میکند و برای پروژه خود نیز مدل پنج درب ۱۱۰ را انتخاب کرده است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که تغییرات منهارت روی دیفندر باعث میشوند این خودرو بیشتر مناسب جادهها باشد تا محیطهای خشن.
دلیل این کار نیز رینگهای ۲۴ اینچی بزرگ با طرح خاکستری و لاستیکهای ۲۹۵/۳۰ ZR24 هستند. البته این تیونر میتواند رینگهای ۲۲ اینچی را نیز ارائه کند تا مالکان سری هم به بیراههها بزنند و از تواناییهای دیفندر لذت ببرند. برای رینگهای کوچکتر دیفندر لاستیکهای ۲۹۵/۴۰ توصیه میشوند. منهارت برای ایجاد فضای کافی به منظور قرارگیری چرخ ها اقدام به ایجاد تغییراتی در قوس چرخ ها و سیستم تعلیق بادی کرده است تا ارتفاع خودرو از سطح زمین ۳۰ میلیمتر کمتر شود. این تیونر همچنین کابین شاسیبلند لندروور را ارتقا میدهد و این کار با استفاده زیاد از چرم و آلکانترا صورت میگیرد.
پوشش رنگی پیشرانه خبر از تغییراتی در قلب تپنده دیفندر میدهند. نیروگاه ۶ سیلندر ۳ لیتری این خودرو به مدل P400 تعلق دارد و با یک بهبود نرمافزاری خروجیاش به ۵۱۲ اسب بخار و گشتاورش به ۷۱۰ نیوتون متر میرسد. در واقع مشخصات عملکردی این پیشرانه تقریباً مشابه قدرت و گشتاور نیروگاه ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار دیفندر است.
این شرکت اشارهای به پرفورمنس خودروی خود نکرده است اما باید در نظر گرفت نسخه استاندارد دیفندر در بهترین حالت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۹ ثانیهای و حداکثر سرعت ۲۴۰ کیلومتر در ساعتی دارد. تکمیل کننده پروژه منهارت برای دیفندر استفاده از اگزوز اسپرت با خروجیهای کربنی یا سرامیکی و ترمزهای قویتر خواهند بود.
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱من منتظرم، سمند و پراید با تیونینگ منهارت معرفی بشه
ممد ژانگولر
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱داداش اشتری پاشید یک سر به نمایشگاه بزنید و از نزدیک گزارش تهیه کنید صواب داره 😎
هوا هم که عالی
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱دیروز چندنفر از دوستان زحمت کشیدن از نمایشگاه گزارش گرفتن و من هم دوتا مقاله نوشتم
سال ۱۳۹۷ آخرین بازدید من از نمایشگاه خودرو تهران بود.
https://www.aparat.com/v/PhgHq/
ممد ژانگولر
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱چه خوب دمشون گرم 👏
من که میدونم داداش اشتری چرا پیگه نرفتی 😉
من خودم خیلی وقت پیش با نمایشگاه قهر کردم از بس که سر کاریه
کار همه شده بیام بروشور و هدایا بگیرن و ساندویچ کالباسشونو بزنن و برن
ممد ژانگولر
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱اشتباه تایپی داشتم
منظورم چرا دیگه نرفتی بود که پیگه نوشتم
ولی الحق این لندروور ۱۱۰ عجب ماشین دوست داشتنی و خوشگلیه
من ریا نباشه ماشین اولم اینه
Jdm باز
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱😂😂😂😂 👍👍👍
R@m!n
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱مگر اینکه آپکو مرده باشه تا محصولاتمون دست این تیونرای دوهزاری بیوفته.
new reventon
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱آپکو یه رانا تیون کرده ته خندس
داخلش رفته مخملی کرده که بکنار
دوربین 360 درجه گذاشته بعد اومده دوربین جلو رو با پیچ چسبونده به سپر
یعنی ببینید ما کجا سرمون شکسته(یعنی کجا به این حالو روز افتادیم)
مازیار
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱سایز لاستیک های ذکر شده تو مقاله با عکس مطابقت نداره
Jdm باز
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱منهارت دبگه داره همه ی ماشینارو تیون میکنه
منتظر کوییک با تیونینگ منهارت باشید 😎😂
امیرحسین
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱آخه نظر چی بدم ن پلاک ملی وارد میشه که امکانش نیست نه منطقه آزاد تجاری که واردات بستس فقط پلاک گذر موقت میشه که استفاده کننده بپسنده یا نپسنده از شرکت هایی که وارد میکنن لذتشو دیگران میبرن من باید نظر بدم البته همین الانم دارم نظرمو میگم .
Alan.r
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱چقدر قشنگه🤩🤩🤩
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱البته من عکس ها رو با فوتوشاپ، ادیت جزئی کردم
تصاویر اصلی خیلی تاریک بود
https://www.tuningblog.eu/en/categories/cars-from-az/manhart-dp-450-409214/
مهدی
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱اره عکس اول پدرم درومد تا دیدم . اصلا نور نداشت .
TML BN
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ترکیب طلایی و مشکی واقعا جذاب و خوبه
یوسف
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱واقعا آرزومه یکی مثل این داشته باشم…. حتی با تیون اوستا اصغر سر کوچه