جدیدترین محصول منصوری، نسخهی ارتقایافته از رنجرور نسل پنجم با کیت بدنهی اختصاصی و ۸۸ اسب بخار افزایش قدرت است.
رنجروور اتوبیوگرافی، به عنوان یکی از گرانترین شاسیبلندهای دنیا شهرت دارد. این خودرو هماکنون با قیمت ۱۶۰ هزار دلار فروخته میشود. البته علاقهمندان رنجرور میتوانند نسخهی SV با آستانه قیمت ۱۹۵ هزار دلار هم خریداری کنند.
حالا منصوری هم نسخهای از رنجروور اتوبیوگرافی جدید را آماده کرده است. این مدل، ادوات فیبرکربن در کاپوت جلو، آینه بغل، سپرها، بال عقب، جلوپنجره و رکاب دارد. خروجی هوای مخصوص اتوبیوگرافی که حاشیهی درهای جلو نصب شدهاند هم در نسخهی منصوری، فیبرکربن هستند. همچنین رینگ ۲۴ اینچ با تایرهای ۲۹۵ میلیمتر به تجهیزات خودرو اضافه شدهاند.
یکی از دلایل جذب مشتریان به محصولات منصوری، امکان شخصیسازی فضای داخلی با رنگهای متنوع برای صندلی یا دیگر ادوات کابین است. امکان انتخاب انواع چرم و چوب یا فیبرکربن و آلومینیوم برای قسمتهای مختلف وجود دارد.
رنجرور اتوبیوگرافی در حالت استاندارد، ۵۲۳ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتنمتر گشتاور دارد. نسخهی منصوری از پیشرانهی ۴/۴ لیتر V8 بیامو، ۶۱۱ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتنمتر میگیرد. حالا این شاسیبلند لوکس، میتواند در زمان ۴/۳ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت برسد.
هنوز اطلاعات دقیق از قیمت رنجرور منصوری منتشر نشده است؛ اما باتوجه به ارزش دیگر خودروهای تیونینگ منصوری، میتوان قیمت رنجرور اتوبیوگرافی با پکیج کامل از تجهیزات منصوری را در حدود ۲۵۰ هزار دلار برآورد کرد.
vr6
۱۸ فروردین ۱۴۰۲وحشتناک دوستش دارم !
❤BMW❤
۱۸ فروردین ۱۴۰۲بد نیس ،
اگزوز هاش یه جورین
قدرت هم عالیه
ARIAN
۱۸ فروردین ۱۴۰۲به غیر از رینگ هاش مشکلی نداره. این رینگ سر اس کلاس بیشتر جوابه رو این خوب نشده
Rerace777
۱۸ فروردین ۱۴۰۲با ابهت بود.
با ابهت ترم شد.
رضا
۱۸ فروردین ۱۴۰۲واس احترام به منصوری هم شده کاراشو پخش نکنید. والا قدیما میگفتن منصوری انگار که چه تیونری بود. الان تا اسم منصوری رو میشنوی میگی اه یه کار نازیبا دیگه. هارمونی نداره کاراش با کلاس ماشینش. الان رنج روور که کلن ماشین لوکسی حساب چرا باید یه کاپوت یا دیفوزر و منبع اگزاتیک داشته باشه. بعد یه بخش از مشکل شاید از سمت منصوری هم نباشه. ماشینایی که روشون دست میزاره به حداعلایی زیبان که هرجاشونو تغییر بدی زشت میشن. یا کلن تیون خور نیستن. کلن از کاراش خیلی وقته خوشم نمیاد.
مجتبی .
۱۸ فروردین ۱۴۰۲اینکه شما خوشت نمیاد محترم ولی درجریانین طبق سفارش وخواست مشتری میسازه. یعنی اینکه حداقل یه نفر خوشش اومده ودوست داشته والبته پولشو داده لذا اینطوری تغییر پیدا کرده پس مبارک صاحبش.
Hamidreza
۱۸ فروردین ۱۴۰۲عالی شده، تناسب قطعات به کاررفته هم که خیلی اوکیه…
قدرت و گشتاورشم که خیلی نرم بالا برده که مشتری لذت رانندگی رو از دست نده…، البته منصوری اکثرا تو بحث فنی اینطوری ملایم عمل میکنه که عالیه
رنگشم جذابه بهش میاد
احمدرضا
۱۸ فروردین ۱۴۰۲چجوری میشه یه نفر خوشش بیاد رنجروورش که یه ماشین لوکس و شیکه این ریختی بشه
ماشینای دریفت اینجوری تزئین میشن نه این کلاس
البته سلیقه ها مختلفن
منکه هیچوقت نمیپسندم
R/T
۱۸ فروردین ۱۴۰۲خوب شده
reza-a
۱۸ فروردین ۱۴۰۲از نسخه استاندارد خیلی بهتر شده و به شدت جذاب
رومانی>چین>فرانسه
۱۸ فروردین ۱۴۰۲منصوری واقعا تیونر خوبی نبست
یوسف
۱۸ فروردین ۱۴۰۲طراحان رنجرور با کاهش ضریب درگ تونستن با وزن بیشتر شتاب خوبی برای این ماشین بیارن….. اما منصوری یه تنه خرابش کرده…..
ترکیب کت و شلوار با پوتین هم اینجوری نمیشه
تحت پیگرد
۱۸ فروردین ۱۴۰۲به به منصوری یه تنه بار تیون کل دنیا رو به دوش میکشه. بقیه تیونرها که ول معطلن
BMWghini
۱۹ فروردین ۱۴۰۲شبیه پاترول قدیمیا شده
Nima
۲۰ فروردین ۱۴۰۲چی بگم ولی من با تیونینگ مخالف نیستم و همچنین شرکت های تیونر ولی منصوری رو هیچوقت نتونستم درک کنم در هیچ ابعادی و هیچ ماشینی