قیمت لندروور رنجروور ۲۰۲۲ جدید از ۱۰۵۳۵۰ دلار شروع میشود اما خب وقتی تریم های سطح بالاتر با برخی آپشن ها را سفارش دهید بهای این شاسیبلند لوکس سریعاً افزایش خواهد یافت. پیشرانه ۸ سیلندر، تریم اتوبیوگرافی لوکس و انتخاب مدل فرست ادیشن میتواند روی بهای نهایی خودرو تأثیر قابلتوجهی بگذارد. البته در صورت سفارش تمامی آپشن ها قیمت رنجروور ۲۰۲۲ برابر با ۱۸۳۱۵۰ دلار خواهد بود اما خب طیف وسیعی از وسایل جانبی در نمایندگیها قابل سفارش و نصب است که بازهم قیمت این خودرو را بالا میبرد.
نسخه طویلتر ۵ نفره اتوبیوگرافی ادیشن با پیشرانه ۸ سیلندر قیمت پایه ۱۵۳۵۰ دلاری داشته و خب این آغاز ارزانتری نسبت به مدلهای فرست ادیشن است. البته نسخه طویلتر رنجروور ۲۰۲۲ با آپشن های بیشتری در دسترس است. رنگ بدنه سفید یخی گرانترین آپشن بوده و ۱۲۰۵۰ دلار قیمت دارد. از دیگر آپشن ها میتوان به رینگهای ۲۳ اینچی ۲ هزار دلاری، پکیج شادو و سقف مشکی ۲ هزار دلاری، قلاب یدک کشی ۷۵۰ دلاری، لاستیک زاپاس فول سایز ۵۵۰ دلاری، دستیار یدک کشی پیشرفته ۴۵۰ دلاری و شیشه جلوی گرم شونده ۳۵۰ دلاری اشاره کرد.
ارتقای ۷۶۵۰ دلاری کابین شامل صندلیهای جلو با عملکرد ماساژ، تهویه و گرمکن به قیمت ۵۲۰۰ دلار، صندلیهایی با پوشش چرم ۱۱۵۰ دلار و وینیر مشکلی ۱۳۰۰ دلاری است. بسیاری از این آپشن ها یا بهصورت استاندارد در نسخه فرست ادیشن بکار رفته یا اینکه وجود ندارند که از جمله آنها میتوان به رنگ بدنه ۱۲۵۰۰ دلاری اشاره کرد. مدل فرست ادیشن فقط یک رنگ سفارشی ۷۴۵۰ دلاری دارد. البته قیمت این خودرو هم میتواند به ۱۷۰ هزار دلار برسد.
برای اینکه بتوانید پشت فرمان یک رنجروور ۲۰۲۲ مجهز بنشینید نیازی به صرف وقت زیاد ندارید. مدل پایه قیمت ۱۰۵۳۵۰ دلاری داشته و انتخاب پیشرانه ۸ سیلندر ۱۵ هزار دلار به قیمت اصلی میافزاید. به این موارد میتوان صندلیهای جلوی گرمکن و سردکن دار ۲ هزار دلاری، صندلیهای چرمی ۱۸۵۰ دلاری، آپگرید چرم کامل ۱۵۰۰ دلاری و… را اضافه کرد. پکیج تکنولوژی با قیمت ۲ هزار دلار، سیستم صوتی سهبعدی مریدین با قیمت ۱۲۰۰ دلار، دستیار پارک ۲۰۰ دلاری و… جزو دیگر آپشن ها هستند.
نکته دیگر وجود طیف گسترده آپشن های نمایندگیهاست که البته نصب آنها به پیکربندی رنجروور بستگی دارد. برای مثال برخی آپشن ها در صورتی قابل انتخاب هستند که سیستم اطلاعات سرگرمی صندلی عقب وجود داشته باشد. لندروور میگوید نسخه SV این خودرو تا سال آینده عرضه نخواهد شد و بنابراین فعلاً نمیتوان قیمت آن را محاسبه کرد هرچند این مدل گرانترین نسخه رنجروور خواهد بود.
مازیار
۶ آبان ۱۴۰۰رسوندن هر دو مقوله سادگی و زیبایی به اوج ، کار آسونی نیست که طراحان رنجروور همیشه بخوبی انجام دادن و کلا این امر در دیگر اتومبیلهای انگلیسی مثل رولزرویس و لوتوس هم دیده میشه
ممد ژانگولر
۶ آبان ۱۴۰۰این ماشین بدجوری دل همرو برده
خیلی عشقه
بنزی شده باسه خودش
😍😍😍
امین
۶ آبان ۱۴۰۰سلطان بلندقامتها
Clean Energy
۶ آبان ۱۴۰۰واو
عالیه این ماشین😍😍
new RAMIN
۶ آبان ۱۴۰۰برگام از قیمتش نریخت… برگام بیشتر از قیمت آپشن هاش ریخت🙄
اما اون چیزی که من دیروز تو سایت لندروور شخصی سازی کردم متاسفانه چون ماشین تازه اومده شخصی سازی خیلی زیادی نداشت.رنگ هاش هم تنوع زیادی نداره در داخل هم 3 تریم بیشتر نمیشه انتخاب کرد.البته شاید در6ماه آینده احتمالا تنوع شخصی سازی بره بالا. ولی قیمت آپشن هاش یه کمی گرونه. ولی در مقایسه با میباخ GLS600 و کولینان و بنتایگا قیمت نهایی واقعا مفته.
من که از این ماشین خیلی خوشم اومد واقعا بی نظیره. بدون هیچ تعصبی(هرچند من اصلا فن انگلیس نیستم) به نظرم از همه رقباش سرتره
رنجروور جان شرمنده واگنییر و گرند واگنییر یه چی دیگس…ولی به نظرم از بقیه رقبای آمریکایی سرتری. مخصوصا اینکه نسخه 7 نفره اومده و فضای پاش نه کمه نه زیاده دقیقا نرمال هست! تو بحث رقبای اشرافی تر با اینکه ارزونتری ولی چیزی از اونا کم نداری.
.
.
آخر من نفهمدیم رنجروور رقیب x7 و gls و تاهو اسکالید نویگیتور هست یا رقیب بنتایگا کولینان و میباخ gls و DBX//هرکی با یکی مقایسه شون میکنه😅شاید هم رقیب هر دو کلاس هست🙄
علی
۶ آبان ۱۴۰۰عجب قابلیت جالبی 😍
شخصی سازی یه ماشین که پول رینگش هم نداری 😂😂
منم رفتم تو سایتش فول آپشن ترین مدل با قویترین موتور و ور داشتم فقط میموند پولش که این یکی رو نداشتم 😁
Ali
۱۰ آبان ۱۴۰۰سلام خب همین مدلی که عکسش بالا بود؟ قیمتش چقد شد خب ؟
مازیار
۶ آبان ۱۴۰۰رنجروور رقیب هیچکدوم نیست و هیچکدوم رقیب رنجروور نیستن
رنجروور فرق داره
رنجروور داخل و خارج جاده هردو رو در حد اعلی داره و این در هیچ اتومبیلی تکرار نشده
فاکتورهای موثر در آف رود و آن رود باهم در تضاد هستن اما رنجروور بطور شگفت انگیزی اینها رو باهم تلفیق کرده و این از ۱۹۷۰ تا امروز اولویت اول بوده
با اینکه ذاتش آف رود هست اما به ریز ترین جزئیات سواری داخل جاده هم پرداخته شده
لوکس بودن یک آف رود به معنی یه تیکه چوب روی داشبورد و یه تیکه موکت کف پا نیست ، لوکس بودن یعنی در طی یک مسیر سخت و خشن آب توی دل سرنشینان تکون نخوره و این همون چیزی هست که از اول تفاوت اصلی رنجروور با اون فنربندی بی نظیرش بوده
اولین SUV دنیا که ABS و AIR CONDITION رو بصورت استاندارد در تمامی مدلها عرضه کرد رنجروور بود (۱۹۹۴) و اونوقت همون مدل همون سال در CAMEL TROPHY فکها رو پایین می انداخت
شما رنجروور کلاسیک رو از توی چاله سرویس ببینید قطعا از اندازه و ابعاد و سختی شاسی و قطعات زیربندیش متعجب میشید ، اگه بازوهای نگهدارنده محورهای جلو و عقبش روی یه میز باشه کمترین حدسی که میزنید مربوط به یه کامیون سبک هست ، اونوقت تو یه مسیر ناهموار سوارش بشید قطعا از نرمی و کیفیت سواریش متعجب میشید
درحالی که کیفیت و راحتی کابینش بالاتر از مدلهایی هست که بیشتر روی کیفیت و راحتی کابین تمرکز دارن و نه آف رود ، در مقوله آف رود هم همیشه مدعی تراز اوله . کدوم SUV هردوی اینها رو در حد کمال داره؟ کدوم SUV سیستم تعلیق پیچیده و پیشرفته رنجروور برای سواری داخل جاده رو داره و در عین حال اینقدر مفصل و با جزئیات کامل به مقوله آف رود میپردازه؟
دلیل قیمت زیادش و اینکه عملا در هیچ کلاسی قرار نمیگیره هم همینه چون این گروه خودروها یا روی رفاه تمرکز دارن یا آف رود
بعضی معتقدن جی واگن هم همینطوره البته شخصا معتقدم جی واگن هم به نوعی مثل رنجروور تنها عضو کلاس مخصوص خودش هست
درمورد مقایسه آف رود بین جی واگن و رنجروور با قاطعیت نظر نمیدم چون نه خودم تجربه مقایسه شون رو داشتم و نه به گزارشهای دقیق و قانع کننده ای در این رابطه برخورد کردم ، تاثیر تجربه و سابقه بیشتر رو هم ملاک قرار نمیدم چون اعتقاد چندانی بهش ندارم اما درمورد مقایسه سطح رفاه و لوکس بودن داخل کابین هرچند تجربه این مورد رو هم ندارم اما دستکم از روی تصاویر در دسترس براحتی میشه برتری رنجروور رو در تجمل و اشرافی گری مشاهده کرد فقط کافیه یک نگاه به نمای صندلی های عقب هردو اتومبیل بندازین چون نمای عقب در یک اتومبیل لوکس یجورایی نشون دهنده عیار کار اون برند هست ضمن اینکه در این رابطه دوستمون ماهان که تجربه هردو رو داشتن بارها نظراتشون رو خصوصا درمورد برتری بی چون و چرای سیستم تعلیق بینظیر رنجروور کاملا صریح و روشن بیان کردن
شما رنجروور کلاسیک دهه هفتاد رو با آف رود های هم دوره خودش مقایسه کنید ببینید تفاوت از کجاست تا به کجا
و همینطور دهه های بعدی
رنجروور در تمام این پنجاه سال تولیدش همیشه متفاوت بوده و خاص
R@m!n
۶ آبان ۱۴۰۰از قدیم گفتن هر چقدر پول بدی آش می خوری. کسی با ماشینی که براحتی به 200 هزار دلار میرسه آفرود نمیره چه این چه جی کلاس و دلیل خریدشم آقرود نیست بلکه فلسفه و عقبه رنجروور هست که سازنده رو مجبور می کنه ویژگی های آفرودی اضافه کنه در کنار توجیه قیمتی، در صورتی که نیازی نیست. پس دلیلی نداره انقدر رو مقوله افرود مانور داد هر چند عملکردش همیشه تحسین برانگیز بوده و هست. زمان قدیم هم ماشینی در کنارش نبود که کیفیت و سواریشو باهاش مقایسه کرد و تازه 7 8 ساله بنتلی و رولزرویس و مقداری مرسدس اضافه شدن.
رقبای این ماشین هم در حال حاضر بنتلی بنتایگا و کولینان هستن چه در متریال چه در اشرافی گری چه در کیفیت سواری در جاده. البته که خودم رنجروور رو از اون دو ماشین که یکیشون یه آئودی لوکس شده و دیگری یه فانتوم ارتفاع خورده هست بالاتر می دونم چون شخصیت و هویت متمایزی داره. این نسلم سر موتور قرضی بی ام و و داشبورد جگوار مقداری نا امید شدم اما خب همین که تو این اوضاعشون رنجروورو زنده نگه داشتن خودش جای تقدیر داره.
در کل انتخاب خودم تو کلاس SUV لوکس لینکلن نویگیتور و در حد بالاتر همین رنجروور هست چون به قول خودت کاملا متمایز عمل می کنه.
مازیار
۶ آبان ۱۴۰۰درسته ، به عبارت دیگه زمان شروع کار یعنی ۱۹۷۰ تمرکز بیشتر روی آف رود بود و با گذشت زمان و نیاز به رفاه بیشتر و استفاده آف رود کمتر ، روی آن رود متمرکز شدن اما خصلت های انگلیسی نگذاشت که ریشه اصلی یعنی آف رود فراموش بشه
در مجموع باهات موافقم حتی اگه یکمی بی اعصاب باشی😉😀😀
R@m!n
۶ آبان ۱۴۰۰چرا بی اعصاب 😆 ؟؟ آقا بی اعصاب اونه که سر یه ایموجی خنده 60 خط کامنت می نویسه حالا به کسه خاصی اشاره نمی کنم اول اسمش با م شروع میشه 😜
مازیار
۶ آبان ۱۴۰۰تو به من خندیدی و نمی دانستی که من با چه دلهره بچه فیلهای کنیا را به درمانگاه برده ام و شرپاهای تبت را به پای کوهها رسانده ام 😂
تو به من خندیدی چون فقط در مزارع شیک پنبه و ذرت ایالتهای جنوبی گاز داده ای😂😂
R@m!n
۷ آبان ۱۴۰۰😂😂😂😂😂
والا با جیپ و لندکروزای اتاق ۱۰۰ هم اونکارارو می کردن.
اون داستان حضور دیفندر تو اون مناطق آفریقایی بخاطر نفوذ و استعمار انگلیس بوده اگه آمریکا بود با جیپ و هامر و… میرفت. بالاخره هر کشوری از محصولاته خودش استفاده می کنه.
new RAMIN
۶ آبان ۱۴۰۰در پاسخ به کامنت خودم
https://build.landrover/22DA10F9
برید حالشو ببرید اینم شخصی سازی رنجروور خودم.البته برای آمریکا نیست و برای UK هست برای همین شخصی سازی کمی دستم باز بود رنگ های بیشتری میشد انتخاب کرد. (وارد شدید شما گزینه OK رو بزنید)
قیمت مدلی که من شخصی سازی کردم قیمت نهایش 145هزار پوند شد و متاسفانه از 145 هزار پوند حسابم کلا 400پوند بیشتر نیست😂 😐😐
میثم
۶ آبان ۱۴۰۰عقبشو تر زدن
یاد مزدا ۱۰۰۰ افتادم
باقی موارد عالللیییی
علی
۶ آبان ۱۴۰۰عاشق رنگش شدم!
AMG GT R
۶ آبان ۱۴۰۰بازگشت پادشاه
یوسف
۶ آبان ۱۴۰۰خدا رحم کنه…. با این قیمت ها…. پولم نمیرسه… 😊😊😊😊
محمد
۶ آبان ۱۴۰۰چه کاریه با این قیمت ها بنتایگا هم از ۱۷۵هزار دلار شروع میشه.یه بنتایگا پایه میخره.
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۶ آبان ۱۴۰۰کابین عالی ، بیرون تکراری ، ولی کابینش انقد خوبه که بخش دومو پوشش میده ، اما gls مایباخ رو از نظر لوتس بودن ترجیح میدم
بهنام
۶ آبان ۱۴۰۰بینهایت زیباست.
فقط تنها چیزی که دوست داشتم اینه که ایکاش اندازه ی اتاق حداقل یک کلاس بالاتر بود .مثلا هم اندازه ی بنتلی بود . اونوقت دیگه حرفی برای گفتن باقی نمیزاشت.نظر شخصی
رضا امیریان
۷ آبان ۱۴۰۰عالی ♥️♥️💎💎
مهردادکمال
۷ آبان ۱۴۰۰برای ماشینی با این سطح گرفتن قلاب یدک کشی با ۷۵۰یجور شبیه گدایی کردن از مشتریه