بی تردید رنجروور ولار از نظر طراحی در سطح بسیار بالایی قرار داشته و نیازی به ارتقای بصری آن وجود ندارد؛ اما اگر نظرتان با ما موافق نیست تیونرهایی وجود دارند که کیتهای تیونینگ متنوعی را برای این خودرو ارائه کردهاند و منصوری یکی از جدیدترین این تیونرهاست.
این تیونر آلمانی با یک پکیج آئرودینامیک به استقبال ولار رفته است. این پکیج شامل اسپویلر جلو، آپرون عقب به همراه دیفیوزر، اسپویلر روی سقف و حتی پوشش آینههای جانبی و کاپوت جدید است که از فیبر کربن با کشش بالا ساخته شدهاند و البته منصوری کیفیت آنها را بسیار بالا میداند.
این تیونر مشهور همچنین رینگ های اسپایدر مونوبلاک را با ابعاد ۲۲ و ۲۳ اینچی ارائه میکند که برای ولار ابعاد بزرگی دارند؛ و اگرچه کابین استاندارد ولار هم نیازمند بازنگری زیادی نبوده اما منصوری این بخش را با هر سلیقهای تزئین میکند.
بخش اعظم قطعات فنی ولار تغییرات حداقلی داشته اند اما ECU دوباره برنامه ریزی شده و اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ باعث میشوند ۴۵ اسب بخار بیشتر ایجاد شود.
رنجروور ولار تیون شده توسط منصوری را دوست ندارید؟ خب تیونرهایی همچون آسپایر دیزاین و استارتک هم کیت های بدنه متنوعی را برای این خودرو تدارک دیدهاند که میتوانید به آنها نیز نگاهی بیندازید.
moein
۷ تیر ۱۳۹۷اصلا خوب نشده
ولار خودش به تنهایی خدای زیبایی و جذابیته
نمیدونم چرا جدیدا تیونهای منصوری اینقدر مبالغه آمیز شده
انگار فقط باد میکنه ماشین?
محمد
۷ تیر ۱۳۹۷ای کاش روزی برسه بزودی که از جناب منصوری و نادر فقیه زاده و ….در ایران استفاده بشه همونطوری که یه زمانی ایران کادیلاک مونتاژ می کرد در حالی که کره ای ها درشکه سوار بودن
به همت مردم انشا ا…
رضا
۷ تیر ۱۳۹۷مگه قحطیه رینگه آخه!؟!
Sina
۷ تیر ۱۳۹۷این گذاشتن رینگهای گنده با یه لاستیک به نازکی یه لایه باریک پلاستیک که معمولا ب ام و و تیونرها میگذارن چ سودی برای ماشین داره
سواریو نرم تر میکنه شدت ضربات به ماشینو کم میکنه
چ حسنی داره آخه
اونقدرا هم زیبا نیست که بخاطرش این همه ضرر و مصیبتو قبول کنی
ایمان
۷ تیر ۱۳۹۷تیونینگ های ساده در عین حال زیبا رو خیلی بیشتر دوست دارم تا تیونینگ های شلوغ و بدترکیب
ایلیا
۷ تیر ۱۳۹۷M power نهایت زیبایی د تینینگه، حد و حدود رو رعایت میکنه در عین حال بسیار کاراش هم زیبا و اسپرته، بیشتر از این دیگه شلوغ کاریه
مهدی
۷ تیر ۱۳۹۷مدل ساده خودش خیلی جذاب تره
NAVID۰۰۹۸
۷ تیر ۱۳۹۷منصوری ، جواد سازه تا تیون کار
yashar
۷ تیر ۱۳۹۷“این تیونر آلمانی با یک پکیج آئرودینامیک به استقبال ولار رفته است.”
مگه منصوری سوئیسی نیست؟
s.h
۷ تیر ۱۳۹۷بابا یه ایرانی ادم حسابی هست اونم شما ها کردینش المانی و سوییسی ؟؟ داشتم یه مصاحبشو میخوندم میگفت از افتخارراتمه که ایرانیم یه خرده دیگه پیش بره میگید بچه جیبوتیه
شاهین
۷ تیر ۱۳۹۷سلام
تو متن اصلی همینو نوشته.
ارادت
مهدی
۷ تیر ۱۳۹۷اصلا تیونینگاشو دوس ندارم
قشنگ گند زده به جذابیت ولار
v e n o m
۷ تیر ۱۳۹۷تیونیگ های منصوری اون اولیاشو رو دوست داشتم
اما الان هر ماشینی دستش میرسه فقط عضلانیش میکنه و گند میزنه تو طراحی ماشین :| :|
mohammad FM480
۱۶ تیر ۱۳۹۷منصوری بعضی کار هاش خوبه ولی بیشتر تیون هاش زیاد جالب نیست مثل همین مخصوصا تو نمای جلوش ،بنظرم فابریکش بهتره