شاسی نردبانی، بدنهای آلومینیومی، سیستم چهار چرخ محرک توانا و… تنها بخشی از فاکتورهایی هستند که باعث مشهور شدن لندروور دیفندر شدهاند، خودرویی که در بحث خارج از جاده یا همان آفرود جزو سردمداران است.
اما وقتی که لندروور چند وقت پیش از نسل جدید دیفندر رونمایی کرد بعضی از طرفداران خیلی خوشحال نشدند. ساختار یونی بادی جدید این خودرو به اندازه مدلهای پیشین دیفندر سرسخت به نظر نمیرسید. ریچارد هموند جزو افرادی است که هنوز متقاعد نشده نسل جدید این خودرو لیاقت نشان دیفندر را داشته باشد.
اما به نظر شما نسل جدید دیفندر در مقایسه با نسلهای پیشین تواناییهای کمتری دارد؟ خب با دیدن ویدئوی زیر خواهید فهمید که اینگونه نیست.
همانگونه که مشاهده میکنید یک دستگاه لندروور دیفندر جدید در حال تلاش برای کشیدن تریلری است که گیر کرده و درعینحال ۶ لندروور دیگر را نیز حمل میکند. استافورد لندروور که یکی از نمایندگیهای این خودروساز در بریتانیاست مالک این کامیون بوده و ظاهراً شاهد گیر کردن آن در یخ بوده و اینجاست که دیفندر برای نجات کامیون وارد عمل شده و با سربلندی از مأموریت خارج میشود.
علیرغم چالشهای موجود در ثانیههای ابتدایی که کاملاً قابلدرک است، دیفندر ۱۱۰ یاد شده تواناییهای خود در کشیدن محمولههای سنگین را اثبات میکند.
اگرچه مطمئن نیستیم که چه چیزی باعث شده دیفندر ۱۱۰ چنین عملکردی داشته باشد اما به جرات میتوان گفت پیشرانه ۳ لیتری دیزلی مدل D300 که قدرت ۲۹۶ اسب بخاری و گشتاور ۶۵۰ نیوتون متری تولید میکند یکی از فاکتورهای اصلی در تحقق چنین عملی میباشد.
انتقادات طرفداران از دیفندر جدید قابلدرک است اما نمیتوان این حقیقت را نادیده گرفت که نسل جدید این خودرو علیرغم فاصله گرفتن از ریشههای سنتی خود تواناییهای زیادی را ارائه میکند.
[دانلود ویدئو]
challenger
۱۲ بهمن ۱۳۹۹بعد دوساعت و زوق زدگی افراد حاضر
خسته نباشید واقعا
NAVID۰۰۹۸
۱۲ بهمن ۱۳۹۹چقدر این ماشین رو دوست دارم من ، اصلاً یه وضعی ? .
دیفندر جدید از اون دست ماشینائیه که وقتی بخریدش با خیال راحت تا ۲۰سال ساپورتتون میکنه و فکر نکنم بعد یه مدت خستتون بکنه که فکر تغییرش باشید ، به قُلِ ایرانی : عروس خیابون آهوی بیابون !
اگر بخوام شاسیبلندی را به ژاپنیها و تویوتاها ترجیه بدم ، مطمئناً اول دیفندر و دوم برانکی دوست داشتنی و ارزان .
NAVID۰۰۹۸
۱۲ بهمن ۱۳۹۹معذرت میخوام ،
منظورم (( فورد برانکو )) بود که به اشتباه نوشتاری (( برانکی )) نوشتم ، تصحیح میکنم !
فورد
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ماشین بسیار خوبیه ولی در مقابل جیپ و برانکو خیلی گرون هست
مازیار
۱۲ بهمن ۱۳۹۹جالبه درمورد دیفندر جدید
اغلب معتقدن خیلی خوبه ظاهرش باطنش مشخصات فنیش همه چی خوبه فقط قیمتش بالاست
خوب واقعا انتظار دارید همه چی خوب باشه قیمتش هم پایین؟
NAVID۰۰۹۸
۱۲ بهمن ۱۳۹۹مطمئناً ارزش گرون بودنش رو داره .
مهدی،:امید اینده
۱۲ بهمن ۱۳۹۹غرق در اپشنه مفیده معلومه گرونه
زیزیگولو
۱۲ بهمن ۱۳۹۹جالب بود و البته عجیب
Zakaria
۱۲ بهمن ۱۳۹۹با اون حرکت آخرش فقط داشت کلاچپک رو نابود میکرد. وقتی کامیون خودش داره حرکت میکنه نیازی به اینهمه زور زدن و بکسوات کردن نبود، اینرسی خودش بقیه کارو میکرد
??Amin_sto??
۱۲ بهمن ۱۳۹۹وای فقط اون عکس دوم ، قشنگ ترین عکسی که از دیفندر دیدم توی آب و طبیعت
ehsan fa
۱۲ بهمن ۱۳۹۹کاش میشد این مدلش بیاد و کاش پولم میرسید بخرمش. من توقع فضایی ندارم و در مورد جی کلاس و بنتایگا و اونا رویاپردازی نمیکنم ولی این دیفندر رو خیلی دوست دارم . پر پر شدیم لای آسنات و ام وی ام و جک و …
مازیار
۱۲ بهمن ۱۳۹۹بقول سردبیر موتورترند که گفته بود خوشحالم آنقدر زنده ماندم تا نسل جدید دیفندر را ببینم
ما هم از این موضوع خوشحالیم
حسین
۱۲ بهمن ۱۳۹۹چند وقت پیش هم دوتا دیفندر یه کامیون ۲۰تنی را کشیدن.بهترین ماشیو آفرود هم شده
مهدی
۱۲ بهمن ۱۳۹۹نمیدونم واقعی بود یا نه ولی اگه واقعی بود و کسی تو کامیون گاز نداد دیگه هیچی فکر کن که یک شاسی بلند یک کامیون پر از شاسی بلند رو بتونه بکشه به تنهایی در واقع یک چیز غیر ممکنه اخه چطوری ؟؟؟!!!
مازیار
۱۲ بهمن ۱۳۹۹قطعا راننده کامیون هم گاز میداد اما …
گیر کردن در یخ و برف با گیر کردن در گل و لای خیلی فرق میکنه ، در یخ و برف نیروی کمکی خیلی کمتری برای حرکت دادن لازمه
akrh78
۱۲ بهمن ۱۳۹۹داره گاز میده چرخ عقبشو نگا میچرخه
Mr.X
۱۲ بهمن ۱۳۹۹اون صدایی که دقیقه ی 1:29 میاد چیه جداً؟؟؟؟
reza s4
۱۲ بهمن ۱۳۹۹?????صدای خالی کردن بالشتک کمک بود
JDM
۱۲ بهمن ۱۳۹۹اسکانیا محور بالاگیر اوردی تو برف و یخبندون
اینجا باید یه ماشین جفت توپی باشه که بتازونه بره بالا
ehsan fa
۱۲ بهمن ۱۳۹۹نمیدونم چرا یاد تبلیغ وانت کارا افتادم اونجا که بوق میزنه میگه یواشتر
Mr.X
۱۲ بهمن ۱۳۹۹یه فیلم از کارا دیدم نمیدونم فیک بود یا نه. ولی جداً شتای کارا چقدره؟ از پارس تیو 5 تو درگ میبره.
ehsan fa
۱۲ بهمن ۱۳۹۹منم دیدم تقویت شدس اون وانته
R@m!n
۱۲ بهمن ۱۳۹۹هیچ بقالی نمی گه ماست من ترشه ?? یه لندروور تو کلیپ تبلیغاتی لندروور بقیه لندروور هارو می کشه چه جالب. نسل قدیم این با شاسی نردبانی کارایی می کردد که قوانین فیزیکو نقض می کرد این ماشین حتی سایه لندروور قدیمی نیست. فقط یه روتوش لوکسه گرون قیمته
ツSAMURAIツ
۱۲ بهمن ۱۳۹۹دیفندر جدید خیلی دوست داشتنیه
یاس ی
۱۲ بهمن ۱۳۹۹دیفندر جدید اوایل منتقد زیاد داشت ولی خیلی موقرانه ثابت کرد که میتونه جانشین خلفی برای نسل قبل باشه. لعنتی عشقه. چند روز قبل یکی از دوستان که میدونه خیلی به خودرو علاقه دارم ازم پرسید اگه روزی بتونی یدونه ماشین خفن داشته باشی چی انتخاب میکنی ؟ راستش هرچی فکر کردم نتونستم تصمیم بگیرم ولی الان که فکر میکنم احتمال 99 درصد دیفندر جدید را انتخاب میکنم چون نسل قبلیش برام یادآور گذشته هستش، خصوصا مرحوم پدرم.
دانیال
۱۲ بهمن ۱۳۹۹خدا رحمت کنه پدر بزرگوارتان
پدر مرحوم بنده هم نقش زیادی در علاقه مند شدن من به خودروهایی مثل جیپ و لندروور و رنجروور و خودروهای ژاپنی داشت
کلمه ی «ژاپن» رو توأم با یه تحسین خاصی تلفظ میکرد ، تا همیشه حسرت این به دلم می مونه که نتونستم براش یه ماشین خوب بخرم از آفرودرهای ژاپنی خیلی خوشش می اومد پرادو اونقدر گرون شد که از دسترس خیلی ها خارج شد
ببخشید پرحرفی میکنم ولی اگه دیدید پدر زحمت کشیده تون از چیزی خوشش میاد براش کم نذارید تا مثل من تا ابد بغض نداشته باشید
Ramin
۱۲ بهمن ۱۳۹۹اون عکسه که داره کامیونو میکشه….
زیادم هنر نکرده….
مدل X بوینگ رو میکشه.. !!! ???
بعد پدال میگه قدرتنمایی دیفندر… ??????
akrh78
۱۲ بهمن ۱۳۹۹چرا وقتی بیرون اومد همچنان داشت میکشیدش؟ کامیون چلاق که نیست خودش میره دیگه
سامان اذری
۱۲ بهمن ۱۳۹۹خیلی وقت بود عکس نزاشته بودم
اینم تقدیم به دیفندر بازا همون ماشینیه که پس ضمینه پروفایلمه
https://uupload.ir/files/8per_img_20210123_180709.jpg
Benz
۱۲ بهمن ۱۳۹۹دیگه حس دیفندر های قدیمی رو نداره ولی چیز های دیگه ای رو ارائه میکنه.
شاهین
۱۲ بهمن ۱۳۹۹هشتاد درصد خوده کامیون زور زد و بقیشم لندی، توجه کنید هروقت که کامیون گاز میداد و ول میکرد لندی رو با خودش عقب جلو میکرد
یوسف
۱۲ بهمن ۱۳۹۹مطمئن هستم که چند سال بعد همه از این دیفندر و شاسی یک پارچه کپی برداری میکنن. این ماشین خیلی خوبه….. همه جور سلیقه رو جذب میکنه