اگر قرار باشد که یک SUV لوکس و با کلاس اما در عین حال پر قدرت و اسپرت را انتخاب کنید، ممکن است سراغ پورشه یا لکسوس بروید. اما پادشاه شاسی بلندهای لوکس را فراموش نکنید. مخصوصا وقتی که هامان دستی بر سر و روی آن کشیده و موتور هشت سیلندر آن را نیز تیون کرده باشد.
اسپویلر جلو با هواکشهای بزرگتر که چراغهای LED روزتاب را نیز به نحو هماهنگ و زیبایی بر خود می بیند، جلوه باشکوهی به چهره رنجروور داده است. البته کیت بدنه ویژه شهر می باشد و بردن این خودرو به مسیرهای خارج از جاده با وجود ارتفاع کاهش یافته آن توصیه نمی شود. گلگیرها و رکاب حدود ۶سانتی متر به عرض خودرو افزوده اند. چرخهای آلیاژی غول پیکر ۲۲ اینچی با لاستیکهای مخصوص مسابقه، بخوبی به آسفالت چنگ می زنند. در انتهای ماشین هم با اگزوز دوبل بزرگی مواجه می شویم که در وسط قرار گرفته و کاملا با فرم گرد چراغهای عقب نیز سازگار است. استفاده از اسویلر عقب از جنس فیبر کربن که باعث ثبات بیشتر خودرو و ایجاد نیروی رو به پایین در آن در سرعتهای بالا می شود، آخرین بخش جراحی ظاهری این خودرو است.
قوای محرکه رنجروور هامان از یک موتور هشت سیلندر ۵ لیتری با ۵۳۰ اسب بخار نیرو و ۶۶۰ نیوتن متر گشتاور تشکیل شده است. البته این توان عظیم ناشی از نصب سوپرشارژر می باشد. سیستم جدید اگزوز هم با تخلیه بهتر دود به این افزایش کمک کرده است.
شتاب هامان برای رسیدن به سرعت یکصد کیلومتر تنها ۶ ثانیه زمان می برد و حداکثر سرعت آن نیز ۲۲۷ کیلومتر بر ساعت می باشد.
محسن
۲ دی ۱۳۹۰خواهش هست تا یه نظر اول اینکه در موردرتبه بندی ماشینا, لطفا ماشینای وارداتی هم یه رتبه بدید بعد یه مقایسه ماشینای شاسی بلند موجود در ایران بدید
نوید (6*6)
۶ دی ۱۳۹۳افتضاح
نوید (6*6)
۶ دی ۱۳۹۳آخه من به کی بگم
رنجروور ماشین آفروده