جگوار-لندروور در یک دعوای قضایی در انگلستان برای حقوق تجاری شکل کلی نسل قبلی دیفندر علیه شرکت اینیوس، شکست خورده و به گروه اینیوس اجازه داده شده تا پروژهٔ گرنادیر را جلو برده و آنرا به بازار عرضه کند. دفتر مالکیت معنوی انگلستان اظهار داشته است شکلی که جگوار-لندروور درخواست ثبت تجاری آنرا داشته بهاندازهٔ کافی متمایز نیست. به همین دلیل، دادگاه لندن درخواست تجدیدنظر این شرکت را رد کرده است. قاضی دادگاه از گزارش دفتر مالکیت معنوی حمایت کرده و گفته است که هرچند ممکن است تفاوت در طراحی برای برخی از متخصصان قابلتوجه به نظر برسد اما ممکن است برای بسیاری از خریداران بیاهمیت باشد.
جگوار-لندررور در بیانیهای گفته است که از این تصمیم ناامید شده زیرا شکل نسل قبلی دیفندر در چند بازار دیگر بهعنوان یک علامت تجاری ثبت شده است. این در حالی است که خود اینیوس اقرار کرده که گرنادیر با الهام از دیفندر قبلی ساخته شده است. درهرحال، این آفرودر جدید که بر اساس شاسی نردبانی و سیستم تعلیق طراحیشده توسط مگنا اشتایر ساخته شده، قرار است با پیشرانهٔ بامو به بازار عرضه شود. اینیوس قصد داشت گرنادیر را در کارخانهٔ جدیدی در ولز تولید کند درحالیکه قرار بود تأسیسات دیگری هم در پرتغال برای تولید بدنه و شاسی ایجاد شود؛ اما این شرکت برنامههای خود را به تعلیق درآورده است زیرا هماکنون در حال مذاکره با دایملر برای خرید کارخانهٔ اسمارت در فرانسه است. در صورت دستیابی به توافق، اینئوس برنامههای قبلی خود را کنار میگذارد و از کارخانهٔ فرانسه بهعنوان تنها سایت تولیدی خود استفاده خواهد کرد.
AMG///
۲۰ مرداد ۱۳۹۹چرا باید یه آدم عاقل کپی دیفندرو بگیره وقتی میتونه خود دیفندرو بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Twin H Power
۲۰ مرداد ۱۳۹۹چون خود دیفندر تبدیل شده به یه اس یو وی تقریبا لوکس و گرون قیمت .
ولی اون کپی هنوز یه افرودر خشن و سخت کاره … !
بهنام
۲۰ مرداد ۱۳۹۹از کجا معلوم که سخت کار باشه
بزارین تولید بشه حداقل ?
meysam
۲۰ مرداد ۱۳۹۹موتور بی ام و برای آفرود خشن سخت کاره؟؟؟؟؟؟
نامجو
۲۰ مرداد ۱۳۹۹قاضی گفته مدارک لازم وجود نداره… کل ماشین مدرکه که
Ho3ein
۲۰ مرداد ۱۳۹۹اینیوس زیباست واقعا عالی شکی در اون نیست
اما پیشرانه بی ام ? صددرصد به درد نمیخوره
چون هزینه ش بالا هست ای کاش میشد از پیشرانه دیزلی استفاده میکرد
Twin H Power
۲۰ مرداد ۱۳۹۹مثل اینکه انگلیسی ها از موتور های ب ام و خوششون میاد .
مورگان هم از موتوهای ب ام و استفاده میکنه !
ارشیاsvj
۲۰ مرداد ۱۳۹۹اون به خاطر موتور های بی ام و هستش!!!!
که از مینی تا رولز رویس و تویوتا ازش استفاده میکنن.
parvaz
۲۰ مرداد ۱۳۹۹آره واقعا موتور های بی ام و به درد نخور هستند، برای همین در سابق مثل مکلارن و الان هم خودروسازهایی مثل تویوتا ازش استفاده میکنن، موتور های بی کیفیتی هستند فقط سالی چندتا جایزه میبرن این انجین ها، مالی نیستند!!!
OMID
۲۰ مرداد ۱۳۹۹شما منظور این دوستمون رو اشتباه متوجه شدین
اتفاقا چون انجین های عالی ای هستن به درد آفرودر نمیخورن!
چون صد در صد قطعات با کیفیت بهتر و بسیار گرونتر دارن که تعویض شوند هزینه بالایی داره
باعث بالا رفتن خود قیمت خود ماشین میشن
هم چون بازدهی خیلی بالایی دارن ممکنه درصد اطمینان شون کمتر و به بنزین حساس تر باشن
حسین دهمرد
۲۰ مرداد ۱۳۹۹پاژن هم کپی کرده بود. ولی این کپی رو نمیشه فیک دونست واقعا ماشینی نیست که بخواد وجه ی لندی رو خراب کنه . آدم کپی هم میکنه اینجوری باید کپی کنه. تمیز و بی نقص با یه موتور قدرتمند از ب ام و . نه اینکه یه موتور یک ونیم لیتری تحت لیسانس مال دو دهه پیش.
یوسف
۲۰ مرداد ۱۳۹۹لعنت به هرچی شرکت کپی کار
اون از جی کلاس که 40 سال پیش از دیفندر کپی کرد…. اینم از این
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۰ مرداد ۱۳۹۹دوست از شما یه نگاه به دیفندر سال 79-80 بنداز بعد بیا بگو G ازش کپی کرده.
احتمالا شما یه پاژن دیدی شبیه G بوده بر عکس فکر کردی!
بی ریا
۲۰ مرداد ۱۳۹۹الان میخای بگی موتورای بی ام و خوبن خیلی اره !!!!!
رولزرویس و مینی جزو مجموعه بی ام و هستن و مجبورن از موتورای اون استفاده کنن
رضا
۲۰ مرداد ۱۳۹۹دیفندر یه اسطوره هست نباید تموم بشه. خوشحالم یه شرکت دیگه دست به تولیدش زده.
پول داشتم میخریدم
موتورای بی ام و عالی هستن.