دیسکاوری جدید اولین بار در ماه گذشته و در نمایشگاه خودروی پاریس ظاهر شد و حالا این خودرو برای حضور در نمایشگاه خودروی لسآنجلس آماده میشود. دیسکاوری جدید که در ایالاتمتحده جایگزین LR4 میشود بهای آغازین ۴۹۹۹۰ دلاری خواهد داشت که به این مبلغ باید هزینهی حمل و تحویل ۹۹۵ دلاری را نیز اضافه کرد. با این مبلغ شما مدل پایهی SE مجهز به پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری با قدرت ۳۴۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متری را دریافت خواهید کرد.
اگر پیشرانهی دیزلی و گشتاور بیشتر را میخواهید میتوانید پیشرانهی ۳ لیتری ۲۵۴ اسب بخاری را با گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری در تریم HSE و با بهای ۵۸۹۵۰ دلاری انتخاب کنید. مدل HSE مجهزتر با بهای ۶۵۹۵۰ دلاری نیز در دسترس شماست. صرفنظر از نوع پیشرانه، دیسکاوری ۲۰۱۷ بهصورت استاندارد با گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته عرضه میشود و به لطف ساختار آلومینیومی خود ۴۵۳ کیلوگرم سبکتر از LR4 قدیمی است.
اما گرانترین نسخهی دیسکاوری ۲۰۱۷ مدل تولید محدود First Edition با بهای ۷۳۹۵۰ دلاری است. این نسخه انحصاراً با پیشرانه بنزینی در دسترس بوده و تجهیزات بیشتری نسبت به مدل فول کامل HSE دارد. به عنوان مثال این مدل بهصورت استاندارد با رینگهای ۲۱ اینچی، چراغهای جلوی LED، کنترل حرکت در تمام سطوح، جلوپنجرهی تیره و دستگیرههای درب همرنگ بدنه عرضه میشود. داخل کابین شاهد سیستم ناوبری و InControl، نورپردازی محیطی و سیستم دوربین اطراف با دستیار پارک هستیم. این مدل همچنین دارای کلید فعالیت ضد آب و تا شدن هوشمند صندلی است که به مالک این اجازه را میدهد تا با استفاده از صفحه لمسی یا حتی با برنامهی گوشی هوشمند آرایش صندلیهای ردیف دوم و سوم را تنظیم کند.
خریداران دارای بودجهی محدود از شنیدن اینکه تریم SE پایه با تجهیزات فراوانی مثل سقف شیشهای پانورامیک ثابت، چراغهای جلوی خودکار، آینههای جانبی برقی و گرم شونده، برفپاککنهای حساس به سرعت و رینگهای ۱۹ اینچی عرضه میشود خوشحال خواهند شد. لندروور همچنین حسگرهای پارک عقب و صندلیهای جلویی چرمی و برقی را به خودرو اضافه کرده و صفحه لمسی ۸ اینچی، صندلیهای عقبی تاشونده و سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو را نیز ارائه میکند.
منبع: motor1
KING 918 (سلطان اشتوتگارت)
۲۵ آبان ۱۳۹۵جلوی ماشین تو نسل قبل خشن تر بود ولی اینم زیباست
نمای عقب نسل قبل بهتر بود و طرح کلی بدنه هم همین طور این ماشین از نیم رخ حس خوبی رو منتقل نمیکنه به نظرم ..
اما کابین همچنان فوق العاده مخصوصا موس کنترل ویژه این ماشین که ارتفاعش تنظیم میشه دیوانه کننده س و هنوزم هیجان انگیز …
موتور هم 3 لیتری دیزل اینش خوبه 600 نیوتن گشتاور تقدیم میکنه فقط برای لذت بردن ……
از همه مهتر قیمت هم کاملا مناسبه ….
(ali (CHEVY NOVA
۲۵ آبان ۱۳۹۵سلام به دوستان اینگلیسی باز
تبریک بخاطر این مدل جدید رنجروور که واقعا خوبه
من دنبال یه نبرد مردونه حسابی بین کمپانی لندروور و جیپ هستم به عنوان 2 کهنه کار افروود
فقط انگلستان
۲۵ آبان ۱۳۹۵(ali (CHEVY NOVA عزیز سلام از ماست خیلی ممنون
لندروور و جیپ همیشه رقیب همدیگه بودن و هر دو آفرود خیلی خوبی دارن من در جیپ ها گرند چروکی اس ار تی رو بیشتر از همشون دوست دارم باید به شما تبریک بگم چون شاسی بلند سازی آمریکا به نظرم حرف اولو تو دنیا می زنه.
(new great britain(king mclaren
۲۵ آبان ۱۳۹۵سلام به علی نوا عزیز.
منم اتفاقا منتظرم ولی چندان مهم نیست چون این دو شرکت به عنوان یک غول آفرود ثابت شدن.
البته بعضی از کشورهایه اروپایی میخوان بگن آفرود بلدیم بسازیم در حد این دوتا که هم لوکس باشن هم قابلیت آفرود بالایی داشته باشن. ولی عملا شکست میخورن.منظورمو که میفهمی؟??
Monster_ALM
۲۶ آبان ۱۳۹۵ای کاش جای این همه طرفدار متعصب تو خالی 4 تا کاربر مثل علی جان و رفقای انگلیسی خودمون داشتیم که هر جا میرسن کامنت پوچ نذارن…
و تو هر مسئله ای که اصلا در موردش اطلاعات ندارن اظهار نظر نکنن…
ولی افسوس…
volvo fh
۲۵ آبان ۱۳۹۵از شیشه عقب چیزی دیده نمیشه.تو آینه وسط فقط پشت سری صندلی دیده میشه
مجید
۲۵ آبان ۱۳۹۵روی کاغذ که خیلی بهتر شده مثلا 450 کیلو سبکتر و تجهیزات استاندارد بهتر ولی باید دید تو عمل مثل نیکان خودش مرد روز های سخت هست یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیر.عارف
۲۵ آبان ۱۳۹۵من این تیپ ماشینها را خیلی میپسندم مخصوصا لندروور چرا که ماشینی را میرانیم که هم قابلیت آفرود بالایی دارد و هم داخل شهر به دلیل جثه نه چندان بزرگش مشکلی به وجود نمی اید. یعنی با خرید این ماشین یک ماشین همه کاره به معنای واقعی داریم
Madjid
۲۵ آبان ۱۳۹۵نمیدونم چرا هر چقدر میخوام ازش خوشم بیاد فایده نداره.
(new great britain(king mclaren
۲۵ آبان ۱۳۹۵مجید میدونی چرا؟؟؟؟؟؟
چون بریتیشه.??
Madjid
۲۵ آبان ۱۳۹۵نه.
من از 2 سبک طراحی SUV آفرود خیلی خوشم میاد.
سبک جی کلاس
سبک لندکروز
Madjid
۲۵ آبان ۱۳۹۵عاشق نسل قبل بودم و هستم.
در حالی که اون ازین بریتیش تر بود.
Madjid
۲۵ آبان ۱۳۹۵یک حوری نامتناسبه.
لندرور نمیخواسته از طراحی جعبه ای نسل قبل استفاده کنه.
از طرفی نتونسته یک طرح عضلانی مناسب ارائه بده.
دقت کنید
جلوش از طراحی جعبه ای فاصله گرفته در حالی که عقبش هنوز در همون حال و هوا مونده.
آرش
۲۵ آبان ۱۳۹۵فکرشو بکنین، هاوال H9 هم هفت نفرهس، پیشرانه 2 لیتری (!) با توربوشارژ داره که قدرت عظیم (!) 220 اسب بخار رو تولید می کنه و 50 هزار دلار هم قیمتشه!!! دیشب مقالهشو خوندم هنوز تو کف درایت و قدرت بازاریابی مدیران این برند جهانی چینی هستم.