لندروور جزئیاتی بیشتری از مدل ۲۰۱۲ دیفندر را اعلام کرد.
پیشرانه ۲.۲ لیتری دیزلی با ۱۲۰ اسببخار قدرت و ۳۶۰ نیوتنمتر گشتاور جایگزین نمونههای سابق ۲.۴ لیتری خواهد شد.
دو آپشن جدید نیز به دیفندر افزوده شده است. اولین آپشن با نام Comfort و با قیمت ۱۶۵۰ پوند دارای مواردی چون پنجرههای پاور، سیستم پخش CD و کنترل خودکار درجه حرارت کابین است.
دومین آپشن نیز با نام Off-Road و با قیمت ۱۵۰۰ پوند از جزئیاتی چون تایرهای متناسب با مسیرهای غیرجادهای، ترمزهای ضد قفل، قلابهای یدک ونهایتا تقویت سیستم تعلیق خودرو بهره میگیرد.
دیفندر در نوامبر آینده و با قیمت ۲۰,۹۹۵ پوند در بازار اروپا عرضه خواهد شد.
محسن
۲۹ مرداد ۱۳۹۰از زمانی که بچه بودم و بابام منو سوار یه لندرور قدیمی کرد یه 15 سالی میگذره.الان آرزوی سوار شدن پشت فرمون یه rangerover arden رو دارم.نمیدونم شاید به عمرم این آرزو قد نده.اما الان هم کلی خوشحالم که ماشینی مثل نیسان پیکاپ سوار میشم.
یوسف
۹ بهمن ۱۳۹۰سلام محسن جان من تقریبا از 12 سالگی پشت ماشین نشستم و کلی ماشین عوض کردم و لی به نظر من بهترین ماشین برای کوهنوردی فقط جیپ صحرایا همان هلی برد است
آخه یکی داشتم و لی از کوه برت شد پایین و منفجر شد
سعيد
۲۲ اسفند ۱۳۹۰خودت که چیزیت نشد ….!!!!!!!
سید علیرضا
۱ مرداد ۱۳۹۱من از مدل های قبلی باریش دارم راضی هستم حالا چند سال است داره خاک می خوره
مسعود
۶ مرداد ۱۳۹۱با سلام
من از بچگی بالندرور بزرگ شدم و عاشق رانندگی خیلی تند با اونم
الانم 5 تا لندرور دارم که هر جمعه با دوستان به تپه نوردی و بیابان گردی و شکار میپردازیم
علیرضا 3
۱ شهریور ۱۳۹۱پاژن ایران از نظر قدرت و موتور ودیفرانسیل دارای مزایای زیادی است .آنفدر که شرکت مرتب ریزه کاریهای ماشین را اصلاح نماید
نيما
۱۰ مرداد ۱۳۹۲واقعا ماشین خوبی میزنه ولی من شنیدم که سیستم سرمایشی و گرمایشی ش خوب نیست موافق +
پیمان
۱۳ مرداد ۱۳۹۲من که عاشقشم چون من هم مثل خیلی از دوستان از بچگی با این مدل بزرگ شدم و برای اولین بار تو ده سالگی با این مدل رانندگی کردم خیلی دوسش دارم الان اگه یه دونه تمیزشو پیدا کنم حتما میخرم.