از آنجایی که بهترین نسخه از یک خودرو همیشه مدل بعدی آن است به همین خاطر لندروور قبلاً درباره تولید نسخه داغتر از دیفندر که میتواند بالاتر از مدل ۸ سیلندر جدید قرار گیرد صحبت کرده است.
مدیر بخش SVO لندروور در مصاحبه با رسانهها به جنبههای گوناگون تولید نسخه قویتر SV یا SVX از این آفرودر مشهور اشاره کرده است.
وقتی که از میشائیل فن در ساند درباره عدم وجود پسوند دو یا سه حرفی در ادامه نام دیفندر ۸ سیلندر پرسیده شده او گفته این خودرو فاقد آن میزان تغییرات فنی مورد انتظار از مدلهای SV میباشد؛ اما جملات بعدی این مدیر ارشد که اهمیت بالایی دارد. وقتی از او درباره احتمال تولید نسخهای قویتر و سریعتر از دیفندر ۸ سیلندر پرسیده شده او گفته است: “خرید شرکت بوولر توسط ما در سال پیش کاملاً با هدف خاصی انجام شده است.”
او میگوید جگوار لندروور از نظر پرفورمنس آفرود اندکی حضور کمرنگی داشته است. محصول پرچمدار و احتمالی از خانواده دیفندر میتواند روی نقاط قوت این خودرو در آفرود تمرکز داشته و تنها به افزایش قدرت اکتفا نکند. دیفندر ۸ سیلندر از پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار با قدرت ۵۱۸ اسب بخار و گشتاور ۶۲۵ نیوتون متر سود میبرد و بنابراین از نظر قدرت هیچ کمبودی ندارد.
واضح است که چنین خودرویی در صورت تولید قیمت بالاتری نسبت به نسخه استاندارد دیفندر ۸ سیلندر خواهد داشت. مدل دو درب ۹۰ این خودرو هماکنون قیمت ۹۷۲۰۰ دلاری داشته درحالیکه برای مدل چهار درب ۱۱۰ باید ۱۰۰۴۰۰ دلار پرداخت کرد. هنوز صحبت درباره نسخه جدید دیفندر و استایل بدنه آن زود است اما قیمت آن کاملاً بالاتر از ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود. برای مقایسه بد نیست بدانید مرسدس-ای ام جی G63 قیمت پایه ۱۵۶۴۵۰ دلاری دارد.
پیش از آنکه لندروور نسخه آفرودر بوولر از دیفندر را بسازد اقدام به گسترش اعضای این خانواده با مدل جدید ۱۳۰ خواهد کرد. این خودرو که در ۱۸ ماه آینده آماده میشود از مشخصات دوستدار خانواده و ردیف سوم صندلیها سود برده و طول بیشتری خواهد داشت. همچنین احتمال تولید نسخه پیکاپ دیفندر نیز وجود دارد زیرا لندروور میخواهد تنوع بیشتری در خانواده دیفندر به وجود آورده و مشتریان بیشتری را جذب آن کند.
[دانلود ویدئو]
Gatsby
۱۹ اسفند ۱۳۹۹بازم میگن موتور بزرگ بنز و قیمت بالاش
بیا تحویل بگیرید
پدر خودرو سازی جهان
۱۹ اسفند ۱۳۹۹امکان نداره به گرد جی کلاس برسه
جی کلاس بهترین شاسی بلند جهانه، چون همه چی را با هم داره
شاید به اندازه اوروس سریع نیست، ولی اوروس هم به اندازه اون لوکس نیست
شاید به اندازه کولینان لوکس نیست،ولی کولینان هم نمیتونه آفرودر باشه
در آفرود هم که بی رقیبه
ولی در حد قیمتش چیزی کم نداره
چیز هایی داره که هیچ ماشین دیگه ای نداره
Amir
۱۹ اسفند ۱۳۹۹با تمام احترامی که برای لندرور و فنای اون قائلم باید بگم در حدی نیست که بخواد رقیب G کلاس افسانه ای باشه
S
۱۹ اسفند ۱۳۹۹کی جی کلاسو با دیفندر عوض میکنه؟?
MahyarMAR
۱۹ اسفند ۱۳۹۹جالبیش اینه جی کلاس بر پایه دیفندر قدیمی ساخته شد ولی دیفندر………..
پدر خودرو سازی جهان
۱۹ اسفند ۱۳۹۹میشه یه لینک معتبر در مورد اینکه جی کلاس بر اساس دیفندر ساخته شده بفرستی؟!
مازیار
۱۹ اسفند ۱۳۹۹دوست من پدر خودروسازی جهان
مهمترین شباهت جی واگن با دیفندر قدیم “نحوه طراحی شاسی و اتاق هست”
که باعث میشه ورود و خروج از شیارهای عمیق راحت تر بشه چیزی که در آف رود بسیار مهم هست خیلی مهمتر از سنگ نوردی و گل نوردی . شباهت اتاق که در تاریکی شب هم مشخصه و شاسی هم روی چاله سرویس
ضمنا استفاده کمپانی ها از تجربیات همدیگه امری معقول و متداوله فقط در کل کل های مبتدیانه هست که فاجعه قلمداد میشه?
PHILIPP
۱۹ اسفند ۱۳۹۹G-Klasse بر اساس هیچ چیزی ساخته نشده عزیز
فقط در خواست ساختش توسط محمدرضاشاه داده شده
پدر خودرو سازی جهان
۱۹ اسفند ۱۳۹۹G_Klasse دیگه چیه؟! ?
عزیزم اون G_Class هست!
علی
۱۹ اسفند ۱۳۹۹G-klasse به زبان المانی خوب این طوری نوشته میشه
پدر خودرو سازی جهان
۱۹ اسفند ۱۳۹۹مگه ما میخوایم آلمانی حرف بزنیم؟!
taha malek
۲۴ اسفند ۱۳۹۹درخواست ساختش توسط شاه نبوده اینا چرط و پرت بیش نیست
حسین
۱۹ اسفند ۱۳۹۹لندرور دیفندر هم فقط رینگ پرایدی بدون شیشهی عقبو دوست دارم.از قیافهی اینکه عکسش بالاست بدم میاد.
.
۱۹ اسفند ۱۳۹۹هشت سیلندر سوپرچارژ چه شود
معلوم نیست این انجین هارو چقدر دیگه ببینیم تو صعنت خودرو
مازیار
۱۹ اسفند ۱۳۹۹نتیحه همکاری لندروور رنجروور با بوولر همیشه محصولاتی دیوانه کننده بوده
BOWLER NEMESIS EXR
BOWLER WILDCAT
mahan
۱۹ اسفند ۱۳۹۹این موعبت برام شد که مالک جی پانصد و رنجروور اسپرت و رنجروور باشم و بنظرم هیچ شاسی بلندی نیست که به این دوتا برسه چون هم لوکس هستند و هم افرودی مابقی یا کلا لوکس افراطی هستند یا فقط افرود.بنظرم این دو رو میشه سلاطین بی جانشین شاسی بلند های لوکس کاربردی معرفی کرد
R@m!n
۱۹ اسفند ۱۳۹۹همینجوری قیمتو میبرن بالا از جی کلاسم گرونتر میشه و لقب گرون ترین کراس اوور تاریخو مال خود کرده و مایه سرافرازی و سربلندی تمامی شاسی مونوکوک ها می شود ??
#شاسی_مونوکوک_پدرآفرود
mehran911
۱۹ اسفند ۱۳۹۹تمام خصوصیت های درجه یک دفندر رو ول کردید چسبیدید به چمیدونم شاسی نردبانی و بادی آن فریم و فلان …
یکی نفهمه فکر میکنه چنان تکنولوژی محسوب میشه که بقیه خودروسازها حتی از تفکر در موردش عاجز موندن و فقط و فقط ولی چارتا برند مورد علاقشون توانایی توسعه اش رو دارن
بخدا اگه نصف اونایی که کامنت گذاشتن از مزیت های شاسی مونوکوک اطلاع داشته باشن
.
همه اینارو در حالی میگم که برند مورد علاقه ام مرسدس در G کلاس از ساختار بادی آن فریم استفاده میکنه
.
وقتی چهارتا ویدیو یوتوب و چهارتا کامنت شد رفرنس مردم همین میشه واقعا
.
هیچ جای دنیا دفندر به اندازه اینجا توسط مختصصین این سایت مسخره نشد
مازیار
۱۹ اسفند ۱۳۹۹التماس گوش شنوا
R@m!n
۱۹ اسفند ۱۳۹۹راستش هیچ جای دنیام توسط متخصصین اینجا انقدر ازش دفاع نشد. من هیچ مشخصه درجه یکی توش نمی بینم. مزیتای شاسی مونوکوک به درد یه آفرودر هاردکور نمی خوره همه میدونن علم غیب ک نیست یه سرچ سادس ۳ ۴ دقیقه مطالعه. مطمئن باش اگر جیپ یا هر برند مدعی آفرودی یه روز همچین کاری کنه ازش انتقاد می کنم. اگر به حرف شما باشه که کلا رفرنس همه از جمله خود شما همین چهار تا ویدیو یوتیوب و کامنته ملته دیگه هر سال پورشه که واستون مدل روزشو شخصا نمی فرسته که تو پستاش همیشه موشکافی می کنین محصولات پورشه رو.
این نظر منه یه عده موافقن یه عده مخالف. قرار نیست که همه واسه ماشین مورد علاقه یه عده نوشابه وا کنیم.
SRT
۱۹ اسفند ۱۳۹۹لندروور کی ب این حد رسید ک با جی کلاس رقابت کنه؟?
دکتر
۱۹ اسفند ۱۳۹۹شاسی مستقل نداره واقعا ی افرودر واقعی نمیتونه باشه دیفندر.
امیر
۱۹ اسفند ۱۳۹۹شما مشکلات کیفیتو برطرف کن رقابت با مرسدس پیشکش!
علی
۱۹ اسفند ۱۳۹۹Gکلاس به صورت استوک واقعا دیوونه کنندست
حالا وقتی تیون برابوس که میشه انقدر که عالی میشه من چند بار تامرز سکته قلبی ٬مغزی و…. میرم.
پارسا
۱۹ اسفند ۱۳۹۹اگر به ماشین هم سطح جی ۶۳ بزنه من بیشتر میپسندم لندروور رو
زیاد از جی ۶۳ خوشم نمیاد
مهدی
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ببین لندروور درسته که تو با تاریخ تری و نسخه های قدیمیت محبوب هست ولی به جی کلاس نمیرسی حالا اگه G63 2020 باشه که دیگه هیچ چیزی نیستی جلوی اون آقا اصلا بزارید این طوری تمومش کنم
جی کلاس بهترین شاسی بلند جهان هست مخصوصا G63 2020 تمام
RezaRs
۲۰ اسفند ۱۳۹۹نه خب دیفندر به اسم چیز دیگری شناخته شده فکر نمی کنم در رقابت با g63 اونقدرا موفق باشه با تمام احترامی که برای لندروور قائلم
درکش کمی برام سخته که بتونه تو رقابت با g63 فروش جالبی داشته باشه نمیدونم باید صبرر کرد
RezaRs
۲۰ اسفند ۱۳۹۹شاید با کارکردن رو اتوبیوگرافی و آماده کردن اون برای رقابت با g63 نتیجه بهتری بگیرند
نمی دونم البته خب اونا تو جگوار لندروور که بهتر ما میدوننن اما کارشون قطعا سخته ولی خبرهرکاری ادم تلاش کنه که نتیجه داره
بازم تاکیدم رو اینه صبر کنیم
taha malek
۲۴ اسفند ۱۳۹۹چرا نمی فهمید دیفندر رقیب g63 نیست رقیب g63 اتوبیوگرافیه
رقیب اصلی دیفندر جیپ رانگلر بوده و هست دیفندر هم کپی انگلیسیه که بجای بدنه فولادی از بدنه آلومینیومی استفاده کرد و جز تاریخ ساز ترین ماشین های دنیا هه
Amirreza
۴ فروردین ۱۴۰۰مگه تنها فرق اینا موتورشونه که لندروور میخواد با قوی کردن موتور به جی برسه ؟ اینا از هر نظر کلی تفاوت دارن ، البته به نظر منم هیچجوره نمیشه بجای جی ، دیفندر خرید