کان دیزاین، تیونر بریتانیایی یک نسخه شش چرخ از لندروور دیفندر پیکاپ تراک معرفی کرده است. این تراک که به نوعی دنبالرو مدل اولیه فلاینگ هانتزمن ۶×۶ محسوب میشود، دارای یک جلوبندی مخصوص «کان» همراه با طراحی دوباره جلوپنجره، پوشش پلاستیک برای تمام قسمتهای بدنه، چراغهای جدید در جلو و عقب، چرخهای ویژه و البته، یک محور اضافی است. روی هم رفته، این مدل یادآوری از مرسدسبنز G63 AMG 6×۶ و همینطور رنجرووهای شش چرخ دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی در انگلستان است.
داخل کابین خودرو با صندلیهای چرمی، یک دوخت طرح لوزی در سقف و یک طراحی اسپورتیتر برای غربیلک فرمان، آراسته شده است. برای پیشرانه از یک موتور ۲/۲ لیتری چهار سیلندر توربو-دیزل استفاده میشود که متعلق به «دیفندر» است و قدرتی برابر ۱۳۰ اسببخار و گشتاور حداکثری به میزان ۳۵۹ نیوتنمتر تولید میکند. در همین حال، کان میتواند از منبع جنرالموتورز، یک موتور ۶/۲ لیتری LS3 V8 برای شما استفاده کند که خروجی آن بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ اسببخار است. همچنین یک گیربکس ۶ دنده دستی به صورت استاندارد است و با پرداخت هزینه بیشتر میتوان از یک گیربکس اتوماتیک نیز استفاده کرد. با اینکه این دیفندر تراک شش چرخ به عنوان یک کانسپت درنظر گرفته شده، ولی کان اعلام کرده که میخواهد چند نمونه از آن را با رعایت معیارهای جادهای در ماههای آینده ارائه کند. قیمت این نمونهها، قبل از اینکه مالیات به آن افزوده شود، از ۹۹۸۷۵ پوند یا چیزی حدود ۱۵۲ هزار دلار آغاز میشود. هر دو نوع مدل راستدست و چپدست از این خودرو در دسترس خواهند بود، ولی مدل ۶×۶ در ایالات متحده فروخته نخواهد شد؛ جایی که «دیفندر» نزدیک به دو دهه نتوانسته صلاحیت حضور در خیابانها را داشته باشد. منبع: leftlanenews۱۱ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
مهرداد
۶ مهر ۱۳۹۴مرسدس بنز جی 6*6 را ترجیح میدهم.
احمد باقری
۶ مهر ۱۳۹۴به نظر میرسه مرسدس خیلی بهتر باشه.
vincent price
۶ مهر ۱۳۹۴انتخاب من مرسدس بنز ۶ چرخ و لندروور ۶ چرخ
لندروور هست
البته نه آلمانی بازم و نه طرفدار یا علاقه مند به لندروور
سامان اذری
۶ مهر ۱۳۹۴just mercedes benz G 6×6
ali
۶ مهر ۱۳۹۴چه مسخره خدا نکنه یه ماشین جدید ساخته بشه همه شرکت ها زدند تو کار کپی.جیپ هم شش چرخ ساخته واقعا براشون متاسفم متقلب ها.
امیر
۶ مهر ۱۳۹۴چه ربطی داره اینم یه نوآوری بوده از طرف مرسدس که چند شرکت ازش پیروی کردن،یعنی واسه اولین بار که یه ماشین کروک ساختن دیگه نباید کروک میساختن؟؟اونوقت متقلب حساب میشدن؟یا اولین بار که ABSو فرمونای هیدرولیک ساخته شد فقط همون کمپانی باید ازش استفاده میکرد و بقیه نباید استفاده میکردن چون متقلب به حساب میان؟
یکم دیدتو عوض کن همیشه قسمت منفیی ماجرارو نگاه نکن
ali
۶ مهر ۱۳۹۴مهندس این هایی که شما فرمودین از اجزای ماشینه نه اینکه کل ماشین کپی شده باشه خودت قضاوت کن جلوش کپی بنز نیست حتی قسمت باربند هم کپی شده؟
mehdi
۶ مهر ۱۳۹۴از مرسدس جلوشو کپی نکرده شما اگ لندروورهای قدیمی را دیده باشید ک حتمن دیدید چون تو ایران بوده جلوش دقیقن همین شکلیه،حالا شیش چرخ بودنشو میشه گفت و همچین ماشینایی چون طراحیای کلاسیک رو روش پیاده میکنند لندرورم از طراحی نسلای قبلتر استفاده کرده.
dawood
۶ مهر ۱۳۹۴اگه اینطوری باشه پس مرسدس GLE کوپه ام از روی suv کوپه x6 bmw کپی زده. نو آوری واژه بهتریه
Archi KHAN
۶ مهر ۱۳۹۴اگه یه جفت تایر عقب هاش را کم کنن ، همون لندروور قدیمی های خودمون میشه.
با یکم آرایش امروزی …
اهورا
۳۰ آبان ۱۳۹۴دوستان عزیز که می گن از نرسدس تقلید شده، جهت اطلاع لندروور این سیستمو (6*6) 35 سال پیش روی مدل رنجروور استفاده کرده
یه متخصص میدونه در ضمینه ی افرود فرق لندروور با بقیه ماشینا چیه
سلطان افرود لندروور