تیونر آلمانی « کان » چند وقتی است که بیسروصدا نام خود را از Project Kahn به Kahn Design تغییر داده؛ حال « کان » با نام جدید خود به سراغ پروژهای جدید رفته . . .
تیونر تغییرات زیادی را در زیر کاپوت اعمال نکرده؛ شاید عدم اعلام جزییات فنی موتور دلیلی بر همین موضوع باشد. اگر برنامهریزی مجدد ECU و نصب سیستم اگزوز جدید، چندان بر مشخصههای موتور هشت سیلندر ۴.۴ لیتری چیزی اضافه نکرده پس احتمالا قدرت خروجی عددی نزدیک به ۵۱۰ اسببخار و گشتاور آن نیز به ۶۳۰ نویتنمتر میرسد. ناگفته نماند تیونر « کان » قبل از مدلهای V8، ابتدا نسخههای V6 دیزلی ۳.۰ لیتری آنرا به فروش میرساند.
مدل استاندارد این خودرو با امکاناتی همچون صندلیهای گرمشونده، دوربین عقب، سنسور پارک در جلو و عقب خودرو، جمعشدن الکتریکی آینههای جانبی، ردیاب ماهوارهای با نمایشگر لمسی، سیستم پخش هارمن کاردون و امکان اتصال iPod عرضه میشود. اما « کان » این لیست امکانات را اندکی طولانیتر کرده : نصب گلگیرهای جدید جلو و عقب، تعبیه ستونی از LEDهای با نور روز در سپر جلو و نهایتا استفاده از رینگهای ۲۲ اینچی ساخت RS .
قیمتی که برای مدلهای شش سیلندر این خودرو درنظر گرفته شده دقیقا ۶۳,۸۷۵ پوند یا حدود ۹۰,۰۰۰ دلار است؛ یعنی ۳۰,۰۰۰ دلار گرانتر از نمونههای استاندارد که البته چندان هم منطقی نیست.
محمد
۱۷ بهمن ۱۳۹۲خیلی عضلانی و سنگین به نظر میاد…