لکسوس

برنامه لیزینگ خودرویی جدید لکسس UX

لکسس برنامه لیزینگ سرویس کامل جدیدی ر برای شاسی‌بلند ساب کامپکت UX ارائه می‌کند که شامل هزینه‌های بیمه، نگهداری و سرویس‌های ارتباطی در یک بسته پرداخت ماهانه می‌باشد.


این برنامه جدید در ابتدا با کارکرد دو ساله یا ۳۲ هزار کیلومتر ارائه می‌شود حدود ۸۰ درصد نمایندگی‌های این برند در ایالت‌های کالیفرنیا، فلوریدا، ایلینویز، ایندیانا، ماساچوست، نیوهمپشایر و رود آیلند برنامه یاد شده را عرضه می‌کنند.

لکسس این روش را بجای برنامه اشتراک خودرویی مرسوم انتخاب کرده چراکه فکر می‌کند فعلاً استفاده از برنامه‌ی اشتراک خودرویی توجیه مالی ندارد.


مدیر برنامه‌ریزی تولید و استراتژی لکسس قبلاً گفته بود: “من فکر می‌کنم سؤالات بی‌پاسخ زیادی درباره‌ی استهلاک و کاهش قیمت خودرو و اینکه چه روشی برای مشتریان و برند ما در بلندمدت خوب است وجود دارد.”


با پرداخت ماهانه می‌توان برنامه‌ی لکسس را برای ۱۶ هزار کیلومتر کارکرد در سال انتخاب کرد که شامل تمامی هزینه‌های نگهداری، بیمه‌ی خودرو، دو سال استفاده از سرویس‌های ارتباطی و دستیار مقصد لکسس، حفاظت از رینگ و لاستیک و… می‌باشد.


لیزا ماترازو معاون بازاریابی لکسس می‌گوید:

این نوع از برنامه‌ی لیزینگ کاملاً با برنامه‌های ما همخوانی داشته و تجربه‌ی شگفت‌انگیزی را فراهم می‌کند. برنامه‌ی لیزینگ کامل لکسس برای افرادی که به دنبال پرداخت ماهانه‌ی ساده هستند کاملاً جذاب است.

لکسس UX 2019 در دو نسخه‌ی بنزینی UX 200 و UX 250 هیبریدی ارائه می‌شود که اولی از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری ۱۶۸ اسب بخاری استفاده کرده و دومی از نسل جدید قوای محرکه‌ی الکتریکی شده‌ی لکسس به همراه سیستم چهار چرخ محرک استفاده کرده و خروجی ۱۸۱ اسبی دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. حسین وی

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (463 ديدگاه)

    چهره ی این ماشین به ادم میگه یه موتوره 300 اسبی رومه !!
    168 اسب انصافا کمه برای همچین طراحی ای مخصوصا داخلش

  2. محمد

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    این همه توضیح اما خب بالاخره چند؟؟؟
    البته شخصا طرحهای اشتراک خودرو خارجیها رو زیاد میپسندم
    چون شامل هزینه های مختلف میشه
    و اینکه شما بجای خرید ۱ خودرو و افت حدود ۴۰٪ قیمتش در ۴ سال،
    هزینه اشتراکش رو واسه مدت مشخص میدی
    هر وقت هم دوست نداشتی مدل دیگه ای رو بر میداری
    اینجوری همون هزینه افت سالانه رو میدی
    اما پول اولیه رو احتیاج نیست بدی
    و امکان تغییر مدل رو هم داری
    .
    و البته که اکثرا اون ور آب ماشین رو حتی اگه بخرن و اجاره نکنن، با وام بلند مدت میخرن
    اما با این طرححها میشه مدل ماشینو زود به زود عوض کرد
    .
    و دوم هم اینکه خیلی از شاخهای شبکه های مجازی که میبینید با ماشینای مدل بالا کلاس میزارن،
    در بهترین حالت اگه ماشین خودشون باشه،
    از صدقه سر همین شرایط اشتراکی ماشینه
    که ماشینو اجاره کردن
    نه اینکه به پول ما چندین میلیارد پول واسه خرید بنز و بیمر و مازراتی و فراری و … داده باشن
    که همون اون ور آب هم افراد کمی توانایی خرید ماشینهای گرون قیمت خاص رو دارن

    1. حسین دهمرد

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (2643 ديدگاه)

      خط آخرهمه ی نوشته هاتو برد زیر سوال

      1. حسین

        ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (3001 ديدگاه)

        خط اخر نوشته هاش درسته!
        اما کسانی که ندیدن باورشون نمیشه!

  3. سام

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (753 ديدگاه)

    لکسس UX یکی از زیباترین و جذاب ترین کراس اوورهای ساب کامپکت در دنیای امروز است.از هر زاویه ای که به این ماشین نگاه می کنیم با المان جدیدی از طراحی مدرن روبرو می شویم.کابین آن هم جای خود دارد و بسیار با کیفیت و شکیل و خوش فرم است.

  4. علیرضا

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (337 ديدگاه)

    روی تنها برندی که تعصب دارم و مورد علاقه ترین برند خودروسازی برای منه لکسوسه ولی این ماشین زشت ترین ماشینیه که ساخته.

  5. net

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (3393 ديدگاه)

    خط استیل اطراف شیشه دربها و سقف ماشین که اخر شیشه مثلثی درب دوم ضخامتش کلفت میشه جالب نیست و اگر سرتاسر نازک بود قشنگتر بود.رینگ مشکی جالب نیست.سپر پلاستیکی زشته.ال سی دی روی داشبورد که حاشیه داره و ساعت انالوگ داره زشته و لکسوس هیچ وقت ساعت انالوگ رو در کنار ال سی دی نمیزاشت وتعجبه لکسوس همچین کاری کرده و ال سی دی روی داشبورد ماشینهای دیگر لکسوس که مستطیلی و بدون حاشیه هست و ضخامت نازکی داره قشنگه و تعجبه چرا این ال سی دی روی داشبورد این ماشین اینجوری هست.اگر چراغ عقب متصل نبود قشنگتر بود
    چرا لکسوس کراس اور تولید نمیکنه و همه مدلهایش کامپکت هست؟

  6. امیر.عارف

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (876 ديدگاه)

    ماشین قشنگیه ولی افسوس که ما فقط باید با عکسهاش حال کنیم . میگم چرا ما ایرانیها برای خرید آشغالهای داخلی هجوم میبریم و جلوی حرکت مسئولین برای بهبود را سد میکنیم؟

  7. شاهين

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (856 ديدگاه)

    یه لکسوس RX با ابعاد تیوولی، یعنی یجورایی تیر آخر لکسوس به تنها سگمنت باقی مونده بود، باید ببینیم فروشش چطوره، به نظرم خوب عمل کنه

  8. NAVID۰۰۹۸

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    بنظر من که ux را باید در نسلهای بعدی دنبالش کرد و خریدش ، چرا که تازه از تنور خط تولید و اتاق طراحی اومده بیرون و زیاد جا داره برای بازی با رقبا .

    درسته که لکسوس هست و من هم عاشق لکسوس و تویوتام ، اما طراحی ux ، احساس میکنم باب مِیل نیست و به نظر من رقیبها قویتر عمل کردن ، اما خُب از نظر کیفیت مثل همیشه اوله .
    تنها ایرادی که میشه ازین خودرو گرفت ، ظاهر اونه و نه چیزه دیگه .
    قدرت تولیدی موتور هم برای این کلاس کاملاً کافی و مناسب هست .

    1. علیرضا

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (337 ديدگاه)

      نوید کاملا موافقم

  9. ADAK

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1858 ديدگاه)

    طراحی خارجی خیلی اغراق شده نشده ؟؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا