لکسس برنامه لیزینگ سرویس کامل جدیدی ر برای شاسیبلند ساب کامپکت UX ارائه میکند که شامل هزینههای بیمه، نگهداری و سرویسهای ارتباطی در یک بسته پرداخت ماهانه میباشد.
این برنامه جدید در ابتدا با کارکرد دو ساله یا ۳۲ هزار کیلومتر ارائه میشود حدود ۸۰ درصد نمایندگیهای این برند در ایالتهای کالیفرنیا، فلوریدا، ایلینویز، ایندیانا، ماساچوست، نیوهمپشایر و رود آیلند برنامه یاد شده را عرضه میکنند.
مدیر برنامهریزی تولید و استراتژی لکسس قبلاً گفته بود: “من فکر میکنم سؤالات بیپاسخ زیادی دربارهی استهلاک و کاهش قیمت خودرو و اینکه چه روشی برای مشتریان و برند ما در بلندمدت خوب است وجود دارد.”
با پرداخت ماهانه میتوان برنامهی لکسس را برای ۱۶ هزار کیلومتر کارکرد در سال انتخاب کرد که شامل تمامی هزینههای نگهداری، بیمهی خودرو، دو سال استفاده از سرویسهای ارتباطی و دستیار مقصد لکسس، حفاظت از رینگ و لاستیک و… میباشد.
لیزا ماترازو معاون بازاریابی لکسس میگوید:
این نوع از برنامهی لیزینگ کاملاً با برنامههای ما همخوانی داشته و تجربهی شگفتانگیزی را فراهم میکند. برنامهی لیزینگ کامل لکسس برای افرادی که به دنبال پرداخت ماهانهی ساده هستند کاملاً جذاب است.
حسین وی
۲۰ بهمن ۱۳۹۷چهره ی این ماشین به ادم میگه یه موتوره 300 اسبی رومه !!
168 اسب انصافا کمه برای همچین طراحی ای مخصوصا داخلش
محمد
۲۰ بهمن ۱۳۹۷این همه توضیح اما خب بالاخره چند؟؟؟
البته شخصا طرحهای اشتراک خودرو خارجیها رو زیاد میپسندم
چون شامل هزینه های مختلف میشه
و اینکه شما بجای خرید ۱ خودرو و افت حدود ۴۰٪ قیمتش در ۴ سال،
هزینه اشتراکش رو واسه مدت مشخص میدی
هر وقت هم دوست نداشتی مدل دیگه ای رو بر میداری
اینجوری همون هزینه افت سالانه رو میدی
اما پول اولیه رو احتیاج نیست بدی
و امکان تغییر مدل رو هم داری
.
و البته که اکثرا اون ور آب ماشین رو حتی اگه بخرن و اجاره نکنن، با وام بلند مدت میخرن
اما با این طرححها میشه مدل ماشینو زود به زود عوض کرد
.
و دوم هم اینکه خیلی از شاخهای شبکه های مجازی که میبینید با ماشینای مدل بالا کلاس میزارن،
در بهترین حالت اگه ماشین خودشون باشه،
از صدقه سر همین شرایط اشتراکی ماشینه
که ماشینو اجاره کردن
نه اینکه به پول ما چندین میلیارد پول واسه خرید بنز و بیمر و مازراتی و فراری و … داده باشن
که همون اون ور آب هم افراد کمی توانایی خرید ماشینهای گرون قیمت خاص رو دارن
حسین دهمرد
۲۰ بهمن ۱۳۹۷خط آخرهمه ی نوشته هاتو برد زیر سوال
حسین
۲۱ بهمن ۱۳۹۷خط اخر نوشته هاش درسته!
اما کسانی که ندیدن باورشون نمیشه!
سام
۲۰ بهمن ۱۳۹۷لکسس UX یکی از زیباترین و جذاب ترین کراس اوورهای ساب کامپکت در دنیای امروز است.از هر زاویه ای که به این ماشین نگاه می کنیم با المان جدیدی از طراحی مدرن روبرو می شویم.کابین آن هم جای خود دارد و بسیار با کیفیت و شکیل و خوش فرم است.
علیرضا
۲۰ بهمن ۱۳۹۷روی تنها برندی که تعصب دارم و مورد علاقه ترین برند خودروسازی برای منه لکسوسه ولی این ماشین زشت ترین ماشینیه که ساخته.
net
۲۰ بهمن ۱۳۹۷خط استیل اطراف شیشه دربها و سقف ماشین که اخر شیشه مثلثی درب دوم ضخامتش کلفت میشه جالب نیست و اگر سرتاسر نازک بود قشنگتر بود.رینگ مشکی جالب نیست.سپر پلاستیکی زشته.ال سی دی روی داشبورد که حاشیه داره و ساعت انالوگ داره زشته و لکسوس هیچ وقت ساعت انالوگ رو در کنار ال سی دی نمیزاشت وتعجبه لکسوس همچین کاری کرده و ال سی دی روی داشبورد ماشینهای دیگر لکسوس که مستطیلی و بدون حاشیه هست و ضخامت نازکی داره قشنگه و تعجبه چرا این ال سی دی روی داشبورد این ماشین اینجوری هست.اگر چراغ عقب متصل نبود قشنگتر بود
چرا لکسوس کراس اور تولید نمیکنه و همه مدلهایش کامپکت هست؟
امیر.عارف
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ماشین قشنگیه ولی افسوس که ما فقط باید با عکسهاش حال کنیم . میگم چرا ما ایرانیها برای خرید آشغالهای داخلی هجوم میبریم و جلوی حرکت مسئولین برای بهبود را سد میکنیم؟
شاهين
۲۱ بهمن ۱۳۹۷یه لکسوس RX با ابعاد تیوولی، یعنی یجورایی تیر آخر لکسوس به تنها سگمنت باقی مونده بود، باید ببینیم فروشش چطوره، به نظرم خوب عمل کنه
NAVID۰۰۹۸
۲۱ بهمن ۱۳۹۷بنظر من که ux را باید در نسلهای بعدی دنبالش کرد و خریدش ، چرا که تازه از تنور خط تولید و اتاق طراحی اومده بیرون و زیاد جا داره برای بازی با رقبا .
درسته که لکسوس هست و من هم عاشق لکسوس و تویوتام ، اما طراحی ux ، احساس میکنم باب مِیل نیست و به نظر من رقیبها قویتر عمل کردن ، اما خُب از نظر کیفیت مثل همیشه اوله .
تنها ایرادی که میشه ازین خودرو گرفت ، ظاهر اونه و نه چیزه دیگه .
قدرت تولیدی موتور هم برای این کلاس کاملاً کافی و مناسب هست .
علیرضا
۲۱ بهمن ۱۳۹۷نوید کاملا موافقم
ADAK
۲۱ بهمن ۱۳۹۷طراحی خارجی خیلی اغراق شده نشده ؟؟!