لکسوس

تغییرات مختصر در لکسس CT 200h مدل ۲۰۱۶

لکسس CT 200h هیبرید با تغییراتی جزئی در مدل ۲۰۱۶ همراه شده است. این مدل همچنان به عنوان کوچک‌ترین مدل هیبرید لکسس و تنها هاچ‌بک این برند باقی مانده است.

Lexus CT 200h 2016
Lexus CT 200h 2016
اینکه بخواهید مدل‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ از CT 200h را از یکدیگر تشخیص بدهید، واقعاً کار سختی است. در این میان تنها تفاوت ظاهری عمده، یک جلوپنجره جدید با قاب کرومی در مدل ۲۰۱۶ است. این یک نسخه دیگر از جلوپنجره «دوکی‌شکل» است که لکسس به عنوان نشان اصلی خود برگزیده است.
Lexus CT 200h 2016
Lexus CT 200h 2016
درون کابین نیز تغییر چندانی در CT 200h نمی‌بینیم. با این حال، برخی تجهیزات آپشن جدید به این مدل اضافه شده‌اند. سیستم Enform Remote لکسس شامل یک برنامه مخصوص سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید است که به راننده اجازه می‌دهد که از راه دور بتواند قفل درها را باز و بسته کند، موتور را خاموش و روشن کند، سیستم کنترل هوا را تنظیم کند، جای خودرو را در پارکینگ پیدا کند و برای یک راننده «مهمان» محدودیت‌هایی درنظر بگیرد. همچنین سیستم ارتباطی لکسس Enform می‌تواند هشدارهایی برای سرویس‌های برنامه‌ریزی شده، چراغ‌های هشدار و فراخوانی‌ها ارسال کند. برای هر دوی این خدمات باید هزینه عضویت پرداخت.
Lexus CT 200h 2016
Lexus CT 200h 2016
یکی از دیگر از آپشن‌های جدید، سقف آفتابگیر است. در همین حال، CT 200h شامل امکاناتی چون تشخیص صوتی «سیری آیز فری» برای کاربران iOS، یک سیستم راهبری در دسترس و یک طراحی داخلی متشکل از ۳۰ درصد پلاستیکی PET مبتنی بر گیاهان است؛ چیزی که با شخصیت محیط زیستی خودرو هماهنگی دارد.
Lexus CT 200h 2016
Lexus CT 200h 2016
پیشرانه هنوز هم نسخه‌ای از سیستم هیبریدی هماهنگ تویوتا با یک موتور احتراقی ۱/۸ لیتری چهار سیلندر است. در حالت «هیبرید»، این خودرو می‌تواند ۱۳۴ اسب‌بخار را به چرخ‌های جلو منتقل کند. آمار سازمان حفاظت محیط زیست امریکا در مورد مصرف سوخت CT 200h به همان میزان قبلی باقی مانده‌اند و این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر در شهر، معادل ۵/۴۷ لیتر، در جاده ۵/۸۸ لیتر و به صورت ترکیبی ۵/۶ لیتر مصرف می‌کند. بنابراین آمار مدل مدل ۲۰۱۵ در رسیدن به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت در مدت ۹/۸ ثانیه و سقف سرعت ۱۸۱/۸ کیلومتر بر ساعت احتمالاً تغییری نمی‌کنند. نکته مهم دیگر در مورد قیمت لکسس CT 200h مدل ۲۰۱۶ است که با ۹۵۰ دلار کاهش از ۳۲ هزار و ‍‍۱۹۰ دلار آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (302 ديدگاه)

    فوق العاده زیبا جذاب ودوست داشتنی…………………….

    1. امیر مرادی

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (113 ديدگاه)

      مگه میشه لکسوس خوب نباشه

  2. HILUX

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (251 ديدگاه)

    نکته ی جالب در مورد خودروهای هیبرید کم تر بودن مصرف سوخت در شهر نسبت به جاده است که در این مورد هم مشهود است

  3. محمد

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (512 ديدگاه)

    یه نکته توی طراحی های داشبورد لکسوس وتاحدودی داشبودرهای تویوتاهست..دقت کردین..طوری طراحی میشه که وقتی نگاه کلی میکنیم فضای اتاق وداشبورد بیشتر از اون چیزی که هست به نظرمیرسه

  4. AHMADREZA

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    چون موقع عکس گرفتن پشتی صندلی هارو عقب میدن

  5. رضا

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    از طراحی داخلی لکسوس خیلی خوشم میاد
    ولی کلاس هاچبک لوکس بنظرم یکم غیر ضروریه

  6. نوید جهرمی

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3793 ديدگاه)

    قیمت ماشین رو 33000 و دلار رو 3300 ئر نظر بگیریم میشه 108 میلیون و %30 هم عوارض و مالیات و پلاک گذاری و… بگیریم میشه 142 میلیون تومن.
    باید اینو بخری 220 میلیون.
    عجب مملکتیه همه خجسته و خوشحالیم به به . به به

  7. محمدرضا♥BMW♥

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (290 ديدگاه)

    عاشق داشبورد لکسوس ام بخصوص مدل nx…

  8. رهگذر

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (353 ديدگاه)

    چندش ترین داشبورد در بین اتومبیل های لوکس بدون شک واسه لکسوسه!(بدون شک) وقتی یه عده میگن محشره اصلا به اینکه اینا بقیه صفحات این سایت رو دیدن شک میکنم اصلا کابین بقیه رو دیدین؟ البته خوب کج سلیقگی رو سخت میشه درمان کرد و این چیزا درسته سلیقست اما بعضی چیزا معلومه زشتند و سلیقه نازل میخوا د دوست داشتنشون اصلا ول کن این داشبورد چندش نیست تویوتا البته استاد این داشبورد هاست!

    1. HILUX

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (251 ديدگاه)

      طرفدار لکسوس نیستم اما داشبوردش خیلی هم خوبه.البته محشر هم نیست….

    2. Dinam

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (32 ديدگاه)

      شما بدون شک صاحب کمپانی بنز و ب ام و هستی که داری اینجور ایرادای بنی اسراییلی از شاهکاری مثل لکسس میگیری

  9. ebi

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (22 ديدگاه)

    پس ساعت آنالوگش کوش؟

    1. HILUX

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (251 ديدگاه)

      در این رده از خودروها ساعت آنالوگ استفاده نداره.در سایر برندها هم همین طوریه…

  10. Archi KHAN

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    واقعیت اش هیچ کدوم از مدل های لکسس را نمیشه گفت بدِ
    همه سراسر کیفیت هستن…

  11. solat

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (143 ديدگاه)

    دوستداشتنی هست

  12. ساعد

    ۹ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    امیدوارم فقط تو خدمات پس از فروش مشکلی پیدا نکنه
    هنوز کشور ما ظرفیت تکنولوژی تو این حد رو نداره

  13. مهدي

    ۳۰ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    داشبورد و کنسول ماشین مثل هواپیماست اگر داشبورد زشت میخوای تو مدل هاچ بک برید داشبورد ولوو رو ببینید . درسته سلیقه ای هست اما لکسوز و کلاً ماشینای ژاپنی با سلیقه ایرانی بیشتر همخونی داره

  14. محمد

    ۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خدایش خیلی ماشین قشنگ و جذابیه،فقط یه سوالی ذهنم رودرگیر کرده و اون سوال اینکه ،وقتی خودرو رو تو حالت اسپرت میزاریم دنده اش رو میشه به صورت دستی تعویض کرد مثل هوندا سیویک

    1. محسن

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اصلا دنده ندارن این ماشین ها. برقی هستن و با نسبت بی نهایت، یعنی شما فقط وقتی پدال رو فشار میدین دور موتور میره بالا و سرعت زیاد میشه و چیزی به اسم دنده به مفهوم قدیم ندارن

  15. محمد

    ۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام بر دوستان شتاب ct200چطوره؟ تو رو خدا بدون تعصب بگید میخوام خودرویی دو ر بر ۲۵۰میلیونی بخرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا