لکسس CT 200h هیبرید با تغییراتی جزئی در مدل ۲۰۱۶ همراه شده است. این مدل همچنان به عنوان کوچکترین مدل هیبرید لکسس و تنها هاچبک این برند باقی مانده است.
اینکه بخواهید مدلهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ از CT 200h را از یکدیگر تشخیص بدهید، واقعاً کار سختی است. در این میان تنها تفاوت ظاهری عمده، یک جلوپنجره جدید با قاب کرومی در مدل ۲۰۱۶ است. این یک نسخه دیگر از جلوپنجره «دوکیشکل» است که لکسس به عنوان نشان اصلی خود برگزیده است. درون کابین نیز تغییر چندانی در CT 200h نمیبینیم. با این حال، برخی تجهیزات آپشن جدید به این مدل اضافه شدهاند. سیستم Enform Remote لکسس شامل یک برنامه مخصوص سیستمعاملهای iOS و اندروید است که به راننده اجازه میدهد که از راه دور بتواند قفل درها را باز و بسته کند، موتور را خاموش و روشن کند، سیستم کنترل هوا را تنظیم کند، جای خودرو را در پارکینگ پیدا کند و برای یک راننده «مهمان» محدودیتهایی درنظر بگیرد. همچنین سیستم ارتباطی لکسس Enform میتواند هشدارهایی برای سرویسهای برنامهریزی شده، چراغهای هشدار و فراخوانیها ارسال کند. برای هر دوی این خدمات باید هزینه عضویت پرداخت. یکی از دیگر از آپشنهای جدید، سقف آفتابگیر است. در همین حال، CT 200h شامل امکاناتی چون تشخیص صوتی «سیری آیز فری» برای کاربران iOS، یک سیستم راهبری در دسترس و یک طراحی داخلی متشکل از ۳۰ درصد پلاستیکی PET مبتنی بر گیاهان است؛ چیزی که با شخصیت محیط زیستی خودرو هماهنگی دارد. پیشرانه هنوز هم نسخهای از سیستم هیبریدی هماهنگ تویوتا با یک موتور احتراقی ۱/۸ لیتری چهار سیلندر است. در حالت «هیبرید»، این خودرو میتواند ۱۳۴ اسببخار را به چرخهای جلو منتقل کند. آمار سازمان حفاظت محیط زیست امریکا در مورد مصرف سوخت CT 200h به همان میزان قبلی باقی ماندهاند و این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر در شهر، معادل ۵/۴۷ لیتر، در جاده ۵/۸۸ لیتر و به صورت ترکیبی ۵/۶ لیتر مصرف میکند. بنابراین آمار مدل مدل ۲۰۱۵ در رسیدن به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت در مدت ۹/۸ ثانیه و سقف سرعت ۱۸۱/۸ کیلومتر بر ساعت احتمالاً تغییری نمیکنند.۲۰ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
محمد
۱۱ مرداد ۱۳۹۴فوق العاده زیبا جذاب ودوست داشتنی…………………….
امیر مرادی
۱۱ مرداد ۱۳۹۴مگه میشه لکسوس خوب نباشه
HILUX
۱۱ مرداد ۱۳۹۴نکته ی جالب در مورد خودروهای هیبرید کم تر بودن مصرف سوخت در شهر نسبت به جاده است که در این مورد هم مشهود است
محمد
۱۱ مرداد ۱۳۹۴یه نکته توی طراحی های داشبورد لکسوس وتاحدودی داشبودرهای تویوتاهست..دقت کردین..طوری طراحی میشه که وقتی نگاه کلی میکنیم فضای اتاق وداشبورد بیشتر از اون چیزی که هست به نظرمیرسه
AHMADREZA
۱۱ مرداد ۱۳۹۴چون موقع عکس گرفتن پشتی صندلی هارو عقب میدن
رضا
۱۱ مرداد ۱۳۹۴از طراحی داخلی لکسوس خیلی خوشم میاد
ولی کلاس هاچبک لوکس بنظرم یکم غیر ضروریه
نوید جهرمی
۱۱ مرداد ۱۳۹۴قیمت ماشین رو 33000 و دلار رو 3300 ئر نظر بگیریم میشه 108 میلیون و %30 هم عوارض و مالیات و پلاک گذاری و… بگیریم میشه 142 میلیون تومن.
باید اینو بخری 220 میلیون.
عجب مملکتیه همه خجسته و خوشحالیم به به . به به
محمدرضا♥BMW♥
۱۱ مرداد ۱۳۹۴عاشق داشبورد لکسوس ام بخصوص مدل nx…
رهگذر
۱۱ مرداد ۱۳۹۴چندش ترین داشبورد در بین اتومبیل های لوکس بدون شک واسه لکسوسه!(بدون شک) وقتی یه عده میگن محشره اصلا به اینکه اینا بقیه صفحات این سایت رو دیدن شک میکنم اصلا کابین بقیه رو دیدین؟ البته خوب کج سلیقگی رو سخت میشه درمان کرد و این چیزا درسته سلیقست اما بعضی چیزا معلومه زشتند و سلیقه نازل میخوا د دوست داشتنشون اصلا ول کن این داشبورد چندش نیست تویوتا البته استاد این داشبورد هاست!
HILUX
۱۲ مرداد ۱۳۹۴طرفدار لکسوس نیستم اما داشبوردش خیلی هم خوبه.البته محشر هم نیست….
Dinam
۱۲ مرداد ۱۳۹۴شما بدون شک صاحب کمپانی بنز و ب ام و هستی که داری اینجور ایرادای بنی اسراییلی از شاهکاری مثل لکسس میگیری
ebi
۱۲ مرداد ۱۳۹۴پس ساعت آنالوگش کوش؟
HILUX
۱۲ مرداد ۱۳۹۴در این رده از خودروها ساعت آنالوگ استفاده نداره.در سایر برندها هم همین طوریه…
Archi KHAN
۱۲ مرداد ۱۳۹۴واقعیت اش هیچ کدوم از مدل های لکسس را نمیشه گفت بدِ
همه سراسر کیفیت هستن…
solat
۱۶ مرداد ۱۳۹۴دوستداشتنی هست
ساعد
۹ مرداد ۱۳۹۵امیدوارم فقط تو خدمات پس از فروش مشکلی پیدا نکنه
هنوز کشور ما ظرفیت تکنولوژی تو این حد رو نداره
مهدي
۳۰ دی ۱۳۹۵داشبورد و کنسول ماشین مثل هواپیماست اگر داشبورد زشت میخوای تو مدل هاچ بک برید داشبورد ولوو رو ببینید . درسته سلیقه ای هست اما لکسوز و کلاً ماشینای ژاپنی با سلیقه ایرانی بیشتر همخونی داره
محمد
۶ اسفند ۱۳۹۵خدایش خیلی ماشین قشنگ و جذابیه،فقط یه سوالی ذهنم رودرگیر کرده و اون سوال اینکه ،وقتی خودرو رو تو حالت اسپرت میزاریم دنده اش رو میشه به صورت دستی تعویض کرد مثل هوندا سیویک
محسن
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶اصلا دنده ندارن این ماشین ها. برقی هستن و با نسبت بی نهایت، یعنی شما فقط وقتی پدال رو فشار میدین دور موتور میره بالا و سرعت زیاد میشه و چیزی به اسم دنده به مفهوم قدیم ندارن
محمد
۸ مهر ۱۳۹۶سلام بر دوستان شتاب ct200چطوره؟ تو رو خدا بدون تعصب بگید میخوام خودرویی دو ر بر ۲۵۰میلیونی بخرم