لکسوس

رونمایی از نسل جدید سدان پرچم‌دار لکسوس LS در دیترویت

۲۸ سال پس از نمایش نسل اول لکسوس LS برای اولین بار در نمایشگاه دیترویت ۱۹۸۹، حالا سازندهٔ ژاپنی بازهم نمایشگاه دیترویت را برای رونمایی از نسل پنجم سدان پرچم‌دار خود انتخاب کرده است. لکسوس LS جدید دارای ظاهری کاملاً جسورانه و نوین با طرحی کوپه مانند است که البته هنوز هم فضای داخلی زیادی ارائه می‌کند. ازلحاظ طراحی، LS جدید بازتابی قوی از هویت منحصربه‌فرد ژاپنی و رویکردی لوکس است.

lexus-ls_500-2018-1024-01

مهندس ارشد LS جدید «Toshio Asahi» در مورد این خودرو می‌گوید:
«نه‌تنها LS نماد برند لکسوس است که حالا تبدیل به نسل جدیدی از خودروها شده است که تجسمی از سنت و فرهنگ ژاپنی را ارائه می‌کنند. بدین ترتیب LS باید بسیار فراتر از آن چیزی باشد که جهانیان از یک ماشین لوکس انتظار دارند».

2018-lexus-ls-9

نسل جدید سدان LS بر روی پلت‌فرم دیفرانسیل عقب پریمیوم جدید لکسوس ساخته شده که نسخهٔ توسعه یافته‌ای از پلت‌فرم کوپهٔ LC500 محسوب می‌شود. علاوه بر این، کاملاً مشابه نسل نخست LS در ۲۸ سال پیش، این مدل جدید هم آنچه خریداران خودروهای لوکس می‌خواهند را ارائه می‌کند نه اینکه صرفاً آنچه که دیگر برندهای لوکس ارائه می‌کنند را تقویت کند.

lexus-ls_500-2018-1024-08

لکسوس LS جدید به‌طورکلی ۱.۵ سانتیمتر ارتفاع کمتری نسبت به نسل قبلی دارد و همچنین اولین سدان لکسوس به شمار می‌رود که دارای یک پنجرهٔ لچکی کوچک در انتهای پنجره‌های جانبی خود است. خریداران نیز می‌توانند برای این سدان لوکس ژاپنی از میان پنج نوع رینگ مختلف یکی را انتخاب کنند که شامل نمونه‌های ۱۹ اینچی و ۲۰ اینچی جدید می‌شود. نسل پنجم لکسوس LS دارای ۵.۲۳ متر طول، ۱.۹ متر عرض و ۱.۴۵ متر ارتفاع است که تقریباً هم‌اندازهٔ نسخهٔ فاصله محوری کشیدهٔ ب‌ام‌و سری ۷ است. همچنین فاصلهٔ بین دو محور آن نیز ۳.۱۲ متر است که بازهم به نسخه‌های کشیدهٔ ب‌ام‌و سری ۷ و مرسدس بنز S کلاس نزدیک است.

lexus-ls-18-2

ازلحاظ عملکرد نیز استفاده از پلت‌فرم GA-L در LS جدید موجب شده که سواری برتر و هندلینگ متعادل‌تری را نسبت به نسل قبلی خود ارائه کند. همچنین لکسوس برای سدان پرچم‌دار خود از آخرین نسل تکنولوژی مدیریت داینامیک خودرو استفاده کرده است که تمامی بخش‌های ماشین مانند ترمز، موتور و تعلیق را کنترل می‌کند. این سیستم به حفظ ثبات و پایداری خودرو در سطوحی که اصطکاک کمی دارند مانند جاده‌های برفی و یخی کمک می‌کند. همچنین هندلینگ LS نیز با استفاده از میلهٔ تثبیت‌کنندهٔ فعال و سیستم پویایی هندلینگ لکسوس به همراه فرمان پذیری چرخ‌های عقب بهبود چشمگیری پیدا کرده است.

lexus-ls_500-2018-1024-02

از سوی دیگر استفاده از مواد سبک‌وزن در ساختار نسل جدید LS مانند آلومینیوم موجب شده که وزن این خودرو بیش از ۹۰ کیلوگرم نسبت به قبل کاهش پیدا کند. تأمین نیروی این سدان لوکس نیز بر عهدهٔ یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربوی جدید است که عملکردی در سطح موتورهای V8 را بدون افزایش مصرف سوخت ارائه می‌کند درحالی‌که میزان صدا و ارتعاشات آن نیز به حداقل رسیده است. خروجی این پیشرانهٔ جدید ۴۱۵ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور است که پیش‌بینی می‌شود در نسخهٔ دیفرانسیل عقب، خودرو را ظرف ۴.۵ ثانیه از صفر به‌ سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برساند.

lexus-ls_500-2018-1600-06

در LS جدید برای انتقال نیرو از یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک استفاده شده که از کوپهٔ LC قرض گرفته شده است. این برای اولین بار است که در یک خودروی لوکس خانوادگی از گیربکس ۱۰ سرعته استفاده می‌شود. همچنین لکسوس برای این گیربکس از یک مُبدل گشتاور جدید استفاده کرده که ادعا می‌کند سرعتی یکسان با گیربکس‌های اتوماتیک دوکلاچهٔ مدرن امروزی دارد.

lexus-ls_500-2018-1024-0d

در داخل LS جدید از صندلی‌های جدیدی استفاده شده که به‌صورت برقی در ۲۸ جهت تنظیم می‌شوند و دارای گرم‌کن، سردکن و ماساژور هستند. نسل جدید این خودرو در عقب نیز صندلی‌های بسیار لوکس و راحتی را به همراه فضای پای بیشتری نسبت به نسل قبلی ارائه می‌کند. علاوه بر این، به جهت کمک به ورود و خروج راحت‌تر سرنشینان عقب می‌توان پشتی صندلی‌های جلو را تا ۴۸ درجه خواباند.

lexus-ls_500-2018-1024-1d

برای LS جدید یک سیستم صوتی جدید لوینسون به همراه یک صفحه‌نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی با قابلیت کنترل از راه دور و شناسایی دست‌نوشته ارائه شده است. همچنین لکسوس به‌صورت سفارشی برای این سدان خود یک نمایشگر سربالای ۲۴ اینچی رنگی ارائه کرده است که بزرگ‌ترین نمونه در جهان است. یکی از فناوری‌های ایمنی فعال برجستهٔ نسل جدید لکسوس LS، سیستم تشخیص عابر پیادهٔ هوشمند آن است. این سیستم در صورت تشخیص عابر پیاده به‌صورت خودکار ترمزها را فعال کرده و با چرخش فرمان، خودرو را از کنار عابر هدایت می‌کند. نسل جدید سدان پرچم‌دار لکسوس در زمانی نزدیک به پایان سال ۲۰۱۷ در بازار ایالات‌متحده عرضه خواهد شد.
[دانلود ویدئو]

همراه شما هستیم با پوشش کامل آخرین و جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷، لحظه‌به‌لحظه در دیترویت با پدال…

detroit-autoshow-2017

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۷ دیدگاه‌ها

  1. Viper ACR

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    .
    لکسس LS یکی از زیباترین ماشین هایی هست که من در تمام عمرم از نزدیک دیدم.
    قانون منع واردات بالای 2.5 لیتر اصلا جالب نیست.
    الان خودروهای توربوی 2 لیتری ، شاید بیشتر از یک تنفس طبیعی 3 لیتری مصرف سوخت داشته باشند.
    حیف شد 😧😧
    عاشق دیدن این ماشین بودم.
    نسل چهارم یا XF40 این خودرو که با نام LS460 هم در کشور وارد شد، در زیبایی و شکوه ، واقعا بی نظیر بود. فقط بنز کلاس اس و سری 7 رقیبش بودند

    1. Viper ACR

      ۲۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      افتخارات و نکات جالب Lexus LS:
      ژاپنی باز های پدال که هنوز نیومدن ، ، ان شا الله میان ، تا وقتی بذار من یکم راجع به این اسطوره ی ژاپنی بگم :

      – محصول پروژه ی F1 برای ساخت یک پرچم دار ( F از Flagship)
      -5 سال صرف طراحیش شد
      – 1 میلیارد دلار هزینه
      – ماموریت اصلی از روز اول = شکست دادن قدرتمند ترین رقبای اروپایی و امریکایی و آسیایی
      – ماموریت دوم = بهترین بودن در آیرودینامیک ، سکوت و راحتی کابین، حداکثر سرعت ، مصرف سوخت

      – تیم F1
      60 طراح ، بهترین های گروه تویوتا
      1440 مهندس ، زبده ترین مهندسین تویوتا
      در 24 تیم
      2300 تکنیسین از بهترین کالج های دنیا
      – 450 مدل پروتوتایپ معرفی شد
      900 نوع موتور براش طراحی شد

      – 2.7 میلیون کیلومتر رو در سردترین مناطق جهان و داغ ترین بیابان های افریقا و آسیا طی کرد
      – 2 اختراع با این خودرو به اسم تویوتا ثبت شد.
      بنز سیستم Airmatic در S class رو از روی Piezo TMS در LS ساخت

      .

      – 2007 خودروسال انتخاب شد.
      – 1991 خودروی محبوب بین المللی
      – 1991 خودروی سال کانادا
      – لیموزین سال top gear
      – بالاترین امتیازی که car and driver در تاریخ خودش به یک ماشین داده !!
      – بالاترین امتیازی که consumer report در تاریخ خودش به یک ماشین داده !!
      – بالاترین امتیازی که motorweek در تاریخ خودش به یک ماشین داده !!
      – بالاترین امتیازی که Fleetworld در تاریخ خودش به یک ماشین داده !!
      – 15 سال رتبه ی اول کیفیت JD پاور. از سال 1994 تا 2009. سال 2012 و 2014. سال 2013 هم سوم شد.
      – ایمن ترین خودروی تست شده ی Autobuild در سال 2007
      – ایمن ترین خودروی بالای 40/000 دلار سایت kiplinger
      – جزو 10 موتور برتر سال
      – بهترین سیستم صوتی به انتخاب سایت Edmund

      منبع: ویکی پدیا + (سایت لکسس ، مجلات ماشین)

      1. "Amir"

        ۲۱ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (728 ديدگاه)

        تبریک میگم ، واقعا زیباست ، هرچند که انتخاب من آلمانیاست ، اما این ماشین لایق ستایشه
        دوستان من یه چیزیو بگم ، اینجا مطرح میکنم چون پست مهمیه و اکثر کاربرای پدال میبینن ، رفتار بعضی دوستان زیر پست کیا استینگر واقعا زشت بود ، از هر دو طرف ، یه دور بخونید متوجه میشید ، کل کلای ماشینی خیلی جذابه اما با رعایت اصول !
        نه هرچیزی که به فکرمون رسید بگیم ، حالا باز اینجا خوبه ، توی اینستاگرام که فحشو میکشیم به هم !
        من نه روشنفکرم نه ادعای روشنفکری دارم، این حرفام تکراریه ، فقط نظر خودمو به عنوان یه آدم بی طرف گفتم
        دم اون رفقایی گرم که دوستانه و با کمال ادب باهم بحث میکنن ، ادم از خوندن بحثاشون لذت میبره خداییش

      2. Mohamad

        ۲۱ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (812 ديدگاه)

        واقعا از این کوه افتخارات که پشت این سوپر ماشین بود خبر نداشتم
        بی‌نظیره، بی‌نظیر!
        ممنون که جمع آوری کردی و گذاشتی عالی بود

        1. Viper ACR

          ۲۱ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          خواهش میکنم.
          موفق باشی .
          ان شا الله یک روز هر مدلی از لکسس رو که دوست داشتی رو بهری و به همراه خانواده ، تندرست و شاد، از محصولات این برند لذت ببری.

      3. Parker

        ۲۱ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        خواهش میکنم.
        موفق باشی .
        ان شا الله یک روز هر مدلی از لکسس رو که دوست داشتی بخری و به همراه خانواده ، تندرست و شاد، از محصولات این برند لذت ببری.

        .

        نمیدونم چرا پدال واسه تایید کامنت ها مشکل پیدا کرده.

        1. Mohamad

          ۲۲ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (812 ديدگاه)

          فدای تو داداش
          به همچنین، انشالا شمام هر ماشینی که علاقه داریو بخری و حالشو ببری

    2. کیان

      ۲۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (1491 ديدگاه)

      من تجربه لکسس سواری زیاد دارم
      ماشین واقعا سواری مخصوص به خودش و داره !!!

      این ال اس جدید واقعا بیشتر از چیزی که فکر میکردم خوب هست
      طراحیش واقعا عالی هست ، این طراحی واقعا کفه ترازو سنگین تر هست به نسبت آلمانیها
      عقبش ترکیب نسل قدیم و ال سی هست
      کابین هم حس فوق العاده ای میده به آدم !

      من واقعا لذت بردم

  2. كاپيتاليسم

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (194 ديدگاه)

    پرچمدار ژاپن نیازمند همچین طراحی بود
    زبان طراحی جدید لکسوس چقدر زیباست…

    1. Mehdi

      ۲۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (158 ديدگاه)

      این یه طراحی معمولی نیست.تنها کلمه ای که در وصفش میشه استفاده کرد، جادو هست.طراحی جادویی

  3. Enzo

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (171 ديدگاه)

    لکسس واقعا ترکوند .خیلی خوشگل و عالی و لوکسه . فقط اون عکسه از روبه رو رو با دقت ببینید . در یک کلام فوقالعده هم خارج هم داخل. از نظر فنی هم حرفی بره گفتن باقی نمیزاره . لکسس در این نسل از یه سیستم جدید استفاده کرده که نهایت نرمی که یه ماشین میتونه داشته باشه رو داره.

  4. pony car

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (144 ديدگاه)

    وقتی به این ماشین نگاه کردم البته با این قضاوت که فرهنگ و هنر ژاپنی رو هم در روح و کالبد خودش داره .با اون خطوط تیز و زیبای طراحی در کنار ظرافتی خواص ناخوداگاه تصویر یک سامورایی با ان مدل از مو و شلوار اتو کشیده تیز و حالت گرفتن شمشیر در بالای سر افتادم .یک بار دیگه به طراحی ماشین دقت کنید ..درست این یک رونین که به دنبال ارباب می گرده

    1. نوید جهرمی

      ۲۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (3793 ديدگاه)

      منم میخواستم بگم مثل شمشیر سامورایی هاس. تیز و تقیق و بدون خطا. اما از این بالاتره
      یه شوگان تمام عیاره

  5. David

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (49 ديدگاه)

    آخه فوق العاده تر از این مگه داریم ؟؟؟ نداریم آقا نداریممممممم

  6. حسين

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1363 ديدگاه)

    درود.
    90 کیلو کاهش وزن
    کابین با کیفیت
    فرمان پذیری چرخهای عقب
    هد آپ دیسپلی (نمایشگر سر بالا) بزرگ (که البته باید دید آیا وضوحش هم به اندازه ابعادش زیاد هست یا نه)
    ویژگیهای خوبی هستن. اما من در هیچ کدوم از متنهایی که در مورد این ماشین خوندم ویژگی و تکنولوژی منحصر به فرد، جالب یا خاص و ویژه ای ندیدم. دوستان ژاپنی دوست اگر اطلاعات بیشتری دارن بگن. ممنون

    1. luis

      ۲۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (612 ديدگاه)

      دوست من اول که هنوز مشخصات کامل در نیامده ولی همین مشخصات هم تا اینجا
      فرمان دادن خودکار برای عدم برخورد با عابر انقلاب نیست؟؟؟؟؟؟
      سیستم تعلیق مولتی لینک که نسل جدیدی از نرمی کابینو به دنیای خودرو معرفی کرد چی؟؟؟؟؟؟
      سیستم ایزوله صوتی لکسس هم هنوز معرفی نشده گفته میشه این هم نسلی جدید از سکوت خودرو هست

      1. حسين

        ۲۲ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        به به آقا لوئیس. بالاخره اومدی؟ سلام عرض شد. خوبه که یک نفر پیدا شد بجای دیسلایک کردن، جواب بده!
        مشخصات کامل نیومده اما تکنولوژی ها و نوآوری ها رو معمولا همون روز اول یا حتی قبل از رونمایی میگن. بعد قیمت گذاری و موتورها و اینا رو بعدا اعلام میکنن.
        سیستم فرمان دادن خودکار که در سری 5 هم هست. به این صورت که اگر چیزی جلوی مسیر حرکت ماشین قرار بگیره، ماشین این توانایی رو داره که مانور ناگهانی بده و ازش عبور کنه. یه چیزی مشابه همین هم در E کلاس هست.
        تعلیق مولتی لینک رو نفهمیدم منظورت چی بود؟ مولتی لینک یا همون چند اتصالی چیز جدیدی نیست و در انبوهی از ماشینا، از ارزون گرفته تا گرون استفاده میشه.نوآوری لکسس چی بوده؟
        در مورد سیستم ایزوله نظری ندارم. ولی نفهمیدم منظورت از اینکه گفتی هنوز معرفی نشده چیه! توی LS هست یا نه؟ چجوری کار میکنه؟

        1. luis

          ۲۴ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (26 ديدگاه)

          حسین جان من خیلی گیرو گرفتارم بارها هم گفتم که دوساله خارج از کشورم بزار کامل توضیح بدم عزیز برادر این ماشین رونمایی اولیه شده فقط یکسری از اپشنهای ظاهری و مشخصات کلیش در اومده هنوز مدل هیبریدش نیومده هنوز مدل وی آی پی نیومده هنوز مشخصات کامل ماشین در نیومده قبول نداری؟؟؟؟ برو سایت کار درایور مقالشو ببین الان لینک میزارم علنا گفته لکسسسسسسسسس هنوز مشخصات دقیق ماشین رو به کسی اعلام نکررررررده
          https://www.google.com/amp/www.caranddriver.com/amp/news/2018-lexus-ls-and-ls500-photos-and-info-news?client=ms-android-samsung

          Lexus isn’t releasing any details yet,
          ولی همین چیزایی که اعلام شده کی گفته برادر من فرمان دادن به عابر نه مانع هااااا عابر عابر یعنی موجود زنده و متحرک کی گفته تو بنز و بیمر هست این اولین بار در جهانه سایت لکسس و تمامی سایت هایی هم که گزارش دادن اعلام کردن از طرفی سایت لکسس یه مرجع رسمیه و نمیییییتونه دروغ اشاعه بده اگه دروغ بگه دایملر و بیمر سه سوت سوو میکنن میلیکن دلار جریمه ازش میگیرن داداش

          http://pressroom.lexus.com/releases/lexus-reimagines-global-flagship-sedan-2018-ls.htm

          which features the world’s first system with Intuitive Pedestrian Detection with Active Steering within the lane

          از طرفی سیستم ساسپنشن مولتی لینکو که برادر کلمه به کلمه ترجمه نمیکنن بگن این یعنی چند اتصالی پس رو همه ماشینا هست پس حتما سبستم هایبرید لکسس هم که جدیدا اختراع کرد به نام مولتی استیج یعنی چند مرحله ای و همه ماشینا هایبریدشون چند مرحله ایه پس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          نه عزیزم مولتی لینک سبک جدیدی از ساسپنشنه که قابلیت ها و سازوکار و طریقه ساخت و پلان ساخت و متریال و…. میشه دیتایل یا همون جزئییتا که کار درایورم گفت لکسسسسسسس هنوز اعلام نکرده پس خواهشا ترجمه کلمه به کلمه نکن برادر و بگو پس اینم چیز خاصی نیست.

          گزینه بعدی قضیه اکتیو نویز کنترل هست اینم نوع جدید از کنترل صدای به داخل خودرو هست انواع ساده ترش قبلا روی ماشین های دیگه بوده ولی این نمونه کامل شده و پیشرفته شده و اپدیت نهایی این تکنولوژیه . مثل مجیک بتدی بنز که پیشرفته تر شده و اپدیت شده اوتوماتیک ساسپنشن تویوتا کراون و لکسس ال اس بود هر خودروسازی یک یا دو چیز به اختراعات قبلی اضافه میکنه و میره جلو شما که انتظار نداری لکسس بیاد از اول ماشین بخار اختراع کنه؟؟؟؟؟ صندلی تار عنکبوت مصنوعی هم که لکسس روی کانسپت یو ایکس برای اولین بار به جهانیان معرفی کرد سبستم هیبرید مولتی استیج هم که پارسال روی ال سی معرفی کرد در نمایشگاه سی آی اس هم که کانسپت آی تویوتا اولین نمونه خودرو با هوش مصنوعی و قابلیت ارتباط احساسی و صمیمی با راننده که در کلیپ رونمایی علنا مشاهده و ازمایش شد. من نمیدونم دنبال چه میگردی داداش اگه میخوای ثابت کنی لکسس هیچچچچ چیز جدیدی نداره و نداشته در اشتباهی تمامی اختراعات خودرویی با شناسنامه در گوگل موجوده لکسس نسبت به سنش کم نواوری نداشته .شرمنده من دیگه بر نمیگردم جواب ببینم تو غربت هستم و هزار گرفتاری و تنهایی. یا حق.

  7. MPH

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (431 ديدگاه)

    .
    دیشب که عکسشو دیدم زیاد خوشم نیومد ولی الان که از زوایای مختلف نگاش میکنم واقعا عالیه
    LC500 و این بنظرم جذابترین مدلهای لکسوس ان

  8. علي

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (848 ديدگاه)

    بسیار عالی و زیبا .تبریک به شرکت تویوتا و هواداران.
    اگر دقت کنین محصولات لکسوس همه دارن شبیهه هم میشن خوب اونایی که میگن((( bmw))) همه شبیهه هم هستن تحویل بگیرن . من از قصد((( لکسوس))) رو بهونه کردم که به دوستان یادآوری کنم به این نمیگن شبیهه بودن بلکه به این میگن بوجود رگه های از ی طرح و مکتب اصیل در تمامی مدلها که منشا اون از بالاترین مدل گروه الهام میگیره و شروع میشه تا به پایین تریم مدل گروه ادامه پیدا میکنه برای تولید سری های جدید.تویوتا و لکسوس در چندین سال قبل همیشه مورد انتقاد همه بود چرا انقد((( مدل عوض میکنه و اصالت نداره))) که این مشکل در سالهای جدید بطور قابل قبولی مرتفع شده.
    با تچکر

    1. luis

      ۲۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (612 ديدگاه)

      طرح های لکسس اصلا شباهتی با هم نداره تماما چراغ عقب جلو داشبرد کننسول متفاوت فقط یه فلسفه ال مشترک دارن و جلو پنجره دوکی. الان این ماشین کجاش شبیه جی اس یا ایاسه؟؟؟؟؟ سندروم سوسیس یه عیب در خودروسازیه که یه سریا دارن.

  9. فيصل

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (350 ديدگاه)

    اولین بار هست که اسمش ۵۰۰داره ولی موتورش 5 لیتری نیست. تا الان اسم ماشینهای لکسس رو ترکیبی از کلاس و حجم موتور تشکیل میداده اما این سدان بزرگش LS ۵۰۰ هست ولی موتورش ۳.۵ لیتری. تا سال ۲۰۱۷ موتورش ۵لیتری اتمسفریک هست که با اسمش همخوانی داره.جلوش شبیه GS هست. داخلش هم خیلی لوکستر شده. اصالت طراحی بنز و بی ام و و لکسس و اینفینیتی رو دوس دارم. کلاسهای مختلف و تجربیات مختلف ولی همه مثل برادر ان بزرگ تا کوچیک قابل تشخیصن از دور

    1. فيصل

      ۲۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (350 ديدگاه)

      اصلاح میکنم اسمش ls460 بوده تا ۲۰۱۷ با موتور ۴.۶ لیتری و ۸ سیلندر

  10. فقط تویوتا و هوندا

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (571 ديدگاه)

    زیباتر و چشم نوازتر از این ماشین هم مگه داریم؟ محض اطلاع بعضیا که میگن تویوتا بلد نیس ماشین قشنگ بزنه. بالاخره لکسوس هم واسه تویوتاس دیگه. بالاخره اسکل نیستن که همه ی طراحی هاشونو به پای ماشینای ارزون و فوق ارزون بریزن. ماشین هرچی گرون تر میشه باید زیباتر شه دیگه. (البته درمورد هوندا نمیدونم چرا برعکسه. ماشینای غیرلوکسش از ماشینای لوکسش که آکورا هستند، قشنگ ترن :) ) شما الان ماشینای کره ای رو نگاه کنید. واسه چی اینقدر جذابند (البته به نظر من فقط واسه یه مدت :) ) چون ماشین چندان گرونی ندارند. درنتیجه همه ی طراحیشونو میریزن به پای همین ماشینای ارزونشون. البته ببخشن بعضیا که در مورد ماشین کره ای نظر دادم.

  11. امير علي

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (399 ديدگاه)

    سیستم تعلیقش تغییر نکرده؟

  12. Nissan...japan

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (208 ديدگاه)

    نمیخوام توضیح اضافه ای بدم فقط از هر میلیمتر ماشین داره زیبایی و کیفیت میباره…

  13. Mehdi

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (12 ديدگاه)

    بی تعصب…خدایی لکسس از نظر طراحی خودش اورده هم طراز bmw و بنز شایدم هم بهتر.از نظر کیفیت که همیشه حرف اول زده….ولی باید دید از نظر هندلیگ می تونه هم طراز باشه با رقبا؟

  14. یاسین

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (658 ديدگاه)

    عجب طراحی داخلی خیره کننده ای داره یه لاکچری محض حس نشستن تو هواپیمای اختصاصی خودتو داری

  15. دانیال

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (134 ديدگاه)

    من نسل قبل هم LS رو نشستم هم بی ام و سری 7 باید بگم خب بی ام و ی سرو گردن بالاتر بود اما راحتی لکسوس مثال زدنی. اما نسل جدید LS واقعا خیلی خیلی گیراست. اگه دقت کرده باشید بالاترین رده رو ظاهر محافظه کارانه تر در نظر می گیرن اما به جرات میشه گفت بالا رده ترین لکسوس یعنی LS از همه لکسوس های دیگه قشنگ تر و جسور تره و من واقعا می پسندم این موضوع رو.
    من از روی ظاهر LS رو به سری 7 جدید ترجیح میدم. بی نظیره

    1. Mohamad

      ۲۲ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (812 ديدگاه)

      یه سر و گردن؟! رفیق احیانا شوخی نمیکنی؟
      شما به افتخارات نسلهای قبل این ابر خودرو نگاه کن که در تاریخچه ی تمام سایتهای معتبر خارجی بالاترین امتیاز ممکن را گرفتن..
      لکسس این خودرو را به شرط نابود کردن رقبا عرضه میکنه و میلیارد دلاری براش پول تحقیق و توسعه داده..
      به کامنت دوست خوبم “viper” توجه کن که اون بالا گذاشته و ببین این شاهکار چجوری خلق شده و پدرانش چقدر افتخار انکار نشدنی داشتن.
      شاهکار که میگن همین لعنتیه

  16. نیما

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (21 ديدگاه)

    لکسوس از یک موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر تویین توربو استفاده کرده است که در بخش تکنولوژی‌های فرمول یک در کمپانی لکسوس توسعه یافته است و قدرتی به اندازه یک موتور V8 ارائه می‌دهد در حالی که مصرف سوخت پایین‌تری دارد و صدا و لرزش کمتری ایجاد می‌کند. خروجی این موتور 415 اسب‌بخار است و توانایی تولید 600 نیوتون متر گشتاور را نیز دارد. بدین معنا که در 4.5 ثانیه می‌تواند از سرعت صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت برسد. جعبه دنده به کار رفته در این خودرو نیز برای اولین بار رونمایی شد. یک جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک. به ادعای لکسوس این جعبه توانایی این را دارد که به سرعت یک گیربکس دو کلاچه مدرن، دنده را عوض کند.

  17. Efk

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (211 ديدگاه)

    از کنار محشره (البته اگه کشیده به نظر بیاد بعضی عکسا چاق بنظر میاد خوب نیست)گلگیر و خطوطش محشره داخلش محشره ولی خدایی جلوپنجره مچاله شدش خیلی خوب نیست و نمای پشتشم که سپر و اگزوز چراغ خوشگلی نداره

  18. حسین

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (95 ديدگاه)

    محو تماشای. کابینش شدم
    علی الخصوص دریچه تهویه وسط داشبوردش
    یه اثر هنری ماندگاره
    کسی مخالف اینه؟؟؟

    1. hrezzati

      ۲۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (42 ديدگاه)

      یکم وسط داشبورد شبیه اس کلاس قبلی نیست؟

      1. luis

        ۲۱ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (612 ديدگاه)

        اگه شباهتی باشه شبیه تویوتا اوالون نسل 2007 هست البته من نمیگم کسی از اوالون کپی کرده ولی اگه کسی بخواد به لکسس انگ کپی بزنه پدر تویوتا مث قول پشت سرشه

  19. مهدي

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (8 ديدگاه)

    فقط به افتخارشون باید دست زد.

  20. Alireza.GT86

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (236 ديدگاه)

    درست نوشته فاصله بین دو محورش رو؟ ? خیلی نیست؟ ?

  21. رضا

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (25 ديدگاه)

    مرسی ژاپن

  22. ahmadreza

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (116 ديدگاه)

    24 اینچ مانیتور؟ آدم کور میشه خو

  23. Ali joker

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (17 ديدگاه)

    وقتی به ماشین نگاه میکنم یاد شمشیر های کاتانا که سامورایی های ژاپنی دارند میفتم خیلی زیباست

  24. luis

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (612 ديدگاه)

    وقتی زیبایی کیفیت تکنولوژی و پرفرمنسو در یک واحد جمع کنی چیزی غیر از محشر شاهکار بینظیر نمیشه گفت.
    واقعا خیلی خوشحال شدم که دیدم جوانهای جدید پدال بسیار بسیار از ما نسل قبلی ها ماشین باز تر دانا تر و کم تعصب تر شدن
    چیز خوب خوبه حالا حتی اگه ساخت بنگلادش باشه امیدوارم این روند رو به رشد ادامه دار باشه.

  25. Sami

    ۲۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (24 ديدگاه)

    واییی چقد خوشگلهههه این ماشینن

  26. erfan

    ۲۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (237 ديدگاه)

    قطعا قطعا جایگاه بنز و بیمر به شدت به لرزه افتاد و مطمئنم فروشش ازونا بالاتر میره.
    من شدیدن عشق بنز دارم اما بین بنزو بیمر اینو انتخاب میکنم :)))
    واقعا خاصه مشخصه چند سال وقت صرف شده واسه این شاهکار

  27. کاوه آهنگر

    ۲۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (432 ديدگاه)

    درود.
    مثل همیشه سربلندیم، آفرین به ژاپن و لکسس که مثل همیشه گل کاشت و قدرت خودشو به رخ s کلاس و سری7 کشید

  28. احمد باقری

    ۲۳ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    یعنی لکسوس شاهکار کرده، طراحی، قدرت، شتاب، همه چیزش عالیه. واقعا طراحی و نمای بسیار زیبایی داره.

  29. luis

    ۲۳ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (612 ديدگاه)

    دوست عزیزی که پیوسته میای میری و جای ژاپنی بازها رو خالی میدونی دوست عزیز اول از همه اینکه بنده و دوست پدالی قدیمیم فرید دیگه زیاد فرصت زیاد نداریم ما یک گروه تویوتا در تلگرام داریم که تمام بزرگان رسانه خودرویی کشور و مجلات خودرویی به جز مجله ماشین که چون بنز باز بود لفت دادند و به جز پدال که بیصبرانه منتظر ایمیلی از طرف مدیر مسئول پدال هستم و تمانی ادمین های محترم اینستاگرام و آفرود تویوتا و نماینده های ایرتویا و سایت ایرتویا و…. عضو این گروه هستن که این گروه علنا قلب تپنده تویوتا و لکسس کشوره امیدوارم مدیر پدال هم در جمع خودمون داشته باشیم چون همه بزرگان جز مجله ماشین حضور دارند.
    برادر من مشخصات کامل ماشین زمانی در میاد که خودرو تست رانندگی بشه اون هم تویوتا یی که به زور حرف از زبونش در میاد یه سری خودروسازا از قبل اختراع چیزی با تبلیغات زمینو زمانو پر میکنن ولی اگه اندکی از خودرو بدونی متوجه میشه مرام سامورایی سکوته و در حال حاظر هیچ سایتی هنوز ال اس جدیدو کامل تست نکرده دو هفته صبر کن تمام اپشن ها و نو اوری هوشو میبینی.
    از نظر شما سیستم تعلیق مولتی لینک نو اوری نیست؟؟؟؟؟؟ چطور مجیک بادی که خود مدل پیشرفته شده سیستم تعلیغ لکسس و تویوتا کروان بود نواوری بود؟؟؟؟؟؟؟
    گذر از عابر پیاده نو اوری خاص تری هست یا تاچ مجازی بیمر که اختراع صنایع موبایل بود و بینر فقط این اختراعو گرفت اومد گذاشت تو ماشین؟؟؟؟؟؟؟؟
    سیستم ایزوله صوتی از بنیان که اختراع لکسس یا کس خاصی نبوده لکسس و هر خودروسازی اونو هر سری بهبود میدن همونجور که مجیک بادی بهبود یافته سیستم تعلیق خودکار لکسس بود و الان هم همین مولتی لینک به احتمال زیاد بهبود یافته مجیک بادی .این که شما میای میگی همه اینا از قبل بوده یک مغالطس .صبور باش. تمام اپشنا تا ماه دیگه رو میشه.

  30. luis

    ۲۳ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (612 ديدگاه)

    نواوری از لکسس بخوای که خیلی خاص باشهو ا لین بار در جهان یکیش صندلی تار عنکبوت مصنوعیه که اولین بار در جهان رو نمایی شد روی کانسپت یو ایکس یکیش سیتم هایبرید مولتی استیج لکسس ال سی هایبرید که پارسال رو نمایی شد یکیش همین گذر از عابر سیال و….. مثلا انتظار داری لکسس بیاد ماشین بخار اختراع کنه؟؟؟؟ یا خودرو درون سوزو یه بار دیگه بعد صدو سی سال اختراع کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا شما چمن همسایه رو زرد میبینی برادر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تویوتا بیشترین ثبت اختراعو داشته در سه سال گذشته .نمایشگاه سی ای اس هم که کانسپت آی رو هم که حتمادیدی و اولین خودرو با هوش مصنوعی و قدرت برقراری ارتباط حتی ارتباط احساسی با راننده و…. و….https://www.google.com/amp/m.timesofindia.com/auto/miscellaneous/toyotas-new-concept-at-ces-2017-can-be-your-future-best-friend/amp_articleshow/56348082.cms?client=ms-android-samsung
    من واقعا نمیدونم شماها از تویوتا چی میخوایند؟؟؟ میخواهید ماشین مریخ نورد بزنه میخواین ماشینی بزنه که کارهای منزل هم انجام بده؟؟؟؟؟؟ والله این ماشین ها رو هم بزنه شما باز میگی اختراعععععع فقط ترمز ای بی اس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا