لکسس اطلاعات بیشتری از پیشرانه کوپه اسپرت RC F خود منتشر نموده است. بهینهسازی پیشرانه و تواناییهای دینامیکی خودرو باعث می شوند تا به آینده این کوپه اسپرت به عنوان پرقدرتترین لکسس حال حاضر، خوشبین باشیم.
پیشرانه هشت سیلندر V شکل این خودرو با تنفس طبیعی، دارای حجمی برابر با ۴۹۶۹ سیسی دارد و بسیاری از اجزای آن بهینه شدهاند. بعلاوه بیشتر قطعات این موتور از جمله دریچه گاز، بدنه و سرسیلندر، سیستم تزریق سوخت D-4S، پیستون، شاتون، میللنگ و سیستم زمانبندی متغیر سوپاپها VVT-I و سوپاپهای تیتانیومی نیز جدید میباشند. شاتون هم برای تحمل نیروی بیشتر از مقاومت بالاتری برخوردار است. بهرهوری بیشتر پیشرانه با استفاده از چرخه اتکینسون مخصوصا در سرعت های کروز، خود را نشان میدهد. این پیشرانه با رشد ۱۲ درصدی یا ۵۴ اسبی در نیرو، ۴۷۱ اسب بخار نیرو تولید میکند در حالی که خط قرمز موتور نیز از ۶۸۰۰ به ۷۳۰۰ دور بر دقیقه افزایش یافته است. گشتاور خروجی هم نهایتا به ۵۳۰ نیوتن متر در دور موتور ۴۸۰۰ تا ۵۶۰۰ دور بر دقیقه میرسد. ضریب تراکم نیز به ۱۲.۳ به ۱ رسیده است.۱۰۲ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
مهندس
۸ آذر ۱۳۹۳با سلام
ماشین خیلی خوبیه ولی تو بررسی های مجلات از بی ام و m4 شکست خورده.
مک میسل
۸ آذر ۱۳۹۳نمیدونم چرا از طراحی های لکسس حالم به هم میخوره،همینطور از برندش،و همینطور از کل کشور سازندش!
عشق است المان
(ایران&المان)
فرید
۸ آذر ۱۳۹۳مهم نیست شما از چی خوشتون میاد مهماینه که تویوتا بزرگترین خودرو ساز دنیاست
مک میسل
۹ آذر ۱۳۹۳تویوتا دیگه عمرش به سر رسیده.
چند سال دیگه که فولوکس شد انوقت بهت میگم
ali g35
۹ آذر ۱۳۹۳آقای مک میسل تویوتا هیچوقت عمرش به سر نمیرسه . این حرفمو همیشه یادت باشه و سعی کن هیچوقت فراموشش نکنی . بزار قبل از زدن حرفم ازت معذرت خواهی اساسی کنم و بگم از زدن این حرف دلخور و ناراحت نشی ولی بدون که هیچ کاره ای که برای تویوتا تعیین و تکلیف کنی . اگر هم ناراحت شدی خیلی خیلی شرمنده ام و نمیخواستم عصبانی یا ناراحتت کنم .
ali g35
۱۰ آذر ۱۳۹۳آقای مک میسل خیلی حرف مزخرف و واقعا توهین آمیزی زدم که گفتم . ولی بدون هیچ کاره ای برای تویوتا تعیین و تکلیف کنی . من این حرفمو پس میگیرم و امیدوارم منو ببخشی که این حرف بی ربط رو بهت زدم . چون الان خیلی پشیمونم .
فرید
۸ آذر ۱۳۹۳[…]…فعلا خیلی مونده به لکسس برسی بابا…خیلیییییییییییییییییییییییییییی :-D :-D :-D
ReZa
۸ آذر ۱۳۹۳به به!!!!!!!!!!!!یالله سلام فرید جان کجایی دوست خوب؟1دیگه ندیده بومت و تو رو ملاقات نکرده بودیم؟1!
ali g35
۸ آذر ۱۳۹۳سلام آقا فرید . خوبی ؟ ویدئو نیسان و اینفینیتی ری توی youtube دیدی ؟
مک میسل
۹ آذر ۱۳۹۳شما ها خوبین با اون تویوتا مفت خورتون که توی کیفیت ساخت ماشلله چند هزارمه!!!!!!!!!!
ali g35
۸ آذر ۱۳۹۳آقای مک میسل طراحی لکسس بین رقباش اگه بهتر نباشه قطعا بدتر هم نیست .
مک میسل
۹ آذر ۱۳۹۳نه نه نه!!!
دوستان اشتباه نکنید!
من نگفتم تویوتا و لکسوس بده!
من عرض فرمودم خود من،تاکید میکنم خود من،از طراحی های لکسس بدم میاد!
اتفاقا من منکر قابلیت های بسیار بالای اونا نمیشم!
(ایران&المان)
farhad
۸ آذر ۱۳۹۳وقتی بدت میاد میتونی نیای تو تاپیکش
احمد
۹ آذر ۱۳۹۳ما هم نمیدونیم چرا این 116 نفر که تا الان دیس لایک زدن از ادم سطحی نگر که معمولات نظرات بچه گانه و بسیار سطحی رو منتشر میکنی […]
اگر هم دلیلشو نمیدونی من فقط بخشی از دلیل این رفتار شما رو بهتون میگم :
دلیلش بیشتر به علت اینه که شما 1 فرد بسیار سطحی نگر به اطلاعات بسیار اندک نسبت به علم روز دنیا هستید
در ضمن خیلی خوشحال میشم بدونم ماشین خودت الان چیه
البته اگه راست بگی
فکر نکنم بودجه خرید 1 چرخ لکسوس is رو هم داشته باشی
بقه دلیلاشم خودت خوب میدونیییی……..
ali g35
۹ آذر ۱۳۹۳احمد آقا هر کی کامنت گذاشته برای خودش یه اسم هم داره . دقیقا منظورت کیه ؟؟
مک میسل
۹ آذر ۱۳۹۳تو اول برو مفعول و فعل به جملت بده بعا بیا صحبت کن اینجا
سطحی نگر هم …
در مورد ماشین خودم هم تورو سننه؟؟؟؟
دوست دارم دیسلایک بگیرم،مشکلیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شمارو نخواستم جناب …
(ایران&المان)
احمد
۱۰ آذر ۱۳۹۳فعل و مفعولش به خاطر این بود که پدال صلاح ندید یک سری از حرف هامو منتشر کنه
البته کاملا مشخصه که نظرات سطحی نگرانه و بچه گانه باید هم اینقدر دیس لایک بخوره
برو 2 زار اطلاعات جمع کن بعد شاید بتونی تو سایت های دوچرخه سازی نظرات بی معنیتو بذاری
من و خیلی از برو بچ پداب هم نظرات ….. شما رو نمیخوایم
ماشین تو هم مظمینم …..
شلبى
۹ آذر ۱۳۹۳شما دارى راجع ب ژاپن صحبت میکنى؟؟!!
کشورى که تو علم و تکنولوژى پیشتاز و به جرات به شما میگم شرافتمند ترین مردم دنیان
ASTON MARTin
۸ آذر ۱۳۹۳حداکثر سرعت = terrible
مجموعا=good
ولی هنو نمیتونم بفمم کی میخواد اینو به m 5 ترجیح بده
ASTON MARTin
۸ آذر ۱۳۹۳m 4 منظورمه : |
علی اقا
۱۰ آذر ۱۳۹۳من :D
ali g35
۸ آذر ۱۳۹۳آقای مهندس اگه برات زحمتی نیست آدرس سایتهایی که m4 و rc f رو مقاسیه کردن و rc f رو شکست خورده اعلام کردن توی یه کامنت جداگونه بزار . اگه روی کاغذ و بدون تست واقعی این ماشینا رو مقایسه کردن هیچکس نباید به این مقایسه ها دلش رو خوش کنه .
ASTON MARTin
۸ آذر ۱۳۹۳رو کاغذ چیه باو head to head یه مقایسه درستو حسابی ازشون گرفته اخرشم ام 4 برگ برنده رو دستش داشته :/
ali g35
۹ آذر ۱۳۹۳آقای آستون مارتین نمیخوام بی احترامی کنم ولی من سوالم رو از آقای مهندس پرسیدم و از هیچکس نظر نخواستم . معلومه کامنت آقای مهندس رو نخوندی چون گفته بود توی بررسی مجلات از m4 شکست خورده . من هم برای همین گفتم روی کاغذ . چون همونطور که آقا farzam گفته آر سی اف هنوز یه کانسپته و از الان زوده m4 رو برنده اعلام کنیم . تا یادم نرفته اینو هم بگم که آقای آستون مارتین منظورت دقیقا از باو head to head چیه ؟؟ یه مجله است یا سایت ؟؟ و چه مدلی از لکسس rc رو با m4 مقایسه کرده ؟؟
رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال
۹ آذر ۱۳۹۳دوستان خواهشا احترام هم دیگه رو نگه دارین
MAFIA
۸ آذر ۱۳۹۳شکست خورده باشه یا نه جزء بهترین های ژاپن هست
farzam
۹ آذر ۱۳۹۳دوسته عزیزم بهتره بدونی RC350 از ام۴ شکست خورد نه RC F. آر سی اف هنوز یک کانسپته ک ب واقعیت خیلی نزدیکه اونم ماشین تیونینگ اف اسپورت رو نداشته. چاکر همه
فرید
۱۰ آذر ۱۳۹۳دوست عزیز جهت اطلاع عمومی شما عرض کنم،لکسس در مدل RC دو مدل تولیدی داره…یکی RC 350 و دیگری RCF هستش که کانسپت نیستش و لکسس داره تولیدش میکنه…قیمتش هم از ۶۲۰۰۰ دلار شروع میشه…
در کل بخوایم حساب کنیم لکسس با اختلاف بسیار کمی از بی ام دبلیو شکست خورده…باید یاداوری کنم اونم بخاطر سقف سنگین RCF بوده و از پکیج سقف و کاپوت فیبر کربن استفاده نشده در این تست…همون اختلاف های کوچک در تست هم بخاطر همین بوده…ولی در کل باید گفت بله لکسس شکست خورده…ما لکسسیا واقعیت رو قبول میکنیم همیشه… نه مثل متعصبای آلمانی که حتی شکستشون رو برگ برنده میدونن و از اون با دلیل های بیخود طرفداری میکنند.
ali g35
۱۰ آذر ۱۳۹۳آقا فرید rc f واقعا داره تولید و فروخته میشه ؟ قیمت m4 دقیقا چقدره ؟
فرید
۱۲ آذر ۱۳۹۳بله داره به صورت رسمی فروخته میشه…
من در مورد لکسس میدونم این رو از بچه های بی م دبلیو بپرس.
فرید
۸ آذر ۱۳۹۳لکسس طرفدارای خاص خودشو داره که اونو با هیچی عوض نمیکنن اصن ماشین ژاپنی یه حال هوای دیگه داره اون از ماکسیمای دنده ای که روی خیلی از بچه سوسولای پولدارو کم میکنه این از لکسس که دل بری میکنه حالا تا صب بگید تویوتا فراخوان میده خودتو خسته نکن صدات ب حایی نمیرسه حقیقت چیزدیگر است
Ahmad..F12
۸ آذر ۱۳۹۳اکثرشون هم اسمشون فریده :)
لکسس واقعاً فوق العاده شده
تبریک به طرفداراش
فرید
۸ آذر ۱۳۹۳میگم یه انجمن فریدیسم(پیرو خط لکسس)لکسس باز کنیم جالب میشه
فرید
۸ آذر ۱۳۹۳آره اقا هستم…بزنیم آقا بزنیم دااااش فرید…
بیا تو سایت عضو شو یه عکس خوشگلم بزار رو آواتارت لذت ببریم…منم سری اد کن :-D
فرید
۸ آذر ۱۳۹۳آره احمد میبینی؟؟؟همه فرید ها عشق لکسس اند :-D
فدات بشم احمد جون…مرسی بابت تبریکت عزیز دلم…
کاش نمایشگاه میومدی چرا نیومدی؟؟؟؟؟
hrf
۸ آذر ۱۳۹۳لکسس انقدرخوبه ک همه عاشقشن فرید خان مثل من :P
فرید
۸ آذر ۱۳۹۳hrf عزیزم چون خوبی از خودته دوست گلم…کسایی که عشقشون لکسسه خودشون عشقن مثل شما ;-)
hrf
۹ آذر ۱۳۹۳کوچیکم فرید خان. اسمم هم در ضمن حمید هس کاکو :D
فرید
۸ آذر ۱۳۹۳سلام آقا فرید…انگار همه فرید ها نافشون رو با لکسس بریدن نه ؟؟؟؟؟ :-D
دم همه فرید ها گرم…
فرید
۹ آذر ۱۳۹۳دقیقا
رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال
۹ آذر ۱۳۹۳چطوری فرید؟!؟!؟!
(عمو فرید رو میگما :D )
نمایشگاه خوش گذشت؟
یاد ما که بودین انشاءالله؟!
فرید
۹ آذر ۱۳۹۳به به آقا رضای خود ما…چطوری؟؟؟؟نیستی برادر….ما به یاد همه بچه ها بودیم…چرا نمیاین خوب؟؟؟؟بیاین دیگه.
فرید
۹ آذر ۱۳۹۳حمید جان شما سرور مایی برادر…شما همیشه به من لطف داشتی اینم از گل بودنته عزیز دل…
Sajad Z B
۸ آذر ۱۳۹۳لکسوس هر چی باشه از اون شرکت غورباقه ساز که عکسشو گذاشتی آواتارت بهتره.
مهدی 911
۸ آذر ۱۳۹۳همون غورباغه ساز یکی از اصیلترین خودروسازاست ومطمئنا در دو سال اینده بزرگترین خودروساز خواهد بود والبته در نو اوری های خودروسازی یکی از بهتریناست خودروی xliاون در 100کیلومتر کمتر از یک لیتر مصرف داره وبه نظر من اگه از لکسوز بالا نباشه پایین هم نیست وهمون غورباغه ساز یه امپراطوریخودروسازیه
فرید
۸ آذر ۱۳۹۳امپراتور قورباغه هاست
hrf
۸ آذر ۱۳۹۳ما منکر بزرگ بودن فولکس نیستیم کاکو. ولی وقتی یکی میاد همینجوری بی منطق و الکی میاد ب لکسس و تویوتا میگه لگن ساز جوابش بهتر از این نیس ;).
فرید
۸ آذر ۱۳۹۳ها ها ها ها…راست میگی والا اقا سجاد… غورباقه ساز رو خوب اومدی :-D :-D :-D :-D
رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال
۹ آذر ۱۳۹۳فرید تو دیگه بنزین نزن رو این اتیش
بزار این بحث مسخره تموم بشه
فرید
۹ آذر ۱۳۹۳آخه یه آدم آنرمالی میاد… یه نظر سه نقطا ای میده و ۱۵۰ تا دیسلایک میخوره بازم روش زیاده…بعد به اینا هم میگی متعصب رگشون باد میکنه…به رفیق شفیق آلمان دوستت بگو از این نظرای سه نقطه نگذاره…خودش رو بیشتر ضایع میکنه با حرفای سه نقطه اش…و آبروی آلمان رو هم میبره که به شما مجبور میشیم بگیم متعصب…
مک میسل
۹ آذر ۱۳۹۳شما اول برید کیفیت مونتاژتونو درست کنید بعدا با ما حرف بزنید چش بادومی ها.
فرید
۹ آذر ۱۳۹۳ببین با همین کیفیت ۱۵ پله از شما بالاتریم…من نمیدونم با چه رویی میای حرف میزنی…هروقت اومدی زیر ۱۰ تا بگو که از منشیم برات وقت بگیرن…من جای تو بودم اصلا صحبت نمیکردم چه برسه بیام اینجا نظر هم بدم…هنوز خیلی مونده به ما برسی …خیلییییییی…
hamid reza
۱۰ آذر ۱۳۹۳کسری جان عینک بدم خدمتت داداش. همین کیفیتی ک از نظر شما بده تو جدول اول هس همیشه :)
Just germany...
۸ آذر ۱۳۹۳توی خوب بودن لکسوز شکی نیس
اما حالا حالاها مونده به m4 برسن
ارش ارمولو
۸ آذر ۱۳۹۳ببخشید به من ربطی نداره ولی رابطه ایران والمان چی هستش که بعضی ها هی طرف المان رو می گیرند
اگر منظورتون نژاد اریای هستش که ربطی بین ایرانی والمانی وجود نداره واقعیتش ژنتیک مردم ایران همون ژنتیکی که مردم سوریه لبنان عراق عربستان یمن وپاکستان وهندوستان دارند وحتی درجنوب ژنهای کنیای بانتو نیز داریم ودرشمال ایران اکثریت مردم ژنتیک گرجی وقفقازی مانند چچنی و اوار دارند دراذربایجان نیز ژنتیک مردم ترکی و بقیش همانند مردم ایران هستش مابا المان هیچ رابطه ای نداریم وتنها خویشاوندان ما همسایه های ما هستند ماخودمون هستیم بی کم وکاست وباید به خودمون افتخار وانتقاد بکنیم حتی ضریب ای کیو ما نیز با المانها متفاوت هستش ایران86 والمان96هستش ماباید بجای چسباندن خود به دیگران باید بدوخوب خودمون روقبول کنیم وازخویش پنداری دیگران دست برداریم با المان المان کردن پیشرفتی حاصل نمی شه ایران ایرانه با ترکش با فارسش بالرش وبا کردش و………
Just germany...
۸ آذر ۱۳۹۳با توجه به نظر ایشون از این به بعد میگیم
(( ایران – افغانستان ))
البته ایران – داعش هم خوبه ( بالاخره همسایمونه دیگه )
فرید
۸ آذر ۱۳۹۳اینا که المان المان میکنن همونایین که با شلوارک جلو تلوزیون میخوابنو باب اسفنجی نگا میکنن نمیدونن المانی اصن نمیدونه ایران کجای دنیا هست
Just germany...
۸ آذر ۱۳۹۳دوست گلم من 2 سال مونیخ زندگی کردمو خیلی خوب با کشورای دنیا آشنام
سبک زندگی آلمانیا،تفکراتشون در طی روز،برداشتشون و نوع نگرششون از یک موضوع با بقیه متفاوته
حاضرم بهت ثابت کنم 80 درصد رفتاراشون در طی روز عین ایرانیاست
آلمان،آمریکا،انگلیس سه کشوری بوده که توش زندگی کردم ولی حسی که تو آلمان داشتم با بقیه جاها متفاوت بود و دقیقا مثل ایرانی خوبه
من کاریم نمیشد اگه به جای جاست جرمنی مینوشتم جاست جپنس اما تنها دلیلی که اسمم اینه کیفیتی بود که از ماشین دیدم
الانم ماشینم ژاپنیه اما با اینکه قیمتش دو برابر آلمانیاست واقعا کیفیتش در حد هموناست.
در ضمن دوست دارم بدونم شما که سنگ ژاپن رو به سینه میزنی با چه پوششی و چطوری جلوی تلویزیون میشینی؟
فرید
۸ آذر ۱۳۹۳من منظورم اوناییه که شناسنامشون عکس نداره بعد میان درباره لکسس نظر میدن من ارزومه sclassداشته باشم و دارم برای رسیذن بهش تلاشم میکنم ولی هیچ وقت نمیتونم از تویوتا چشم پوشی کنم همیشه تویوتا بهش افتخار میکنم
فرید
۸ آذر ۱۳۹۳میتونم بپرسم ماشینتون چیه؟؟؟؟
فرید
۸ آذر ۱۳۹۳ما خودم پارس دارم با پول خودم خریدم ۲۰سالمه بابام هم پارس داره ولی داییم لکسس داره قبلشم کمری۲۰۰۸
Tiraxtur
۸ آذر ۱۳۹۳دوست عزیز من هم بنا به اقتضای شغلی 3 ماه در خود کارخانه بنز آلمان در شهر مانهایم در بخش های خطوط تولید و مونتاژ موتورهای دیزلی و همچنین با دانشجویانی که دوره آموزشی رو تو این کارخونه پاس میکردن گذروندم. فقط چند مورد رو میگم :
1- صبح ساعت 5:30 با لباس کار و آماده ، کارت میزدن و کارو شروع میکردن و فقط یه ربع از ساعت 10 – 10:15 صبحانه میرفتن و نیم ساعت نهار . سر خطوط مونتاژ یک تابلو بزرگ طوری که همه ببینن نصب شده بود و بر حسب ثانیه بصورت + یا – نشون میداد که چقدر از برنامه تولید عقب یا جلو هستن و برای اینکه از زمان عقب نمونن طوری کارگران تا ساعت 3 کار میکردن که حتی محدود میتونستن wc برن !
2- ادم روکی هستن ، کاری به کار هیچکس ندارن ، خیلی مغرورن ، منضبط هستن (من کمتر ایرانی میشناسم اینجور باشه)
2-مدیران میدونن تا چندین سال آینده هدفشون چیه ، پیش بینی بر حسب اطلاعات درست ، واقع بینانه انجام میشه نه بر حسب اهداف سیاسی ، نه اهداف شخصی و نه افه اومدن برای استکبار جهانی !!!
در ضمن من بر خلاف شما نه ماشین ژاپنی دارم نه جرمنی یه پراید مدل 83 دارم که قیمتش 1/30 ام خودرو شماست در عوض مدرک فوق لیسانش مکاترونیک دارم ، تافل دارم و گواهی آموزش تخصصی در مرسدس بنز آلمان رو هم دارم … هییییییی
فرید
۸ آذر ۱۳۹۳فرید جان من از جاست جرمنی پرسیدم عزیزم…کامنتا جابجا میشه نمیدونم چرا…
Just germany...
۸ آذر ۱۳۹۳تویوتا لندکروز v8 دارم دوست گلم.
mahdi
۸ آذر ۱۳۹۳آقای ژرمنی حرفات ضدو نقیضه اصلا با عقل جور در نمیاد چطور میگی 80 درصد رفتاراشون و تفکراتشون عین ایرانیاس خودت میدونی برخی رفتارهای اجتماعی ما ایرانیا چقدر زشته آلمانی که انقدر پیشرفت کرده با ایران عقب مونده نمیشه مقایسه کرد مخصوصا آدماشو که تک تک افراد در پیشرفت یه کشور نقش صد در صد دارن حالا من موندم تو این قضیه که شما میگی چطور رفتار مردمش عین ماهست ولی ما … اونا انقدر مدرن وپیشرفته !!!
احمد
۹ آذر ۱۳۹۳دوست عزیز من هم 10 سال المان بودم
ولی از نظر رفتاری و و فکری و نوع نگرش هیچ شبهاتی بین ایرانی ها و المانی ها ندیدیم
حالا شما چه وجه تشابهی دیدی برام جالبه بدونم
راستی واقعا اگه ما از نظر نوع نگرش وتفکر شبیه اون هاییم اونم بالای 80 درصد الان چرا اینقدر از همه نظر با هم متفاوتیم ؟
در ضمن از نظر اخلاقی و نحوه رفتار کوچکترین شباهتی بین ایرانی های خون گرم و با مرام با المانی های بسیار خشک من که ندیدم
فرید
۹ آذر ۱۳۹۳just germany عزیز…ماشین بسیار عالی دارین…ایشالا همیشه چرخش واستون بچرخه…ممنون از جوابتون.
یه پسر
۸ آذر ۱۳۹۳تو کل دنیا حرف از دهکده ی جهانی برداشتن مرز ها و ایناست بعد ما میایم واسه خودمون یارکشی می کنیم
تو قرن 21 وقتی ریس جمهور کشوری که تا دیروز برده داری می کرد امروز یه سیاه پوسته بحث نژاد فقط برای اسب هاس که توجیه داره
والا من برا عرب ها ترک ها چچنی ها و اونایی که شما گفتین ارزش قائلم
اما از دراز کشیدن جلو تلویزیون با شلوارک و تماشای باب اسفنجی خجالت آور تر اینه که قبول کنی فرقی با همسایه هات نداری(مثلا کشوری مث عربستان)
می دونم امروز شرایط امارات برای ما ایرانی ها شاید آرزو هم باشه
اما به قول اخوان
باغ بی برگی که می گوید که زیبا نیست ؟ داستان از میوه های سر به گردون سای اینک خفته در آغوش پست خاک می گوید
فرید
۸ آذر ۱۳۹۳واقعا تنها راهش بازگش به عقب لکسسه
hero
۸ آذر ۱۳۹۳پدال جون
ناراحت نشی ها!
ولی همیشه یه قدم از مجله ماشین عقب تری!
ارش ارمولو
۸ آذر ۱۳۹۳چه دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم ایران وافغانستان ازهر لحاظ شبیه هم هستند مانفت داشتیم او نا طالبان این موضوع میتونست توایرانهم اتفاق بیفته خداروصدهزار مرتبه شکرمانفت داشتیم وسیاست مدارانی عالی در برخی ازمقاطع تاریخ معاصر که ماروبه اینجارسونده واز افغانیستانیزه شدن نجات دادند.
دوست گرامی نمی دونم چطور می گوید ماازنظر اخلاقی شبیه المانی ها هستیم من المان نرفتم وادعای دنیا دیدگی هم ندارم ولی بارها تو ترکیه با المانی ها مواجه شدم واقعا هیچ نقطه اشتراکی بین ما والمانی ها وجود نداره لا اقل ازنظربنده
بخدا قصدم توهین نیست یک بار یکی ازقهرمانهای ورزشی ایران رواورده بودند برنامه ماه عسل دوسال پیش بود این موضوع .پدرش گفت بچه من از اول سخت کوش بودش مجری گفت ازکجا دونستنی؟گفت زمانی که بچه بود با معلمش اختلاف داشت ازصبح دم در دفترمدرسه کمین کرده بودتا معلم که اومد بیرون با اجر بزنه سرش بترکه از اینجا فهمیدم بچه من سخت کوش هستش!!!!!!این جک نیست این واقعیت بخشی از ملت ما هستش علت پیشرفت المان نوع تفکرشه واقعا ما عین اونها نیستیم برادر
sAMG
۸ آذر ۱۳۹۳لکسوس بهترین شرکت ژاپنه چون تربیت شده ی پدرش یعنی تویوتاست…پدر و پسر هر دو افتخار آسیا هستن…rc fهم از اوناست که رقیبای سر سختی داره ولی فک نکنم کم بیاره!داخلش خیلی دوس دارم ولی نمیدونم چرا لوگوی لکسوس به دلم نمیشینه…!خیلی لوگوی این شرکت زشته ولی در کل ماشیناش عالیه…هر کی — –بده ماشین باز نیست و از هیچی اطلاعی نداره!ماشین بازا حرفمو خوب میفهمن!
احمد فقط سوپر اسپرت اونم ایتالیایی
۸ آذر ۱۳۹۳خداییش m4 حداقل تو طراحی یه سر وگردن از این بالاتره
MoahmmadTSR
۸ آذر ۱۳۹۳فقط m4 زززززررررددد!!
میلاد
۸ آذر ۱۳۹۳m4 یه الگو تو این رده هست که بقیه فقط تلاش می کنند مثل اون بشن…
مصطفی
۸ آذر ۱۳۹۳لکسوز ماشینای فوق العاده ای میزنه ولی m4 بهتره.
ali g35
۸ آذر ۱۳۹۳احمد آقا هم طراحی m4 خوبه هم rc f و نمیشه قاطعانه گفت طراحی کدوم از اون یکی بهتره .
محمدرضا ♥BMW♥
۸ آذر ۱۳۹۳خیلی خوشگل و فوق العادس اما ام4 یه چیز دیگگگگگگگس…من خودم بعد بی ام دبلیو طرفدار لکسوس هستم :)
ali g35
۱۰ آذر ۱۳۹۳آقا نوید مگه نمیگی بزرگترین بودن بهترین بودن نیست ؟ اگه اینجوری باشه پس بعضی از بنتلیها { درسته بنتلی انگلیسیه ولی چون زیر مجموعه vw محسوب میشه پس به این حرف ما ربط داره } چون از این لکسس بزرگترند و پیشرانه این مدلها از لکسس بزرگتره و حجمشان بیشتره { موتور بنتلی مولسان v8 با 2 توربوچارجر و 6.75 لیتر حجم با 500 اسب قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور هست . یا مثلا بنتلی continental gt speed که با پیشرانهw12 با 2 توربوچارجر و 6 لیتر حجم 626 اسب بخار قدرت و 820 نیوتون متر گشتاور داره } و با توجه به حرفی که زدی بهترین نیستند . یا مثلا bmw 760i با موتور 12 سیلندر 5.972 سی سی و 400 اسب بخار قدرت و 750 نیوتون متر گشتاور بزرگه ولی بهترین نیست . و …. . { هر کی با کامنت من مخالفه الکی برای خودش دیس لایک نده . باید به یه نکته ای اشاره کنم و اون اینه که من همه این اطلاعات رو از وبسایت رسمی و اصلی خود شرکتها اینجا آوردم و هیچکدومش رو نه دروغ گفتم و نه از خودم گفتم . اگه مخالفید کامنت بزارید تا با هم حرف بزنیم و ببینیم مشکل از کجاست . فعلا وقت ندارم و فردا مثالهای بیشتری میزنم . ارادتمند همه . حتی طرفدارای ماشینای آلمانی }
نوید
۸ آذر ۱۳۹۳بزرگ ترین بودن بهترین بودن نیست.
همین قد ک لکسس داره تلاش میکنه تا شبیه آلمانیا شه و تو امریکا فروش کنه معلومه
مهندسی آلمان
زیبایی ایتالیا
تعصب امریکا
دوام ژاپن
هرکس سلیقع ای داره ، منم عاشق جرمن هستم.
ali g35
۸ آذر ۱۳۹۳آقا نوید کی گفته لکسس میخواد شبیه آلمان بشه ؟؟؟ از چه نظر این حرفو میزنی ؟؟
نوید
۹ آذر ۱۳۹۳فلسفه ی وجودیش از اول همین بوده.
یکی از مدلاش رو برام مثال بزن که متکی به خودش بوده و شاخصی باشه برای مقایسه رقباش با اون.
خودم تو محصولات لکسس فقط از آر ایکسش خوشم میاد.
بقیش در مقابل رقیباش وسوسه کننده نیستن
ali g35
۹ آذر ۱۳۹۳فلسفه تاسیس و معرفی لکسس از ابتدا تا الان این بوده که با لوکس سازان آلمانی رقابت کنه نه اینکه شبیه اونا بشه و ازاونا تبعیت کنه . اگه هم لکسس بخواد خودشو شبیه آلمانیها کنه باید طراحی داخلی و بدنه ماشیناش رو طوری طراحی کنه که اصلا با ماشینای آلمانی مو نزنه . میگی لکسس تلاش میکنه شبیه آلمان شه و توی آمریکا فروش کنه معلومه . این قسمت رو متوجه نشدم منظورت چیه . اگه منظورت اینه که هر خوردروساز برای این که ماشیناشو بخواد توی آمریکا بفروشه باید شبیه آلمانیها شه این حرف اشتباهه . اگه بخوایم حرف بزنیم میتونیم تا آخر عمرمون درباره لکسس و خودروسازای آلمانی حرف بزنیم و آخرش به هیچ نتیجه ای نمیرسیم . فقط یه سر توی این سایت بزن و مقاله ای که هست تا انتها بخون : http://farhadkashani.com/index.php/2012-05-20-10-44-46/2012-05-15-10-10-25/537-benz-or-lexus { منبع : farhadkashani.com }
نوید
۹ آذر ۱۳۹۳منظورم از فروشش تو امریکا اینه که جهانی فکر نمی کنه
مهم ترن بازارش همون امریکا بود که اونم از آلمانیا عقب افتاد
ali g35
۱۰ آذر ۱۳۹۳اگه از نظر فروش عقب بیوفتن اصلا دست روی دست نمیزارن و ببینن که رقبای آلمانیشون دارن ماشیناشون رو میفروشن . مثلا rc جدید . این ماشین یکی از نشونه هاییه که نشون میده ژاپنیها دارن اشتباهاتشون رو جبران میکنن و میخوان از نظر فروش مشتریها رو جذب کنن . یا سری حروفی q اینفینیتی . این سری جایگزین سری قدیمی g شده و یکی از نوآوریهای جدیدش { به قول یکی از نویسندگان یه نشریه } فرمان الکتریکیه . راستی لکسس lfa ماشین خیلی خوبیه و یه بار که سه چهار سال پیش با یکی از مدلهای فراری { تا جایی که یادم میاد 599gto یا gtb بود } مقایسه اش کردن با اختلاف حدودا 10 15 امتیاز فراری رو شکست داد .
hamid reza
۱۱ آذر ۱۳۹۳اختیار دارین وسوسه کننده ترین ماشین لکسس رو یادتون رفت IS350 f sport
ali g35
۱۱ آذر ۱۳۹۳صاحب اختیاری آقا حمید رضا . اون مدلی که گفتی خیلی خوبه . لکسسهای خوب کم تعداد نیستن . مثل ls400 . من توی بازی mid night club 3 با نسل اول is300 تونستم کل خیلی از ماشینا رو بخوابونم . در حالت کلی ماشینای لکسس هم توی دنیای واقعی و هم توی دنیای بازیها تیون خور خیلی خوبی دارند .
hrf
۸ آذر ۱۳۹۳یه چیزی خیلی جالبه واسم ک تویوتا و لکسس اینقدر دشمن دارن. تو اون مطلبی ک در مورد ده خودروی برتر 2015 بود اسم تویوتا نبود همه با ارامش میومدن نظر میدادن و میرفتن. حالا اینجا از همون اول میان میگن فلان/ البته این عالیه این یعنی ک تویوتا و لکسس دارن کارشون رو خوب انجام میدن ک اینقدر مخلف دارن. حالا شما باز بیا ب بزرگترین خودرو ساز دنیا بگو لگن ساز اقای متعصب چیزی عوض نمیشه
فرید
۸ آذر ۱۳۹۳hrf جانم
یه عده متعصب واسه اینکه بخوان لکسس و تویوتا رو بکوبند هر(سه نقطه ای) میگن…به قول تو اینا نشانه موفقیت لکسسه که اینقدر پشتش حرفه…جالبیش اینجاست این متعصبان(بعضی افراد که میدونید) این همه هم میان (سه نقطه) پشت لکسس و تویوتا حرف میزنند و هر جوری شده میخوان بقبولونند که برندشون سر تره میبینیم که توی آمار های رسمی دهنشون بد بسته میمونه…دم تویوتا و لکسس گرم که این افراد متعصب رو دهنشون رو میبنده.
ali g35
۹ آذر ۱۳۹۳آقا فرید توی youtube تونستی new infiniti g and nissan z cruise and meet movie رو ببینی ؟؟
HILUX
۸ آذر ۱۳۹۳حداکثر سرعتش آدمو وسوسه میکنه به همراه موتور تنفس طبیعی وی هشت ولی درهر حال نمیشه از M4 گذشت….
احمدرضا
۸ آذر ۱۳۹۳درود اولش این که متاسفم که دیر به دیر سر میزنم به خاطر کارهای زیاده.
دوم من رو اگر بشناسید عاشق ب ام و هستم و بین این دو ب ام و رو انتخاب میکنم ولی من با وجود داشتن پول ب ام و رفتم و لکسس خریدم چون از ظاهر لکسس بیشتر خوشم آمد و بهش اعتماد داشتم آلمان رو دوست دارم و به ژاپن احترام میگزارم(در صنعت خودرو سازی)
با تشکر
(احمدرضا ب ام و)
parseh net30
۹ آذر ۱۳۹۳جلوی ماشین مثل کوسست
داریوش
۹ آذر ۱۳۹۳لکسوس خیلی هم عالیه اما وقتی با بی ام وه قیاس میشه معلومه که میبازه. مخصوصا تو این چند سال که بی ام وه بیشتر تمرکزش رو رو پایین آوردن هزینه تولید و افزایش کیفیت قرار داده.
کافیه یه گشت تو خیابون های بالا بزنید تعداد بی ام وه 528 داره از پراید هم بیشتر میشه.با در نظر گرفتن تمام موارد هیچ ماشینی تو لوکس ها رقیبش نیست.
علی
۹ آذر ۱۳۹۳تویوتا و لکسس از هر لحاظ عالی و برترن حرف ندارن
نوید
۹ آذر ۱۳۹۳هر چه قد هم تلاش کنن اعتبارش به پای بنز و ب ام و نمیرسه
میرسه؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ آذر ۱۳۹۳درود .
لکسس برند عالی ایی هستش . اما هیچ برندی کامل نیست .
همه ی برندها نقص دارند . المانی ها . ژاپنی ها . امریکایی ها و …..
منتظر رقابت با رقباش هستم .
فرید
۱۰ آذر ۱۳۹۳شما هم عالی هستی میلاد جووون…یه میلاد داریم تو دنیا که نقص نداره اونم تویی :-)
ما هم منتظریم عزیز دل…
راستی میلاد یکم این دوستان متعصبی رو به راه راست هدایت کن…این ها آبروی هر چی آلمان رو دارن میبرنا…از ما گفتن بود…هدایت نیاز دارند…کار کاره خودته…
احسان
۱۰ آذر ۱۳۹۳تحسین بر انگیزه…
درود بر شرف کسانی که این شاهکار صنعت و تکنولوژی را خلق کردن
نوید (6*6)
۱۰ آذر ۱۳۹۳کی میگه تویوتا به بنز و بی ام دبلیو نمیرسه
به بی ام دبلیو که رسیده
به بنز هم خواهد رسید
چون حدود نیم قرن کم تجربه تر از بنزه
نوید (6*6)
۱۰ آذر ۱۳۹۳البته اینو هم بگم بنز واقعا قابل احترامه و رسیدن به اون خیلی سخته
نوید (6*6)
۱۰ آذر ۱۳۹۳بچه دقت کردین کامنت ها برای تویوتا و بنز از همه بیشره
البته به ایران خودرو جسارت نمیکم