شاید برخی افراد از لکسس GS به عنوان یکی از اصلیترین محصولات این خودروساز ژاپنی نام ببرند اما این موضوع میتواند به زودی تغییر کند. سال پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه لکسس نگاهی استراتژیک به سدانهای IS و GS داشته و این موضوع احتمال حذف آنها در آیندهای نزدیک را قوت میبخشید. اگرچه این موضوع برای مدل سال ۲۰۲۰ رخ نمیدهد اما طیف مدلهای GS سادهتر خواهند شد.
یکی از سخنگویان لکسس تائید کرده که پس از مدل سال ۲۰۱۹ خبری از عرضهی مدل پایهی GS 300 نخواهد بود. به این ترتیب تنها دو مدل GS 350 و GS F پرفورمنس باقی خواهند ماند. این حرکت منطقی به نظر میرسد زیرا مردم دیگر نسخهی پایهی این خودرو را نمیخرند.
GS 300 بخش کوچکی از فروش GS در سال ۲۰۱۸ را تشکیل داده است. ما بهصورت مداوم اقدام به بررسی وضعیت خودروهای خود میکنیم.
لکسس GS 350 مدل ۲۰۲۰ قیمت پایهی ۵۲۴۲۰ دلاری خواهد داشت درحالیکه قیمت مدل پرچمدار GS F برابر با ۸۶۰۳۵ دلار است. GS 300 مدل ۲۰۱۹ همچنان با بهای ۴۷۸۸۵ دلاری در دسترس بوده و بنابراین شاهد افزایش ۴۵۳۵ دلاری قیمت پایهی این خودرو در مدل سال ۲۰۲۰ هستیم. لکسس با این خودرو خریداران سدان های اسپورت میان سایزی را که به دنبال پرفورمنس هیجانانگیز، اشرافیت سطح بالا و کیفیت سطح جهانی هستند را هدف گرفته است.
هنوز مشخص نیست آیندهی لکسس GS که نسل فعلیاش در سال ۲۰۱۱ معرفی شده چگونه خواهد بود. هنوز چیزی بهصورت رسمی اعلام نشده اما لکسس میخواهد سرمایه زیادی برای تحقیق و توسعهی محصولات جدید صرف کند. متأسفانه فروش GS بسیار پایین بوده و به نظر نمیرسد آیندهی روشنی در انتظار این خودرو باشد.
joojoo
۳ شهریور ۱۳۹۸الماس متحرک لکسوس….
خودرویی که هم تو بخش فنی.
هم توبخش رفاهی…
هم تو بخش کیفیت ادوات داخلی….
هم توی راحتی و آسایش سرنشین…
و حتی تو بخش دینامیک رانندگی
توی رقابت با بیمر سری پنج اتاق F10، مرسدس کلاس E w212 و ائودی A6 پیروز شد.
اوج مهندسی ژاپنی تو ساخت سدان رو میشه توی این ماشین دید….
تنها نقطه ضعفش جلوی این سه تا رقیب، فقط سیستم اطلاعات و سرگرمیش بود که از مد افتاده بود…
این ماشین تو نسخه ی 350……بازده گشتاور موتورش بین موتورای تنفس طبیعی، تنه به تنه ی آونتادور میزنه….
متاسفانه لکسوس حاضر نشد ریسک کنه و توجه خودشو از اتاق ES که پلتفرم آوالون و دیفرانسیل جلو داره..و یه ماشینه که صرفا میشه بهش گفت آوالون لوکس شده…معطوف این اتاق کنه….و خوب تبلیغ کنه براش…….به خاطر فروش بالا و تضمین شده ی اتاق ES…
مسلما الان المانی بازا گارد میگیرن و منفی بارون میکنن و میگن ژاپن هیچ وقت در قد و قواره های آلمان نبوده…..در حالت کلی این حرفشون درسته….هیچ وقت یه اتاق ES با یه کلاس E شاید قابل مقایسه نباشن….یا LS هیچ وقت نتونه جلوی S class بنز به اون صورت عرض اندام کنه……ولی در مورد این ماشین………
شاید بهتر باشه یکم بیشتر دربارش تحقیق کنن….
کیان
۳ شهریور ۱۳۹۸دوست عزیز من خودم لکسوس و دوس دارم، اما Es هیچ وقت برای رقابت با سری 5 یا ای کلاس ساخته نشد. الانم هم ای اس رو با نسخه اف اسپرت ارائه کرده و 4 چرخ متحرک که شاید برای جایگزینی حذف کلی جی اس باشه.
هرچند جی اس واقعا عالی بود اما تو یه زمینه هایی خب عقب تر از ژرمنهای با سابقه تر بود و این باعث حذفش شد. اما خب با این حرفها تو بعضی کلاسها هم لکسوس پرفروشترینها رو داره مثه ای اس، آر ایکس که پرفروشترین لکسوس هست غالبا و ال ایکس
مانی
۴ شهریور ۱۳۹۸مرسدس E class ،W212 از سال ۲۰۱۰تأ ۲۰۱۶ تولید شد
وقتی این لکزز اومد مرسدس نسل عوض کرد،مقایسشون جالب نیست
حمیدرضا
۳ شهریور ۱۳۹۸احتمالا کلا با مدل es جایگزین بشه چون اون هم دف جلو هست که متاسفانه اصلا برای ماِشین لوکس خوب نیست ولی الان کسی اهمیت نمیده و مورد دیگه این که ارزونتر از این هیولا خصوصا در مدل هشت سیلندرش هست
ADAK
۳ شهریور ۱۳۹۸همه لکسس ها عشقن