لکسوس

فیس لیفت جدید لکسس LX570

لکسس در نمایشگاه پابل بیچ به‌صورت رسمی از مدل فیس لیفت ۲۰۱۶ LX پرده برداشت. بعد از سیر طولانی عکس‌های غیررسمی این خودرو، درنهایت لکسس این خودرو را با طراحی بیرونی جدید و بزرگ، جلوپنجره‌ی یک‌تکه‌ی دوکی‌شکل، گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جدید، استانداردهای ایمنی و ویژگی‌های جدید به نمایش گذاشت.

2016 Lexus LX-570
۲۰۱۶ Lexus LX-570
پرچم‌دار شاسی‌بلندهای لکسس نسبت به مدل سال گذشته تغییرات زیادی داشته است، طبق ادعای این خودروساز تنها پنل های درب این مدل مشابه مدل ۲۰۱۵ است. طراحی نهایی قسمت جلویی خودرو، جلوپنجره‌ی دوکی‌شکل خودروهای لکسس را برجسته‌تر و اسپرت نشان می‌دهد، این قالب که از جنس کروم ساخته‌شده است در کنار چراغ‌های ال ای دی جدید استاندارد، چراغ‌راهنما و مه شکن قرارگرفته است.
2016 Lexus LX-570
۲۰۱۶ Lexus LX-570
طراحی پشتی لکسس LX570 جدید هم تغییر کرده است و نحوه قرارگیری سپر و چراغ‌های عقب جدید عوض‌شده است، رینگ‌های ۲۰ اینچی ده پره جدید در حالت استاندارد و ۲۱ اینچی ده پره به‌صورت آپشن برای این خودرو در نظر گرفته‌شده است.
2016 Lexus LX-570
۲۰۱۶ Lexus LX-570
در به‌روزرسانی جدید این شاسی‌بلند بزرگ، کابین خودرو طراحی جدیدی پیداکرده است و ترکیب جدیدی از چوب در آن بکار رفته است. (طرح گردویی مات به همراه خطوط اسپرسو و قهوه‌ای تیره در زمینه‌ای گردویی به رنگ قهوه‌ای تیره) فرمان این خودرو که یک فرمان سه پره‌ی چوبی جدید است در کنار ساعت آنالوگ، نشانگرهای ال ای دی، سیستم مسیریابی و تنظیم منطقه زمانی دیگر تغییرات داخلی این خودرو هستند.
2016 Lexus LX-570
۲۰۱۶ Lexus LX-570
2016 Lexus LX-570
۲۰۱۶ Lexus LX-570
2016 Lexus LX-570
۲۰۱۶ Lexus LX-570
2016 Lexus LX-570
۲۰۱۶ Lexus LX-570
2016 Lexus LX-570
۲۰۱۶ Lexus LX-570

پکیج لوکس این خودرو صندلی‌های گرم و خنک شونده را به صندلی‌های ردیف دوم اضافه می‌کند، کنسول مرکزی محبوب این خودرو در گذشته تنها با پکیج لوکس موجود می‌شد اما حالا این کنسول به‌صورت آپشنی مستقل ارائه‌شده است. لکسس به Lx 570 ویژگی جدیدی اضافه کرده است که کنترل دما نامیده می‌شود این ویژگی که به‌صورت استاندارد روی خودرو قرار می‌گیرد نه‌تنها فن و تهویه را کنترل می‌کند بلکه دمای صندلی‌ها و فرمان خودرو را هم جداگانه تنظیم می‌کند.

این خودرو تغییرات دیگری داشته که صفحه‌نمایش ۱۱.۶ اینچی دوگانه عقب، درگاه یو اس بی، کنترل تنظیمات تهویه و موسیقی در صندلی‌های ردیف دوم و ال ای دی جدید روشنایی محیط کابین و فضای بار. تعدادی از این تغییرات هستند.
2016 Lexus LX-570
۲۰۱۶ Lexus LX-570
تغییرات دنباله‌دار این فیس لیفت لکسس به قسمت مکانیکی هم کشیده شده است و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک حالا جایگزین گیربکس شش سرعته قبلی شده است، همین تغییر نسبتاً کوچک باعث بازدهی و عملکرد بهتر خودرو شده است. برای لکسس LX570 حالت‌های انتخاب رانندگی جدیدی در نظر گرفته‌شده است، این قابلیت درست مثل سیستم تعلیق متغیر تطبیقی (AVS) به راننده اجازه می‌دهد که با انتخاب حالت رانندگی در کنسول خودرو، قدرت و تعلیق دلخواه خود را از خودرو طلب کند. موتور ۵.۷ لیتری هشت سیلندر این خودرو در ۳۶۰۰ دور بر دقیقه قادر به تولید ۳۸۳ اسب بخار نیرو و ۵۴۶ نیوتن متر گشتاور است، لکسس هنوز اطلاعات مصرف سوخت و عملکرد موتور این خودرو را منتشر نکرده است. ویژگی‌های ایمنی جدید این خودرو شامل دید دوربین پانوراما بر روی صفحه‌نمایش بزرگ ۱۲.۳ اینچی مسیریابی و سیستم ایمنی لکسس می‌شود که خود این سیستم، سیستم هشدار پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از لاین، نوربالای هوشمند و کروز کنترل دینامیک در تمام سرعت‌ها را در برمی‌گیرد.

منبع: motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهدی نیک سیرت

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، نویسنده و مترجم اخبار و مطالب دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۸ دیدگاه‌ها

  1. masoud

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    به نظر خودم عالی شده این نسخه ی 450 اسب بخاریش اگه باشه ببینم چی کار میکنه.خیلی لوکس تر از 2015 شده ممنون پدال

    1. asa

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (569 ديدگاه)

      خیلی زباشده معلومه این دفعه لکسس با محاسبه تر وکاربردی تر از مدل قبل کارکرده ، خدایا به امید اینکه یک روز این با قیمت اصلیش تو ایران باشه. همگی بگید الهی امین

    2. فرید

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (77 ديدگاه)

      باتوجه به تکنولوژی امروزه ایرادش قدرت کم موتورش نسبت به حجمش می باشه .

      1. HaMiDrEzA

        ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (53 ديدگاه)

        به دور موتوری که این قدرت رو در اختیارتون قرار میده دقت کنید. 3600!!!

    3. maus

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (15 ديدگاه)

      بهترین SUV ژاپنی

  2. ماهان

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خدایا ما چه گناهی کردیم
    من ضعف کردم این ماشین رو دیدم
    مسئولین محترم جون مادرتون گمرک رو آزاد کنید . بتونیم با 150 میلیون پولی که داریم یه دونه از اینا بخریم.
    خدا آخر عاقبت ما رو به خیر کنه
    ))))):

    1. Alizeus

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (419 ديدگاه)

      داداش مدل پایش تقریبا 85 هزار دلاره+هزینه حمل هم که جای خود دارد…
      گمرک هم که آزاد بشه، قیمتش حداقل 300 تومنه :)

    2. asa

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (569 ديدگاه)

      مثلا 100 تومن قیمت اصلیش اما روی 401

  3. امیرحسین

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (337 ديدگاه)

    کیفیت و مهندسی یک ماشین رو میشه از جلوبندی و اکسل ها درک کرد.وقتی تویوتا رو جک میبری و زیربندی رو میبینی به قدرت مهندسی تویوتا پی میبری.برای مثال زیربندی پرادو رو با وراکروز مقایسه کنید

    1. HILUX

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (251 ديدگاه)

      پرادو ماشین آفروده ولی وراکروز یک کراس اوور گندست!!!
      طبیعی هست که کاربریشون متفاوته در ضمن پرادو یک شاسی جدا شدنی خیلی بزرگ هم داره که بازهم به همون دلیل قبلی(تفاوت کاربری) وراکروز شاسیش یکپارچه هست…
      پس هیچ ربطی به مهندسی نداره ماشین آفرود باید جلوبندیش قوی باشه…

  4. سعید

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    ماشین زشتیه جلوپنجرش افتضاحه

  5. روح الله

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (135 ديدگاه)

    محشره…..ماشینای ژاپنی حرف ندارن.

  6. ZIPPO

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (248 ديدگاه)

    اخه تو دنیای امروزی کی دوست داره همچین غولی رو با این مصرف سوخت بخره
    یا اون ماشین بدقواره مرسدس کلاس جی
    اصلا ارزش خرید نداره این لکسوس دنیا داره به سمت مصرف کمتر و ابعاد متناسب میره
    البته لکسوس فقطواسه عربا اینو زده

    1. RETOLEX

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1406 ديدگاه)

      طرفدار دو اتیشه لکسس هستم .
      تمام المانی ها برا من یه طرف جی کلاس هم یه طرف . عاشق lx و g class هستم .
      این کامنتت داغونم کرد .
      از کجا میدونی مصرف سوخت اعلام نشده اینو .
      گیریم صدی 20 بسوزه ولی در عوض عملکرد فوق العاده ای داره . نمیدونستی بدون به ماشینای فول سایز میگن لوکس نه هم کلاس های i20 .
      تو که هیچی یعنی هیچییییییییی در مورد جی کلاس نمیدونی چرا الکی چیزی رو میگی . باز هم عملکرد جی کلاس رو ببینی مغذت دود میکنه .
      همین lx قبل از فیس لیفت صفر تا صدو تو 7 ثانیه میرفت جی کلاس جی63 ای ام جی. شیش چرخ با سه تون وزن تو 6 ثانیه صفر تا صدو میره .
      درمورد طراحی هم باید بگم شما نسل نو هستین و طراحیهایی مث جی کلاس رو درک نمیکنید.
      کاری کردی از کره ای جماعت متنفر بشم .
      سردبیر عزیز zippo و امثالش سایت رو نابود کردن .

      1. Reza :: Deutschland :: Mercedes

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        اعصابت خودتو خورد نکن
        حرفاهای این آقاست که ارزش شنیدن نداره

      2. وینسنت پرایس

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (578 ديدگاه)

        آقای رتولکس با نظرت موافقم . هم طرفداران جی کلاس و مرسدس بنز رو درک میکنم و هم طرفداران lexus . البته کاملا مشخصه که دیدگاهش حتی ارزش دیسلایک دادن هم نداره . چه برسه به جر و بحث کردن .

        1. وینسنت پرایس

          ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (578 ديدگاه)

          منظورم از اینکه گفتم :
          البته کاملا مشخصه که دیدگاهش حتی ارزش دیسلایک دادن هم نداره . چه برسه به جر و بحث کردن .
          آقای زیپو بود . نه آقای رتولکس .

      3. تحریم خودروی ایرانی جهاد در راه خداست

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (27 ديدگاه)

        دمت گرم بالاخره یکی پیدا شدمثل خودم هم طرفدار لکسس باشه وهم آلمانی ها رو دوست داشته باشه چون از اینکه بعضی از طرفداران آلمانی گاها لکسس رومیکوبند اعصابم خورد میشه به نظر من آلمانی ها وژاپنی ها هر کدوم مزیت خودشون رو دارند اما این کره ای ها…. هیچی اصلن ولش کن چیزی نکم بهتره

    2. luis

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      زیپو جان مهم گستره تولیده تویوتا سه کویا میزنه که دوبرابر این فول سایز ابعاد داره راو 4 هم میزنه پرادو داره هایلندر فورچونر و……. به هرجهت یه سری هم بزرگ میپسندند بنز هم که جای خودشو داره همه چیزو که نمیشه با همه چیز مقایسته کرد درسته که همه 4 تا چرخ دارن با یه فرمون ولی کلاس بندی این ماشینها که گفتی با شاسی های کره متفاوته

    3. AHMADREZA

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1022 ديدگاه)

      اگه مصرفش 20 هست مصرف اسپرتیج 13 هست

  7. « شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (137 ديدگاه)

    در کل ماشین خوبیه بزرگترین ایراد مدل قبل داخلش بود که واقعا عالی شده و لکسوس برای داشبوردش سنگ تموم گزاشته اما…
    تنها ایراد طراحیش جلو پنجره بیش از حد بزرگشه که خیلی اغراق شده ست و میتونست کوچکتر باشه. آفرودش که خیلی تعریفش رو شنیدم اما خب مصرف سوختشم یخورده بالاست نسبت به بازدهی موتورش. اما ماشین با کیفیت و با امکانات و کم استهلاکیه که فروش بالایی توی کشور های حاشیه خلیج فارس داره.

  8. امیر

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (876 ديدگاه)

    ماشینی بسیار زیبا و قابل احترام. ممنون آقای نیک سیرت

  9. احمد باقری

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ماشین باحالی شده.

  10. ارشیا.فقط ژاپن. فقط لکسوس

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (19 ديدگاه)

    احتمالا بعد از کادیلاک اسکالاده و اینفینیتی qx80 بهترین شاسی بلند بشه البته بنز gl هم نباید نادیده گرفت اما فکر کنم این ماشین به خاطر کیفیت و قابلیت افرود بیشتر بهتر باشه.

  11. ALL CARS

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (467 ديدگاه)

    اینم کانسپت جدید هیوندای جنسیس
    البته اگه جناب ZIPPO نظری ندن !!! :) ، احتمالا دوستان نظر واقعیشونو میگن که زیباست یانه
    اما اگه دوستمون ZIPPO جان بیان وطبق معمول به ستایش کره ای ها بپردازن مطمئنا دوستان طور دیگه ی نظرشونو میگن

    http://www.netcarshow.com/hyundai/2015-vision_g_concept/

    وسپاس از مهدی نیک سیرت

    1. Hamid...Audi

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (713 ديدگاه)

      به هر جاش نگاه میکنم یه ماشین میبینم!!!!!!

      1. ALL CARS

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (467 ديدگاه)

        بلععععععععععععععه
        اما خوشگله

  12. luis

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (612 ديدگاه)

    http://www.ebizmba.com/articles/car-websites
    در اول باید این لینکو به دوستداران خودرو نشان بدم که رتبه بندی سایت های معتبر خودرو در سال 2015 را نشون میده همونطور که مشاهده میشه رتبه اول در جهان در دست یاهو اوتوز قرار داره و کار اند درایور در رتبه 11 قرار داره از بین 15 سایت خودرو موجود از طرفی موتور ترند در رتبه بالاتری نسبت به کار اند درایور قرار داره حالا نکته جالب تر اینکه در اکثر سایت های خودرو معتبر قسمتی به نام جی دی پاور ریپورتز یا کانسومر ریپورتز قرار داره که نظرات مشتریان رو در نمره دهی خودرو دخیل میکنه لطفا به سایت یاهو اوتوز مراجعه کنید تا صحت حرف من رو ببینید . این خودرو ها بر ای جامعه بشری طراحی میشه و مهمترین نکته در باره ی یک خودرو رضایت مشتری میباشد اگرچه که کارشناسان و متخصصان هر نظری میتونن بدن ولی به قول قدیمی ها الف باید به دهن بزی شیرین بیاد این مقدمه رو برای دوستانی گذاشتم که سایت کار اند درایورو بهترین مرجع و معتبر ترین مرجع خودرو خطاب کردن و پیوسته خودشون و کارشناسای کار درایورو هم قطار میدونن و بقیه دوستداران خودرو رو غیر سلیم و غیر ماشین باز و …… میدونن محض اطلاعشون برن رو لینک
    خب حالا نوبت لکسوسه از نظر من
    جلو پنجره و چراغ های خشن با جذابیت زیاد که البته جلو پنجره یا باید کوپکتر بود یکم یا چراغ ها بزرگتر بود ولی باز هم زیبا و قابل قبوله داخل ماشین نسبت به نسل قبلی بسیار پیشرفت داشته امکانات افرود و از همه مهم تر کیفیت اسمبل و ساخت لکسوس هم که نیاز به تعریف نداره در مقاله دو هفته پیش کار اند درایور نسل قبلی این ماشین از نظر ویژگی های افرود نسبت به رقبای جدید ترش بهتر بود این ماشین که مسلما از نسل قبلی قدر تر هست در پاسخ به زیپو دوست خوبمون این نکته رو بگم که اولا مصرف این خودرو هنوز گزارش نشده و مسلما از نسل قبلی کمتره دوما از یه فول سایز اس یو وی که هدف اصلیش لوکس بودن و افروده و کمتر روی شتاب و سرعت تمرکز داره چون به هیچ وجه برای لایی کشیدن و رانندگی هیجان انگیز طراحی نشده باید مصرف سوختش نسبت به cuv ها و دیگر ماشین ها بیشتر باشه امیدوارم کره به زودی فول سایز اس یو وی تولید کنه تا همه با هم شاهد مصرفش باشیم.

    1. کیارش

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (207 ديدگاه)

      لوییس جان اگر فقط خط اول توضیحات لینکی که دادی رو میخوندی میفهمیدی که این رتبه بندی صرفا بر اساس امار بازدیده
      نه هیچ چیز دیگه و هیچ ربطب به معتبر بودن تست های خودرو نداره
      اگر قراره بازدید زیاد ملاک اعتبار باشه بعضی از سایتا که خودتونم میدونید منظورم چیه از سایتای علمی معتبرترن

    2. کیارش

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (207 ديدگاه)

      http://www.allyoucanread.com/top-10-car-magazines/
      بد نیست به رتبه کار اند درایور توجه کنید
      بازدید ملاک نیست
      کمی تقویت زبان خیلی از مشکلاتت رو حل میکنه لوییس جان

  13. Hamid...Audi

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (713 ديدگاه)

    عالیه همه چی تموم دیگه!!
    کیفیت عالی…قدرت خوب…آفرود بی نظیر…به تمام معنا یه هیولاست با اون ابعادش.
    تنها ایرادش به نظر من جولو پنجره شه…اصلا دلنشین نیست

  14. محمد

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (302 ديدگاه)

    جلو پنجرش یجوری .
    بنظرم قبلیش بهتر بود.

  15. کیارش

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (207 ديدگاه)

    کاملا مشخصه اسیاییه
    یه طرح اروپایی یا امریکایی مثلا بنز جی یا جی ال یا کادیلاک اسکالید رو با این مقایسه کنید
    ژاپنیا و کره ای ها و کلا اسیایی ها فک میکنن خطوط سیال گونه خیلی قشنگ میکنه ماشین رو
    دقیقا مثل کسی شده که تلاش میکنه زشتیش رو زیر بزک دوزک قایم کنه

    1. بهزاد

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (2544 ديدگاه)

      طراحی لکسوس بر پایه خطوط شکسته هست و این زبان طراحی چطور در ذهن شما سیال جلوه میکنه جای سوال داره؟

      1. کیارش

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        بهزاد جان بد نیست نگاهی به چراغ های جلو بندازی و بعدش درباره معنی سیال تحقیق کنی

    2. K1

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      شما طرفدار برند خاصى نیستى صرفا قصدتون مخالفت با یه سرى از دوستان و تخریب یه برند خاصه که اصلا منطقى نیست

    3. Mohamad

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (46 ديدگاه)

      همینکه اسم ژاپن و کره را کنار هم میاری مشخصه قصدت از بپا کردن این بحث ها چیه!
      امیدوارم مدیریت سایت یه نگاه ویژه ای به زیپو ها و کیارش ها بندازه.
      ترول ورزی هم حدی داره

  16. ali2240

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (513 ديدگاه)

    طراحیش خیلی خوب شده ولی چرا راندمان موتورش انقد پایینه؟
    67 اسب بخار به ازای هر لیتر حجم موتور!!!!

    1. luis

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      درست میگید هدف اصلی این فول سایز افرود عالی با اتاق لوکس هست و نسل های قبلی این ماشین هم زیاد به شتاب و سرعت تکیه نمیکردند در اصل دلیل علاقه شدید همسایگان عرب ما و خیلی از مردم دنیا هم افرود بالا در کنار اتاق لوکس و ارامه.

  17. luis

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (612 ديدگاه)

    از نظر اینجانب بسیار جلو خودرو خشن و زیبا شده ولی اگه یکم جلو پنجره کوچکتر بود شاید بهتر میشد میگم شاید چون امکان داره بهتر نشون نده به هر جهت این یه فول سایز suv و باید یکم یوقور باشه داخل ماشین زیباست و از نسل قبلی بهتر چراغ های عقب شیطنت بیشتر نسبت به نسل قبلی داره و از نظر عملکرد افرود و اسمبل و کیفیت اتاق و قطعاتم که نیازی نیست من نظر بدم مصرفش فکر کنم کمتر نسل قبل شده و در کل تغیرات خوبی داشته.

  18. Reza :: Deutschland :: Mercedes

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    ماشین خوبیه
    از قبل که بهتره
    فقط یه سوال
    این LX ما فقط 570 داره؟!؟!؟!

    1. luis

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      بعله فقط 570 داره که فکر کنم مطمئن نیستم ولی هیبریدشم داره تولید میکنه البته همونطور که میدونید لکسوس داره سال به سال کلاس های خودروییش رو گسترش میده در امسال مدل nx و در سال گذشته rc رو رو نمایی کرد.

      1. luis

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (612 ديدگاه)

        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lexus_LX
        نظرم رو تصحیح میکنم lx 460 و lx 470 هم داره که به دلیل تولید و شهرت کمتر زیر سایه lx 570 قرار گرفتن لینک بالا نسل سوم توضیح کامل داده.

        1. کیارش

          ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          http://www.allyoucanread.com/top-10-car-magazines/
          لوییس بازدید زیاد ملاک نیست
          لینکی که تو دادی فقط بازدید رو رتبه بندی کرده
          کمی قبل از ارایه نظرات ظاهرا کارشناسی تحقیق کن

        2. Reza :: Deutschland :: Mercedes

          ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          بابا بکشید بیرون ازین کار اند درایور و جی دی پاور و کانسومر و ادموندز و موتورترند
          حوصلمو سر بردین دیگه
          اه

        3. luis

          ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (612 ديدگاه)

          رضا جان شرمندتم به خدا همش تقصیر این دوستمونه شباهت من و کیارش تو اینه من عاشق ژاپنم اون عاشق المان ولی مهم تفاوت ماست من از المان ها هم خوشم میاد ولی اون از ژاپنی ها متنفره اینجا بحث بالا میگیره من فقط میخوام بدونم ژاپن چه هیزم تری به این دوستمون داده که بی مهابا توهین میکنه به صنعت خودروی به این عظمت ژاپن

  19. ashkan

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (376 ديدگاه)

    عینه کادیلاک اسکالید شاخ شده ولی باز چشه من تا آخر دنیا دنباله اسکالیده حتی مدل 2007 ش

  20. samurai

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (598 ديدگاه)

    از روی عکس نمیشه زیباییه این هیولا رو درک کرد
    در وصف این ماشین فقط میشه یه جمله گفت
    الماس بزرگه تراش خورده

  21. MjM

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (740 ديدگاه)

    از نظر کیفیت تویوتا و لکسوس هیچ حرفی درشون نیست….ولی انگار تویوتا داره تو طراحی لکسوس زیاد دخالت میکنه!!!…..طراحی های نسل های جدید لکسوس یه جوری شده اون جلو پنچره دوکی رو دارن خراب میکن..و طراحی پایینش خصوصا زشت داره میشه…..البته سلیقه ایه….نمیدونم!..مثل پرادو که نسل به نسل زشت ترش کردن!

  22. hamid reza

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (381 ديدگاه)

    از رندر هایی که داده بودن بیرون خیلی خشن تر و بهتره. خیلی خوشمان امد

  23. Archi KHAN

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    جلوش یکم شبیه به اوتلندر 2016 نشده ، احیانا ؟!!!
    اما هرچی باشه غول لکسس lx هستش و عالی……..

  24. رهگذر

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (353 ديدگاه)

    ugly car

  25. amir

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (24 ديدگاه)

    طراحی فوق العاده زیبایی داره
    وقتی واسه اولین بار دیدم طراحیشو واقعا حیرت زده شدم ، طراحی داخلیشم که دیگه جایی رو واسه حرف نداشته .
    دوستان از مصرف سوختی که هنوز اعلام نشده ایراد میگیرن. ، جالبه واقعا ، انتظار دارن ماشین با این حجم و ابعاد اندازه کیا پیکانتو بسوزونه مثلا ؟!؟
    دوست عزیزی فرمودن بعد از اسکالید و بنز gl در رتبه سوم قرار بگیره ، یا بعضی دیگه فرمودن طراحی آسیایی داره و اگه آلمانی و آمریکایی بود این شکل بود و…
    اولا که خواهشن آلمانی رو با آمریکایی کنار هم نگین ، روح ماشینای آلمانی کلا فرق داره با آمریکایی ها ، اصلا کاری به هم ندارن حتی قوی ترین برند آمریکایی که کادیلاک باشه و اوج لوکس بودنشونه
    بنده با اینکه خودم ماشین کره ای سوار میشم ولی به شدت طرفدار ماشینای آلمنی هستم ، مخصوصا بنز gl کلاس که واقعا از نسل قبلی لکسوس lx دوست داشتنی تر بود . ولی بر خلاف اکثر سایتها که از پیشرفت هیوندای و کره ای ها حرف میزنن به نظر بنده این لکسوس بود که امسال بیشترین پیشرفت رو داشت ، واقعا هم این سری lx و هم سری gs که در آینده به ایران هم میاد سری gs ، حرفی رو برای گفتن باقی نمیزارن و از لحاظ طراحی از رقبای آلمانیشون سرترند .
    به امید روزی که ما مردم ایران از کمترین حق یک شهروند در هر جای دنیا که سوار شدن ماشین های روز دنیا با قیمت اصلیشون هست ، برخوردار بشیم .
    نمیخوایم که مثل آلمان ماشین های تولید داخل رو ارزونتر بدن یا مثل آمریکا و کانادا تمامی نمایندگیهای اصلی ، ماشین های روز رو با اقساط چندین ماهه و بدون کارمزد بدن ، فقط قیمت ماشینا واقعی باشن
    من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید
    قفسم برده به باغی و دلم شاد کنید

  26. امیرحسین

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (30 ديدگاه)

    چه قدر وحشی شده! طراحی های لکسوس بعد آئودی من رو سر حال میارن… واقعا باید بهشون آفرین گفت!

  27. محمد

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    از نظر قدرت پاترول2016 بهتره یا لکسوس؟؟

  28. علی

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من بین لندکروز GXRو لکسوس 570 موندم نمیدونم کدومشو بگیرم پولش مهم نیست همین الان یه لندکروز صفر تو تهران پیدا کردم 2013 حدود 560 تومن یه لکسوس با 25000 کارکرد هم دیدم 850 موندم کدومشو بگیرم پولش مهم نیست برام میخوام واقعا ارزش داشته باشه چون میخوام ازش لذت ببرم قصد فروش برای سود هم ندارم صرفا استفاده دوستان اگه میتونن راهنمایی کنن ممنون میشم خواهشا راهنمایی درست و منطقی

  29. حسین

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    واقعا با اینکه یه ایرانی هستی و خودرو ملیت پرایده چطوری روت میشه از این تانک انتقاد کنی

  30. بهزاد کیشی

    ۱۰ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خوشم میاد اینجا دعوا سر ماشین هایی هستش که هیچ وقت نمی تونید سوار بشید یک جوری از کادیلاک اسکالاید یا بنز جی کلاس تویوتا و غیره حرف میزنید و طرفداری میکنید و به جون هم می افتید که انگار مالک کل سهام کارخونه اون خودرو هستید بابا جون بی خیال بخدا من فقط یک چیز بگم کسانی که صحبت از ماشین های امریکایی میزنن هر وقت تونستن از پس هزینه ههای استهلاک ماشین های امریکایی بربیان بعد بیان خودشون را برای ماشین امریکایی دار بزنن و از اون طرف ماشین های آلمانی در ایران با وجود نبود قطعات و لوازم نگهداری از روغن مناسب بگیر تا حتس لاستیک ماشین آلمانی اصلا توجیحی برای سوار شدن نداره بخصوص بی ام دبلیو که واقعا افتضاح هستش حالا بنز کمی از این لحاظ نسبتا کم هزینه تر هستش ولی با هزینه های الان هز تعویض روغن کامل بنز نزدیک به 15 میلیون هزینه میبره تازه قیمت روغن موتور و فیلترهای مربوطه که بالا پرداخت می کنی هیچ تضمینی در اورجینال بودنش وجود نداره در انتها برند های تویوتا در ادامه باید عرض کنم با عنایت به بنزین های با اکتان بسیار پایین ایران ماشین های امریکایی جدید که همیشه چراخ چک اینجین اونها همیشه روشن باقی میمونه و بخاطر نبود روغن موتور اورجینال باید هزینه های بسیار بالای نگهدای پرداخت کنید و در مورد خودروهای آلمانی هم دقیقا به همین شکل هستش جالبه که اضافه کردن اکتان های موجود در ایران هم مدردی از این ماشین ها دوا نمی کند باقی میمونه چه تویوتا یا فرق نمی کنه لکسوس که نسبتا در طول زمان آسیب کمتری از بایت قطعات و لوزام تقلبی از خودشون نشون دادن و اگر نگرانی از بابت مصرف بالای بنزین دارید من تعجب میکنم کسی که قیمت میلیادری بایت بک لکسوس یا لند کروز میده ایا بابت هزینه بنزین باید مشکل دشته باشه دیگه عرضی ندارم –من الله توفیق–

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا