بعد از نمایشگاه اتومبیل دیترویت ۲۰۱۴ که لکسس RC F مدل ۲۰۱۵ در آن معرفی شده، این کمپانی تا این زمان جزئیاتی در مورد این خودرو منتشر نکرده بود. ولی اکنون، اطلاعات زیادی در مورد این مدل با عملکرد بالا از لکسس میدانیم.
لکسس RC F که رقیب محصولاتی مانند بامو M4 است، از یک موتور ۵ لیتری V8 به عنوان پیشرانه استفاده میکند. این موتور V8 با ۳۲ سوپاپ، دارای انژکتور سوخت مستقیم است و قدرتی به اندازه ۴۶۷ اسببخار و گشتاوری به اندازه ۵۲۷/۴ نیوتنمتر تولید میکند. این قدرت، اندکی بیشتر از عنوان «بیشتر از ۴۵۰ اسببخار» است که لکسس قبلاً در معرفی مدل به آن اشاره کرده بود و به میزان قابل توجهی بزرگتر از قدرت ۴۲۵ اسببخاری بامو M4 است. البته از لحاظ گشتاور از میزان ۵۵۰/۴ در موتور توربوی شش سیلندر بامو عقبتر است. لکسس از لحاظ وزن نیز نسبت به رقیب آلمانیاش سنگینتر است. RC F مدل ۲۰۱۵ وزنی به اندازه ۱۷۹۵ کیلوگرم دارد و این در حالی است که وزن بامو M4 برابر ۱۶۲۶ کیلوگرم است. لکسس اعلام کرده که شتابگیری این مدل تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت در مدت ۴/۴ ثانیه اتفاق میافتد. همینطور لکسس RC F مدل ۲۰۱۵ به صورت الکترونیکی به سرعت ۲۷۳/۶ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. انتقال قدرت از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک انجام میشود که از پدلشیفتر نیز در کنار آن میتوان استفاده کرد. V8 بزرگ دارای خط قرمز دور موتوری به بزرگی ۷۳۰۰ دور بر دقیقه است. تخمینهای سازمان حفاظت محیط زیست امریکا برای RC F در شهر ۱۴/۷ لیتر، در جاده ۹/۴ لیتر و به صورت ترکیبی ۱۲/۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر هستند. در همین حال، بامو M4 با گیربکس اتوماتیک دوکلاچه در شهر ۱۳/۸ لیتر، در جاده ۹/۸ لیتر و به صورت ترکیبی ۱۲/۴ لیتر سوخت مصرف میکند. لکسس RC F با این عملکرد، هزینهای برابر ۶۳۳۲۵ دلار دارد که شامل هزینه تحویل نیز میشود. این قیمت اندکی کمتر از شروع قیمت M4 است (۶۵۱۵۰ دلار). تجهیزات استاندارد مختلفی در RC F استفاده شدهاند؛ تجهیزاتی مانند چرخهای ۱۹ اینچی آلومینیومی، صندلیهای تنظیمشونده برای راننده و سرنشین، پنل ابزارهای دیجیتالی LCD، ابزار اندازهگیری زمان دور مسابقه و نیروی g به صورت یکپارچه و امکانات لوکسی مانند کنترل هوای اتوماتیک، ورودی بدون کلید و هماهنگی با گوشی هوشمند از طریق سیستم اطلاعات و سرگرمی Enform لکسس.۱۰۰ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
احمدرضا
۱۵ شهریور ۱۳۹۳به نظر ماشینه خوبیه ولی رقیباش رقیبای قدری هستن c کلاس کوپه هم که بیاد کار سخت تر هم میشه
علی
۱۵ شهریور ۱۳۹۳ژاپنی ها به این میگن ماشین لوکس وبعدا ببخشیدا نصف مردم ایران پارس رو ماشین لوکس میدونن.واقعا حقمون هست این بلا ها سرمون بیاد.
huayra
۱۵ شهریور ۱۳۹۳اگ ما هم اراده ی ژاپنیا رو داشتیم هایپر کار ساز ها ماشینامونو تیون میکردن ولی حیف که…
مصطفی
۱۵ شهریور ۱۳۹۳ایرانی ها فقط فکر پولن.اراده مراده هم به کارمون نمی یاد.
huayra
۱۵ شهریور ۱۳۹۳ژاپنی ها همیشه تو اوج و بهترین و بی نظیر ترین بودن
مصطفی
۱۵ شهریور ۱۳۹۳ضمنا سعید چرا تو بخش آلمانا اون جمله رو صد بار نوشتی؟
Saeed.shariati
۱۵ شهریور ۱۳۹۳به این میگن یه جانشین خلف برایLFAولی داخل اون باحال تر بود فک کنم کم کم دوران سلطنت آلمانی ها داره تموم میشه
ولی فکرشو میکنم میبینم نه لامصب المانه ها پورش، بی ام، مرسدس، آئودی، فولکس، و……
سلطنتش هیچوقت نمیخوابه اصلا
مصطفی
۱۵ شهریور ۱۳۹۳تویوتا،نیسانو…هم نمی خوابن.
انزو
۱۵ شهریور ۱۳۹۳واقعا ماشین خوشکلیه.تا کی ما باید حسرت این ماشینا رو بخوریم؟
Tesla ,Silicon Valley,
۱۵ شهریور ۱۳۹۳میبینم که دماغ آلمان باز ها بدجوری سوخته.
چرا شعار اصلیتون (مصرف سوخت کمتر=ماشین بهتر=تکنولوژی بالا)رو ول کردین!
چرا نمی گین bmw با قدرت کمتر مصرف سوخت مساوی با لکسوس داره؟
با دلتون نمیخواد یک کشور آسیایی پیشرفته باشه؟یا نژاد آلمان ها رو برتر میدونین؟
این رو هم بگم که اقتصاد ژاپن 1.5 برابر آلمانه.
فرید
۱۶ شهریور ۱۳۹۳بزار خوش باشن بابا…ول کن.مهم اینه که سابقشون زیاده ۱۰۰ سال عمر کارخونشونه… اینا که ملاک نیست سابقه ملاکه نه؟؟؟؟
BMW4ever
۱۶ شهریور ۱۳۹۳همون طور که ام 3 لکسوس IS F میزنه اینم دوباره از ام 4 شکست میخوره http://www.aparat.com/v/5k1im
فرید
۱۷ شهریور ۱۳۹۳اولا شما چقدر سابقه تولید ماشین اسپرت دارین و لکسس چقدر؟؟؟؟این اولین ماشین قدرتی لکسس بوده چه انتظاری ازش داری؟؟؟؟؟
دوما فاصله نیم متر رو که از لکسس بردین میگین برتری؟؟؟؟دیدی هم گفت که تو سرعت بالا لکسس میگیره پس لکسس برد با اینکه ۱۰۰ کیلو هم سنگینتر بود…تو شتاب اولیه له شدین که…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۷ شهریور ۱۳۹۳درود .
فرید به جای اینکه بحث و کم کنی ، بدتر دامن میزنی
داداش ؟؟؟؟؟؟
من همیشه به خدمت شما در وایبر میرسم .
امیر
۱۶ شهریور ۱۳۹۳چرا نمیگی قدرت M4 از موتور 6 سیلندر 3 لیتریه نه 8 سیلندر 5 لیتری؟
چرا نمیگی با قدرت کمتر شتاب بهتر داره؟
چرا نمیگی ظاهر به مراتب زیباتر داره؟
چرا نمیگی شریکی (صاحبی) مثل تویوتا نداره که پلتفرم ازش بگیره و هزینه هاش رو کاهش بده با این حال قیمتش با این برابره؟
حالا اینا معنیش این نیست که ژاپن بده هت
نه اتفاقا ژاپن خیلی هم خوبه و واقعا الگویی هست واسه کشورای دیگه
بحث اینه که اینجور مقایسه های سطجی رو بذارید کنار هر خودروسازی جایگاه خودش رو تو این صنعت داره…
ارادت
Tesla ,Silicon Valley,
۱۶ شهریور ۱۳۹۳آقا در رابطه با مورد اول استفاده از توربوشارژر موجب همچین اختلافی شده.
مورد دوم رو قبول دارم اون هم به خاطر وزن بیشتر هست نه مهندسی ضعیفتر.
مورد سوم امری سلیقه ای هست.از دید من هر دوشون بسیار زیبان.
مورد آخر رو سوادم نمیکشه جواب بدم.(ترم 5 مهندسی متالورژی هستم)
ولی انصافا تو هر پستی معیار خوبی و بدی ماشینا مصرف سوخته!جز از این پست!!!
مهدی 911
۱۶ شهریور ۱۳۹۳چه ربطی به اقتصاد داره اونجور باشه اقتصاد چین داره کم کم اقثصاد اول دنیا میشه پس ماشیناشم حتما بهترینند بنظر من زاپن بجز gtr بقیه ماشیناش نه تنها رفیب bmwبلکه رقیب دیگر خودروهای المانی هم نیستند شما اگه میخای تکنولوزی رو ملاک قرار بدی لکسوسlsروباکلاسsمقایسه کن یااگه ماشینی توکل دنیا درحد 918 وجود داره نام ببر بعد بگو زاپن بهتر از المان
مهدی 911
۱۶ شهریور ۱۳۹۳1-المان با918وi8وsکلاس 2-ایتالیابا لافراری اونتادور و458 3-انگلیس با پی 1 ورول رویس واستون مارتین 4- امریکا با کوروت کادیلاکctsvووایپر 5- زاپن با gtrوlfa
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۷ شهریور ۱۳۹۳درود .
تسلا جان هنوز نیامده شما میگی دماغ ما سوخته ؟؟؟
بعدش اینکه در شهر مصرف ب ام و از لکسس کمتره . فقط در جاده
بیشتر میسوزونه اون هم به خاطر دور موتور بالاشه .
اقتصاد هم ربطی به برتری ژاپن به المان یا بالعکسش نداره .
اما خب هر ماشینی معایب خودشو داره . صبر کن لکسس بیاد ، بعد
قضاوت کن .
مسعود
۱۶ شهریور ۱۳۹۳خیلی دیگه لوس شده چراغای جلوش
حاج حسن
۱۵ شهریور ۱۳۹۳نارجیش عجب رخ وحشی داره!! حیف که نمیتونم به سلطان BMW (بخوان بی ام دابلیو ) خیانت کنم:|
Sadjad97
۱۵ شهریور ۱۳۹۳راست میگی، وقتی 3 سال پیش رنگ سرمه ای لکسوس ها رو میدیدم به وجد میومدم، ولی الآن نارنجیَش یک چیز دیگَس.
Sadjad97
۱۵ شهریور ۱۳۹۳واقعاً برای اون افرادی که این سیستم جدید سایت رو درست کردن متأسفم، آخه من رمز ورودم رو 2 ماهه که فراموش کردن و هنوز سیستم پر مشکل سایت ایمیل جدیدی مبتنی بر تغییر رمز عبور از طریق ایمیلم برام نفرستاده و نمیفرسته، واقعاً که. :-(
Sadjad97
۱۵ شهریور ۱۳۹۳یعنی جمله ***”ایمیل خود را برای پیوند تایید چک کنید.”*** ورود به سیستمتون من رو کشته. :-( :-( :-(
یکی رسیدگی کنه، هیچ کسی نیست؟؟؟
انزو
۱۵ شهریور ۱۳۹۳در کل بی ام و ی چیز دیگس
mahdi
۱۵ شهریور ۱۳۹۳این ماشین هم خوشگله هم عالیه مخصوصا رنگ آبیش
شاهین
۱۵ شهریور ۱۳۹۳جناب انیس حسینی ممنون
لکسوس خوبه اما BMW بهتره!
خوشم میاد که BMW شده سنگ محک! ;)
هنو مونده تا برسی…
اصلا هیچ موقع نمیرسی…
بدووووو تا برسی! :lol:
فرید
۱۵ شهریور ۱۳۹۳یکم دیگه صبر کنی میبینی کی میرسه کی نمیرسه…فعلا تو قیمت خیلی مونده برسین به ما فعلا…بقیه اش پیشکش…پس شما بدویین که عمرن برسین…بدویین بدویین شما میتونین :-D
احمدرضا
۱۵ شهریور ۱۳۹۳حرف نزن بابا ب ام و 100 سال جلو تره از لکسوس هنوز جو جه اید
مصطفی
۱۵ شهریور ۱۳۹۳به به.داداش گندم.خوش اوندی کربو.
فرید
۱۵ شهریور ۱۳۹۳بله جلوتر هستین ولی نه به اندازه سن تون موفق تر از ما…ما نصف شما سابقه نداریم ولی اندازه ۲ برابر سن کارخونتون از شما جلوتریم …اینه موفقیت…سابقه به چه درد میخوره آخه.۲۰۰ سال سابقه هم داشته باشین باز جلوتر نباشیم هم رده شماییم ولی یکم بهتر.
Carbonado Aventador
۱۶ شهریور ۱۳۹۳درود
مصطفی زبون جدید اختراع کردی؟؟؟؟؟
به فارسی بگو تا ما هم بفهمیم!!!!
اگر منظورت اینه که خوش اومدی , هر بار میام پشیمون می شم!!!!!!
کجاست اون پدال 91-92 ؟؟؟؟؟؟
فرهاد
۱۶ شهریور ۱۳۹۳ایران خودرو هم اندازه هیوندا سابقه داره
اینم شد حرف آخه!!!!
شاهین
۱۵ شهریور ۱۳۹۳فرید جان جدا از بحث قیمت و طراحی و فنی و… یه سوال میپرسم انصافا خودت بگو:
توی اکثر مقالات BMW رو بیشتر به عنوان یه معیار و در واقع بنچمارک در نظر میگیرن یا لکسوس رو؟!
Carbonado Aventador
۱۵ شهریور ۱۳۹۳شاهین خوشحالم که آخر عمری یه بار دیگه تو پدال دیدمتًًًً!
از نزدیک زیاد دیدمت ولی پدال یه چیز دیگست!!!!
فرید
۱۵ شهریور ۱۳۹۳صد در صد بی ام دبلیو رو…ولی کم کم داره عوض میشه نجنبین بقیه میگیرن این رو نه فقط لکسس…بنز و بی ام دبلیو قضیه شون فرق میکنه…طرفدار زیاد داره.
لکسس رقیب جدیه هردوتونه مواظب باشین.
شاهین
۱۶ شهریور ۱۳۹۳محمدحسین جان مخلصم داداش
ان شاالله عمری باشه بیشتر در خدمتت باشیم ;)
فرید جان،داداش لکسوس و تویوتا هم در قلب من جای دارن! مخصوصا با همکاری BMW و تویوتا که دیگه خیلی خوب شده!
;)
فرید
۱۶ شهریور ۱۳۹۳بله شاهین جان همکاری خیلی خوبی هست…امیدوارم تویوتا بتونه چیزها با ارزشی از بی ام دبلیو بدست بیاره و استفاده کنه و مطمئنن میتونه تویوتا همینجوری با کسی شراکت نمیکنه…لامصب سیاستی که تویوتا داره در نوع خودش تکه.
Carbonado Aventador
۱۶ شهریور ۱۳۹۳شاهین اگر وقت داشتی اون مطلبی رو که گفتم ترجمه کن!
ali
۱۵ شهریور ۱۳۹۳ته ماشین هست ولی از نظر من نیسان جی تی ار تند تر میره و از هر دو تاشان یعنی لکسوس و بی ام و تند تر میره و شاخ تره این وسط ی پیام هم بدم به کسانی که میگن هیوندا بهتر از تویوتا هست لکسوس که واسه تویوتا هست ببین چی زده هیوندا هم جنسیس میزنه. در آخر فدای هر کسی که طرفدار تویوتا و کلا ژاپنه
Ghost
۱۵ شهریور ۱۳۹۳WTF ?!
S97
۱۵ شهریور ۱۳۹۳World Taekwondo Federation = فدراسیون جهانی تکواندو
datsun
۱۶ شهریور ۱۳۹۳مقایسه gtrبا این خودرو کاملا اشتباه هم قیمت هم قدرت هم شتاب اولیه جی تی ار بیشتره، این تقریبا هم قد و قواره نیسان 370z
امید
۱۵ شهریور ۱۳۹۳خیلی جذابه بی نظیره
مهدی 911
۱۵ شهریور ۱۳۹۳m4 هم عملکرد فنی بالاتری داره هم طراحی زیباتری داره لکسوس فقط فانتزی تره
esi
۱۵ شهریور ۱۳۹۳زیبائی M4 یه چیز دیگست
رامتین
۱۵ شهریور ۱۳۹۳از نظر من M4 از دید زیبایی و شتاب و فنی بالاتر از RCF است.
دوستان نظرتون چیه در مقایسه این دو کوپه؟
بی ام و + ، لکسوس –
شاهین
۱۵ شهریور ۱۳۹۳دوستان عزیزی که لکسوس رو برتر میدونن میشه موارد برتریش رو بگن؟! از نظر طراحی همه متفق القول هستن که ماندگاری طراحی لکسوس خیلی پایینه و برعکس طراحی BMW و کلا آلمانی ها اصالت و ماندگاری بالایی داره.
از نظر فنی هم نیازی به گفتن نیست که BMW با دو سیلندر کمتر و اسب بخار کمتر، شتاب و گشتاور بالاتری داره!
البته من خودم لکسوس رو میپسندم! :)
امید
۱۵ شهریور ۱۳۹۳درود
اره شاهین جان کلا طراحی و اصالت بنز و bmw و دیگر المانیا یه کلاس طراحی خاص خودشو داره و باید گفت شگفت انگیزه
Tesla ,Silicon Valley,
۱۵ شهریور ۱۳۹۳مصرف سوخت
این رو هم شفاف سازی کنم که bmw به لطف استفاده از توربو دو سیلندر کم کرده
شاهین
۱۶ شهریور ۱۳۹۳تسلا جان چرا اینجوری به قضیه نگاه نمیکنی که چرا لکسوس با دو سیلندر و حجم موتور و اسب بخار اضافه(!)،شتاب و گشتاور کمتری رو داره؟! ;)
ارادتمندم
Zonda R
۱۶ شهریور ۱۳۹۳@.F
شاهین جان
زیبایی شناسی که سلیقه ایه
ولی باید اعتراف کرد
Rc f خیلی بهتر و جلوتر از isf نسل قدیم هستش
و باید هر دو رو دید که انتخاب کرد
M4 به قدری زیبا و اصولیه که انتخاب rc f
رو سخت میکنه
من به لکسوس احسنت میگم
وزن بالاش و گشتاور پایینش قدری جای کار داره
ولی باز هم عالیه
Rc f=m4 اسیایی
Vahid
۱۶ شهریور ۱۳۹۳پسر خوب ، تو دیگه چرا؟ چرا جوش کردی ؟ بابا دارن سر به سرت میزارن.از هر آدمی که میخوای برو سوال کن، همه میدونن که BMW علاوه بر اینکه تاریخچه بیشتری داره ، ماشینهای بهتر و زیباتر و با امنیت بیشتری میسازه.چرخ صنعت دنیا در آلمان میچرخه.تمام ابزارآلات و ماشین آلات و سیستمهای صنعتی که در کارخانجات مورد استفاده است در آلمانه(حتی در شهر ما کارخونه رینگ اسپرت زدن و داره زیر نظر آلمان تولید میشه و بعضی از اونها هم صادر میشه).حالا تو میای الکی بحث میکنی که چی بشه؟ اینا همش رو لج و لج بازیه بچه گانست. نظرسنجی BMW ولکسوس یعنی چی؟ اگه من باشم میام با لپتاپ خودم و داداشام و آبجیم و PC خونه و موبایل هر 6 تامون یه منفی میدم به BMW اونوقت میشه 12 تا فقط مال من.!نباید آدم بیخود جوش کنه. هر ماشینی واسه خودش خوبه.
مهدی 911
۱۶ شهریور ۱۳۹۳خوش م میاد زاپنیها هر وقت یه ماشین جدید رو میکنند و میخان بدونن درجه حدیه اونو با المانیا مقایسه میکنند بنظر شما این یعنی چی ولی المانیا محصولات جدید رو با خودشون مقایسه میکنند
فرهاد
۱۶ شهریور ۱۳۹۳آقا شاهین طراحی که سلیقست
اون دوسیلندر کمترم که با توربو جبران شده(مهم مصرف سوخته که مثل همن)
حالا صدای انجین v8 کجا و v6 کجا!! :)
به نظر انتخاب بین این دو فقط سلیقست یعنی هر کس هر برندیو دوست داره میره طرف همون.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۷ شهریور ۱۳۹۳درود .
بچه ها بحث و بزارید کنار . از نظر من لکسس عالی کار کرده . زیبایی
یک مساله ی سلیقه ایی است . باید ببینیم در پیست چه حرفهایی برای هم
دارند !!!!!!!!!
ROLLS R R ROYCE
۱۵ شهریور ۱۳۹۳این بیشتر به درد مسابقات درون شهری می خوره تا پیســـــــــــــت!!!!!!!!
Ghost
۱۵ شهریور ۱۳۹۳چه عجب اومدم و تا الان ندیدم کسی بنویسه :
مصرف سوختش بالاس بدرد نمیخوره !
:D
///LEXUS\\\
احسان(احسان سابق)
۱۵ شهریور ۱۳۹۳انجینش خیلی مرتب و تمیزه.بیرونش هم با ال ای دی نایک شکل جذاب و خشنه.میمونه داخلش که با چرم قرمز رنگ حس اسپرت بودن رو به ادم میده اما داشبوردش در مقایسه با کروت که اصلیترین رقیبش هست کم میاره.فکر کنم 12 اسب بخار از کروت بیشتره اما کروت شتاب خیلی بهتری داره و البته قیمت کروت خیلی پایینتره و ظاهرش هم چه در بیرون و چه در داخل جذابتره.شاید لکسوس کمی قویتر باشه اما الان کروت برنده کامله
یاسین
۱۵ شهریور ۱۳۹۳خیلی شیکه ولی بی ام و و مرسدس یه چیز دیگن
Ferrari
۱۵ شهریور ۱۳۹۳لکسس واقعا ماشین زیبایی طراحی کرده و روی کاغذ هم بنظر انجین و عملکرد فوق العاده ای داره.
الان انتخاب سخته چون عقل سلیم آدم می گه BMW ولی عقل عاشق قدرت و قیافه می گه لکسوس.
ReZa
۱۵ شهریور ۱۳۹۳رنگ نارنجی بهش خیلی میاد خیلی خوشگله از داشبوردش خوشم اومد دم ژاپنی ها گرم.لکسوس کارت حرف نداره بی نظیره عالییییییییییییییییییی!
فرید
۱۵ شهریور ۱۳۹۳مثل همیشه حرف نداری…لکسس عاااااااااااشقتم.
انیس جان ممنون عزیز…ولی یه سری از تکنولوژی های جدیدش رو نام نبردی ولی بازم ممنون.
ReZa
۱۵ شهریور ۱۳۹۳حالا که فرید جان عاشق لکسس که هستی بهت تبریک میگم
فرید
۱۶ شهریور ۱۳۹۳قربوووووووووووونت رضا جوووووووووووون…ممنونم ازت دوست خوب.
ReZa
۱۶ شهریور ۱۳۹۳خواهش می کنم فریییییییید جوووووووووووون.
فرید
۱۷ شهریور ۱۳۹۳:-D <3
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۷ شهریور ۱۳۹۳درود . فرید هم به شما و هم به بقیه ژاپنی بازها و
ژاپنی دوستان تبریک میگم .
فرید
۱۸ شهریور ۱۳۹۳ممنون میلاد عزیز…
hrf
۱۵ شهریور ۱۳۹۳به به چه عجب یک خبر از لکسس گذاشتین بعد مدتها. خیلی خوبه ک لکسس داره رقیب میتراشه برا بنز و ب ام و . رقابت چیز خوبیه ک ما در کشورمون از بالا ترین سطح اون برخورداریم :D. امیدوارم مثل بقیه محصولات لکسس ثابت کنه لکسس یا کاریو نمیکنه یا اگه بکنه شاهکار میشه(اشاره به LFA)
فرید
۱۶ شهریور ۱۳۹۳لکسس همیشه بهترین هارو میزنه و چیزی رو هم تولید کنه بهترینش رو میزنه.لکسس ادعا نداره ولی عمل میکنه.به شعار نیست که به عمله.
Ahmad..F12
۱۶ شهریور ۱۳۹۳فرید جان انصافاً زیبا شده بهت تبریک میگم
فرید
۱۷ شهریور ۱۳۹۳فدات آحمد جان ممنونم ازت…آره انصافا خیلی زیبا شده…میبینمش خیلی حال میکنم.
ReZa
۱۷ شهریور ۱۳۹۳سلام فرییییییید جون.معلومه فرید جووووون لکسس همیشه بهترین هارو میزنه پس چی؟!
فرید
۱۸ شهریور ۱۳۹۳عزییییییییزمی رضا جوووون….ها ها ها ها…بر منکرش لععععععععععععععععععنت…بشماااااااااااااااااااااااااار… :-D
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۵ شهریور ۱۳۹۳وزنش به قیافش نمیخوره.
منکر مشخصات عالی لکسوس نمیشم ولی زیاد باحاش حال نمیکنم.
Nima.j
۱۵ شهریور ۱۳۹۳پدال قبلا نمایشگاه ها رو هم پوشش می دادی چرا الان پوشش نمی دی؟
مصطفی
۱۵ شهریور ۱۳۹۳داداش کوچیکه ی lfaهه.
مصطفی
۱۵ شهریور ۱۳۹۳من که آخر نفهمیدم:
لکسس،لکسوس،لکسوز یا لکزوز!؟
huayra
۱۵ شهریور ۱۳۹۳لکسسه داداش بزرگه
مصطفی
۱۵ شهریور ۱۳۹۳thank you.
Vahid
۱۶ شهریور ۱۳۹۳huayra یه سؤالی که واسه من پیش اومده اینه که چرا همیشه تعداد dislike هات از تعداد like هات بیشتره. من فکر میکنم دلیلش اینه که […] زیاد مینویسی.
فرید
۱۶ شهریور ۱۳۹۳ببین دوست عزیز کلمه lexus رو برات باز میکنم از لحاظ تلفظ درست.
بخش اولش میشه lek که واضحه….و بخش دومش از همه مهمتره که ۱۰ نو میخوننش…
ما در انگلیسی کلمه BUS به معنی اتوبوس رو چطور میخونیم؟؟؟؟(باس) میخونیم.و بخش دومش باید اینجوری خونده شه (لکساس) ولی اگه تند این رو تلفظ کنی میشه لکسس.بقیه رو ولشون کن که هزار جور تلفظ میکنن.درستش اینه که بهت گفتم.لکسوس هم میگن که این بهتر از لکسزوز و لکسوزه و…هستش.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۷ شهریور ۱۳۹۳درود .
فرید چه فایده ؟؟؟
هنوز مردم نمیتونن بخوننش . واقعا چه اسمی انتخاب کرده .
:) :)
فرید
۱۸ شهریور ۱۳۹۳مردم سواد ندارن دلیلی بر بد بودن نیستش که…وقتی طرف توی جایزه های سان استار اسم های ماشین هارو اشتباه میگه و تبلیغ این ماشین ها با اون اشتباه واضح و بزرگش کل ایران هست دیگه چه انتظاری دار مردم بیان اسمش رو درست بگن.مردم عامیانه میگن لکسوس…حالا ما تخصصیش رو میگیم این جداست…همین مرسدس هم دو نوع میخوننش…مرسیدس هم میگن…ولی قبول دارم تلفظ لکسس سخته و من بدجوری اعصابم خورد میشه وقتی چرت و پرت تلفظ میکنن…مثل لگزوز…ک هم نمیگه ها گ میگه…آخه لامصب تورو چه به این ماشین آخه اول اسمش رو درست بگو بعد بیا کل کل هم بکن با آدم…خدا شاهده کل کل هم میکنه و ادعا هم داره…از دست این چند میلیون که باهاشون شدیم چند میلیونن. :-D
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۷ شهریور ۱۳۹۳درود . اما بچه ها هرکسی در مورد لکسس سوالی داره از فرید بپرسه .
یک عاشق به تمام معنا . مثل خودمون .
فرید
۱۷ شهریور ۱۳۹۳میلاد جون عزیز دل منی…ما کوچیک شما و بقیه بچه ها هستیم…ما بیشتر از تجربیات شما استفاده میکنیم عزیز…ما فقط علاقمون یکم به لکسس زیاده…وگرنه اونجریا هم که میگی نیستیم بابا…
بازم ممنونم از لطف و محبتت.
فرید
۱۸ شهریور ۱۳۹۳الان من موندم این دیسلایکه چیه…اگه تلفظ بهتری بلدی(با اون شخص مشکل دارم) بیا بگو ما هم یاد بگیریم اگه مشکل روانی داری برو خودترو نشون بده به یه دکتری چیزی…واقعا واست متاسفم.بابا خدا شفات بده….که نمیده میدونم.
مصطفی
۱۵ شهریور ۱۳۹۳با عقبش خیلی حال می کنم مخصوصا با اون اگزوزاش.سرعت سنجشم که شکل lfa هستش که خیلی بهتره.
امین
۱۵ شهریور ۱۳۹۳سلام بچه ها.اقا به نظرتون میصرفه ماشین پلاک اروند(خوزستان) بخرم یا همون لگنای پلاک ملی بگیرم؟چهل تومن میخام هزینه کنم لطفا راهنمایی کنید
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۷ شهریور ۱۳۹۳درود . بیشتر توضیح بده امین جان .
keyvan
۱۵ شهریور ۱۳۹۳چیزی از ماشینای اروپایی کم نداره مثل همیشه زیبا
محمدرضا
۱۵ شهریور ۱۳۹۳از عکساش معلومه پشت فرمونش فوق العادس:)
keyvan
۱۶ شهریور ۱۳۹۳خندش کجا بود؟
امین
۱۵ شهریور ۱۳۹۳روزی چند بار سر میزنم به این سایت .خیلی حال میکردم باهاتون .ولی کامنت منو نمیذاری انوقت همه صفحه پر شده از کامنتای دو تا بچه دبستانی
یونس
۱۶ شهریور ۱۳۹۳خیلی قشنگه.
عملکردش هم اگه مثل قیافش باشه که دیگه همه چی تمومه.
حسین فقط ژاپن فقط لکسس
۱۶ شهریور ۱۳۹۳به نظر من که لکسس بهترین خودرو ساز اسیاست
بزارینlf-lc(اگه اشتباه ننوشته باشم) بیاد اونوقت خودتون میبینید چه شاخیه
فرید
۱۷ شهریور ۱۳۹۳نیومده هم مشخصه و نیازی به دیدن نیست…همه مدل های لکسس بینظیر هستن و تو تکنولوژی نرمی و خیلی چیزهای دیگه مثل خودش تک هستش.
چه خوشحال شدم یه طرفدار لکسس تو این سایت هست :-D
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۷ شهریور ۱۳۹۳درود .
بله بهترین خودروساز اسیاست .
فرید داری تند میری . کاشکی لکسس در همه چیز تک بود . :) :)
فرید
۱۸ شهریور ۱۳۹۳همه چیزش تکه…بترکه چشم حسود… :-D