در اکتبر سال جاری لکسس از خودروی سفارشی LX Inspiration Series رونمایی کرد. اگرچه مصرفکنندگان علاقهی چندانی به این خودرو نشان ندادند اما خب قضاوت نهایی دراینباره به آینده موکول میکنیم؛ اما خبر جدیدی منتشر شده و قضیهی آن کاملاً جالبتر است!
بنا به گفتهی اسپایدر ۷ ژاپن، لکسس در حال کار روی شاسیبلند پرچمداری است که رقیب لامبورگینی اوروس خواهد بود! اگرچه رقابت با اوروس یک هدف کاملاً جاهطلبانه برای لکسس است اما ظاهراً این کراس اوور پرفورمنس دارای پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربو و دو واحد الکتریکی خواهد بود و قدرت کل آن به بیش از ۴۲۴ اسب بخار خواهد رسید.
اما موضوع جالبتر اینکه نسخهی اسپورت F این شاسیبلند میتواند از پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مدل LC F سود ببرد. انتظار میرود این خودرو در صورت تولید حداقل قدرت ۶۶۱ اسب بخاری داشته باشد و اوروس ۶۴۱ اسب بخاری را شرمنده سازد.
ایمان
۶ آذر ۱۳۹۷از لکسوس هرچی بگی برمیاد نباید زیاد تعجب کرد
vahid evo
۶ آذر ۱۳۹۷ته کانسپته نمایشگر دوربین بغلش فقط
ولی همش اخرش وقتی که نسخه تولیدیش میاد تو ذوقمون میخوره
مزدا
۶ آذر ۱۳۹۷طراحی داخلیش خوبه ولی طراحی بیرونی یه جوری هست که بعد یه مدت اون حس قبلی رو نمیده .ولی طراحی ارووس واقعا عالیه و در هر دوره ای از چشم نمی افته
Mohammad
۶ آذر ۱۳۹۷اگه جنبه های لوکس بودن خاص بودن لامبو اوروس رو بزاریم کنار
اوروس عملا یه ماشین بی کاربرد هست
نه فضای کافی برای خانواده داره
نه اونقدری که باید عملکرد فنی خوب داره
نه به درد افرود میخوره
فقط واسه پولدار هایی که تا حالا آچار به دست نگرفتن خوبه
Reza
۶ آذر ۱۳۹۷خوب معلومه دیگه، چون یوروس آمریکایی نیست پس میشه بی کاربرد. اما اگه آمریکایی بود میشد بهترین SUV جهان. ???
جناب داری درباره خدای خودرو سازی ( لامبورگینی) حرف میزنی ها.
Amin
۶ آذر ۱۳۹۷دقیقا آقا رضا،لامبورگینی که کاربردی نیست،بنز که داره افول میکنه???
فقط نمیدونم چرا از ده برند بی کیفیت و نامطمئن نه تاش مال اونایین که کاربردی هستن و تو اوج
Mohammad
۶ آذر ۱۳۹۷خدا خدا نکن این حرف ها مال بچه هاس شما کاربرد هاشو نام ببر من یادبگیرم
Reza
۶ آذر ۱۳۹۷بخوام قابلیت هاشو واست بنویسم چند ساعت باید وقت بزارم برات عزیزم.
شما یه سرچی بکن ببین چرا بهش میگن خدا.
مثل فورد شما نیست که آتیش بگیره، یا مثل چیپ نیست که مثل پیرمرد ها بلرزه و راننده رو بیمارستانی کنه.
Reza
۶ آذر ۱۳۹۷عزیزم یوروس با وزن 2 تنی و فقط 600 اسب بخار تونست 0-100 رو فقط تو 2.6 ثانیه زد. مثل آمریکایی ها نیست که چند تا توربو بزارن روش و همه چیز خودرو رو حذف کنن واسه کاهش وزن اخرشم آتیش بگیره. ???
F22RAPTOR
۶ آذر ۱۳۹۷آقا رضا امریکایی ها سوپر شارژر استفاده میکنن یکم تحقیق کن
#متاسفانه بعضی از افراد به خاطر تعصب جنون آمیزشون فضای سایت رو به گند کشیدن کلا
Elmiraj
۶ آذر ۱۳۹۷اوروس صفر تا صد و تو ۲.۶ دهم ثانیه میزنه ، ولی نمی دونم چرا از Model X که ۲.۵ تن وزن داره و صفر تا صدش هم ۳.۲ ثانیه هست شکست می خوره ……!!!!!!!
Reza
۶ آذر ۱۳۹۷گلم کسی به تسلا چیزی نگفت من خودم به تسلا علاقه دارم در رابطه با درگش با یوروس هم باید بگم تسلا نه دنده داره نه موتور، یه خودرو برقی هستش که فقط گاز میدی بهش
Mohammad
۶ آذر ۱۳۹۷رضا نمیدونم فیزیکت ضعیفه یا کلا به فیلم هندی علاقه زیاد داری اوروس که از تسلا خورد تو درگ دیگه ترک هاوک که بحثش جداست
ولی چرا این قدر متعصب هستی خوب همه قبول دارن اوروس گرون قیمت واسه بچه پول دار ها ساخته شده کاربرد خاصی در هیچ ضمینه ای هم نداره ولی شما و آرمان هی میخوایید هر چی میگم برعکسش ثابت کنید
Reza
۶ آذر ۱۳۹۷تو رو خدا حرف از ترک هاوال نزن. اون بدبخت رو اونقدر وزنشو کم کردن که اصلا غیر قابل مصرف شده و تمامی امکانات رفاهی رو حذف کردن، درسته هیچ امکاناتی هم نداره و چندتا سوپرشارژر روش نصب کردن تا خوب آتیش بگیره. ???
ولی یوروس از سرتاپا پر از تکنولوژی و امکانات هستش، آئودی Q8 و یوروس تو یه پلت فرم ساخته شدن که از نظر تکنولوژی وامکانانات هردو عالین .???
آrمaن
۶ آذر ۱۳۹۷باشه کاربردی نیست واس دکور خونس! نخر
تکنولوژیش صنعت خودرو امریکا رو می ارزه
َAnarsh
۶ آذر ۱۳۹۷به نظرم جلو پنجرش یه مقدار کوچیک هست ، جا داشت تا نیمه های کاپوت در ساعت 12 بالا بیاد .
مسعود
۶ آذر ۱۳۹۷آررره ه بنظر منم جلو پنجره اش کوچیکه ! حتی میتونه تا زیر شیشه جلو بیاد …
علی
۶ آذر ۱۳۹۷خوشم امد. همینجوریش لکسوس rx , nx جلوتر از زمانش طراحی شده بود و حالا هم طراحی جسورانه تر برای رقابت با اوروس . رقابت زیبایی خواهد شد. کلا با لکسوس الخصوص شاسیاش خیلی حال میکنم .
ی مطلب جالبی میخوندم که خود ژاپنیا عاشق لوکسهای آلمانی هستن و چه پولهای هنگفتی که بابت خرید (((بنز و پورشه و آئودی و بی ام و))) خرج میکنمن اونم در سطح سگمنتهای بالا.
با تچکر
Efk
۶ آذر ۱۳۹۷فرم بدنه و داخلش خیلی زیباس و لی چراغا و جلو پنجره مزخرف
..::Majidio Lamborghini::..
۶ آذر ۱۳۹۷فکر نکنم وقتی لامبورگینی و فراری شاسی بلند 200 هزاردلاری بسازن ، کسی حاضر بشه همچین پولی رو واسه یک تویوتا بده
مگر اینکه مثل LFA تولید محدود باشه ، وگرنه فروش خوبی نخواهد داشت
datsun
۶ آذر ۱۳۹۷اورس هم وجه اشتراکهای زیادی با فولکس توارگ داره چطور یه فولکس ۲۰۰ هزار تا قیمت خورد
..::Majidio Lamborghini::..
۶ آذر ۱۳۹۷از اون وجه اشتراکات زیاد پنج تاش رو میشه بگی؟
فکر کنم تنها جوابت پلتفرم باشه که حتی اونم غلطه !
پلتفرم اوروس مثل بنتایگا و کاین با پلیمر تقویت شده ی فیبر کربن تجهیز شده ،
خودتم میدونی لکسوس از نظر برند اصلا در حد لامبورگینی نیست و با قیمت مساوی همه لامبورگینی رو ترجیح میدن
در امریکا ممکنه به قصد تحقیر به لامبورگینی بگن آئودی ایتالیایی ولی هیچ کس لامورگینی رو که هایپرکار 5 میلیون دلاری میسازه یک فولکس نمیدونه
همینطور که به فراری نمیگن فیات
#ali.m#
۶ آذر ۱۳۹۷درود بر اقای مجیدیانو رولامبو?
عزیز دلم پلت فرم اوروس با هرچی که تجهیز شده باشه به هر حال پلت فرم توارک هستش (نکنه توقع داری بدون هیچ تقویت سازی پلت فرمه یه ماشین280اسب بخاری فولکس رو بزارن رو یه لامبورگینی 640اسبی؟)
در ضمن ما که هنوز از جزییات پلت فرم لکسس چیزی نمیدونیم نکنه فکر کردی قراره پلت فرم راوفور رو الکی الکی بردارن بزارن رو همچین ماشینی؟
چیزی ک هست لکسس قراره 50هزار دلاررارزون تر از اوروس باشه .و تنها دلیلش همون اسم لامبو هست .و طبیعیه که یه سوپر اسپرت ساز از به لوکس ساز گرون تر باشه
دقیقا همون دلیلی که باعث شده ائودی r8 حدود 50هزار دلار از اوراکان ارزون تر باشه .
همونقدر که اسم لامبورگینی از لکسس بزرگتره از ائودی هم هست .
و همونطور که گفتم کاملا طبیعیه .
و اون 50هزار دلار فقط وفقط به خاطر برنده حتی احتمال میدم لکسس رقیب قوی تری باشه اما خب ارزون تره .
پس همونطور که r8 طرفدارهای خاص خودشو داره .شاسی بلند جدید لکسس هم طرفدارهاییی داره ک دوستش دارن .
emad1990
۶ آذر ۱۳۹۷#ali.m#
ساخت پلتفرم جدید برای لامبورگینی کم هزینه نیست
و از طرفی این پلتفرم هم عینا پلتفرم توارگ نیست و اصلاحاتی روش انجام شده
من اینو یه عیب برای لامبورگینی حساب نمیکنم
#ali.m#
۶ آذر ۱۳۹۷عماد جان منم نگفتم که این یه عیبه اتفاقا اصلا برام اهمیت نداره این مساله .
فقط خواستم بقیه دوستان از جمله اقای مجیدیانو رولامبو ?رو توجیح کنم .
emad1990
۶ آذر ۱۳۹۷احسنت #ali.m#
..::Majidio Lamborghini::..
۶ آذر ۱۳۹۷درود بر ? علی جان? ، پسر گل و عزیز دل خودم
در مورد اوروس و این مدل جدید لکسوس نظرم رو گفتم و دیگه تمایلی به بحث ندارم ،
، اینجا فضای تبادل نظره و منی که BYD رو هم دوست دارم ، قطعا عاشق خودروساز درستکاری مثل لکسوس هم هستم ، اما به نظرم لکسوس مثل BMW و کادیلاک از نظر برند اصلا در حد پورشه و لامبورگینی و فراری و بنتلی نیست و کراس اوورش اگر قیمت مساوی با اوروس یا کاین یا بنتایگا (197/000 دلار) داشته باشه آدمای کمی پیدا میشن که بنتلی رو بذارن کنار و برن لکسوس بخرن ،
اما 50 هزار دلار خودش پول یک ماشین خوبه و اگر این مدل جدید 150 تا 170 هزار تا قیمتش باشه ، فروش بدی نخواهد داشت
راستی توجیه رو اینطوری مینویسن ،”توجیح” غلطه
امضا : مجیدیانو رولامبو ???
#ali.m#
۶ آذر ۱۳۹۷☺بله توجیه درسته
#ali.m#
۶ آذر ۱۳۹۷بی صبرانه منتظریم☺
sina
۶ آذر ۱۳۹۷کمتر از 30 سال از تاسیس لکسس میگذره و همچین بلند پروازی هایی تو سرش هست
دست خوش
net
۶ آذر ۱۳۹۷لکسوس و اوروس طراحی تیز و زشتی داره،این رنگ مسی برای هر ماشینی زشته پورشه هم کراس اورش رنگ مسی زشت تولید میکرد
Archi KHAN
۶ آذر ۱۳۹۷انصافا خوشگله …