لکسس با وفادار ماندن به تولید GX موجب خوشحالی طرفداران زیادی شده و حالا هم میخواهد با کانسپت GXOR (GX آفرود) خونی تازه به رگهای این خودرو تزریق نماید.
این خودروی نمایشی بر پایهی دومین نسل GX شکل گرفته است. اگرچه این خودرو اخیراً فیس لیفت شده اما اساساً مدلی با ۱۰ سال سن بوده و همچنان ساختار بدنه روی فریم خود را حفظ کرده است. اگرچه شاسی بلندهای مدرن زیادی در بازار حضور دارند اما GX هنوز هم گزینهای ایده آل برای مسیرهای دشوار محسوب میشود.
GXOR به منظور آفرود بهتر از سیستم تعلیق جدیدی سود میبرد که ارتفاع بیشتری از سطح زمین دارد. اسنورکل، سپر جلوی سفارشی مجهز به وینچ، روف راک با پانل خورشیدی یکپارچه، نوار نورانی و رینگهای ۱۸ اینچی و لاستیکهای کارا نیز جزو ویژگیهای متمایز این شاسیبلند محسوب میشوند. همچنین یک تریلر وجود دارد که در صورت نیاز با کمپری همراه شده و نیازهای مشتریان را برطرف میکند.
لکسس به منظور انتشار جزئیات بیشتر از این خودرو ویدئویی را منتشر کرده که نشان دهندهی حضور آن در برخی مسیرها میباشد. اگر بخواهید این خودرو را شخصاً مشاهده کنید باید به گردهمایی GJ در کلرادو بروید.
لکسس GX 2020 ماه پیش فیس لیفت شده و از جلوپنجره و چراغهای جلوی متفاوت سود میبرد. پکیجهای سفارشی جدیدی با نامهای اسپورت دیزاین و آفرود هم در دسترس هستند. کابین این خودرو نیز بهروزتر بوده و بستهی ایمنی لکسس هم در آن به چشم میخورد.
NAVID۰۰۹۸
۲۸ تیر ۱۳۹۸در عجبم چرا پدال رونمایی کروت را پوشش نداده .
احتمالاً میدونه جنگ بدی بین موافقان و مخالفان C8 شکل میگیره . ، احتمالاً میخواد آخر شب مقالشو بزاره تا همه خواب باشن .
اما در مورد این لکسوس باید گفت نیاز به رونمایی از نسل جدید داره به شدت ، آخه زیادی کُهنه شده ولی باز هم خوش ساخت و با کیفیته .
حمید
۲۸ تیر ۱۳۹۸یکی بگه چرا ما محرومیم از خرید محصولات درجه یک بین المللی با قیمت واقعی
خوب ما هم دلمون لکسوس میخواد لیاقتش رو داریم
NAVID۰۰۹۸
۲۸ تیر ۱۳۹۸حمید عزیز
مهم نیست شما دِلِت چی میخواد ، مهم اینه آقایون برای شما چه میخواهند .
بعدشم ، ما مردم ایران ۴۰ سال پیش لیاقتمون را نشون دادیم که بیشتر جنگ طلبیم تا صلح طلب و این یعنی به گفته آقای ظریف خودمان انتخاب کردیم .
ولی یکی نیست بگه نسل امروز ، نسل ساده قدیم نیستند که از اعتقاداتشون سواستفاده کنید ، نسل امروز دارای فضای مجازیه که با دیدن دنیا و مقایسه آن با ایران ثروتمند ، فقط ناراحتی ، عقده و افسردگی بیشتری نسبت به بازده جوانی خودش برای کشور خودش داره .
Roham
۲ مرداد ۱۳۹۸لیاقتش رو نداریم
Sina
۲۸ تیر ۱۳۹۸ماشین خوبیه ولی انتخاب خوبی نیست
چونکه داخلش اصلا برخلاف اسمش نه لوکسه نه لکسوسی
همون پرادوهه فقط یکم چرم داخلش گذاشته
بعدش اینکه اگر با همین پول و همین موتور بجای این میشه یه لندکروز ۸سیلندر ۴.۶ خرید که خیلی خوشگل تره داخلش جا دار تره شیک تره امکاناتش بیشتر و کاملا آفرودی تره
واس همینا خرید جی ایکس اصلا عاقلانه نیست من که دلیلی واسه خریدش ندیدم مگر اینکه دقیقا مثل ایکس ۳ که کوچیک شده ایکس ۵ هستش لکسوس مدل GX رو کوچیک شده LX بزنه اون وقته که میشه گفت حالا شد ماشین
کیان
۲۸ تیر ۱۳۹۸دو ست عزیز کوچکتر شده ال ایکس ، آر ایکس هست ، که البته دیفرانسیل جلو هست ولی چهار چرخ متحرک هم در دسترس هست.
من نمیدونم شم کجای پرادو و چرم بذاری شبیه این میشه، اما خب کیفیت و حس و طراحی مشابهی با سایر محصولات لکسوس مخصوصا ال ایکس نسل قبلی داره.
از لحاظ اندازه داخلی تفاوت بسیار ناچیز هست با لندکروز، اینکه امکانات تویوتا لندکروز از یه لکسوس بیشتر هست هم از عجایبی هست برای خودش !!!
Roham
۲ مرداد ۱۳۹۸اتاق RX از اتاق GX کوچیک تره و به نسبت شباهت کمتری با LX داره
ولی اینکه تفاوتی با پرادو نداره به نظرم منطقی نیست