لکسس با بهروزرسانی IS 2021 در ماه ژوئن جان تازهای را به این خودرو بخشید هرچند تغییرات رخ داده در آن قابلانتظار بود زیرا این خودرو شبیه نسخهی قبلی است. البته خب این یک فیس لیفت بوده و چنین چیزی قابلدرک است هرچند شباهت خودرویی بهروزتر به سدان کامپکتی که از سال ۲۰۱۳ تاکنون در بازار حضور دارد سؤالاتی را به وجود میآورد.
برای طرفداران لکسسی که هنوز هم IS را با ظاهر جنجالیاش دوست دارند خبر خوبی داریم. به تازگی کیتهای بدنه اسپرت TRD و مودلیستا برای این خودروی لوکس و البته در تریم F اسپرت عرضه شده است.
در نسخه TRD قطعات اسپرتی عرضه شده که از جمله آنها میتوان به اسپویلر جلو، پوشش آئرودینامیک آینهها، رکابهای جانبی و دیفیوزر عقب اشاره کرد. TRD همچنین مافلرهای اسپرت از جنس فولاد ضدزنگ و همچنین رینگهای ۲۰ اینچی فورج کاری شده را ارائه کرده است. در بخش پرفورمنس میتوان به دامپرهای ساخت یاماها اشاره کرد که هدف از ارائه آنها بهبود تواناییهای فرمان پذیری IS 2021 در سرعتهای بالاتر میباشد.
مودلیستا هم همین قطعات اسپرت را ارائه کرده اما در بخش ظاهری روش متفاوتی را در پیش گرفته است. درحالیکه کیت TRD ظاهر مشکی رنگ دارد مودلیستا ظاهر کرومی را انتخاب کرده است. یک دست رینگهای ۱۹ اینچی نیز توسط مودلیستا در دسترس است.
برای فهمیدن اینکه قطعات ارائه شده چه نتیجهای را در پی داشتهاند میتوانید تصاویر منتشر شده را تماشا کنید. همچون همیشه خبری از ارتقای قوای محرکه نیست و بنابراین اگر خواهان قدرت بیشتری برای سدان کامپکت لکسس باشید بهتر است سری به تیونرهای افترمارکتی بزنید.
فعلاً این قطعات و کیتها مختص IS بازار ژاپن هستند و قیمت آنها نیز اعلام نشده است.
محمد
۱۹ آبان ۱۳۹۹چشم نوازه
پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??
۱۹ آبان ۱۳۹۹عالی خیلی هم زیبا
REZA
۲۰ آبان ۱۳۹۹خیلی دوستش دارم توی محصولات لکسوس
R@min
۱۹ آبان ۱۳۹۹عجب چیزیه???
Hadi
۱۹ آبان ۱۳۹۹وحشی تر شده…
مدل F هم تا اخر امسال معرفی میشه…
بهنام
۱۹ آبان ۱۳۹۹زیبا شد
VIPER
۱۹ آبان ۱۳۹۹به تغییر نسل فوری احتیاج داره
mahdi-abdi
۱۹ آبان ۱۳۹۹وایی خدا چه دست گلی
Amin-mc20
۱۹ آبان ۱۳۹۹همه چی عالی به جز چراغ جلوش یکی اینکه یک تیکه شده یکی هم دیلایت رفته بالا که خیلی نسبت به قدیم پسرفت داشته
net
۱۹ آبان ۱۳۹۹طراحیهای بیرون لکسس بد شده
رامتین
۱۹ آبان ۱۳۹۹لکسوس علاقه به خطوط شکسته زیاد، در طراحیش داره. اما کلا فکر میکنم در آینده IS از خط تولید خارج میشه، چون RC هست که صرفا مدل دو درب IS هست و ابعاد و موتور و قیمت کاملا مشابه و ظاهر هم تا حدی، که البته در کل، RC جذابتره.
سامورایی از قله فوجی
۱۹ آبان ۱۳۹۹IS و RC خیلی فرق دارن
IS کوچیک ترین سدان لکسوس بر پلتفرم کرولا ساخته شده
RC یه کوپه اسپورت و رقیب بی ام و سری ۴
رامتین
۲۰ آبان ۱۳۹۹هر دو 40 هزار دلار قیمت دارند (منظور من نسخه پایه RC هست که با نسخه پایه IS هم قیمته). ضمنا RC را نمیشه لوکس محسوب کرد. البته پلتفرم را قبول دارم ولی از همه مهمتر این که مدیران لکسوس روی حذف IS چراغ سبز نشون دادند. حتی در طراحی نسل جدید IS نرفتند پلتفرمشو عوض کنند. در آینده اگر پلتفرم IS عوض بشه، در واقع به نوعی RCسدان خواهیم داشت.
سامورایی از قله فوجی
۱۹ آبان ۱۳۹۹این خطوط رو در ماشین خیلی قشنگه ❤️
حسن
۱۹ آبان ۱۳۹۹طراحی یک کاره هنری است
مهدی موتورز
۱۹ آبان ۱۳۹۹واقعیت افزوده است؟
زیزیگولو
۱۹ آبان ۱۳۹۹نسلای قبلی IS زیاد نظر علاقه مندا رو به خودش جلب نمیکرد ولی این ماشین تو مدل 2021 چهره اسپرت ترو جذابترو ویژگیای به روزتری داره و عالی شده
Arena
۱۹ آبان ۱۳۹۹اثر هنری به تمام معنا
عجب آینه ای داره?
sina
۱۹ آبان ۱۳۹۹عالی شده لامصب
میثم
۱۹ آبان ۱۳۹۹جییییگگگگررررر
سعید تویوتا
۱۹ آبان ۱۳۹۹خوبه ولی درکل زیبا نشده با این کیتها؛بخصوص دیفیوزر Trd
ISخیلی خوشگلترشده بخصوص از نماجلو
behnam1012
۱۹ آبان ۱۳۹۹عجب دلبری
یاس ی
۲۰ آبان ۱۳۹۹همه چیزش خوبه فقط کاشکی چراغای عقبش به هم وصل نبود.
Aryan kia
۲۰ آبان ۱۳۹۹به نظر شما این طراحی اسپرت تره یا بی ام و البته فقط در سال ۲۰۲۰
بی ام و دیسلایک
لکسوس لایک
البته لکسوس طراحی هاش فوق العادس
no4
۲۰ آبان ۱۳۹۹همه چی خوبه فقط چرا چراغ عقباش متصلن :-!