اگر طرفدار طراحی ظاهری لکسس LC هستید شاید بهتر باشید این خبر را دنبال نکنید! اما اگر کارها و کیتهای بدنه پهن لیبرتی واک ژاپن را دوست دارید شاید این LC 500 همانی باشد که دنبالش هستید.
لکسس LC 500 را میتوان یکی از زیباترین خودروهای بازار دانست. از تناسبات بدنه گرفته تا جزئیات خاص طراحی، راههای بسیار کمی برای جذابتر کردن این خودرو وجود دارد. لیبرتی واک قطعاً از دگرگونی اساسی بدنه خودروهای مشهور دنیا ابایی ندارد و اگرچه کیت بدنه پهن آن برای LC 500 دیوانهوارترین کیتش نیست اما قطعاً باعث میشود این خودرو در بین نسخههای استاندارد جلبتوجه کند.
در آغاز باید گفت این گرندتورر ژاپنی به سیستم تعلیق ایر رکس مجهز شده و نتیجه آن کاهش حداکثری ارتفاع با فشار یک دکمه میباشد.
لیبرتی واک همچنین اسپلیتر جلوی گیرا و قوسهای چرخ پهنتر را به LC 500 اضافه کرده است. به این موارد میتوانیم رکابهای جانبی جدید، رینگهای ۶ پره مشکی مات و… را بیفزاییم.
تکمیل کننده تغییرات ظاهری خودروی موردبحث نیز اسپویلر عقب، دیفیوزر فیبر کربنی جدید و سیستم اگزوز با چهار خروجی میباشد. به احتمال زیاد قوای محرکه این خودرو همانند دیگر پروژههای لیبرتی واک دست نخورده است.
نظر شما درباره لکسس LC 500 لیبرتی واک چیست؟ احتمالاً نسخه استاندارد طرفداران بیشتری خواهد داشت اینطور نیست؟!
msh_ferrari
۲۷ مهر ۱۳۹۹ظرافت…
کیفیت…
NISSAN GTR SOLTAN
۲۷ مهر ۱۳۹۹واقعا حرفی برای گفتن نمیزاره با این رنگ مشکی فقط باید یه سامورایی داخلش بشینه
راستی یه دفعه یاد استارت SLR افتادم که روی دندشه بعد به این فکر کردم که مرسدس بنز چیه که حتی استارتش هم میارزه به کل بی ام و
M.A.S
۲۷ مهر ۱۳۹۹دوست عزیز خواهشا فضارو متشنج نکن
این جا بحث لیبرتیه و لکسوس چرا میخوای یه بحث شروع کنی
اخه اینجا جای بحث بنز و بی ام و هست ؟
بعد استارتش قد کل بی ام و هست؟به نظرتون توهین به علایق بقیه نیست؟
هر کسی یه ماشینو با یه دلیلی دوس داره دلیل نمیشه بیایم توهین کنیم در ضمن منم طرفدار BMW و بنز نیستم
Malt hill
۲۷ مهر ۱۳۹۹تنها محصول لیبرتی واک که مورد پسندمه
ممد ژانگولر
۲۷ مهر ۱۳۹۹داداش لیبرتی واک دنیایی برای خودش
خیلی بهترم دارم
اینو زیرش مورچه ول کنی از عقب لواشک ترش اعلا تحویل میگیری
OMID
۲۷ مهر ۱۳۹۹بدک نشده ولی ویژگی مشترک بد تمامی کیت های لیبرتی واک رو داره یعنی کمبر مضحک زیاد و ارتفاع فوقالعاده کم ( میدونم قابل تنظیمه ارتفاعش ولی کمبر ثابته )
کیت های این طوری هر چند ملایم پرفورمنس ماشین رو تحت شعاع قرار میدن حتی اگه در حد فقط بچه گلگیر باشن و بیشتر به درد کسایی میخورن که پرفورمنس واسشون مهم نیست
من خودم تیونر های عملکردی مثل پوسایدون و منهارت رو ترجیح میدم
صرفا تغییر مثبت و در راستای پرفورمنس انجام میدن
گذشته از اون ترکیب رنگی خاص منهارت فوقالعاده هست پیشنهاد میکنم m8 منهارت رو ببینین
R@min
۲۷ مهر ۱۳۹۹لیبرتی واک کلا جواد بازیه
ارشیاSVJ
۲۷ مهر ۱۳۹۹اینکه خیلی هولناک شده.
البته من کلا از کمبر بدم میاد.
مسعود
۲۷ مهر ۱۳۹۹اورجینالشو ترجیح میدم
بعضی ماشینا هستن که دستکاری در ظاهرشون گناه کبیره حساب میشه و حیفه چیزی ازش کم و زیاد کنی
برعکسشم هست مثلا جیپ رانگلر ساخته شده فقط برای اینکه انگولکش کنی و هی یه چیزیشو عوض کنی ?
محمد
۲۷ مهر ۱۳۹۹یارو پنوماتیک بازه ?
از طرفداران سلطان زانتیا?
یوسف
۲۷ مهر ۱۳۹۹با این ارتفاع کم خوراک جاده های ایرانه
مهدی
۲۷ مهر ۱۳۹۹محشر بهتر از این نمیشه ارتفاش از زمین که دیگه 0 سانت رنگش که تکه دومی نداره رینگاش که فکر کنم 20 سانتی داخله چراغاشم که دیگه چی بگم البته شرکت لکسوس چراغاش خیله قشنه ولی با این رنگ ماشینو چیزای دیگش چراغاش خیلی محشر شدن دیگه تمام عیار لیبرتی واک محشره واقعا جنجالی و دو قطبی
مدافع حقوق موتور احتراق داخلی
۲۷ مهر ۱۳۹۹ایول عجب چیزی شده بدیم برابوسی چیزی موتورشم یه تیون بزنه تعلیقم مسابقه ای دیگه خوراک پیست میشه
میثم
۲۷ مهر ۱۳۹۹واقعا خوشگله
Ho3in
۲۷ مهر ۱۳۹۹زشت ترین رینگ
تغیرات انچنانی در بدنه نداده
ولی کلا ال سی دوست داشتنیه❤
NAVID۰۰۹۸
۲۷ مهر ۱۳۹۹نِچ نِچ نِچ…
به حق که خود خودِ سامورائیه ?
Hadi
۲۸ مهر ۱۳۹۹زیادی توش دست بردن…
همون دیفیوزر جدید و رینگ و لاستیک ها بستش بود…
بدون کیت رو ترجیح میدم…