لکسس در آغاز ماه جولای از نسخه فیس لیفت شده LS رونمایی کرد اما این خودروساز هماکنون جزئیات و تصاویر این سدان لوکس بازار آمریکا را منتشر کرده است. طبیعتاً تغییرات این خودرو در آمریکا مشابه نسخه جهانی بوده و از جمله آنها میتوان به تغییرات سیستم تعلیق و افزایش رفاه کابین اشاره کرد. همچنین صفحهنمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی نیز در این خودرو نصب شده است.
LS 2021 دارای سیستم تعلیق بهروز با فنرها و دامپرهای بهینه است. همچنین میلههای ضد لغزش جلو و عقب نیز ارتقا یافتهاند. لکسس به منظور اطمینان از سواری نرم این خودرو اقدام به نصب بوشهای بزرگتر در جلو و عقب کرده است. همچنین سیستم تعلیق بادی با قابلیت تنظیم ارتفاع باعث میشود ورود و خروج به این سدان راحتتر صورت گیرد.
کابین نیز برخی تغییرات را تجربه کرده اما خب انتظار بهبودهای وسیعی را نداشته باشید. صندلیها، استراحتگاههای دست و دیگر بخشها دارای فوم بیشتر هستند و لکسس توجه ویژهای به صندلیهای جلو داشته زیرا هماکنون در فوم بیشتری در آنها استفاده کرده و هدف از این کار افزایش راحتی LS 2021 بوده است.
سرانجام سیستم اطلاعات سرگرمی نیز بهروز شده و دارای صفحه لمسی است بنابراین شما دیگر نیازی به استفاده اجباری از تاچ پد نخواهید داشت. کارشناسان خودرویی انتقادات زیادی از سیستم تاچ پد نسخه پیش از فیس لیفت داشتهاند زیرا میگفتند قطع ارتباط بسیار بدی بین حرکات انگشتان دست و انتخاب آنچه میخواهید وجود دارد و بنابراین استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی بسیار سخت صورت میگیرد. لکسس سرانجام به این انتقادات گوش کرده است.
نسخه فیس لیفت شده این خودرو همچنین دارای برخی تغییرات ظاهری است که از جمله آنها میتوان به ظاهر مشکی کنترلهای کنسول مرکزی و فرمان اشاره کرد. همچنین در تونل مرکزی خودرو دکمهای برای نمایش صندلیهای گرم شونده وجود دارد. پوشش چرم پالومینو نیز به عنوان یک آپشن عرضه شده است.
در بنه این خودرو شاهد سپر جلوی بهروز با ورودیهای هوای متفاوت و جلوپنجره تیره هستیم. چراغهای جلوی تطبیقی نیز اولین بار در شاسیبلند RX دیده شده بودند و حالا در دسترس خریداران این سدان لوکس هستند. تریم کروم بخش عقب نیز دارای ظاهر مشکی است. نهایتاً باید به رنگ جدید ایریدیوم اشاره کنیم که در دسترس است.
هر دو پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربو و ۳.۵ لیتری تنفس طبیعی بدون تغییر بوده اما گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک بازنگری شده تا پاسخگوتر از قبل باشد. نسخه هیبریدی هم دارای استراتژی باتری متفاوتی است تا قدرت بیشتری را در زمان کاهش سرعت ارائه کند.
LS 500 قیمت پایه ۷۶ هزار دلاری دارد که افزایش قیمت ۵۵۰ دلاری را نسبت به مدل سال پیش نشان میدهد. نسخه هیبریدی LS 500h از اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد و اگرچه قیمت آن اعلام نشده اما انتظار میرود افزایش ناچیز نسبت به بهای ۸۰۰۱۰ دلاری مدل سال قبل داشته باشد.
Reza.M
۲۲ آبان ۱۳۹۹ینی این میخواد با اس کلاس رقابت کنه؟؟؟
آخ آخ صفحشم لمسی کردن????
سامورایی از قله فوجی
۲۲ آبان ۱۳۹۹خب شما بگو چرا نمیتونه رقابت کنه ؟؟
مدل ۲۰۰۸ این ماشین تو ایران هست پیشنهاد می کنم یه بار سوار شو بعد بیا نظرتو بگو
حسن
۲۲ آبان ۱۳۹۹اس کلاس باید بااین رقابت بکنه شیرین….اصل اینه اس کلاسو ولش بره جلو بوق بزنه
Reza.M
۲۲ آبان ۱۳۹۹دوست عزیز این ماشین تنها ویژگی ک داره طراحی ب نسبت بهتر (فقط در بخش بیرونی) و استهلاک پایینشه ک خریدارای این سگمنت اخرین چیزی که بهش فکر میکنن استهلاکه مگه این که خریدارش ایرانی باشه…نه اسپرت هست مثل پورش و بی ام و و نه لاکچری و تکنولوژیک هست مثل بنز…ماشینی که انقد عقب موندس که بعد فیس لیفت یادشون میاد مانیتور لمسی بندازن روش اون هم در زمانی که یدونه به قول خودتون ۲۰۰۸ هم این اپشن رو داره طرز فکر سازندشو مشخص میکنه…و بله کسی که بخواد وام بگیره که یه فیلتر عوض کنه معلومه که انتخابش همین ماشینه??
سامورایی از قله فوجی
۲۲ آبان ۱۳۹۹قبول دارم به اندازه اس کلاس لوکس نیست ولی واقعا امکانات خوبی داره من به شخصه طراحی اینو بیشتر از اس کلاس جدید دوست دارم . دوم اینکه شتاب 4.5 ثانیه ای اونم برای یه سدان لوکس واقعا عالیه و تو سرعت پا به پای پانامرا میاد .
این ماشین برای اونایی مناسبه که میخوان لوکس بودن و اسپورت بودن رو هم زمان داشته باشن
سامورایی از قله فوجی
۲۲ آبان ۱۳۹۹این ماشین دقیقا یه چیزی بین اس کلاس و پورشه پانامراست ، هم مثل اس کلاس لوکسه هم مثل پانامرا اسپرت
NAVID۰۰۹۸
۲۲ آبان ۱۳۹۹هر کدام کاراکتر خاص خودشان را دارند و مطمئناً هیچکدوم لاکچریها بنز S نمیشه اما لکسوس ویژگیای داره که هیچ خودروی لاکچریای نداره و اون کم هزینه بودنش هست که در این کلاس همه از آخرین تکنولوژیها استفاده میکنند که همیشه بالاترین استهلاک را دارند و برای همین هم هست که این کلاس خودرویی بیشترین اُفت قیمت را در نمونههای کارکرده داره و این لکسوس LS هست که کمترین اُفت را نسبت به رقبا داره .
Hadi
۲۲ آبان ۱۳۹۹این ماشین خداوندگار کیفیت و استهلاک هستش…
مدلهای ۱۹۹۰ هنوز دارن مثل ساعت کار میکنن…
یک نمونه بود که حدود ۱.۶ میلیون کیلومتر کار کرده بود! اونم فقط با تعویض روغن،لاستیک و وسایل مصرفی از این قبیل…
این ماشین زبون ادم رو بند میاره…
فقط زیر کاپوت اون پوشش موتورش ??
Dr.Ahmadreza2002
۲۳ آبان ۱۳۹۹نمیشه انکار کرد نوید جان خیلی عقبه از المانیا و چه بسا امریکایی هایی که دیگه نیستن
زود به خودش نجنبه از کره ای هام عقب میافته
من عاشق ال سی هستم نکه فک کنی منم از اون عشق کره هام ولی حسم میگه باید ی تغییر اساسی کنن مدلا لکسوس
کم استهلاکه، خوب باشه
برا لاکچری بودن به چیزهای بیشتری نیاز داره
مانی
۲۶ آبان ۱۳۹۹این ماشین تو بحث اسپورت بودن حتی از اس کلاس پایینتره
چه برسه به بیمر و پورشه
MR.JJ
۲۲ آبان ۱۳۹۹خیلی خوبه ولی بهتر از اینهم مشید مخصوصا در طراحی قسمت جلو
(اگر به طراحی لکسس LX/GX دقت کنید منظورم را بهتر متوجه میشود آن ابهت در LS زیاد دیده نمیشود)
Meysam
۲۲ آبان ۱۳۹۹دقیقا
ابهت جلوش اگه بیشتر میشد عالی بود
البته الانم واقعا عالیه
مهزیار
۲۲ آبان ۱۳۹۹بنز و ب ام و توجه بفرمایید طراحی یاد بگیرید
سهند
۲۲ آبان ۱۳۹۹طراحی چراغ های عقب این زیباتره و یا کلاس s جدید؟
Moein
۲۲ آبان ۱۳۹۹چقدر از این بچه بازیا که برای اینکه کامنتشون بالا بمونه میان بی ربط و الکی زیر کامنت یکی که اصلا ربطی نداره کامنت میذارن
چقدر حسرت و عقده آخه؟!؟!؟
Moein
۲۲ آبان ۱۳۹۹بنز رو نیستم
اما بی ام و چرا
Amin-mc20
۲۲ آبان ۱۳۹۹همشون باید از مازراتی یاد بگیرن
بنیامین
۲۲ آبان ۱۳۹۹زیبا با کیفیت و محشر
SF90 STRADALE
۲۲ آبان ۱۳۹۹رنگ مشکی با نوارهای کروم عجب دلبری میکنه
کابین هم عالیه ؛ انجین هم نیازی به تعریف نداره
Ramin
۲۲ آبان ۱۳۹۹80 هزار دلار…..
قیمت خوبی داره.
ولی تو آمریکا فکر نکنم فروش بره چون با همین پول میرن تولید ملی میخرن و عضلانی
?????
اگه ما ها آمریکایی بودیم ماشین آمریکایی میخریدم. ولی ما ها فیلا تو ذهن مردم آمریکا نیستیم بینیم چی فکر میکنن.
Abtin
۲۲ آبان ۱۳۹۹بی نظیره ،واقعا آفرین،دست مریزاد آقایون???
ژاپن الان بهترین شده به نظرم طراحی این دیگه آخرشه مثل s کلاس بی ریخت نیست
ب ام و هم که رید تو طراحیاش با اون جلوپنجره مزخرفش واقعاً جای تأسف داره
خوبه یکم آلمان بیاد از ژاپن طراحی یاد بگیره
واقعاً آفرین به لکسوس و ژاپنی های با غیرت
?
MR.JJ
۲۲ آبان ۱۳۹۹هر وقت به تو کلید S63 AMG را دادند قبول نکن بیا این ژاپنی را سوار شو
ولی یادت باشد از این به بعد مثل آدم حرف بزنی (چون داری به چیزی فحش میدی که تا هفت جدت نخواهند توانست حتی از نزدیک ببینند)
Abtin
۲۲ آبان ۱۳۹۹معلومه سوار نمیشم،بجاش یه LFA رو سوار میشم که هیچ بنزی به گرد پاش هم نمیرسه،همین سدان هم خیلی بهتره چون من از ماشینای کوچولو خوشم نمیاد و
درضمن،طرز نوشتنت رو درست کن (داخل پرانتز)معلومه هی چی گفتی؟ و در آخر تو انزلی اینقدر ماشین هست که دیگه بنز و بامو به چشم نمیان
Dr.Ahmadreza2002
۲۳ آبان ۱۳۹۹فقط اونجاش ک میگه هیچ بنزی به پاش نمیرسه:-)
برادرم اگ ال اف ای میخای زیاد عجله نکن کلی تو انبارا هست چن ساله رو دستشون مونده خاک میخوره
Abtin
۲۲ آبان ۱۳۹۹یعنی میخوای بگی بنز جدید با ب ام و جدید قشنگن؟خب از نظر همه چی عالین ولی طراحی نه.ب ام و سری ۷ جدید،ب ام و سری ۳وسری ۴جدید قشنگن؟بعدشم من نظر شخصی خودم رو گفتم به شما ربط نداره نظر من.
واقعاً آفرین به شما که با بچه ی ۱۴ساله در می افتین.جای تأسف داره
Ramin
۲۲ آبان ۱۳۹۹از مرد و زن 12 ساله تا مرد 55 ساله میان مطلب میخونن نظر میدن
منظور اینه با ادبانه صحبت کنید واگه مشکلی دارید بسیار آرام وبا اثبات دلیل حرف بزنید تا به کسی بر نخوره.
هدف افزایش آگاهی و فهمیدن نظر دیگرانه……
NAVID۰۰۹۸
۲۲ آبان ۱۳۹۹امیر جان
کاری به محتوای کامنت آقا آبتین ندارم ، ولی به نطرم ایشون میتوانست قشنگتر بیان بکنه تا اینکه با چنین ادبیاتی کامنت بگذارند .
مگه چقدر سخته کمی حَیا داشته باشیم در هنگام نوشتن یا صحبت کردن ، متاسفانه هروز چنین صحبتکردنهایی عادی و عادیتر میشه (( این روزها ادبیات کلمات دختر و پسر همه مثل هم شدن اما هنوز در خیلی خانوادهها هستند که فرزند جلوی پدرش پاشو دراز نمیکنه که نه از ترس و فقط بخاطر احترام که خودش نشونه خیلی چیزهاست )) .
اینجا پدال هست و نه اینستاگرام !!!
Ramin
۲۲ آبان ۱۳۹۹تاجایی که من یادم میاد من جرات نداشتم به بابام بگم نه. یه چپ نگاه میکرد آب میشیدم تو زمین ولی الانی ها…….
رو که نیست سنگ پای قزوینه.
از بچه خودم گرفته تا…..
چرا نسل الانی ها اینجورین ؟؟؟؟؟
آهان گرفتم زیادی بهشون باج دادیم.
زمان ما خودم از وسایل دور ریختنی چیز میز درست میکردم باهاش بازی میکردم
الانی ها هرچی خراب میشه می اندازن دور…… جدید میخرن……
هی روزگار…..
سعید تویوتا
۲۲ آبان ۱۳۹۹لکسووووس☺?☺?
خیلی و زیباست خیلی
Meysam
۲۲ آبان ۱۳۹۹ابهت جلوش اگه بیشتر میشد عالی بود
البته الانم واقعا عالیه
Meysam
۲۲ آبان ۱۳۹۹آفرین به لکسوس که به حرفم گوش کرد????
بالاخره اون تاچپد بدردنخور رو حذف کرد
sina
۲۲ آبان ۱۳۹۹چقد خوب شدن سدان های جدید لکسس
درسته حذف GS خعلی ناراحتم کرد ولی خب طراحی نسل جدید IS ES LS همشون دوست داشتنی هست
حالا مونده نسل جدید GX LX
و نکته مهم اینکه ژاپنی ها ول کن سدان ها نیستن :)
\\\|♧|///_LEXUS_F_LINE
۲۲ آبان ۱۳۹۹وای عجب چیزیه
خیلی خوبه…..
عاشقش شدم ?
رامتین
۲۲ آبان ۱۳۹۹همه چیزش عالیه ولی بنظرم زمانش اومده کابین کمی تغییر کنه. فرم دریچه های کولر جالب نیست و نمایشگر با چیدمان متفاوت نصب بشه.
Aryan kia
۲۲ آبان ۱۳۹۹مثل همیشه طراحی بینظیر و بسیار بهتر از سری ۷ و اس کلاس البته در امسال
دیگه میشه گفت که بینقصه چون مشکل سیستم سرگرمیشو درست کرد
Arena
۲۲ آبان ۱۳۹۹قرمزای داخلش خیلی نچسبه☹️
فقط همینشو دوست ندارم
MehdiTurbo
۲۲ آبان ۱۳۹۹دقیقن
همه چی تو نسل جدیدش بهتر شد الی طراحی داخلی
قبل فیس لیفت که یک رنگ بود و مانیتور چسبیده بود بیشتر دوست داشتم
لکسس قبل اگه رنگی بود چرم ماشین و داشبرد باهم تغییر رنگ میدادند یک دست بود تو نسلای جدیدش داشبرد با چرم رنگش عوض نمیشه اونجوری خیعلی ملوس تر میشد.
Dr.Ahmadreza2002
۲۳ آبان ۱۳۹۹فک کنم مانیتور رو چون تاچ بوده اوردن جلو تر تا دسترسی آسون باشه
حسن
۲۲ آبان ۱۳۹۹یک کار هنری ناب دست اول سامورایی بی نقص بی کم وکاست
MjM
۲۲ آبان ۱۳۹۹کابینش واقعا یه سر و گردن از اس کلاس جدید زیباتر و بهتره
اس کلاس جدید با اون کابین دیجیتالیزه ی تبلتی معنای لوکس بودن رو خراب کرد
Dr.Ahmadreza2002
۲۳ آبان ۱۳۹۹خدایی خوب در اومده در کل
اما چنتا ایراد
اون چراغها عقب دیگه زیادی بزرگن یکم نازک تر بهتر بود
جلوش هم خب جذابه ولی برا این کلاس واقعا خوب نیست ابهت عنصریه که باید بیشتر درش استفاده میشد
و اما بخش خوبه کار کابین (ک به نظر من مهترین بخش هر ماشینیه) خدایی جذاب تر از خیلی رقبا در اومده حتی رقبای غربی، اما یه خواهش از لکسوس: دیگه قرمز کار نکن تو کابینو منو که یاد کوکاکولا انداخت
زبیایی این کابین تو چرم نسکافه ای با عناصر فلزی مات معلوم میشه
انجینم به نظرم لازم بود پرچم دار کمپانی نخسه V8 داشته باشه
در کل لایک به این رقیق خوش برو رو