عکسهای منتشر شده از جاسوسان صنعتی نشان میدهد عالیترین محصول برند لکسس قرار است بهزودی با یک تغییر قیافه جدی، به بازار معرفی گردد. این شاسیبلند لوکس که همرده تویوتا لندکروز است و با کد LX شناخته میشود، در فیسلیفت جدید از خطوط تیزتری در جلو و عقب و یک بهروزرسانی در کنارهها سود میبرد. طراحی این محصول لوکس با اِلمانهای جدید لکسس آمیخته شده و به مدد جلوپنجره دوکیشکل و چراغهای تیز جلو و عقب ظاهر خودرو اسپرت تر از همیشه شده است. در داخل اوضاع فرق میکند و داشبورد و طراحی داخلی کاملاً تغییر کرده است و با چرم و چوب فراوان تزیین شده است.
خبرهای رسیده از لکسس از یک سورپرایز ویژه برای خریداران بازار امارات متحده عربی حکایت میکند. قرار است لکسس در این کشور که یکی از مهمترین بازارهایش به شمار میرود گونهای خاص و فوقالعاده از LX را عرضه کند که بهاحتمال فراوان بیش از ۴۵۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت. در داخل کابین، لکسس بازهم سنت خود درباره قرار دادن ساعت در مرکز داشبورد را حفظ کرده و تغییرات کاملی در صفحه نشاندهندهها که پشت فرمان قرار دارد، داده است. فرمان، مانیتور بزرگ بالای داشبورد و شکل کنسول میانی از جمله تغییراتی است که طراحان لکسس در این مدل اعمال نمودهاند. در خارج نیز استفاده از کروم بیشتر در ظاهر خودرو و حتی ادوات داخل کابین، استفاده از چراغهای LED جدید، تغییر شکل چراغها و کاسه چراغهای جلو و تغییر فرم چراغهای عقب از جمله مواردی است که در مدل ۲۰۱۶ LX به چشم میآید. بهاحتمال فراوان مدل ۲۰۱۶ لکسس LX بهزودی وارد بازار میشود. منبع: leftlanenews۷۱ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
Msv
۲۰ مرداد ۱۳۹۴خیلی زیبا تر شده. ولی من لندکروزر رو ترجیح میدم.
این اصالت لکسوس رو میرسونه که از صد متری هم بدون دیدن لوگو میفهمیم ماشین لکسوسه.
M.R.K
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ببخشید یعنی شما از صد متری بقیه ماشین هارو تشخیص نمیدید ؟؟!
در مورد طراحی این خودرو ، پشتت بسیار بی روح شده مخصوصا بخاطر اون نوار کروم مانند بالای چراغ هستش .
اما توی ایران متاسفانه خودروی هستند توی این قیمت که ارزش خرید بالاتری داشته باشن البته برای شهر
luis
۲۰ مرداد ۱۳۹۴عکس های نمایش داده شده به هیچ وجه حرفه ای و شفاف نیست و نور خوبی هم نداره برای همین به راحتی نمیشه راجع بش نظر داد خودرو های رقیب هم در ایران از نظر قیمت شاسی های المانی هستند که اصلا کلاسشون هم کلاس این محصول نیست اونها بیشتر در زمینه اسپرت قابلیت دارند واین اس یو وی لوکس در زمینه افرود.
E 36
۲۱ مرداد ۱۳۹۴پشتش مثل خودروهای سری X ب ام و شده ، خصوصا X5
حاج حسن
۲۰ مرداد ۱۳۹۴آقا سوتفاهم نشه یه وقت! ولی من از ظاهرش زیاد خوشم نیومد مخصوصا پشتش. بازم مبارک طرفداراش :)
Hitler
۲۰ مرداد ۱۳۹۴چراغای عقبش منو یاد شاسی بلندای بی ام دبلیو میندازه.در کل خوبه ولی میدونید از خوندن جمله ی:یک نسخه ویژه برای اعراب که احتمالا بالای 450اسب داره و بازار خوبی در اونجا داره واقعا ناراحت شدم.خیلی خیلی ناراحت شدم.پنجاه سال قبل ما ژیان صادر میکردیم(عکسشو میتونید سرچ کنید تو پدالم هست)
دبی در سال 1990خشک تر از کویر لوت بود.ولی الان….
درسته تلاش کردن،خرج کردن،به نتیجه هم رسیدن ولی چرا ما نتونستیم؟کجای کار میلنگه؟
برلین 1945و2015را گوگل کنید لطفا.
محمد
۲۰ مرداد ۱۳۹۴دقیییییقااااااااا…بعدشم فیس لیفت لکسس از نسل جدید های بنز و بی ام دبلیو بیشتر تغییر داره… بعد اینا میان از اصالت بنز و بی ام دبلیو حرف میزنند.
خیلی مونده به پای ژاپن برسین خیلییییییییییییییی…
HILUX
۲۰ مرداد ۱۳۹۴واقعا؟؟؟؟؟خوب شد ما رو از ظلمت و گمراهی بیرون اوردی!!!!!
حامد.س.61
۲۱ مرداد ۱۳۹۴سلام ما رو به هیروتیشو ناکامورا و میروتو واتانابه و دوست گرانقدرشون آقای مورازوکی هیرادا که بنیانگزار صنعت اتوموبیل و طراحی خودرو در دنیا هستند و بیش از 30 سال قبل تر از بنز خودرو با مفهوم امروزی را ساختند برسانید.
با تشکر جمعی از چینی سواران
جاوید
۳۰ مهر ۱۳۹۴من باهات کاملا موافقم فقط ژاپنی با کیفیت زیبا قوی .
جاوید
۳۰ مهر ۱۳۹۴من باهات کاملا موافقم محمد فقط ژاپنی با کیفیت زیبا قوی .
سامان از تبریز
۲۱ مرداد ۱۳۹۴450 اسب بخار
حالا این شد یه چیزی
قبلا ادم خجالت میکشید بگه موتور 5.8 لیتری lx570 فقط 380 اسب بخار قدرت داره
امیر
۲۰ مرداد ۱۳۹۴عجب چیزی خفنی شده چه ابهت وخشونتی رقابتش با اسکالاده جذاب تر میشه خیلی زیبا شده دم لکسوزگرم کلا شاسی بلنداش زیباتراز سواریاشن البته rc وis زیبان
Sky line
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ماشین با کیفیت و خوبیه ولی لکسس همیشه از نظر موتوری جلو آلمانیا ضعیف و پر مصرفه و جدیدا خیلی رادیکالی طراحی میکنه و ا ون طرا حیه پخته آلمانیا و بعضی آمریکایا رو نداره و در ضمن این رقیب اسکالید نیست چون کلاسش به أون نمی خو ره و این ماشین رقیب انفینیتی qx45
luis
۲۰ مرداد ۱۳۹۴این نظر شخصی شماست و من بش احترام میزارم شما وقتی با دید قبلی به یه محصول نگاه میکنی این ذهن شماست که پختگی و نا پختگیو القا میکنه محصولات المان که جای خود دارند ولی لکسوس هم از نظر طراحی و هم امکانات در سطح بالایی هستند یه ماشین افرود په لوکس باشه چه نباشه برای افرود ساخته شده حتی اگر در زمانی که نو هست استفاده افرود نشه پس از چندین سال که مستهلک شد یقینا برای افرود استفاده میشه که تویوتا در این زمینه هم سابقه بالایی داره و هم حرف های زیاد برای گفتن اگه اشتباه نکنم در مقاله 3 هفته پیش پدال نسل قبلی این ماشین که مربوط به سال 2008 بود بین 6 شرکت کننده به نام سوم شه و از نظر ویژگی های افرود هم در گروه اول شه.
Sky line
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ممنون از توضیحی که دادی من منظورم رو طرا حیش بود که با احترام به طرفداراش به نظر من خوب نیست و شاید خیلیا مثل من نپسندن چون مثل پورشه أصالت نداره یا مثل BMW به اعتقاد بنده روح نداره و در ضمن من اولش گفتم که با کیفیته و جائ هیچ شکی نیست که یه عمر ماشینه و من صحبتی از إمکانات نکردم چون همیشه لکسس پر امکانا ته و کامل من صحبتم روی موتور بود و طراحی الان شما برید همه مقایسه های مربوط به لکسسو بخونید میبینید همیشه پر مصرف بوده و توان خروجیش نسبت به حجم موتوری که داره در مقایسه با حتی رقبای ژاپنی مثل انفینیتی qx80 پایین تره
Nissan...Japan
۲۰ مرداد ۱۳۹۴عزیز من چطور اصالت نداره؟شما بهتر میدونید که لکسس نسخه امریکایی تویوتا هستش که البته سبک طراحیش کمی از تویوتا متمایزه.شما تو این محصول براحتی میتونین تلفیقی از چهره تویوتا و لکسوس رو کاملا حس کنی.در واقع میشه گفت چهره لکسوس روی بدنه لندکروز.که با مهارت هر چه تمام تر انجام شده و خیلی هم ماشین قدرتمندی بنظر میاد.من واقعا نمیدونم این کلمه اصالت نداره از کی روی زبونا افتاد؟!
Zippo
۲۰ مرداد ۱۳۹۴المانی ها. و طراحی و طراحی پخته
عجب جکی گفتی
اون از مرسرس کلاس جی که دقیقا مثل اینه که ۴ تا چرخ گذاشتن زیر یک مکعب مستطیل
اون هم ازبقیه طراحی های بنز که همه کپ همدیگن هیچ فرقی ندارن
بی ام و و ایودی هم افتضاح فقط پول برندشونو میخورن
فقط پورش خوبه که اونم یک مدل خیلی ضایع داره که قورباقه رو از رو اون ساختن منظورم ۹۱۱ هست
جاپنی هام که تعطیلن کلن
طراحی فقط کیا
HILUX
۲۰ مرداد ۱۳۹۴اگه طراح کیا((که آلمانیه و طراح آئودی هم بوده قبلش ))وارد کیا نمیشد هیچ وقت کیا اینقدر پیشرفت نمیکرد.در ضمن بهتره به این حرفات پایان بدی و بیشتر از این جو سایت رو بهم نریزی….
رضا
۲۰ مرداد ۱۳۹۴خندیدیم
من عاشق طراحی کیا پرایدم
Sky line
۲۰ مرداد ۱۳۹۴شما اگر طراحی کیا واست قشنگه که به قول دوستمون پراید عالیه ولی شما که میگی G کلاس مکعب اتفاقا این ماشین طراحی اولیه خودشو که یک ماشین مربوط به ارتشه حفظ کرده و یک آفرود تمام عیاره و اصلا تو کلاس لکسس جا نمیگیره در ثانی اگر طراحی آلمانیا رو با أصالت نمیدونی بأید بگم که همین کیا و هیوندا و سانگ یانگ طراح آلمانی و یا اروپا یی دارن
Nissan...Japan
۲۰ مرداد ۱۳۹۴بحث با توام که مثل داد زدن به دیواره!میخواستم کلی جواب بنویسم که منصرف شدم
Sky line
۲۰ مرداد ۱۳۹۴شما اگر ما یل به بحث کردنی یا علی ولی مشکل اینه که من با احترام به دیگران نظره خودمو میگم ولی شمارو نمیدونم شما تو هر زمینه ای که مایل بودی با احترام متقابل بنده در خدمتم
Sky line
۲۰ مرداد ۱۳۹۴و داخلشو زیاد جالب طراحی نکرده و ببخشید هم کلاس اسکالید هستش من اول ففکر کردم مدل کوچیک لکسس چون حو اسم به lx نبود فکر کردم gx هستش
MohseN
۲۰ مرداد ۱۳۹۴اصلا قشنگ نیست!!
نه طراحی داخلی قشنگه نه بیرونی
طراحیش یجوریه که هیچ قسمتی به هم نمیاد!
میخوان عین SUV های آمریکایی ماشین گنده طراحی کنن اما به نظرم پایه طراحیشون ایراد داره!
به نظرم توی SUV های ژاپنی درشت هیکل فقط پرادو طراحی بی نقصی داره
بصورت کلی هم همون لندکرویزره تغییرش دادن!!!!!!
luis
۲۰ مرداد ۱۳۹۴پرادو یه مید سایز اس یو وی هست و لندکروز و lx فول سایز اس یو وی هستن .
هیچ کشور بزرگی در خودرو سازی ال الخصوص ژاپن هیچ وقت به دنبال مثل این یا اون درست کردن نیست پلت فرم این ماشین با لند کروز یکیه لندکروز زبان طراحی خودشو داره و از سال 1951 تا حالا تولید میشه غول suv تویوتا سکویاست که میتونی عکس هاشو در گوگل سرچ کنید. در ظمن این عکس ها با یه دوربین معمولی در یه هوای ابری گرفته شده منتظر عکس های کامل این محصول در رونمایی اون باشید.
کیارش
۲۰ مرداد ۱۳۹۴جواب ژاپنی بازا وقتی از طراحی افتضاح لکسوس نمیتونن هیچ دفاعی بکنن :
هوا ابریه :)))))))
mehdi
۲۰ مرداد ۱۳۹۴هر کی بگه بده،بازم من میگم عاشقششششم،شما عکس این با نسل قبلیشو بزار کنار هم،متوجه میشی پیشرفت داشته کاملن مشخصه این مال ی نسل بعد حتی به نظر ببیشتر میاد،من ک خیلی طراحیشو دوست دارم،مخصوصن مانیتور مستطیلی شکلشو،اینو خیلی بیشتر از نسلای قبلیش دوست دارم.
علي
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ماشین عرب پسندتری شده نسبت به قبل یا شایدم بهتر بگم بازاری پسند. از خوبیهاش که بگذریم در کل ماشین اقتصادی به نظر نمیرسه من به شخصه کادیلاک suv رو با توجه به هم رده بودن با این ترجیح میدم هر چند که انتخاب شاسی بلندهایی مثل بی ام وه – مرسدس-آئودی و پورشه کاملا منطقی و عقلانی تر به نظر میرسه تا این سبک خودروها که کاملا غیر اقتصادی و یوقور هستند و بنزین خور…
luis
۲۰ مرداد ۱۳۹۴من کاری به نژاد پرستی و عرب و غیر عرب ندارم ولی حدقل عرب های همسایه ما در این یه مورد منطقی عمل میکنن چون اونها ماشین suv میخوان برای شن و ماسه و تپه نوردی در دل کویر نه برای سرعت و شتاب و لایی کشیدن و عملکرد پیست . پورشه بی ام و ائودی که اصلا در این کلاس تولید ندارن که ادم بخواد اینو به اون یا اونا رو به این ترجیح بده تنها بنز تولید داره که اونم یه شاهکاره .
luis
۲۰ مرداد ۱۳۹۴بسیار زیبا اگرچه تا رو نشدن عکس های با کیفیت نمیشه راجع به زشتی یا زیباییش نظر داد ولی این خودرو همیشه ابهت و زیبایی خاص خودشو داشته و در افرود هم همیشه عملکرد بالایی داشته که این یکی از دلایل علاقه شدید همسایگان بیابان نورد ما به این خودرو لوکسه.حالا وقت طنزه…
Zipo هستم کره در این کلاس ماشین نداره ولی اگه بزنه بهتر از این میزنه با اپشن های بیشتر و قیمت معقول تر بشینید و منتظر اینده خودرو سازی جهان در دستان کره باشید.
کیارش هستم عقبش کپی بی ام و جلوش کپی خود لکسوسه داخلش کپی شورلت سقفش کپی لندرووره تایرا کپی بنزه دی لایت کپی نایکه اصلا اصالت نداره و فقط یه ربع گوجه اصالت تو صندوقش بود در حالی که ماشین با اصالت باید یه کارتون رب گوجه داشته باشه.
محمد هستم جلوش سوسکه بقلش ماشین چینیه عقبش شبیه دندون گرازه بنازم تکنولوژی المانو .
شایان
۲۰ مرداد ۱۳۹۴zippo و samuraei با اختلاف صدر جدولن لامصب پائین بیا هم نیستن تعصب این دو در این سایت از همه بیشتره خیالت راحت پدال مشکلت با من چیه رک بگو چرا نظرامو چاپ نمیکنی؟
کیارش
۲۰ مرداد ۱۳۹۴Luis جان بارها تو همین سایت ثابت شده که از دنیای ماشین خیلی دوری
و من دوباره محبورم ثابت کنم که واقعا اینطوره
ارجاعت میدم به رنکینگ کار اند درایور که توش این ماشین دهم شده و حتی صرف نظر از رقیبای قدرش نمره 2.5 از 5 رو کسب کرده
کیارش
۲۰ مرداد ۱۳۹۴صرفا جهت ثابت کردن اینکه واقعا چه کسی طنز پردازه :)
متخصصای کار اند درایور بهاین ماشین امتیاز 2.5 از 5 رو دادن
یعنی این ماشین واقعا مفتش هم گرونه
ببخشید لویس جان مجبور شدم ثابت کنم که :))))
شرمنده
luis
۲۰ مرداد ۱۳۹۴فدات شم ماشین افرود باید افرود باشه کدوم قسمت سایت کار اند درایور تست افرود انجام میده؟؟؟ لکسس rcf نسل اولشه ساخته بارها تو تست ها 3 نفره سوم شد بارها جرمی کلارکسون بدشو گفت تو کار اند درایور 4 ستاره از 5 داره رتبه سوم بعد بنز و بی ام و بالا تر ائودیه این یعنی کار اند درایور فقط روی شتاب و سرعت رنکینگ میده اخه اینقدر میخوای با ماشین تند بری کجا رو بگیری؟؟؟؟ کشوری که چارتا پیست نداره چارتا اتوبان سرعت ازاد نداره حداکثر سرعت 235 لکسوس با 250 بی ام و چه فرقی میکنه اگه مثل من دو سال تو پلیس راه و جاده های کشور خدمت میکردی اون وقت میفهمیدی که سرعت و شتاب عامل مرگه و تو تو سرعت 180 با بنز تصادف کنی یا با پیکان فقط تفاوت تو سالم تر موندن جسدت هست نه تو زنده بودن .
یه بار گفتم قفل مرکزی ابداع لککسوسه تو خودت کشتی حالا ما شدیم پرت از خودرو تو شدی جرمی؟؟؟؟؟؟ تو این سایت هیچ وقت به برند های شاهکار المانی توهین نکردم و نمیکنم ولی تو از خودرو بی خبر پیوسته به لکسوس اکورا و تولیدات ژاپن توهین میکنی به قول بچه ها انگار نماینده رسمی المانی؟؟؟؟؟
درصد رشد فروش لکسوس امثال 16 درصد بوده حالا تو خودت بکش هی بگو ادم های عامه لکسوس میخرن خاص سوار ها بی ام ملاک عام و خاص بودن تفکره نه ماشین و مدرک و پول.
AHMADREZA
۲۱ مرداد ۱۳۹۴اتفاقا کار اند درایور یه زمین بزرگ برای آفرود داره
کیارش
۲۰ مرداد ۱۳۹۴گزیده ای از نظریات ژاپنی بازا :
نیسان ماکسیما کادیلاک سی تی اس رو تو درگ شکست داد
ماکسیما دنده ای 911 رو تو شتاب میگیره البته فقط دنده ای
کرولا از بوگاتی کم خرجتره بنابراین تکنولوژیش بیشتره
وقتی با سند و مثال ثابت شد صنعت ژاپن در برابر المان حرفی نداره: ژاپن جمعیتش بیشتره بنابراین قطب صنعته
وقتی هیچ حرفی در برابر عدم اصالت برند لکسوس ندارن: مدیر یه کارخونه باید بیاد بگه برندش اصالت داره یا نه
وقتی یک طراحی جدید اینقدر افتضاحه که هیچ دفاعی نمیشه ازش کرد: هوا ابری بوده تو عکس بد افتاده
mohamad
۲۰ مرداد ۱۳۹۴اینارو خودتون تنهایی جمع بندی کردید و به این نتیجه رسیدید صنعت آلمان از ژاپن جلوتره؟؟؟ میشه یه لینک بدی که عین این حرف رو دقیقا توش نوشته شده باشه؟؟؟ عین همین رو میخوام حداقل رنکینگ بده
من فقط نمیدونم شما دیزاینر ها و مهندسین محترم تایپیست و کامنت بنویس (!) چرا رو زمین موندید!!! حدقل قبل از صحبتات یه جمله ی “نظر شخصی” اضافه کن که مشخص شه داری از جانب سلیقه خودت صحبت میکنی نه اینکه ادای جانی آیوی دنیای خودرو را واسمون دربیاری کیارش جان. من خیلی دوستت دارم اما شما تعصبت تبدیل شده به نفرت که حتی به لکسس میگی بی اصالت!!!! و الفاظی مانند مفتش گرونه و طراحیش افتضاحه و این خرد و درشت ها که اصلا درست نیست!
منتظر لینک هاتم مبنی بر جلوتر بودن صنعت آلمان از ژاپن. فقط امیدوارم بتونی یه لینک به من بدی و دوستان هم قضاوت کنن.
وینسنت پرایس
۲۰ مرداد ۱۳۹۴آقا کیارش من مسئولیت اون حرفم را که گفتم : مدیر یه کارخونه باید بیاد بگه برندش اصالت داره یا نه . قبول میکنم . من به این دلیل اون حرف را زدم که ببینم شما چی میگید و امتحانتون کنم . که متاسفانه جوابم رو با بی احترامی دادید . متاسفانه شما فقط بلدید از حرفهای کاربران پدال { مخصوصا ژاپنی بازهای محترم } ایراد بگیرید . مثلا درباره اصالت داشتن lexus . هر کی توی این سایت میگه این خودروساز اصالت داره شما میگی بی اصالته .
Dinam
۲۰ مرداد ۱۳۹۴این کیارش با خودش هم مشکل داره. فکر کنم ایشون نماینده ی رسمی بنز و ب ام و تو ایرانن که اینقدر *** از این برندا طرفداری میکنن
کیارش
۲۰ مرداد ۱۳۹۴لینک لازم نیست محمد
برو سرچ کن ببین مرسدس اس ال گالوینگ چه سالی تولید شده
و برو تو اون سال تولیدات اتومبیل ژاپن رو هم نگاه کن
برو سرچ کن ببین پورشه 959 رو تو چه سالی زد و اون موقع ژاپن چی تولید میکرد
سند از این واضح تر و معتبرتر ؟
luis
۲۰ مرداد ۱۳۹۴اخه مگه سابقه مساوی خوب بودنه؟؟؟؟
اون مدقع که پژو تولید میشد تویوتا کجا بوووود؟؟؟؟
حالا تویوتا کجاست پژو کجاست؟؟؟؟؟؟
کیارش کاپ مغالطه سایتو امروز به تو اهدا میکنم تقدیم به تو متعصب با عششششششششق.
من که خداروشکر یه بار به شاهکار های المان توهین نکردم که متعصب باشم تعریف کردم که توهین نکردم. متعصب عزیزم بیا کاپو بگییییییییر.
کیارش
۲۰ مرداد ۱۳۹۴Luis منم کاپ تلاش برای عوض کردن بحث جهت جلوگیری از مفتضح شدن رو به تو میدم
باشه سند به روز میخوای
برو تکنولوژی بنز اسرو با لکسوس ال اس مقایسه کن
دیگه داری بگی ؟؟ژاپنی بازا فوق تخصص در رفتن از زیر جواب دادن رو دارن
تا دو روز پیش دلشون به دی جی !!! پاور خوش بود خیلی راحت با سند ثابت شد که حتی اون سایتم داره میگه لکسوس تکنولوژی نداره بعد طرف اومده میگه تو اهل لایی کشی هستی :)))))
Dinam
۲۰ مرداد ۱۳۹۴کیارش چرا حرف بی اساس میزنی آخه بنده ی خدا ؟!؟! کجای جی دی پاور گفته لکسوس تکنولوژی نداره ؟! تو مشکلت چیه ؟ حتما به دکتر سر بزن.فکر کردی ما مثل خودت مشکل داریم که بیایم با چند تا حساب فیک کامنت بذاریم و کامنتای خودمون رو لایک کنیم ؟
mohamad
۲۱ مرداد ۱۳۹۴کیارش خان عزیز@
من کماکان منتظر لینک هستم مبنی بر جلوتر بودن صنعت آلمان از ژاپن…
باید توی اون لینک یا کتاب یا مقاله یا دست نوشت یا هرچیزی که شما بگی عین این جمله را نوشته باشه و رنکینگ کرده باشه اونم از جانب یک سایت جامع و معتبر..
اگه نتونی ثابت کنی کل کامنتهای اسبق و آینده جنابعالی میره زیر سوال.. دوستان شاهد
کیارش
۲۱ مرداد ۱۳۹۴دینام جان،برو تو پست مربوط به امار جی وی پاور تو بخش تکنولوژی نگاه کن ببین بنز بی ام و پورشه ایودی کجان و لکسوس کجاست
یه توضیحی هم بدم فک کنم بد نباشه
تو اون نمودار وقتی نگاه میکنی میبینی لکسوس پایینتر از برندایی که نام بردم قرار گرفته
معنی پایین هم تو نت سرچ کن
وقتی پایین تره یعنی رتبش بدتره
یعنی تکنولوژی لکسوس در برابر اونا کمتره
درکش فک نکنم سخت باشه
کیارش
۲۱ مرداد ۱۳۹۴محمد چرا جواب سوالاتم رو ندادی؟
وقتی بنز گالوینگ رو میزد ژاپن چی تولید میکرد ؟؟
الان تکنولوژی بنز اس بیشتره یا لکسوس ال اس ؟؟
جواب این سوالا سند برتر بودن صنعت ژاپنه
برو ببین لکسوس ال اس که دیگه ته تکنولوژیای خودشون رو توش پیاده کردن ( که تازه اونم 90% کپی نو اوریای سال قبل بنز و بی ام و هست ) خفنتره یا بنز اس ؟؟
جوابت به وضوح داده شد ولی جنابعالی خودتو زدی به خواب
mohsen
۲۰ مرداد ۱۳۹۴من نمیدونم با پول این میشه ایران X6 یا کاین معمولی خرید! ولی میرن پولشونو میدن این ادم حس میکنه سپراش داره میفته با چسب چسبوندن توشم هر جا خاستن چوب چسبوندن پول اضافه بگیرن بدنشم خطای مزخرف و بی معنی
سجاد
۲۰ مرداد ۱۳۹۴نه خوب شده به دل من که نشست فقط دوتا ایرادکوچیک تو ظاهرش هست، البته فقط از نظر من :
یکی اینکه استفاده از کروم تو نمای جلوش خیلی زیاده و ممکنه در دراز مدت خسته کننده بشه و بطور کلی جلوش خیلی آسیب پذیره این باعث میشه باکوچکترین برخورد هزینه ی زیادی رو دست مالک بزاره.
و دوم اینکه انتهای دی لایت خوب با چراغ جفت و جور نشده، اگه از چراغ رد نمیشد و با چراغ تشکیل متوازی الاضلاع میداد شاید قشنگ تر میشد،شاید!
HILUX
۲۰ مرداد ۱۳۹۴همه جوره لندکروزرو به این ترجیح میدم….
AHMADREZA
۲۰ مرداد ۱۳۹۴به نظر من خیلی قشنگه
افشین
۲۰ مرداد ۱۳۹۴هر کسی نظرات خودشو داره و نظر من درباره این ماشین این جوریه
1-لندکروز رو از همه لحاظ بیش از این دوست دارم مخصوصا طراحی که طراحی عقب این ماشین برام جالب نبود
2-قیمتش واقعا زیاده و بهتره با این پول یه ماشین آلمانی خرید
3-جلوش قشنگه
masoud
۲۰ مرداد ۱۳۹۴اونایی که میگن قیمت ماشین زیاده به جاش المانی میشه گرفت اول این که تو کلاسش نیست دومن شما تو هر دو تا سوار بشین نظرتون بر میگرده
rav4
۲۰ مرداد ۱۳۹۴بابابخدامایه هایلوکس واسه شرکتمون گرفتیم0 32هزارتاکارکرده اینقدتمیزه که اگه ببریش کارواش انگار 2015هست…تویوتاولکسس حرفه اولو میزنن به قول یکی ازمجله ها به جرات مبشه گفت طراحی وکیفت بیرونی وداخلی rx350ازx4بهتره….کیاوهیونداهم که بعد1سال اتاقشونبه صدامیفته ….ژاپپپپپپپپپپپن بعدش ااروپا وامریکا………
masoud
۲۰ مرداد ۱۳۹۴سلام دوستان من خیلی وقته که پدالو دنبال میکنم و نوشته ی بعضی ها باعث شد من اولین کامنتموبدم میخواستم بگم داداش این ماشین full suv هست هم کلاس اسکالید یعنی اینم نمیدونید!!!این ماشین 2015 فوق العادس تو اسکالید گذر موقت نشستم ولی نمیدونم حس بهتری این میده (نظر شخصی )در من تو نظر شخصی بعضی ها میمونم اونی که میگه سپراش با چسب به هم وصلن!!!!تازه از دورم ندیدش هه…
mahdi
۲۰ مرداد ۱۳۹۴شما مطمئنی اولین کامنتت بود آقای مسعود خان؟
masoud
۲۴ مرداد ۱۳۹۴بلییییی مهدی خان مشکلی هست؟؟
sina
۲۰ مرداد ۱۳۹۴تو این رده ماشین کادیلاک اسکالید حرف اول رو میزنه…شیک بودن هم از بیرون هم از درون؛قدرت مصرف سوخت و ….
وحید
۲۰ مرداد ۱۳۹۴خیلی زشت و بی ریخت و یوقورت
Dinam
۲۰ مرداد ۱۳۹۴کیارش خودتی؟
luis
۲۰ مرداد ۱۳۹۴زدی خال
کیارش
۲۰ مرداد ۱۳۹۴این لوییس بنده خدا نمیخواد قبول کنه این طراحی فاجعه هست برا همین هرکس چیزی در نکوهش این طراحی چیزی میگه رو فک میکنه منم
باشه تو فرض کن منم تا خیالت راحت شه
فقط اگه وقت کردی برو پیج ماشین نیوز تو فیسبوک ببین چنتا کامنت برعلیه این طراحی نوشته شده و چه قدر لایک خورده
همه اونام لابد منم اره ؟؟
لوییس امروز روزت نیست متاسفم برات
Dinam
۲۰ مرداد ۱۳۹۴آره خب کیارش خودتی چون یادمه توو فیسبوک هم یه مدت با همین اسم بودی. ***.همه جا چند تا حساب فیک ساختی و کامنت میذاری فکر میکنی ملت ***
کیارش
۲۱ مرداد ۱۳۹۴تو فک کن همه ی اونایی که به شدت از این طراحی تو فیسبوک بدشون اومده منم :))))
اخه چاره دیگه ای نداری
نمیخوای قبول کنی که این طراحی فاجعه هست و داری تلاش میکنی خودت رو گول بزنی
Xman
۲۰ مرداد ۱۳۹۴عالی بود مرسی از نویسنده ی محترم ! با داشبورد چوبی و صندلیه قرمزش خیلی حال کردم.
Archi KHAN
۲۰ مرداد ۱۳۹۴رقابت با اسکالید ؟!!!!
نتیجه معلومه…
محمد
۲۰ مرداد ۱۳۹۴واقعا باابوهته….حرف نداره…مخصوصاکیفیتش
مهروش
۲۰ مرداد ۱۳۹۴یه بحث جالبی شده جدیدا اینکه تویوتا و نیسان بیشتر از بقیه ماشینا دوام دارن، میخاستم یه چیز اساسی رو بگم، راستش اینا همه به طریقه ی رانندگی و نگهداری از ماشین بستگی داره و هیچ ربطی به برند نداره، مثالش که برای خودم خیلی جالب بود این بود که شوهر خاله من چند سال پیش رفت کویت و دوتا ماشین با طرح جانبازان وارد کرد، یکی تویوتا کرولا فکر کنم ۲۰۰۸ و یکی دیگه لکسوس ۴۶۰ اگه اشتباه نکرده باشم… خلاصه این دوتا ماشین تا چند وقت پیش دست خودش و خالم بود. کرولا که دست خاله م بود الان توی پارکینگ خونه شون داره خاک میخوره و منتظر رسیدن موتور و گیرباکس جدیدن که وارد بشه و روش نصب کنن چون کلا اول جعبه دنده و بعد موتور از کار افتادن.
از اون طرف لکسوس که دست شوهر خالم بود و همه مسافرت ها رو هم باهاش میرفتن کوچکترین صدایی ازش نمیاد. یه بار که کارواش برده بودنش و من دیدمش پرسیدم مبارکه جدیدشو خریدین؟ اونم با خنده گفت همونه…
ببینید راننده اگه راننده باشه حتی یه ۲۰۶ هم میتونه زیر پاش بیست سال عمر کنه و فقط روغن و بنزین مصرف کنه. اینقد فکر برند بازی نباشید. خدا گواهه اگه از یه ماشین کره ای خوشتون میاد بگین خوبه اگه بدتون میاد کل ژاپن رو پیش نکشید بقیه رو بالا ببرید
بهزاد
۲۱ مرداد ۱۳۹۴دوست گرامی اگر از سمت فنی میخواهید وارد بشید حداقل جوری داستان پردازی کنید که باور پذیر تر باشه!
اگر ماشینی گیربکسش خراب بشه و زمین گیر بشه چطوری میشه کار کنه تا موتورش نابود بشه؟
در یک صورت کل گیربکس و پوسته اون نابود میشه و اون هم در رفتن شفت و از هم پاشیدن چرخ دنده ها که موجب خسارت به پوسته شده و صاحبش مجبوره کل گیربکس را تعویض کنه و در غیر این صورت مشکل گیربکس با تعویض قطعه حل میشه که ماشینی مثل کرولا قطعاتش کاملا موجوده و نیازی به انتظار طولانی نیست و حداکثر چند ساعت بیشتر کار نداره.
داستان پردازی شما برای موتور هم به همین صورت هست و اگر یاتاقان زده باشه و پوسته موتور و کارتل آسیب دیده باشند نیاز به تعویض داره و این امر بعیده که همزمان هم شفت در رفته باشه هم یاتاقان زده هم سرسیلندر سوزونده هم تایم رد کرده و سوپاپ ها کج شده و… و نیاز داره تا کل موتور و گیربکس تعویض بشه!
اگر شما فکر میکنید کیفیت قطعات همه ی خودروسازان یکسان هست و فقط احتیاج به نگهداری مداوم داره تا خودرو سالم بمونه به هیچ عنوان درست نیست و کیفیت قطعات و متریال اون و مهندسی طراحی و ساختشون با هم زمین تا آسمون تفاوت داره.
علیرضا
۲۲ مرداد ۱۳۹۴توی مهندسی و تکنولوژی ساخت آلمان اوله
توی دوام و ماندگاری ژاپن اوله
توی طراحی ایتالیا
و…
mro
۲۳ شهریور ۱۳۹۴زیبا مثل همیشه