وقتی لکسس LX570 با آن ابعاد بزرگ و چهره خاص، در کنار یک خودروی معمولی قرار میگیرد، تازه میتوان تفاوتها را احساس کرد. با اولین ملاقات و برخورد با لکسس LX570، ابعاد بزرگ و سنگینی ذاتی آن نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.
این لکسس و برادر دوقلوی آن یعنی تویوتا لندکروزر از نظر فنی و ساختاری، یکی هستند اما طبق انتظار و همانند آنچه که در مورد سایر خودروهای لکسس نیز میبینیم، این اتومبیل، استاندارهای لوکس و اشرافی را به اوج خود رسانده است و برای مشتریانیست که به حداقلها قانع نمیشوند. هرچند؛ لندکروزر فول آپشن گرانقیمت و پرقدرت را نیز نمیتوان دستکم گرفت. لکسس LX570 یک کشتی بزرگ و بیش از حد مجلل است. در قیاس نخست ممکن است آن را با رنجروور مقایسه کنید. حتی در ژاپن به این خودرو لقب رنجروور ژاپنی دادهاند.سابقه این ماشین به سال ۱۹۹۵ بازمیگردد. از همان زمان هم شباهت بسیار زیاد این خودرو با لندکروزر آشکار بود. نسل سوم آن هم در سال ۲۰۰۷ معرفی شد. در سال ۲۰۱۵، دومین فیسلیفت و تجدیدنظر کلی روی این خودرو صورت گرفته است. به نظر میرسد که پس از دوره ای طولانی، نیاز این خودرو به تغییرات، بیشتر از این باشد. این تغییرات کمک میکنند تا لکسس LX570 در برابر رقبای تازهنفستری نظیر کادیلاک اسکالید، مرسدس بنز GL و لندروور-رنجروور هنوز قادر به رقابت باشد. مشهودترین تغییرات در سری LX جدید، جلوپنجره دوکی شکل مشبک همراه با چراغهای نسل جدید از نوع LED در جلو و عقب خودرو است.
فضای داخل کابین هم بهروزرسانی شده است. یک نمایشگر TFT چندمنظوره در داشبورد جلوی راننده همراه با نشانگر دیجیتالی سرعتسنج در نظر گرفته شده است. برای سیستم اطلاعات و سرگرمی هم ارتقاهایی منظور شده است. برنامه ناوبری و چندرسانهای هم به روز شدهاند. استفاده از اپل سیری برای اجرای دستورات صوتی یکی از موارد جدید است. هرچند برای یک خودروی ۹۰ هزار دلاری، این موارد جزو ملزومات بوده و هیجانانگیز نیست. از سویی پراکندگی و تعداد زیاد کلیدها و دکمهها در اولین برخورد، گیجکننده و وحشتزا است. فضای غار مانند کابین برای هشت مسافر گنجایش دارد و ۸۳ فوت مکعب از فضای بار هم از ردیف دوم و سوم صندلیها قابل دسترسی میباشد. فناوریهای پیشرفتهای نیز در دسترس همه سرنشینان قرار دارد. متأسفانه فضای زیادی برای پاهای سرنشینان ردیف سوم وجود ندارد و باید کودکان و نوجوانان را به این ردیف فرستاد. پنجرههای بزرگ و گسترده باعث دید بسیار عالی و تسلط خوب به بیرون شدهاند. ارتفاع صندلیهای ردیف جلو به گونه ایست که اشراف کامل و دید مناسبی به کاپوت خودرو هم برقرار است. طبق انتظاری که از لکسس میرود، صدا و لرزش در کابین بسیار اندک است.
با وجود وزن سنگین ۲.۷۹ تن در مدل تست شده، نمیتوان انتظار زیادی از عملکرد این خودرو داشت. با این وجود، شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ۶.۵ ثانیه و طی اولین ۴۰۰ متر در ۱۵.۱ ثانیه، چندان هم بد نیست. خط ترمز از سرعت ۱۱۳ کیلومتر بر ساعت به ۵۳.۶ متر میرسد که ناشی از وزن بالایان است. شتاب جی قابل تحمل هم از ۰.۷۶ جی، فراتر نمیرود. بنابراین باید قید مسابقه و حرکات مارپیچ با این خودرو را کاملاً بزنید و حتی در برابر رقبای ارزانتر و سبکتری نظیر کادیلاک اسکالید هم کم خواهد آورد.
مشخصات لکسس LX570 مدل ۲۰۱۵
پیشرانه:
8 سیلندر V شکل ۳۲ سوپاپ بلوک و سرسیلندر آلومینیومی
حجم موتور: ۵۶۶۳ سیسی
قدرت: ۳۸۳ اسب بخار در دور موتور ۵۶۰۰ دور بر دقیقه
گشتاور: ۵۴۶ نیوتن متر در دور موتور ۳۶۰۰ دور بر دقیقه
گیربکس: شش سرعته اتوماتیک با امکان شیفت دستی
انتقال نیرو به هر چهار چرخ
5 درب و ۸ نفره
طول، عرض، ارتفاع (متر): ۵، ۱.۹۷، ۱.۹۲
فاصله بین دو محور جلو تا عقب: ۲.۸۵ متر
حجم قسمت مسافری: ۱۴۳ فوت مکعب
حجم قسمت بار: ۱۶ فوت مکعب
وزن خالص: ۲۷۹۰ کیلوگرم
شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت: ۶.۵ ثانیه
شتاب صفر تا ۱۶۱ کیلومتر بر ساعت: ۱۷.۵ ثانیه
بیشینه سرعت: ۲۱۴ کیلومتر بر ساعت
خط ترمز از سرعت ۱۱۳ کیلومتر بر ساعت تا سکون: ۵۳.۶ متر
شتاب جانبی قابل تحمل: ۰.۷۶ جی
در ۱۰۰ کیلومتر مسافت بزرگراه: ۱۳.۸۴ لیتر
در ۱۰۰ کیلومتر مسافت شهری: ۱۹.۶ لیتر
در ۱۰۰ کیلومتر تست مجله کار اند درایور: ۱۸.۰۹ لیتر
قیمت پایه: ۸۴۱۰۵ دلار
قیمت مدل تست شده: ۹۰۹۷۰ دلار
حسين
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴عشق است!!
مخصوصا نسخه مخصوص کشور های حاشیه خلبج فارس که سوپرشارژ داره!
امین
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴هنوزم یه ماشین خاصه…
به نظر من این بهتر از اسکالیده
در ضمن این شاسی بلنده لوکسه، قرار نیست باهاش مسابقه سرعت بدیم که…!
امين
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴شما فقط یه زمینه رو بگو که ال ایکس 570 تو اون از اسکلید 2015 بهتر باشه ؟!
جز قابلیت آفرود بالا هیچ برتری دیگه ای نسبت به اسکلید نداره تازشم تو جدیدترین مقایسه ای که بین شاسی بلندهای فول سایز صورت گرفت اسکلید مدل ۲۰۱۰ تونست لقب با کیفیت و ماندگارترین شاسی بلند فول سایز لوکس رو به خودش اختصاص بده !
از لحاظ قیمت هم از اسکلید گرون تره !!! این دیگه خیلی جالبه !
شروین
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴اسکالید که اینو میذاره جیب بغلش…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴درود .
اگر انصافا بخواهیم نظر بدیم ، این لکسس از نظر لوکس بودن زیاد جلوی بنز GL و کادیلاک و اللخصوص رنجروور حرفی برای گفتن نداره . از همه بیشتر قیافشه که خیلی شباهت به لندکروز داره . مرسدس بنز که نمای یک بنز رو داره .
اما کادیلاک با طراحیه شکسته و خاص و استفاده از جلوپنجره ابکاری شده و براق و ….بیشتر از این لکسس و بنز حس لوکس بودن میده .
رنجروور که بیشتر از همه حس لوکس بودن میده . فقط کافیه عکسهاشو بذاری کنار هم .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴درود .
منظور من از رنجروور ، مدل LWB است که 18 سانت از رنجروور معمولی بلند تره . تازه ردیف سوم صندلی هاشم برقیه .
امین
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴از نظر کیفیت که کاملاً مشخصه که lx570 خودروی با کیفیت تریه.
ترمزاش عملکرد بهتری دارن
از نظر آفرود هم که خودتون گفتین
قیافش قشنگتره
اسکالید طول و عرضش بیشتر از این و ارتفاعش کمتره!
البته قبول دارم که lx570 هم اشکالاتی داره. ولی من به شخصه lx570 رو ترجیح میدم.
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴مردم خودتون نظر بدین
این دوتا سالار رو با لکسس بالا مقایسه کنید:
http://img2.netcarshow.com/Cadillac-Escalade_2015_1024x768_wallpaper_03.jpg
———————————————-
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/13/2013_Mercedes-Benz_GL450_–_2012_NYIAS.JPG/800px-2013_Mercedes-Benz_GL450_–_2012_NYIAS.JPG
اگه خطوط نرم میخوای بنز واقعا گل کاشته و توی خطوط شکسته هم دیگه کدیلاک حرفی برای گفتن نذاشته
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴درود . شروین میخوام برات یک مقایسه انجام بدم .
جی ام سی یوکان فول از فولترین لندکروز ارزون تره . اما هم موتور قویتر داره . یعنی موتور 6200 سی سی . ابعاد نگوووو . خیلی بزرگه . پشت ردیف سوم ، اندازه صندوق عقب یک سدان فضا داره . اما لندکروز در صورت باز کردن ردیف سوم عملا هیچ صندوقی نداره .
جی ام سی سیتسم اکو داره که موتور 8 سیلندر رو تبدیل به 4 سیلندر میکنه . اپشناش هم بیشتره .
حالا مقایسه مصرف :
یه گالن میزنی تو لندکروز ، 13 مایل شهری یا 18 مایل اتوبان راه میره
اما برای جی ام سی ، 15 مایل شهر میره 22 مایل اتوبان .
موتور لند 4700 سی سی .
موتور جی ام سی 6200 سی سی .
موندم تویوتا چجوری قیمت گذاری میکنه .
موتورش نمیدونم برای چه زمانیه .
میتونی بری تو سایتشون مقایسه انجام بدی .
همرو ول کن . ابعاد و بچسب .
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴درود
یه اسکلید ESV میگیری میای تو خیابون دهن همه رو از دم سرویس میکنی!!!!
والا
Carroll Shelby
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴این لندکروزر ساخت لکسس هست به نظرم نمیارزه همون لندکروزر به خاطر مارک لکسس گرون تر بخری
(((RETOLEX(((REZA
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴خودتون برین مقایسه کنین یعنی این همونه!!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴درود . رضا یکی از دلایلی که میباخ رو نخریدن ، همین شباهتش به اس کلاس بود . اما اپشن اوووووف .
قیمت هم فضایی .
درسته لکسس خیلی گرون نیست و اپشناش خیلی بیشتر از لندکروزه فول هست ، اما به نظر من نمیرزه . مصرفش هم که خیلی بالاست . موتورش هم انچنان قدرتی نداره .
اما ابهت لند و این لکسس واقعا بالاست . خیلی غوله . یکی از دلایلش هم به خاطر وجود سپرهای بلند و اتاق مستطیل شکلشه .
(((RETOLEX(((REZA
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام اقا میلاد
lexus به نسل جدید lx نیاز داره . یکی دلیل هاش هم همونی هست که شما گفتین
فک کنم موتور خوبی هم برای نسل جدید در نظر گرفته بشه
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴درود
داداشم حرفتو با اجازه تصحیح می کنم:
ساخت لکسس نه ، «فیس-لیفت» شده به دست لکسس!
علي
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴فکر میکنی خود لنکروزه!
ولی عجب موتوری داره.حال اومدم.
حساب کردم تو منطقه آزاد نزدیک300.000.000تومان میشه.
من رفتم اولین سکه ام را بندازم تو قلک.
حسين
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴پدال تو بخش پاسخ نظرات نامرتبط رو نزار!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴درود .
شما برو هواپیماهاتو درست کن ، مردمو نکشه .
حسين
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴تو هر سقوطی هواپیما مقصر نیس!
Mostafa&S
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴اینا بدرد کسایی مثل ع.د. می خوره که از ماشین سر در نمیارن…
امين
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴دقیقا همون حرفی بود که من میخواستم به دوست بالاییمون بزنم !
حرف دلمو زدی دادا :)
maus
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴به نظرم اصلا ارزش پرداخت 970 میلیون به این ماشین رو نداره.
میشه یه 911 کاررا اس با پولش گرفت.
یک ایتالیایی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴این که لند کروزه!!
شاهین
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴دوست عزیز پس میخواستی چی باشه؟! برو عکس های لکسوس جی ایکس رو هم ببین! همون پرادوی خودمونه! فقط آپشن و چرم و تعصب بیشتری داره! همین :)
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴اپشن تعصب :D
شاهین مقایست تو حلقم!!!
دوست ایتالیایی عزیز این حرفا رو ما میزنیم بهمون میگن متعصب!!!
تازه کجاشو دیدی؟!؟!
بیشتر باید در مرورد ای به اصطلاح شرکت فیس-لیفت کار بدونی!
ALL CARS
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴میشه گفت تا حدی هر ایرادی که میشد از این کشتی گرفتو تو این مقاله گرفتین
اما مطالب مفیدی بود
ممنون از پدال
مسعود
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴درست که خیلی قول ولی یه کمی تکراری و کسالت آور شده البته نسبت به روقباش
سامورایی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴مصرف سوختش اندازه هواپیماست
اما می ارزه
(((RETOLEX(((REZA
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴هر چی بنزین بریزی تو باکش لا مصب پر نمیشه . یه باک هیولایی داری
ما که از این جور چیزا نداریم . یکی از اقوام ما اومده شهرمون و مهمون ما بودن
ماشینو داد به من بنزینش بزنم. ( بهترین روز زندگیم بود) به خدا باکش پر نمیشد هیچ ماشینی ندیده بودم اینطور باشه
یا باک lx خیلی بزرگه. یا اون نازل خراب بود
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴درود
خب باکش بزرگ باشه چه تاثیری تو اصل قضیه داره؟
این با این مصرف سوخت صاحبشو ورشکست میکنه!!!
یادش بخیر یه زمانی یه بنز هایی هم بودن تو همین مملکت ما که صاحبشونو پولدار میکردند!!!
(((RETOLEX(((REZA
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴بحص درباره مصرف سوخت بود و منم یاد اون روز افتادم
________________________________________
من هم میدونم بیش از حد مصرفش زیاده
دکتر داریوش
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴لکسوسه دیگه! از همه برندای دیگه که گفته شده با کیفیت تر و کم استهلاک تره
تو هر کشوری هم هر کس ۹۰هزار تا پاش بده ، خرج بنزینش هم میده
سواریش عالیییییه..باید امتحانش کنید!! واقعا” حس خوبی داره روندنش،که از امریکاییهایی که خودم سوار شدم خیلی بهتره
محمد
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴تنها اشکالش موتوره پرمصرفشه
فرید
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴باتوجه به تکنولوژی امروزه قدرت موتورش نسبت به حجمش خیلی ضعیفه .
احسان(احسان سابق)
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴لندکروز لوکس. اصلا جذاب و دوست داشتنی نیست
David
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴لکسس همیشه بهترینهههههههههه
ایمان
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴رقبای کوچکتری نظیر کادیلاک اسکالید!؟
حتی نسخه کوتاه اسکالید هم در تمامی ابعاد بزرگتر ازلکسس lx است.
mory
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴و الانه که میفهمم کادیلاک اسکالید چه شاهکاریه چون یادمه که خیلی مصرفش ازین کمتر بود
ایمان
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴موتور 420 اسبی اسکالید 15.7 لیتر در شهر و 11.2 لیتر در بزرگراه مصرف میکند.
محمد
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴این نمونه ای هم برای رقابت با GL63 AMG داره یا نه ؟
محمد20
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴من X6 M رو به GL63/65 AMG ترجیح میدم
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴درود…
این دوتا چه ربطی به هم دارن؟
شلبى
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴فقط کادیلاک اسکالید…..
Archi Khan
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴خیلی هم عالی
اما در کلاس فول سایز ، امریکایی فقط
کادیلاک اسکالید یا جی ام سی آکادیا…
(((RETOLEX(((REZA
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴Lx یه برتری مهم نسبت به اونا داره و اون چیزی نیست جز افرود
یحیی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴کادیلاک طول عرض وارتفاعش در نسخه کوچیکش از این بزرگتره .پر قدرت تر کم مصرف تر.وکم وزن تره کادیلاک
محمودسعدینی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴گذشته از مصرف سوختش برای آفرود ماشین خیلی خوبیه،نسخه سوپر شارژر رو لکسوس به صورت محدود با قیمت 2برابر تولید کرده که شتاب صفر تا صدش 4.9 ثانیهاست
به نظر من
سوپر اسپرت ایتالیایی
سدان آلمانی
ترک آمریکایی
و شاسی بلند هم ژاپنی
از لحاظ عمر هم لکسوس فوقالعاده است
محمودسعدینی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴لکسوسLx لایک
مرسدسGL دیسلایک
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴برام جالبه فاصله محوریش از GL که هیچی از ML هم کمتره!!!!
(((RETOLEX(((REZA
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴اینطور قابلیت های افروش بیشتر میشن
(((RETOLEX(((REZA
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴عالیه و فوق العاده و بینظیره
یک ابر لندکروزر
Just lexus
I love lexus
I want a lexus
حسين
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴درود بر دوستان همیشه در صحنه ;)
به نظرم از نظر فنی ضعیفه (که در متن هم بهش اشاره شد)، همینطور فکر میکنم دو بار فیس لیفت دیگه کافیه و باید نسل جدیدشو طراحی کنن. کمتر پیش میاد ماشینی در طولانی مدت، دو بار فیس لیفت بشه!!
(((RETOLEX(((REZA
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴این موتور یه چیز مثل پردازنده های سری a اپل هست . که وقتی مشخصاتشو می خونی اولین چیزی که به ذهنت میرسه یه پردازنده فوق العاده اشغال هستد. ولی استیو جابزبزرگ پردازنده ای ساخت که دومی نداره
ولی وقتی مشخصات پدازنده exynos سامسونگ رو میخونی فکر میکنی برترین هست ولی اینطور نیست
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴درود .
مدیر عامل لکسس گفته که گمانه زنی ها در مورد برکناری مدلهای LX و GX زده شده .
احتمال داره شاسی بلند جایگزین با نام TX باشه . میخوان بروز کنند این مدلهارو .
اینو بخون :
لکسس
قائم مقام اجرایی لکسس در جریان نمایشگاه خودرو لوس آنجلس با اشاره به معرفی نسل جدید لکسس RX تاکید کرد شک و تردید هایی برای ادامه تولید شاسی بلند های GX و LX وجود دارد چرا که لکسس معتقد است با وجود مدل های RX و NX می تواند بخش عمده ای از نیاز بازار شاسی بلند ها را پوشش دهد.
(((RETOLEX(((REZA
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴احتمال اینکه lx برکنار بشه کمه چون صحبت هایی درباره نسل جدیدش هست شاید اسم نسل جدید به tx تغییر کنه
ولی gx حتما برکنار میشه
lx و gx موفق نشدن به خاطر وجود لندکروز و پرادو
(((RETOLEX(((REZA
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴مثل اینکه دوره ماشین های بزرگ و پرمصرف افرود تموم شده
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴درود .
حسین حتما به پست فولکس تا امشب سر بزن . میخوام پیش بینیهایی که کردم رو بهت بگم .
ببینی که کاملا درست بود .
رفتن فردیناند پیچ دقیقا دلایلش گفته های من بود .
محمد20
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴شتابش 6.5 ثانیه هست!! بعد میگید فقط “قابل قبوله”؟؟!!!
اونم با این وزنش؟؟!!
باید میگفتید عالیه!!!!
PEUGEOT
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴والا من ماشینى با این مصرف ندیده بودم
اگه قرار بود از رقبا از نظر فنی شکست بخوره خب حداقل یه موتور ضعیف تر میزاشتید که مصرفش بیاد پایین اینطوری که دو سر ضرر میشه
بعدشم آدم مریضه به فیس لیفته لندکروز این همه پول بده
آدم میره یه بی ام و x6 2014 با 5000 کارکرد میگیره که هم از نظر طراحی، آپشن ،لذت رانندگی، مصرف سوخت ،مشخصات فنی، اصالت اینو لوله می کنه
مایکل جکسون - تریلر
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴cbr400 و honda nsx rr mugen قدیم . آقای پژو این لکسس فیس لیفت نیست بلکه ری بج است و به انگلیسی rebadge نوشته میشه . فیس لیفت و rebadge تفاوتهای بسیار زیادی با هم دارند . همون ایکس 6 2014 با 5000 کیلومتر کاکرد به هیچ عنوان برتر یا بالاتر از lx570 نیست . چون تفاوتهای بسیاری با هم دارند . لوله کردن دیگه چه اصطلاحیه ؟ منظورت از این اصطلاح چیه ؟
BMW7
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ببخشید برا ارسال این پست در اینجا و اگر کسی از دوستان میتونه راهنمایی کنه بگه کجا باید از این پستها بزارم،(تو انجمن قسمت آموزش رفتم ولی نتونستم ارسال کنم)،من از وقتی ک برا اولین بار تو اینترنت به سایت پدال برخورد کردم و آشنا شدم تا الان چند سالی میگذره و همیشه سعی کردم روزی یه بار به سایت سر بزنم و از موضوعات استفاده کنم و همواره پیگیر اخبار و مزیت های سایت بودم و از آنجا ک علاقه خیلی شدیدی به کل خودرو و بیشتر(طراحی) دارم و نمیدنم از کجا شروع کنم و همیشه سعی کردم جدیدترین از نوع هر موضوع خودرویی رو پیگیری کنم من حقیر دوتا خواهش از مدیران سایت پدال دارم،1-اگر امکانش هست آموزش طراحی خودرو به صورت جامع در سایت قرار بدین2-قیمت خودروها رو به غیر از دلار به ریال(تومان) یا چند واحد معروف دیگه بزارین.با تشکر و خسته نباشید.
sjs
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴از نظر ضاهرتفاوت چندانی با لندکروزر نداره در کل لکسس ی ژاپنی پرافتخاره ولی اسکالید یه چیز دیگه ست…
بهزاد
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴اگر منصف باشیم آمار و ارقام ارایه شده که برای سال 2007 هست و البته با ارقام امروزی همخوانی نداره و چند درصد مصرف سوخت اضافی توشه ی گذشته هست و در مقابل رقیبان که بعضی هاشون 2 نسل تغییر داشتند کمی زیاد به نظر میرسه.
دوستان نیز کادیلاک اسکالاد رو برتر دونستند و مصرف سوخت کاتالوگی این خودرو را در مقام قیاس آوردند که اگر بیشتر سرچ میکردند میدیدند که ارقام تست واقعی نزدیک 14.2 کیلومتر بر گالن بوده و با آمار ارایه شده فاصله داره.
اگر هم شتاب جانبی برای هندلینک مقایسه بشه که در متن هم آورده شده نسبت به 0.75 جی کادیلاک بهتر هست و قافیه باخته نمیشه!
در آن سوی گود و عملکرد فنی و آفرود به نظر نمیرسه کم و کسری پیدا بشه و اگر این موارد برای کسانی که اهل مسافرت طولانی و فضای زیاد هستند مهم نباشه به خصوص دیار usa گزینه های دیگری مثل ون ها میتونه کمبود فضا رو حل و فصل کنه.
بعد از شصت و اندی سال و تجربه در لندکروز و پشتوانه عظیم مهندسی شده و به قول معروف جواب پس دادن فکر نمیکنم بشه کلمه عدم اصالت رو در این خودرو به کار برد و این تجربیات در هر نسل به بهتر شدن کمک شایانی خواهد کرد.
ادبیات لوله شدن و نشان دادن عکس خودرو برای قضاوت مردم هیچ تاثیری در بازار نداشته و مردم یا افرادی که توانایی خرید دارند در آخر تصمیم گیرنده هستند و تویوتا راه فروش و لم مشتری را کاملا بلده مگر اینکه اتفاقات خاصی رخ بده.
سعید
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴اصلا خوشم نیومد،از نظر فنی و مصرف سوخت خیلی ضعیفه،قیمتش هم خیلی گرونه،GL450 4MATIC با 369 اسب بخار که از نظر قدرت نزدیک به اینه قیمتش 65 هزار دلاره،تازه هم طراحی به روزتر و قشنگتری داره هم لوکستره هم بزرگتره و هم سریعتره،از لحاظ آفرودی هم خیلی خوبه،با 90 هزار میشه GL550 4MATIC خرید که کاملا برتره،اسکالید هم که دیگه نیازی به تعریف نداره.
جی دی پاور اینجا کجاست؟!!!!!!!!!! :D
احمد باقری
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴یجورایی میشه گفت ماشین خوبی بود ولی وقتی یک ماشین هیچ چیز جدیدی برای گفتن در زمینه قدرت، سرعت، بازدهی و … ندارد باید اصلاح شود در هر صورت ماشین قوی و خوبی بود.
ALiHidden
۲۲ تیر ۱۳۹۴لندکروزر رو به این ترجیح میدم….
داخلش جذابیت نداره
برای افراد مینسال فک کنم مناسب باشه
volvo fh
۱۴ مهر ۱۳۹۵مصرف سوخت بالایی داره