لکسس برای نمایشگاه سیما (SEMA) امسال برگ برنده خاصی دارد: یک دستگاه LC 500 تغییریافته مخصوص مسابقه با رنگ بسیار زیبای زرد براق.
حاصل کار، اثر هنری جذابی شده که علیرغم سادگی خاص خود، گیرایی بصری فوقالعادهای دارد.
از میان تغییرات آن میتوان بهسازی هواسُری بدنه، ارتقای سامانه تعلیق، صندلیهای فیبر کربنی مسابقهای، طراحی داخلی مشابه خودروهای GT3 و قفس ایمنی را نام برد که حقیقتاً شخصیت خاصی بدان بخشیدهاند. پیشرانه ۵ لیتری V8 نیز با نمونه ۵.۶ لیتری جدیدی جایگزین شده که میتواند ۵۲۵ اسب بخار قدرت را در اختیار این ژاپنی نورسیده قرار دهد.
کیت LC و گلگیرهای اختصاصی، دیفیوز تازه جلو، رکابها جانبی، دیفیوزر عقب، باله همرنگ بدنه روی درب صندوق و رینگهای ۲۲ اینچی نوکمدادی به همراه لاستیکهای پیرِلی پی زیرو نِرو (P Zero Nero) نیز دیگر خصائص این نسخه هستند.
بر اساس گفتههای رسمی خودِ کمپانی، قرار است کیت بدنه، تعلیق و مجموعه ترمز همزمان با ورود LC 500 به بازار فروش در بهار ۲۰۱۷، به فروش برسد.
منبع: automobilemag
(ali (CHEVY NOVA
۱۲ آبان ۱۳۹۵واقعا نمایشگاه سما جای خوبی برا ماشین بازا هست
من دقت میکردم تو عکسها که انواع شرکتهای معتبر محصولاتشون رو در اونجا عرضه میکنن و مردم با یه قیمت عالی یه جنس درجه 1 میخرند
اونوقت ماشین بازهای ما باید یه جنس 500 دلاری رو 10 برابر پول بدن بخرند تا بیاد دستشون اونم به سختی
واقعا قشر ماشین باز بهشون ظلم میشه اینجا
ماشین باز جماعت نه به کسی کار داره نه به چیزی همه عشقش ماشینش هست که همونم ازش دریغ میکنند
Amir amini
۱۲ آبان ۱۳۹۵وای من عاشق این ماشین این ماشین خیلی خوب کاش میشد ازش تو ایران استفاده کرد خیلی بهتر از مدل rcf فقط فکر کنم از رقیبش BMW serise6 یکم عقب بیفته تو صفر تا صد
دانیال
۱۲ آبان ۱۳۹۵اگه واقعا داشتن یه ماشین آرزوم باشه اینه
sina
۱۲ آبان ۱۳۹۵یه عکسم از پشتش میذاشتین :(
akrh78
۱۲ آبان ۱۳۹۵از نمای بغل (عکس اخر) عشقم LFA رو میبینم
KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)
۱۲ آبان ۱۳۹۵ببخشید عزیز از رو کنجکاوی میپرسم
اسمتون دقیقا چیه خیلی تلاش کردم بخونم فایده نداشت اگه لطف کنین ممنون میشم ….
الیته حدس میزنم اسم اصلیت حسین رحمانیان باشه …….
احمد باقری
۱۲ آبان ۱۳۹۵سوار شو کیف کن.
GOD BLESS AMERICA
۱۳ آبان ۱۳۹۵خدا کنه لکسوس هرگز این بخش بازار رو ترک نکنه.
100tar
۴ دی ۱۳۹۵به نظرم طراحی این ماشین خیلی ایده آله و کاملا با جلوپنجره های کلیشه ایی لکسوس همخوانی داره و میشه گفت نقطه کمال طراحی لکسوس باشه و سالهای فروش کنه. بعد از اون لکسوس باید دنبال الگوی دیگه ای بگرده و پوست بندازه.