رئیس شورای نمایندگیهای لکسس «جان یاکونو» گفته است که این برند لوکس ژاپنی هماکنون روی مجموعهای از مدلهای جدید کار میکند. وی در گفتگو با اتو نیوز اذعان کرده است که ریتم محصولات این برند به آن خوبی که دوست داشتهایم نبوده است اما به نظر میرسد این وضعیت ناخوشایند به پایان رسیده است. به گفتهٔ یاکونو، لکسس اخیراً تعدادی از مدلهای آیندهٔ خود را به نمایندگیها نشان داده و آنها بسیار بسیار مشتاق این مدلها هستند. نمایندگیهای برند لوکس تویوتا همچنین خواهان شاسیبلندهای بیشتری هستند.
هرچند یاکونو در مورد این مدلهای جدید چیز زیادی نگفته اما تائید کرده است که لکسس بهزودی یک خودروی سه ردیفهٔ خانوادگی را معرفی خواهد کرد. احتمالاً این یک کراساوور جدید خواهد بود که بالاتر از RX L قرار میگیرد. به گفتهٔ وی، میتوانیم انتظار ساخت یک آفرودر سرسخت را هم از این شرکت داشته باشیم که احتمالاً خودرویی پرچمدار و با حجم تولید پایین خواهد بود. این خودرو احتمالاً چیزی است که مردم را از لکسس هیجانزده خواهد کرد.
هرچند لکسس در توسعهٔ محصولات الکتریکی کُند عمل کرده اما به گفتهٔ یاکونو، یک خودروی الکتریکی توسط این شرکت در حال آماده شدن است زیرا به عقیدهٔ وی، خودروهای الکتریکی موج آینده هستند. او چیز زیادی در مورد این خودرو نگفته اما ظاهراً نمایندگیها از آن راضی هستند. فعلاً زمان مشخصی برای معرفی این مدلهای جدید وجود ندارد اما لکسس در بهار آینده یک کانسپت الکتریکی را معرفی خواهد کرد که احتمالاً به سیستم DIRECT4 این شرکت با موتورهای الکتریکی در جلو و عقب مجهز خواهد بود.
mahan
۲۸ بهمن ۱۳۹۹اس یو وی افرودی رو هستم (باید جالب باشه) ولی الکتریکی رو نمیدونم ببینیم چی میده
Hadi
۲۸ بهمن ۱۳۹۹تویوتا لکسس تو چند سال آینده قراره بترکونن ??…
اگه مدل تولیدی شاسی بلند لکسس اگه شبیه این کانسپت باشه معرکس…
mahan
۲۸ بهمن ۱۳۹۹اره هادی جان خودش مستقیما گفته بهتر از قبل!
Reza.M
۲۸ بهمن ۱۳۹۹اینا کی میخوان بفهمن لکسوس افرودی معنی نداره…افرود برای تویوتاس کسی که میخواد بره افرود واقعی نیازی به لاکچریت نداره…یه ون زده بودن برای بازار چین همش پیش خودم فک میکردم چرا اینا برای بازار چین ازین رده محصولات میزنن ولی برا بقیه دنیا ماشینای ۲۰ سال پیشو فیس لیفت میکنن…لکسس داره همون راهیو میره که فولکس با تولید همزمان گلف و شیروکو رفت…اشتباه محض
NAVID۰۰۹۸
۲۸ بهمن ۱۳۹۹Reza.M
کاری به بقیهی جهان نداریم
ولی چند درصد از خریداران suv در ایران آفرود میروند !!!
والا تا جایی که من میدونم ، مِلاک فقط خرید یه شاسیبلند هست که در شهر استفاده میکنند و از از گاهی هم دل به جاده میزنند !
تو همون آمریکاش که این همه پیکاپ و suv میخرند ، چند درصدشون آفرود میروند !!!
mahan
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ببخشید شما چندتا لکسوس داشتید که همه رو جمع میبندید و نظر میدید رضا جان.یا چندتا رنجروور داشتید؟
با این حرفتون کل فلسفه رنجروور و جی کلاس و دیفندر رو زیر سوال بردید.اتفاقا من معتقدم یه ماشین افرود باید پریمیوم باشه به عنوان یه افرودر بنا دلایلی که توی اف جی کروزر بسیار ساده و زشت بود فروختمش وگرنه هم زاویه ورود و خروجش از لندکروز بهتر بود و هم نسبت قدرت و شتاب به وزنش و اندازه اش بهتر بود ولی اگه یکم برای احترام به مشتری یه کابین زیبا درست میکردم نمیگم لاکچری یه چی در حد راوفور فروشش قطع نمیشد!
NAVID۰۰۹۸
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ماهان جان
همیشه برام سوال بوده که چرا پرادو دو در ، در کد اتاق ۱۵۰ فقط موتور ۴سیلندر داشت و نه اون ۶سیلندر معرکه که در اتاق ۱۲۰ شاهدش بودیم ، تا اینکه فهمیدم دلیلش رقابت درون سازمانی و جاانداختن FJکروز در بازار بوده که اگر پرادو دو در را با موتور ۶سیلندر ارائه میکرد ، امکانش میرفت که FJ فروش نکنه !
با شما موافقم ، طراحی داخلی FJ خیلی روی مُخ هست ولی چیزی که هست ، ضد آب بودنش هست که باعث شده از جنس نرم استفاده نکنند و این خودرو مُختص آفرود هست و پس از آفرود میتوانید با شلنگ آب بیوفتید به جونش و داخلش را آب بکشید !
البته در آمریکا تا ۲۰۱۴ ورود کرد و امروزه در برخی از مدلهای تمیزش ، حتی از زمان صفر بودنش هم گرونتر فروش میره !!!
من که عاشقشم ، چون قطعات اَفترمارکتیه بینهایتی برایش ساخته شده که باعث میشه تمام Fjها در ظاهر و باتن متفاوت و چشمنواز باشند !
ولی خب من هم پرادو و لندکروزر را به این خودرو ترجیح میدهم و زیادی جنگی طراحی شده !
mahan
۲۸ بهمن ۱۳۹۹بله نوید جان یکی از دلایلش همین که شما فرمودید بود.یک دلیل هم اینکه من خودم تجربه شو داشتم موتور 6سیلندر توی دو در یکم زیاد هست برای پرادو و اگه وارد نباشی خطرناکه به دلیل طول کم و ارتفاع زیاد ماشین حالت گهواره ای شدید پیدا می کرد و وقتی گاز میدادی یا ترمز میکردی بالا پایین میرفت.
در مرود اف جی کروزر که 9 ماهی دستم بود فقط طراحی داخش معایب نبود اگه خواستی تجربه خودمو میگم ولی چیزی که معلومه باز میشد بهتر طراحی کرد و حتی میشد برای پنجره های عقب با توجه به ابعاد شیشه دریچه یا طوری طراحی کرد که عزیزانی که باهات افرود میان یا اتوبان هستید حالشون بهم نخوره!
یک امر دیگه که سلیقه ای هست بنظرم ماشین باید هم برای مهمونی و مجالس و هم برای اسپورت و بیرون خوب باشه هر چه ماشینی بتونه جاهای مختلف رو پوشش بده برنده هست و با کمی گذاشتن روش میشه لندکروز سوار شد یا پرادو خرید که بهتره!
دلم نیومد نگم ولی از باکش هم راضی نبودم ماشین افرودی نباید 70 لیتر باشه اونم با مصرف تقریبی 14تا15 !
mahan
۲۸ بهمن ۱۳۹۹بعدش اصلا چند درصد فول سایز های امریکایی توانایی افرود دارند که گیر به لکسوس و لکسوس سوارای عزیز دادید؟
هدف بیشتر داشتن ابهت و اشرافیت با یه پله بالا بودن در جاده هست که حالا هروقت هم که شد توی خارج جاده خودرو نه نگه!
Reza.M
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ببینید توانایی افرود ندارن چون کسی که ازینا استفاده میکنه اونی نیست ک باهاشون بره تو گلو لای و کوه و کمر…شاید یه افرود سبک هرازچندگاهی بره…من میگم این پولی که لکسوس میتونه صرف بالا بردن لول لاکچری شاسی بلندهاش و یه سواری ب مراتب راحت تر بکنه چرا باید بیاد خرج افرودر کردنش بکنه?
برای اون کار تویوتا هست
mahan
۲۸ بهمن ۱۳۹۹رضاجان این طوری قضاوت نکنید بله درسته nxوrx توانایی افرود ندارند البته rx داره تقریبا توی افرود اهواز افرود که همایش گذاشته بود ما از گروه دلفان افرود رفته بودیم یک rx بود با سپر افرودی اتفاقا پرسیدم گفت این اشین رو تصادفی گرفته واسه افرود.افرود LX و GX که معرکه هست.در ضمن وقتی مسکو بودم رنجرور اتوبیوگرافی و اسپورت رو تجربه مالکیت داشتم باورت نمیشه اگه حرفه ای باشی بهترین افرودر ها هستند و فکر میکنی برای خارج جاده ساخته شدن!بله نمی تونی گاز بدی و جامپ کنی ولی اروم راحت هر شیبی رو میتونی بزنی و تو روسیه افرادی که یکم پولدار هستند رنجروور و بنز و بی ام و و لندکروز و LX570 اولویتشون هست تو شاسی بلندها!شاید لکسوس می خواد خودشو به رنجروور و رقبا نزدیکتر کنه!
ولی البته استدلالت درسته رضا جان واقعا لکسوس به اندازه کافی توانایی افرود داره و میتونه از پلتفرم لندکروز استفاده کنه(چون تویوتا گفته وقتی می خوام لندکروز رو تغییر بدم باید بهتر ازlc200 باشه وگرنه لازم نیست!)پس قطعا بهتره نسل جدید اره میتونست این کاری که شما گفتید رو هم بکنه.به هر حال باید دید لکسوس کارش درسته
T.C.B.K
۲۸ بهمن ۱۳۹۹محصولات آینده لکسس : از اس یو وی آفرودی تا یک خودرو الکتریکی
چندتا سوال ذهنمو درگیر کرده.
یک : جوری پدال گفته از اس یو وی آفرودی انگار هرکی ندونه فکر میکنه ما سدان آفرود داریم ?
دو : مگه لکسس قرار نبود برقی تولید کنه ؟
اخه پدال نوشته :
تا یک خودرو الکتریکی!!
سوم : ” احتمالا این کراس اوور جدید بالاتر از rlx قرار میگیرد ”
مگه rlx کراس اوور هست که این ازش بالا تر باشه ؟؟؟
پدال خیلی بد مطلب میزاری. آدم بیشتر گنگ میشه.
خواهشنا کامنتمو منتشر کن.. سپاس….
Hadi
۲۸ بهمن ۱۳۹۹رامین جان اسم جدید مبارک باشه…
T.C.B.K
۲۸ بهمن ۱۳۹۹اقای سامورایی…
از کی تا حالا rlx شده کراس اوور که من خبر ندارم ؟؟؟
جالبه لکسوس rlx با اون ابعاد شده کراس اوور.
درضمن بارها پدال اشتباه تایپی داشته. مثلا تو همون بحث تسلا تایکان لوسید و آئودی
نوشته بود لوسید گشتاور 4000 نیوتون…. ?
یکی که اطلاع نداشته باشه میگه درسته بعد تو جمع آبروش میره با اطلاعاتش.
شما ها خداویکلی متن رو میخونید ؟؟؟؟؟ نه بابا میاید کامنت میزارید …
اگه متن رو میخوندید هیچ وقت اینو نمیگفتید.
و برای بار هشتم. من رامین نیستم……….
hssn
۲۸ بهمن ۱۳۹۹نه سدان افرودی نداریم ولی شاسی بلند های معمولی یا لوکس یا غیره داریم که طبیعتا همشون توانایی افرود رو ندارن
اما اونایی که مخصوصا برای افرود توسعه و ساخته میشن چه اسمی براشون انتخاب کنیم جز همین؟
اونم RLX یست با دقت بخونی نوشته RXL
و توضیحم داده راجب خودروی برقی اگررر با دقت بخونی
بعدم فکر نمیکنم اگر جمله اخرتو تایپ نکنی پدال منتشر نکنه…
مسعود
۲۸ بهمن ۱۳۹۹اینکه فقط تو در پایان همه کامنتات خواهش میکنی پدال کامنتت رو منتشر کنه یعنی چی !!!!درک نمیکنم واقعا
بهزاد
۲۸ بهمن ۱۳۹۹تقاضا برای خودروهایی که هنوز ساخته نشدن نشان از نفوذ یک برند بین مشتریها داره و این اتفاق زمانی رخد میده که سالها برنامه ریزی خوب و محصولات با کیفیتی تولید کرده باشید.
اگر لکسوس یک suv بزرگ بسازه به همراه nx نو نوار شده و نسل جدید تویوتا سکویا و فوررانر و نسل جدید هوندا پایلوت و همینطور دو سه مدل جدید از نیسان تقریبا کار برای رقبا کمی سخت تر خواهد شد و رقبا مجبورا تخفیفات بیشتری پرداخت کنند و نگرانی زیادی هم بابت احیای برندهای مرده و فراموش شده وجود داره که چطور تو این بازار میتونن قد علم کنن!
ツSAMURAIツ
۲۸ بهمن ۱۳۹۹پدال یه خبر از الکتریکی های تویوتا و لکسوس گذاشت الان طرفداری تسلا میریزن اینجا
پدر خودرو سازی جهان
۲۸ بهمن ۱۳۹۹من هم در اون مقاله گفتم که لوسید تا حالا هیچ ماشینی نداده بیرون، من خودم به تایکان رأی دادم، ولی اگر منطقی بگم قطعا تسلا
متأسفانه یه سری رفتند به یه ماشین خیالی که وجود خارجی نداره رأی دادند
ツSAMURAIツ
۲۸ بهمن ۱۳۹۹معلومه کی داره حرص میخوره
برتری تسلا زیاد ادامه نخواهد داشت بقیه شرکت ها دارن کم کم وارد بازار الکتریکی ها میشن و کارو برای تسلا سخت میکنن
در مورد اون پست من خودم به تایکان رای دادم اینکه بقیه به چی رای دادن به من ربطی نداره .
مشکل شما طرفداران تسلا اینه که خودتون رو برتر از همه میدونید ، حتی کیفیت پایین تسلا که خود ایلان ماسک اعتراف کرد رو انکار می کنید
مثلا اون رفیقت المیراج تو پست فراری SF90 میاد میگه هایپر کار ۵۰۰ هزار دلاری در حد تسلای ۱۲۰ هزار دلاری نیست
و اینکه تسلا ۱۰ سال زودتر از همه شروع کرده ؟ سابقه کل شرکت رو در نظر نمی گیریم چون تسلا هیچ پخی نیست ، تو ساخت خودروهای الکتریکی هم خیلی از شرکت ها بودن که زودتر از تسلا شروع کردن
Elmiraj
۲۸ بهمن ۱۳۹۹اول شما برو ببین بازدهی چیه…
بعد بگو ما چی گفتیم
پایدار
۲۸ بهمن ۱۳۹۹حرص نخور ی نظر سنجی بود فقط
Ali
۲۸ بهمن ۱۳۹۹عجب طراحی..
زیزیگولو
۲۸ بهمن ۱۳۹۹مثل همه ماشینای دیگه کمپانی لکسوس جادوی لکسوس تو این ماشینم نمایان هستش
پرهام و رهام
۲۸ بهمن ۱۳۹۹عالی لکسوس الان تو راه درستی هستش
ولی این عکسی هست دربارش قشنگه؟