لکسس ES با معرفی رسمی در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۸ وارد هفتمین نسل خود شده و جدیدترین نسل از این سدان ژاپنی دارای طراحی تیزی است که از برادران LS و LC الهام گرفته است. البته ابعاد این خودرو نیز کمی رشد کرده است.
ظاهر ES به لطف سقف کم ارتفاعتر که ظاهر کوپه مانندی ایجاد کرده روانتر شده است. لکسس همچنین از جلوپنجره دوکیشکل خود غافل نشده و البته این جلوپنجره در ES جدید بزرگتر از همیشه بوده و هماکنون در بخش مرکزی آن میلههای عمودی را میبینیم. بخش عقب خودرو نیز بسیار مخروطی بوده و چراغهای عقب L شکل آن از نوع LED هستند.
این برند لوکس ژاپنی تنها جزئیات قوای محرکه مدل ES 350 بازار آمریکا را منتشر کرده است. پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری خودرو هماکنون قدرت ۳۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۵ نیوتون متری داشته که نسبت به نسل قبل افزایش قدرت ۲۸ اسب بخاری را نشان میدهد. این قلب آهنین به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک جدید متصل شده است. شایان ذکر است لکسس مشخصات مربوط به مدل ES 300h را منتشر نکرده است.
نسل جدید لکسس ES از پلتفرم جهانی جدید K استفاده میکند. در این معماری از فولاد با کشش بالای بیشتر به منظور کاهش وزن سود برده شده اما لکسس اشارهای به میزان کاهش وزن این خودرو نکرده است. بنا به گفته این خودروساز، استقامت پیچشی ES جدید با پلتفرم جهانی L برادر بزرگتر یعنی LS برابر است. طول کلی این خودرو با افزایش ۶۵ میلیمتری به ۴۹۷۵ میلیمتر رسیده بنابراین طول آن بیشتر از طول مدل GS است. فاصله بین محوری ES جدید نیز ۵۰ میلیمتر و پهنای خودرو نیز ۴۵ میلیمتر افزایش یافته است.
در کابین ES شاهد شاخصههای طراحی برگرفته از LS هستیم. بخش مرکزی داشبورد تحت تسلط صفحهنمایش بزرگ ۱۲.۳ اینچی بوده و یک تاچ پد نیز در کنسول نصب شده است. همچنین آپشن پوشش جدیدی وجود دارد که ترکیبی از چرم سفید با پوشش سقف قهوهای میباشد.
نسل جدید لکسس ES اواخر امسال وارد نمایندگیهای فروش خواهد شد. [دانلود ویدئو]
قیمت پایه اش از 39 هزار دلار شروع میشه نسخه هیبریدش با گیربکس CVT ارائه میشه نسخه اف خواهد داشت. فروشش تو امریکا از سپتامبر شروع میشه. در مجموع بنظرم زیباست و جایگزین شایسته ای برای نسل قبلشه.
احتمالا gs بازنشست میشه و این نسل es میشه رقیب مستقیم سری 5 و e کلاس نسل جدید es موتور پایه ۲ لیتری توربو داره اما ای کاش به جای ۳،۵ لیتر تنفس طبیعی لکسس از یه انجین ۳ لیتری توربو استفاده میکرد،کاری که بنز و بی ام و میکنن اگرم لکسس میخواد رقابت داشته باشه باید نسخه ی پرفورمنس و اپشن چهارچرخ متحرک رو ارائه کنه برا es
هنوز مدل ۲۰۰۸ سوار میشی کِیف میکنی از سواری و شتاب و آپشنها که بعد از گذشت ۱۰ سال هنوز مثل روز اول خاص و عالی مونده و با کارکردهای بالای ۲۰۰ هزار کیلومتر کمتر کسی فروشنده این خودرو هست و حالا نسل جدیدی که دیگه وارد ایران نمیشه و فقط باید تاسف خورد. تجربه سواری با ES را دارم و به جرئت میگم که به راحتی سواری این خودرو ندیدم و یاد سواریهای دمبه ای کادیلاکهای قبل انقلاب میوفتم که انگار روی اَبر حرکت میکردی.
دوستان من هم داخل کابین لکسوس esنشستم وهم کابینbmw۵۳۰جدید.من قبلا فکر میکردم مونتاژوکیفیت متریال لکسوس باید ازbmw530بهتر باشه ولی وقتی خودم هردو روازنزدیک دیدم فهمیدم که واقعا خودروی آلمانی چه تفاوتی داره.کیفیت تمام اجزای ۵۳۰بهتربود.کیفیت مونتاژ هم بطور وحشتناکی بالابود درهردومدل.هرچنوتاحدودی باز۵۳۰بهتربود. درمورد سواری هردو هم دریه مطلب دیگه توضیح میدم
منم هم داخل لکسس ES نشستم هم سری5 جدید و هم ای کلاس. کیفیت متریال لکسس به مراتب بهتر بود. پس دیگه من که میدونم داری الکی میگی. خودتو گول بزن. کل دنیا هم میدونن که کیفیت لکسس بهترینه. یکم مطالعه کن راجع به ماشین، یه کم برو توشون بشین واقعا بعد میفهمی کیفیت یعنی چی. نه اینکه نظر تخیلی بدی. منی که خودم دیدمشون، با قاطعیت میگم عمرا داخل جفتش یا حداقل یکیش نشسته باشی. اگرم نشستی، خلاف واقعیت رو داری میگی. نماد کیفیت لکسسه. زبانزد عام و خاص لکسسه. تا حالا ندیدم کسی نه تنها به بی ام و بلکه به هر ماشین دیگه ای در مقابل لکسس بگه با کیفیت تر. دروغ هم میگی یه جور بگو تابلو نباشه پسر. اینو که دیگه همه میدونن. البته شایدم لکسسه 10 سال پیش رو داری با سری 5 جدید مقایسه میکنی. آره خودشه. چون تو کامنتت هم نوشتی سری پنج جدید ولی لکسس رو چیزی نگفتی. اگه اینطوره واقعا، متاسفم برات. ضمنا یادآوری میکنم سایت بچه بازی نیومدی که. سایت ماشین بازاس. پس اگه فکر کردی میتونی اون یه عده کاربرای منطقی و سالم سایت رو گول بزنی، سخت در اشتباهی
داش حرفت کاملا اشتباهه.من لکسوس مدل ۲۰۰۵ رو دارم الانم و سوار بنز ای ۳۵۰ و بی ام و ۵۳۰ شدم.اصلا در نورد متریال حرفتون درست نیست.هنوزم که هنوزه این شیر خسته رو به صد تا خودروی دیگه نمیدم با اینکه بالای ۲۰۰ هزارتا کارکرد داره.خرفتون کاملا از بیخ و بن اشتباهه
:) من خودمو کشتم نتونستم مقایسه ی بی ام و سری 5 و لکسس ES رو تو خودروبانک پیدا کنم. سایت دیجیا خودرو هم که اصلا خودشو پیدا نکردم! شایدم من درست سرچ نکردم. شما که دیدی جفتشو لطف کن لینکشم بذار اینجا لطفا. ممنون راستی 2 تا و فقط 2 تا از اون همه تست هایی که میگی بی ام و سری 5 و بنز ای کلاس رو از لحاظ کیفیت بالاتر از لکسوس دونستن رو هم بذار اینجا. بی زحمت سعی کن منبع خارجی هم بذاری. منبع معتبر نه سایتای فلان ایرانی.
نظر شمارو در مورد کیفیت متریال لکسوس ES350 بع این مقاله ارجاع میدم که همین چند وقت پیش از پدال منتشر شد.میتونی بری بخش سخن پایانی اونجا یع مورد کوچیک اشاره کرده.این تحربه به فرد و استفازه روزمره هست چیزی که ۹۹ درصد مردم جهان استفاده میکنن.برو اینو بخون قشنگ https://www.pedal.ir/لکسس/تجربه-طولانی-لکسوس-es350/
جالب اینه سایت خودرو بانک هم درتست BMW X3وNXلکسوس وقتی به قسمت متریال کابین میرسه میگه کیفیت NXخیلی عالیه ولی کیفیتX3مشخصه که ازیه طرف دیگه ازدنیا اومده وکیفیت قطعات X3ازرقیب خود بالاتره.دوستان میتونید برید تستش روبخونید تامتوجه بشید منم که دروغ میگم یااین آقای محترم بچه سن خود بزرگ بین
جالبه کم میاری مدل ماشین رو عوض میکنی :) . مقایسه در مورد ES و سری 5 بود نمیدونم چه طور یه دفعه پریدی رو NX و X3. اینم قبول اصلا. بله خودروبانک همچین چیزی گفته. ولی جالبه سایت دیجیاتو دقیقا برعکس اینو گفته و لکسوس رو بهتر دونسته. البته تو دیجیاتو NX رو با X4 مقایسه کرده. بعید میدونم X4 کیفیتش کمتر از X3 باشه. پس میبینی هر کی یه چیزی میگی؟ میبینی به خیلی از سایت ها نمیشه اعتماد کرد. قطعا یکیشون درست میگه دیگه. نمیشه که هردو برتر از اون یکی باشن! تازه حال ندارم برای امثال شما دو ساعت تو اینترنت سرچ کنم و دلیل و سند و مدرک های مختلف بیارم. چون هرچی بگم یه چیزی میای میگی. خوب بگو. به من چه اصلا. نمیخوای این واقعیت رو قبول کنی که لکسس برتره از لحاظ کیفیت، نکن. خودتو گول بزن. همه ی دنیا اشتباه میکنن که وقتی بحث کیفیت میاد وسط اسم لکسس رو میبرن، فقط شما راست میگی. راستی مدلای بی ربط به بحث رو مثال زدی. بذار یه مقایسه هم من از همون خودروبانک مورد علاقت برات بگم. تو این سایت در مورد لکسس is و بی ام و سری 3 نوشته: ((بی ام و با این وجود کیفیت متریال داخلی کابین به خصوص در نمونه های پایه (غیر سفارشی) چندان جالب نیست و داشبورد شکل گرفته با پلاستیک خشن با سطح توقعات از برند ب ام و فاصله دارد. در مقابل لکسوس کیفیت به مراتب بالاتری را به سرنشینان ارائه می دهد.)) داداش خودتو بکشی هم همه ی دنیا میدونن با کیفیت ترین برند خودرویی لکسس هستش. زیاد خودتو خسته نکن از من میشنوی. الان باز میره دو ساعت سرچ کنه یه سایت گیر بیاره که یه مدل بی ام و رو با کیفیت تر از لکسس دونسته :)
البته اینم بگم ها. این فقط بحث کیفیت بود. در مورد هندلینگ و لذت رانندگی حرف شما درسته. بی ام و نه تنها نسبت به لکسس بلکه نسبت به بنز و آئودی و اکثر برندهای لوکس دیگه هندلینگ بالاتری داره. همونطور که اسم کیفیت میاد وسط، آدم یاد لکسس میفته، اسم هندلینگ هم میاد وسط آدم یاد بی ام و میفته. ولی در مورد نرمی و راحتی رانندگی قطعا بنز و لکسس از بی ام و بهترن. هر کدوم مزایای خودشونو دارن. نمیدونم چه اصراری دارید واقعیت رو عوض کنید. من ژاپنی باز قبول دارم بی ام و هندلینگ بالاتری داره، شما هم قبول کن لکسس در مجموع کیفیت بالاتری داره. ممکنه یه مدل خاصی از بی ام و رو پیدا کنی که نسبت به مدل هم سگمنتش در لکسس، کیفیت متریال بالاتری داشته باشه (اینم البته شاید)، ولی در مجموع اگه میانگیر بگیری بین همه مدلا، این لکسسه که برتر از همست.
مهدی جان شما دروغ نمیگین بلکه به نظر من بسیار متعصبانه نظر میفرمایید. ببینید دوستان ، هر شرکت خودرو سازی در یک معقوله ای حرفهای بیشتری نسبت به بقیه شرکتها داره . مثلاً: بنز به پرستیژ بالا بی ام و به هندلینگ آمریکائیها به قُلدری و هیبت در طراحی ژاپنیها در استهلاک کم. اما خودمون رو که نمیتونیم گول بزنیم و این رو کِتمان کنیم ، لکسوس باکیفیترین خودروساز دنیا و پس از آن شرکت مادر تویوتا هست . ولی این حقیقت واضحهِ که در بخش متریال و نرمی در سواری لکسوس هم از تویوتا و هم از خیلی از شرکتهای خودروسازان مطرح بالاتره. لطفاً به نزدیکترین نمایشگاه شهرتون برین و هم مدلهای سال و غیر سال را با هم مقایسه کنید و بدون تعصب نظر بفرمائید. این مدل ES هم بنظر من در کلاس خودش بهترینه ولی خب من باشم بنز انتخابمه بخاطر علاقه من در کودکی به بنز (( البته نه در ایران که تبدیل شده به رویا )).
عاشق خودروهای ۱۲ سیلندر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷به نظر من که زیباست . بقیه محاسن لکسس رو هم نمیگیم دیگه اینقدر خوبه و تکراری شده گفتنشون
مدل اف اسپورت هم که قویتر خواهد بود
شادباشید
علیرضا
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷لکسوس یعنی خاص
بهترین میان رده ی لوکس!
حامد
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷طراحیش شگفت انگیزه ?
ولی ای کاش کابینش بهتر بود
T.H.M
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷خوب برای اینکه عکس بدی اینجا گذاشته شده از داخلش. این دو تا عکس رو یه نگاه بنداز، ببین نظرت عوض میشه:
http://uupload.ir/files/5gm1_20180425_02_22.jpg
http://uupload.ir/files/4jfq_20180425_02_40.jpg
خخخ
۷ اردیبهشت ۱۳۹۷پشتش شبیه به آریزو فایو هست… اون عکس پرسپکتیو آبی…
خخخخخخ
sina
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷قیمت پایه اش از 39 هزار دلار شروع میشه
نسخه هیبریدش با گیربکس CVT ارائه میشه
نسخه اف خواهد داشت.
فروشش تو امریکا از سپتامبر شروع میشه.
در مجموع بنظرم زیباست و جایگزین شایسته ای برای نسل قبلشه.
Amin
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷احتمالا gs بازنشست میشه و این نسل es میشه رقیب مستقیم سری 5 و e کلاس
نسل جدید es موتور پایه ۲ لیتری توربو داره اما ای کاش به جای ۳،۵ لیتر تنفس طبیعی لکسس از یه انجین ۳ لیتری توربو استفاده میکرد،کاری که بنز و بی ام و میکنن
اگرم لکسس میخواد رقابت داشته باشه باید نسخه ی پرفورمنس و اپشن چهارچرخ متحرک رو ارائه کنه برا es
آریا
۲۸ دی ۱۳۹۷رقیب مستقیم سری ۵ و e کلاس نیست و فک نکنم خبری از نسخه پرفورمنس باشه. کلا es یه ماشین فوق العادس که طرفدارای خاص خودشو داره
NAVID۰۰۹۸
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷هنوز مدل ۲۰۰۸ سوار میشی کِیف میکنی از سواری و شتاب و آپشنها که بعد از گذشت ۱۰ سال هنوز مثل روز اول خاص و عالی مونده و با کارکردهای بالای ۲۰۰ هزار کیلومتر کمتر کسی فروشنده این خودرو هست و حالا نسل جدیدی که دیگه وارد ایران نمیشه و فقط باید تاسف خورد.
تجربه سواری با ES را دارم و به جرئت میگم که به راحتی سواری این خودرو ندیدم و یاد سواریهای دمبه ای کادیلاکهای قبل انقلاب میوفتم که انگار روی اَبر حرکت میکردی.
Mohamad
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷چه توصیف زیبایی
T.H.M
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷زیباترین و بهترین در کلاس خودش از نظر من
محمدرضا
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷یکی از ۳ خودروی عالی این سگمنت.عالیههه عجب طراحی داره
ایمان
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷لکسوس : طراحی زیبا ، ایمنی بالا ، کیفیت بالا ، لوکس و راحت
???? Lexus ???? Lexus ????
Mohamad
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷رنگ نقره ای با کابین کرم یا قهوه ای محشره آقا
امیر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷به نظرم از رقباش جذابتره و خیلی لوکسه و مشخصات فنی هم عالیه اما نکته ی مهم این که لکسوس هیچ وقت خراب نمیشه پس خوش به حال کسی که این ماشینو می خره :))
علیرضا
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷من از این شاخ ها ی بالای کیلومتر شمار بدم میاد باقیش خوبه
آریا
۲۸ دی ۱۳۹۷راستی اونا چیَن؟
مهدی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷دوستان من هم داخل کابین لکسوس esنشستم وهم کابینbmw۵۳۰جدید.من قبلا فکر میکردم مونتاژوکیفیت متریال لکسوس باید ازbmw530بهتر باشه ولی وقتی خودم هردو روازنزدیک دیدم فهمیدم که واقعا خودروی آلمانی چه تفاوتی داره.کیفیت تمام اجزای ۵۳۰بهتربود.کیفیت مونتاژ هم بطور وحشتناکی بالابود درهردومدل.هرچنوتاحدودی باز۵۳۰بهتربود. درمورد سواری هردو هم دریه مطلب دیگه توضیح میدم
T.H.M
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷منم هم داخل لکسس ES نشستم هم سری5 جدید و هم ای کلاس. کیفیت متریال لکسس به مراتب بهتر بود. پس دیگه من که میدونم داری الکی میگی. خودتو گول بزن. کل دنیا هم میدونن که کیفیت لکسس بهترینه. یکم مطالعه کن راجع به ماشین، یه کم برو توشون بشین واقعا بعد میفهمی کیفیت یعنی چی. نه اینکه نظر تخیلی بدی. منی که خودم دیدمشون، با قاطعیت میگم عمرا داخل جفتش یا حداقل یکیش نشسته باشی. اگرم نشستی، خلاف واقعیت رو داری میگی. نماد کیفیت لکسسه. زبانزد عام و خاص لکسسه. تا حالا ندیدم کسی نه تنها به بی ام و بلکه به هر ماشین دیگه ای در مقابل لکسس بگه با کیفیت تر. دروغ هم میگی یه جور بگو تابلو نباشه پسر. اینو که دیگه همه میدونن.
البته شایدم لکسسه 10 سال پیش رو داری با سری 5 جدید مقایسه میکنی. آره خودشه. چون تو کامنتت هم نوشتی سری پنج جدید ولی لکسس رو چیزی نگفتی. اگه اینطوره واقعا، متاسفم برات.
ضمنا یادآوری میکنم سایت بچه بازی نیومدی که. سایت ماشین بازاس. پس اگه فکر کردی میتونی اون یه عده کاربرای منطقی و سالم سایت رو گول بزنی، سخت در اشتباهی
محمدرضا
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷داش حرفت کاملا اشتباهه.من لکسوس مدل ۲۰۰۵ رو دارم الانم و سوار بنز ای ۳۵۰ و بی ام و ۵۳۰ شدم.اصلا در نورد متریال حرفتون درست نیست.هنوزم که هنوزه این شیر خسته رو به صد تا خودروی دیگه نمیدم با اینکه بالای ۲۰۰ هزارتا کارکرد داره.خرفتون کاملا از بیخ و بن اشتباهه
محمدرضا
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷تصحیح کنم لکسوس ES 350 مدل ۲۰۰۸
مهدی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷اتفاقا حرف شما اشتباهه.حالامن دروغ میگم بیزحمت یه سربه خودرو بانک ودیجیاخودرو بزنید تامتوجه بشید من دروغ میگم یاشما.منکه شک ندارم شمایید که دروغ میگید.چون تمام تست هاهم کیفیت530وEکلاس بنز رواز لکسوس بهتر دونستن.درمورد لذت رانندگی که دیگه هیچ.البته کیفیت متریال پورشه هم ازبنز وBMWبهتره
T.H.M
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷:)
من خودمو کشتم نتونستم مقایسه ی بی ام و سری 5 و لکسس ES رو تو خودروبانک پیدا کنم. سایت دیجیا خودرو هم که اصلا خودشو پیدا نکردم! شایدم من درست سرچ نکردم. شما که دیدی جفتشو لطف کن لینکشم بذار اینجا لطفا. ممنون
راستی 2 تا و فقط 2 تا از اون همه تست هایی که میگی بی ام و سری 5 و بنز ای کلاس رو از لحاظ کیفیت بالاتر از لکسوس دونستن رو هم بذار اینجا. بی زحمت سعی کن منبع خارجی هم بذاری. منبع معتبر نه سایتای فلان ایرانی.
محمدرضا
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷نظر شمارو در مورد کیفیت متریال لکسوس ES350 بع این مقاله ارجاع میدم که همین چند وقت پیش از پدال منتشر شد.میتونی بری بخش سخن پایانی اونجا یع مورد کوچیک اشاره کرده.این تحربه به فرد و استفازه روزمره هست چیزی که ۹۹ درصد مردم جهان استفاده میکنن.برو اینو بخون قشنگ
https://www.pedal.ir/لکسس/تجربه-طولانی-لکسوس-es350/
مهدی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷جالب اینه سایت خودرو بانک هم درتست BMW X3وNXلکسوس وقتی به قسمت متریال کابین میرسه میگه کیفیت NXخیلی عالیه ولی کیفیتX3مشخصه که ازیه طرف دیگه ازدنیا اومده وکیفیت قطعات X3ازرقیب خود بالاتره.دوستان میتونید برید تستش روبخونید تامتوجه بشید منم که دروغ میگم یااین آقای محترم بچه سن خود بزرگ بین
T.H.M
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷جالبه کم میاری مدل ماشین رو عوض میکنی :) . مقایسه در مورد ES و سری 5 بود نمیدونم چه طور یه دفعه پریدی رو NX و X3. اینم قبول اصلا. بله خودروبانک همچین چیزی گفته. ولی جالبه سایت دیجیاتو دقیقا برعکس اینو گفته و لکسوس رو بهتر دونسته. البته تو دیجیاتو NX رو با X4 مقایسه کرده. بعید میدونم X4 کیفیتش کمتر از X3 باشه. پس میبینی هر کی یه چیزی میگی؟ میبینی به خیلی از سایت ها نمیشه اعتماد کرد. قطعا یکیشون درست میگه دیگه. نمیشه که هردو برتر از اون یکی باشن! تازه حال ندارم برای امثال شما دو ساعت تو اینترنت سرچ کنم و دلیل و سند و مدرک های مختلف بیارم. چون هرچی بگم یه چیزی میای میگی. خوب بگو. به من چه اصلا. نمیخوای این واقعیت رو قبول کنی که لکسس برتره از لحاظ کیفیت، نکن. خودتو گول بزن. همه ی دنیا اشتباه میکنن که وقتی بحث کیفیت میاد وسط اسم لکسس رو میبرن، فقط شما راست میگی.
راستی مدلای بی ربط به بحث رو مثال زدی. بذار یه مقایسه هم من از همون خودروبانک مورد علاقت برات بگم. تو این سایت در مورد لکسس is و بی ام و سری 3 نوشته:
((بی ام و با این وجود کیفیت متریال داخلی کابین به خصوص در نمونه های پایه (غیر سفارشی) چندان جالب نیست و داشبورد شکل گرفته با پلاستیک خشن با سطح توقعات از برند ب ام و فاصله دارد. در مقابل لکسوس کیفیت به مراتب بالاتری را به سرنشینان ارائه می دهد.))
داداش خودتو بکشی هم همه ی دنیا میدونن با کیفیت ترین برند خودرویی لکسس هستش. زیاد خودتو خسته نکن از من میشنوی.
الان باز میره دو ساعت سرچ کنه یه سایت گیر بیاره که یه مدل بی ام و رو با کیفیت تر از لکسس دونسته :)
T.H.M
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷البته اینم بگم ها. این فقط بحث کیفیت بود. در مورد هندلینگ و لذت رانندگی حرف شما درسته. بی ام و نه تنها نسبت به لکسس بلکه نسبت به بنز و آئودی و اکثر برندهای لوکس دیگه هندلینگ بالاتری داره. همونطور که اسم کیفیت میاد وسط، آدم یاد لکسس میفته، اسم هندلینگ هم میاد وسط آدم یاد بی ام و میفته.
ولی در مورد نرمی و راحتی رانندگی قطعا بنز و لکسس از بی ام و بهترن.
هر کدوم مزایای خودشونو دارن. نمیدونم چه اصراری دارید واقعیت رو عوض کنید. من ژاپنی باز قبول دارم بی ام و هندلینگ بالاتری داره، شما هم قبول کن لکسس در مجموع کیفیت بالاتری داره. ممکنه یه مدل خاصی از بی ام و رو پیدا کنی که نسبت به مدل هم سگمنتش در لکسس، کیفیت متریال بالاتری داشته باشه (اینم البته شاید)، ولی در مجموع اگه میانگیر بگیری بین همه مدلا، این لکسسه که برتر از همست.
NAVID۰۰۹۸
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷مهدی جان شما دروغ نمیگین بلکه به نظر من بسیار متعصبانه نظر میفرمایید.
ببینید دوستان ، هر شرکت خودرو سازی در یک معقوله ای حرفهای بیشتری نسبت به بقیه شرکتها داره .
مثلاً:
بنز به پرستیژ بالا
بی ام و به هندلینگ
آمریکائیها به قُلدری و هیبت در طراحی
ژاپنیها در استهلاک کم.
اما
خودمون رو که نمیتونیم گول بزنیم و این رو کِتمان کنیم ، لکسوس باکیفیترین خودروساز دنیا و پس از آن شرکت مادر تویوتا هست .
ولی این حقیقت واضحهِ که در بخش متریال و نرمی در سواری لکسوس هم از تویوتا و هم از خیلی از شرکتهای خودروسازان مطرح بالاتره.
لطفاً به نزدیکترین نمایشگاه شهرتون برین و هم مدلهای سال و غیر سال را با هم مقایسه کنید و بدون تعصب نظر بفرمائید.
این مدل ES هم بنظر من در کلاس خودش بهترینه
ولی خب من باشم بنز انتخابمه بخاطر علاقه من در کودکی به بنز (( البته نه در ایران که تبدیل شده به رویا )).
حمید
۴ آبان ۱۳۹۷لکسوس es350 2009 دارم مشکلش تو دیسکایه جلوشه هر چند وقت تاب میفته و با تاب گیری هم درست نمیشه