لکسوس

معرفی لکسس LS 500 اف اسپورت جدید در نیویورک

لکسس LS 500 اف اسپورت جدید به برادران عادی و هیبریدی خود که اوایل سال جاری معرفی شده بودند می‌پیوندد. این خودرو در نمایشگاه خودروی نیویورک چند هفته‌ی آینده معرفی خواهد شد.

lexus-ls-500-f-sport
جدیدترین عضو خانواده‌ی LS در دو نسخه‌ی عادی و هیبریدی در دسترس خواهد بود. بدین ترتیب LS 500 اف اسپورت را می‌توان با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربو (قدرت ۴۱۵ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری) یا همان پیشرانه و دو واحد الکتریکی با خروجی کل ۳۵۴ اسب بخاری سفارش داد.

lexus-ls_500-2018-1024-08
برند لوکس تویوتا تاکنون جزئیات بیشتری را از این خودرو منتشر نکرده اما به اینکه اشاره کرده که LS 500 اف اسپورت چابکی و پاسخگویی LS جدید را برجسته خواهد کرد.

8-lexus-ls500
با این وجود انتظار داریم همان بهبودهای مدل‌های اف اسپورت لکسس در این خودرو نیز دیده شوند که از آن جمله می‌توان به استایل گیراتر در بیرون خودرو و ویژگی‌های اسپورت تر در کابین اشاره کرد. همچنین برای افزایش جذابیت رانندگی نیز بازنگری‌هایی در شاسی و سیستم تعلیق صورت خواهد گرفت.

همه‌چیز درباره‌ی این خودرو را در تاریخ ۱۲ آوریل و همزمان با افتتاح نمایشگاه خودروی نیویورک خواهیم فهمید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه‌ها

  1. shirko

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (200 ديدگاه)

    عالی ولی در برابر بزرگان المانی ، کم میاره !!

    1. Rouzbeh

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (171 ديدگاه)

      دوست عزیز کی میخوای تعصب رو کنار بزاری؟ هر موقع کامنت های شما رو دیدم جز دفاع از المانیا چیز دیگه ای ندیدم. بهت پیشنهاد میکنم فلسفه ساخت لکسس ال اس رو مطالعه کنی تا با هنر واقعی ژاپنیا بیشتر اشنا شی. این شاهکار یقینا چیزی از المانیا کم نداره هیچ، مطمعن باش تو خیلی از جهات هم میتونه رقیباشو شکست بده . شک نکن

      1. shirko

        ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (200 ديدگاه)

        دوست گرامی لطفا برید اس کلس جدیدو ببینید ، مطمئنم به حرف من می رسید . تو فوق لوکس بودن لکسسم شکی نیست .

    2. Sina

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (234 ديدگاه)

      همی چیزش هم از اس کلاس بهتره هم سری هفت
      هم طراحیش هم فنی داخلش که بی نظیره، کیفیتم که المانیها هنوز باید زیاد تلاش کنن برسن بهش

      1. ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (544 ديدگاه)

        طراحیش بهتر نیس هر کس که در این زمینه سر رشته ای داشته باشه میدونه که اینطور نیست.این همه خطوط و حجم پردازی های اغراق آمیز فقط برا یه مدت جذابه مهم اینه که با سادگی و منطق یه طرح موندگار ارائه بدی.البته من طراحیشو تحسین میکنم نمیگم بده اصلا
        ولی مخصوصا توی این کلاس خودرویی، سادگی و سنگینی دیزاین حرف اولو میزنه
        مطمئن باشین طراحای خود لکسسم با توجه به تواضعی که دارن همین نظر رو دارن.طراحای ژاپنی و کلا آسیایی قطعا توانایی اروپاییا رو در طراحی با عناصر ساده و موندگار ندارن و این زبان طراحی لکسس تنها راهش برای جذابیت ماشیناش در برابر ماشینای اروپایی برای مشتریاس که خب تنها راه لکسسه و بایدم یه همچین کاری کنه چون مجبوره

        1. بهزاد

          ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (2544 ديدگاه)

          این صحبت های کلیشه ای که توسط برخی نویسندگان مجلات که چند کتاب راجب طراحی خوندن دیگه قدیمی شده!
          الان یک خودرو تا بخواد ماندگار بشه نسل جدیدش روانه بازار میشه.
          بازار نبضش برای کلمه ی new میزنه و مشتریها دنبال تمایز ، و این دو به قدری در ذهن ها حک شده که وقت نمیشه به حجم پردازی و خطوط شکسته و طرح ماندگار فکر کنه!

        2. ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (544 ديدگاه)

          بهزاد عزیز شاید این حرفا کلیشه ای به نظر بیاد ولی واقعیت همینه و این نظر نویسندگان مجلات نیست گرچه حرف درستیه. چون بزرگترین طراحای تاریخ کارشونو با این خط فکری به جلو بردن و همونطور کهsir Alexander Issigonis (طراح مینی ماینر که از بهترین بسته های طراحی هست ) از بهترین طراحان دنیا هم میگه مد فانی ولی سادگی جاودانست.
          کلمه ی new برای هر خودروسازی صدق میکنه و همشون کلی هزینه و زمان صرف همین میکنن که بهترین و جامع ترین طراحی هارو ارائه بدن مخصوصا خودروسازان اروپایی ولی بحث ما اینه که طراحی های ماندگارتر و منطقی تر در طی زمان خودشونو خیلی دلنشین تر نگه میدارن برای مدت بیشتر.پنج سالم پنج ساله ولی خیلی از طراحی ها برای سال ها زیبا و جذاب باقی میمونن موضوع اینه.حتی الان که برندایی که همیشه با طراحیای برتر میشناسیمم دیگه چنان سعی در ارائه ی طراحی های ماندگار نمیکنن حداقل مثل قبل ولی حداقل بازم از این جهت خیلی بهتر از رقباشون مخصوصا آسیاییا عمل میکنن.تنها راهی که لکسس برای جذابیت خودرو هاش پیدا کرده برای اینکه از رقبا عقب نمونه استفاده از این زبان طراحیه که همونطور که میبینیم در طی گذشت زمان نه چندان زیاد جذابیت آن چنانی ندارن در حالی که رقبا هنوز میتونن جذابیت خوشایندی داشته باشن.البته من فقط اینارو در مقام مقایسه گفتم و مخالف طراحی های لکسس نیستم اصلا .

    3. Madjid

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      دوست عزیز ، shirko …
      شما میتونی یک نقطه ضعف از این ماشین واسه من نام ببری… ؟؟؟؟
      .
      من خودم لوکس سازی آلمان رو بیشتر قبول دارم ، در این بخش هم پیشنهاد اول و آخرم نسل جدید آئودی A8 هست که قراره چند وقت دیگه عرضه بشه. بعدش هم فیس لیفت اس کلاس و سپس BMW سری 7 ، در مرحله ی بعد لکسوس LS قرار میگیره.
      این قسمت سلیقه ی منه و انتخابم رو بر مبنای فاکتور هایی انجام میدم که واسم مهم ترن.
      علاقه و طرفداری ما چیز دیگست و واقعیت ها یک چیز دیگه ، نمیشه روی تلاش و برتری های لکسوس چشم بست. لکسوس در مقابل رقبای آلمانی و بریتانیایی خودش ( جگوار) هیچ چیزی کم نداره و کاملا برای رقابت و حتی پیروزی آمادست.

      1. اعتمادیان

        ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (261 ديدگاه)

        احسنت آقا مجید :
        علاقه و طرفداری ما چیز دیگست و واقعیت ها یک چیز دیگه
        کاملا درسته بنظر شخصی من لکسس هم در میان رقبای آلمانیش در خیلی فاکتورها مثل قیمت ُ استهلاک ُ جذابیت ظاهری حرف برای گفتن زیاد داره

        1. Madjid

          ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          ممنون دوست عزیز …

    4. سینا

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (48 ديدگاه)

      بی تعصب ، من نمیدونم چرا وقتی از هزینه نگهداری و تعمیرات حرف میزنیم همه به ماشینهای آلمانی ارفاق میکنن و از این عیب بزرگ بنز و بی ام و میگذرن. ربطی هم به پولدار بودن نداره بیخود نگین طرف داره میخواد هی خرج تعمیر بی ام و کنه! هزینه نگهداری و خدمات لکسوس هم ردیف تویوتا هست. در اینجا نه فقط فاکتور قیمت نگهداری، که اطمینان خریدار از اینکه ماشینش بعد از 15 سال قرار نیست اونو تو جاده بزاره هم مهمه. الان در بازار آمریکا لکسوس 2005 هم قیمت بنز و بی ام و مدل 2012 به پایین هست.تو این زمینه پرچم لکسوس بدجوری بالاست. کاش میشد بی ام و با ضریب اطمینان لکسوس درهم میشد.

    5. #ali.m#

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      بسه تورو خدا اینقدر کامنت بی محتوا نذارید .
      تعصب من و شما و دیگری تاثیری روی هیچ برندی و کسی ک اونو استفاده میکنه نداره .
      و به هیچ جای هیچ کی نیست که تعصب چی میگه .منطق مهمه لطفا کمتر شور بزن .
      ?

    6. amin

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (46 ديدگاه)

      یکی به این پدال بگه تبلیغات ایران خودرو رو برداره

      دوستان چند وقت دیگه که مرسدس gt معرفی شد می فهمیم حق باshirkoهستش

  2. علي

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    نهایت به رخ کشیدن طراحی و عوج عظمت و ابهت در سطح تفکرو مکتب ژاپنی هاست ، واقعا تحسین برانگیزه . فقط طراحی داخل و بیرونش بقدری شلوغه که تمیز کردنش کار هر کسی نیست .
    با تچکر

  3. امیر

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (92 ديدگاه)

    زیباترین سدان لوکس بدون شک بینطیره داخلی خارجی

  4. امره Emrah

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (162 ديدگاه)

    لکسس تو این چند سال اخیر کم کم از چالش و سردرگمی خارج شده و الان دیگه به ثبات شخصیتی رسیدهاز اینجا به بعد دیگه رقابته با غول ها.
    بعضیام تو تاریخ گیر کردن مثل اینکه.
    الان دیگه همه باید احترام بذارن به این برند

    1. #ali.m#

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      یه ویژگی ماشین های لکسس رو که دوست دارم اینه که دنبال کل کل کردن و به رخ کشیدن نیست .
      و منطقی کار میکنه برای. مثال قدرت خییلی نجومی ب موتوراش نمیده که زود از کار افتاده بشه یا مثلا چیز هایی که تو چشم میان اما در واقعیت اصلا کاربردی ندارن و شاید اضافی باشن رو حذف میکنه
      مثل رانندگی خودکار که خیلی از دوستان نداشتن اونو در مقابل رقبای المانی ضعف میدونستن ولی واقعیت اینه که همیچین سیستمی با وجودی که واقعا تو چشم میاد و قدرت یک برند رو نشون میده ولی اصلا به کار نمیاد فقط به درد ادمای 60 سال به بالا میخوره که حوصله رانندگی ندارن و دیگه لذت نمیبرن ازش اونم در صورتی که این سیستم پخته تر بشه . اون زمان کاربرد خودشو داره و ریسک استفاده ازش کمتره .
      منو یاد لمس فشاری قابل تشخیص تو گوشیا انداخت .اولش همه ازش تعریف میکردن اما وقتی دیدن اون چنان کاربرد نداره خیلی تاکید نداشتن روش از وقتی رو گوشی های 1/5 میلونی هم اومد دیگه کلا جذابیتش کم شد .

  5. moein

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (856 ديدگاه)

    من واقعا از طراحی جلوی زوزنقه ایی که واقعا لکسس روش خوب کار کرده و خیلی بهتر از آب درش آورده خوش حالم و حروقت می بینمش یه انرژی مضاعفی بهم میده غیر قابل وصفه

  6. Ferrari

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1955 ديدگاه)

    فوق العا ه زیباست و فکرمیکنم فروش بسیار خوبی رو ثبت خواهد کرد امیدوارم خیلی زود تست بشه تا بیشتر با ویژگی های این اتومبیل اشنا بشیم

  7. بهنام طیبی

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    شیک و باکلاس

  8. حسین

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    یه مساله مهمی که باید در نظر گرفت اینه که برند لکسوس برند لوکس مجموعه تویوتاست یعنی برعکس سایر رقبای آلمانی که فقط یک مدل لوکس بین مجموعشون دارن که در خط متفاوتی تولید میشه لکسوس برندیست که فقط برای ساخت خودروی های لوکس در یک مجموعه مجزا طراحی شده . مثل این میمونه که ما بخواییم خودروهای تسلا رو با یک مدل برقی از خودروهای آلمانی مقایسه کنیم

    1. #ali.m#

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      فک نمیکنم کسی فهمیده باشه چ گفتی.
      ??

  9. arash

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    جنگ قدرت با آلمانیها ؟ بزودی شاهد مرسدس اس 900 اسب بخاری و بی ام و 800 و ائودی 1000 اسبی باشید لکسوس باید همان تواضع همیشگی خودش رو حفظ کنه و روداری برای غولهای ژرمن رو کنار بگذاره

    1. ب ام و سلطان

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (198 ديدگاه)

      این وسط سلطان چیکارست اومد که همه رو نابود کنه

  10. mahsa

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (310 ديدگاه)

    عوج؟

  11. حميد

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    کاش میشد یکی از اینها رو خرید

  12. حسين

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1363 ديدگاه)

    درود

    دوستان، ما توی دنیای ماشین “بهترین” نداریم. چرا گاهی بعضی از دوستان میگن فلان ماشین یا فلان برند از همه بهتره؟ چرا میگین فلان برند در برابر اون یکی برند هیچه؟ ما یه مجموعه ای از بهترین ها رو داریم. یه تعدادی هستن که جزء گروه بهترین ها هستن و رقابت نزدیکی هم با هم دارن. هر کدومشون هم شخصیت و ویژگیهای خودشو داره. هیچ کدومم برتری کامل نداره نسبت به دیگران. یکی اسپرته، یکی لوکسه، یکی نرمه، یکی چرمه، یکی خشکه، یکی آرومه، یکی تنده و … هر کدومشون هم برنامه های خودشون رو برای آینده دارن و روی تفاوتشون با دیگران تاکید میکنن.

    1. حمید

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (29 ديدگاه)

      خیلی موافقم باهات، تعصب واقعا بی فایدس. به نظرم توی خودرو های سطح بالا و لوکس بحث بیشتر سلیقه ای هستش. اینکه مثلا یکی شتابش از اون یکی یکم بهتره خیلی اهمیتی نداره و هر کدوم به سبک خودشون شاهکارن.مقایسه بیشتر تو ماشینای اقتصادی معنی داره که هدف انتخاب بهترین ماشین با سرمایه ی محدوده.

    2. ب ام و سلطان

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (198 ديدگاه)

      داریم سلطان
      بقیه فقط ادعای بهترین یا هیچ و درن سلطان واقع بهترینه

  13. omid622

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (744 ديدگاه)

    ای کاش لکسوس موتور شاسی بلندهای لوکسش رو تقویت میکرد
    یعنی همین ۶ سیلندر ۴۵۰ اسب بخاری واسهrxجدید عالیه می شد و موتور ۸ سیلندر تنفس طبیعی rsکوپه که نزدیک ۴۷۰ اسب بخار رو داشت میزاشید رو Lx جدید بی نظیر میشد.

    1. ghost

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (193 ديدگاه)

      :|
      مگه الکیه همین طوری موتور یه ماشین و بزارن رو یه ماشین دیگه مگه ایران خودرو ؟

  14. Saied

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    لکسوس عالیه. اصلا تویوتا کارش خیلی درسته.

  15. مهدی

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1738 ديدگاه)

    من به شخصه واسه رقابت قدیمی آلمانی بازها و آمریکایی سوارها از بنز و بی ام و … خوشم نمیاد اما اگر بخوایم حقیقت رو بگم با توجه به اینکه خیلی از مدلهای روز برندهای المانی و ژاپنی رو سوار شدم تو منطقه باید گفت بازهم اختلاف تو لذت و سواری و راید یه ماشین از برند بنز با هم رده لکسوس مشخصه. تو ژاپنی ها از این نظر فقط میشه مزدا رو با اروپایی ها مقایسه کرد. تو رده ls و اس کلاس هم مشخصا بنز برتر هست خواهش من اینه که دوستان از روی عکس و چنتا آپشن و … نظر ندن چون واقعا اختلاف وجود داره
    حرفای دوستمون NИ در مورد طراحی رو منم تصدیق میکنم چون روزی که مدل nx اومد تو بازار عجیب دلبری میکرد اما الان به چشم نمیاد و نمونه بارز همچین سبک طراحی رو قبلا تو ماشینی مثل سوناتا yf دیده بودیم

    1. #ali.m#

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      nx هنوزم همه سر هارو بر میگردونه .
      10 سال دیگه هم باز سر ها ب طرفش بر میگرده .

  16. سهيل

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (138 ديدگاه)

    نه قیافه داره نه اصالت

  17. hamid

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (47 ديدگاه)

    برای من شتاب وهزینه نگهداری ونرمی و بیصدایی مهمه پس اول لکسوس بعدش هم مرسدس s کلاس. با bmw هم که کلا مخالفم یعنی دشمن خونیشم .

    1. سهيل

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (138 ديدگاه)

      تو شتاب که سری ۷ سرتره تو نرمی و بی صدائی s کلاس تو دنیا با فاصله زیاد سرتره ولی تو هزینه نگهداری لکسوس هزینه کمتری داره .ولی به خاطر بی اصالت بودن بیشتر از یک سوم قیمت بنز و بی ام و ارزش نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا