هماکنون ۱۰ سال از آغاز عرضه مدلهای پرفورمنس F لکسس می گذرد؛ بنابراین این برند برای گرامیداشت این رویداد دو خودروی ویژه را تدارک دیده است که هریک قیمت بالایی دارند.
این نسخههای ۱۰ سالگی برای مدلهای RC F کوپه و GS F سدان در آمریکا عرضه شدهاند و دارای رنگ بدنه خاکستری مات، رینگهای ۱۹ اینچی مشکی، کالیپرهای ترمز آبیرنگ برمبو و لاستیکهای میشلین پایلوت سوپر اسپورت میباشند.
داخل هر دو خودرو پوشش چرم آبی با عناصر سفید بکار رفته است. کابین مدل سفارشی RC F دارای پوشش سقف ویژه و تریم آبی میباشد؛ و کابین GS F نیز از تریم فیبر کربنی، چرم و جیر سود برده است.
از آنجایی که این دو خودرو نسخههایی پرفورمنس هستند بنابراین از پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۴۶۷ اسب بخار سود میبرند. این پیشرانه به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل شده و همچنین دارای دیفرانسیلهای عقب با سیستم هدایت گشتاور، سیستم مدیریت دینامیک یکپارچه و… به منظور کشش و هدایت بهتر میباشد.
Muty
۱۶ خرداد ۱۳۹۷خوشگله خدایش …
.
۱۶ خرداد ۱۳۹۷هیچ دلیلی نمیبینه آدم که این ماشینا رو بخره به جای رقبای آلمانیشون واقعا چیز خاصی برای ارائه ندارند نسبت به اونا
Sina
۱۶ خرداد ۱۳۹۷جدااااا؟
نه باباااااا
.
۱۶ خرداد ۱۳۹۷اولا که من نظر خودمو گفتم دوما اگه دلیلی هست برای برتری اینا نسبت به m4 و m5 که رقیبای مستقیم اینان بگین لطفا
مجتبی
۱۷ خرداد ۱۳۹۷برتری های lexus به رقبای خودش:
کیفیت بالاتر
حس اطمینان بیشتر
طراحی زیبا تر
ارزش بیشتر برند نسبت به رقبا
قیمت کمتر
هزینه نگهداری کم.
Mohammadreza
۱۶ خرداد ۱۳۹۷نظرسنجی(رضایتمندی ،وفاداریو…) بین مالکان(دقت کن مالکان نه چنتا بچه که هنوز فرمون دست نگرفتن) این خودرو ها یعنی لکسوس و رقیب های المانیش چیز دیگه ای رو میگه
Emperor Lamborghini
۱۷ خرداد ۱۳۹۷.
آمار فروش هم چیز دیگه ای رو میگه !!! (بنز > بی ام و > آئودی > لکسوس !!!)
البته اصلا حرف دستمون که گفت با وجود رقبای آلمانی کسی سراغ این نمیاد رو هم قبول ندارم ، هر ماشینی و هر برندی فاکتور های خاصی رو در اولویت قرار میده که مشتریان هم با توجه به همین فاکتور ها ماشین مورد علاقشون رو انتخاب میکنن ، کم خرجی لکسوس ژاپنی یا مهندسی رقبای المانی هر کدوم واسه یه عده مهم ترن
من خودم در ایران که وضع قطعه های یدکی خوب نیست اصلا سراغ ماشین لوکس و گرون که با 10 برابر قیمت واقعی فروخته میشن نمیرن هر چقدرم که پول داشته باشم اما اگه یه روز به سرم زد و خواستم از بین اینا یکی رو انتخاب کنم با توجه به شرایط قطعه ای که بالا گفتم و نیاز کمتر لکسوس به معاینات دوره ای ، قطعا لکسوس رو انتخاب میکنم
اما اگه در مثلا سوئیس زندگی میکردم مثل بیشتر مردم دنیا میرفتم سراغ بنز و bmw و آئودی و اگه پول بیشتری داشتم پورشه … هر چند در همون سوئیس هم لکسوس طرفدار زیاد داره
رامتین
۱۶ خرداد ۱۳۹۷البته لکسوس موتور تنفس طبیعی داره و بنظرم ارزشش بیشتر از M4 در این زمینه هست. 467 اسب عدد بالایی محسوب میشه و اگه بتونن به 500 برسونن، محشر خواهد بود.
917
۱۷ خرداد ۱۳۹۷گل گفتی
Mohamad
۱۶ خرداد ۱۳۹۷من میگم 80-90 هزار دلار برای این همه زیبایى و ظرافت و البته کیفیت چیزی نیست.
ارزشمند اما محدود…
هادی 8 سیلندر
۱۶ خرداد ۱۳۹۷داشبورد عین فضا پیما درست میکنه اصالت هم حفظ میکنه یه nx نشستم آدم دوست داره فقط داشبورد نگاه کنه جای جلو
صدای موتور تنفس طبیعی هشت سیلندر هم که چه شود
موتور ur هم معروفه به سگ جونی و گشتاور
سروری
۱۷ خرداد ۱۳۹۷خیلی خوشگله ،فکرش را بکن تعرفه را صفر می کردن دلار هم هزار تومان بود!!!!!!
خخخخخخخخخ