هرچند لکسس LX خودرویی راحت و با تواناییهای آفرود است اما بااینحال برند لوکس تویوتا برای مدل ۲۰۲۰ این شاسیبلند یک پکیج اسپرت جدید را ارائه کرده است. این پکیج که فقط برای نسخههای سه ردیفه قابل سفارش خواهد بود، صرفاً محدود به تغییرات ظاهری و داخلی میشود و ارتقاءهای فنی به همراه ندارد. در ظاهر LX با پکیج اسپرت بیش از همه جلوپنجرهای منحصربهفرد به همراه بخش اضافهای در زیر سپر با ورودیهای هوا جلبتوجه میکند. علاوه بر این، پکیج اسپرت زیر سپری عقب جدید و آینههای جانبی همرنگ بدنه با تریم کرومی را هم به همراه دارد. تغییرات داخلی LX نیز اندک است ولی بااینحال اسیووی پرچمدار لکسس به روکش سقف مشکیرنگ و صندلیهای چرمی مجهز شده است که برای دومی سه رنگ مختلف شامل مشکی، زرشکی و سفید منحصربهفرد قابل انتخاب خواهد بود.
اما علاوه بر تودوزی ویژه، LX بهصورت استاندارد به پکیج لاکچری هم مجهز شده است که گرمکن و تهویهٔ صندلیها، کنترل تهویهٔ اتوماتیک چهار منطقهای و سیستم صوتی فراگیر لوینسون با ۱۹ بلندگو را به همراه دارد. ازجملهٔ دیگر ویژگیهای قابلتوجه این ماشین نیز میتوان به گرمکن غربیلک فرمان، نمایشگر سربالا، شارژر بیسیم و رینگهای ۲۱ اینچی آلیاژی اشاره کرد. علاوه بر این، LX به مجموعهای از سیستمهای کمکراننده هم مجهز شده است که مهمترین آنها سیستم Safety+ لکسس است. این پکیج شامل سیستم پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط و کروز کنترل راداری پویا میشود.
LX اسپرت مثل نسخههای معمولی به همان پیشرانهٔ ۵.۷ لیتری V8 مجهز است که ۳۸۸ اسب بخار قدرت و ۵۴۶ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک بهصورت استاندارد به هر چهارچرخ انتقال پیدا میکند. لکسس LX مدل ۲۰۲۰ از ماه سپتامبر با قیمت پایهٔ ۸۳,۲۸۰ دلار به بازار ایالاتمتحده عرضه میشود. قیمت نسخهٔ سه ردیفه اما از ۹۱,۳۸۰ دلار آغاز میگردد و کسانی که خواهان LX با پکیج اسپرت هستند حداقل باید ۹۹,۳۰۰ دلار پرداخت کنند.
ایمان
۹ مرداد ۱۳۹۸خیلی خوبه این لکسوس ؛ دم تویوتا گرم با این لوکس سازش
محمد
۹ مرداد ۱۳۹۸کیفیت که در حد اعلا بالاست
اما جلو پنجره از این بزرگتر دیگه نمیشه!!!
و اینکه بنظر بهتره تویوتا فکری بحال تغییر نسل این تیویتا-لکسس کنه
با وجود عملکرد و کیفیت بالا، سالخوره تر از تقریبا تمام رقباست
این نسل سال ۲۰۰۷ طراحی شده
در حالی که خود تویوتا حود هر ۵ سال یکبار لندکروز رو تغییر نسل داده بود:
۱۹۸۴ تا ۱۹۹۰
۱۹۹۰ تا ۱۹۹۶
۱۹۹۶ تا ۱۹۹۸
۱۹۹۸ تا ۲۰۰۲
۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷
و اما ۲۰۰۷ تا ۲۰۲۰ بدون حتی خبری از تمایل تویوتا به تغییر نسلش
در حالی که بازاز هم بشدت شاسی بلند پسند شده
Mohammadreza
۹ مرداد ۱۳۹۸تویوتا داره رو نسل جدید شاسی نردبانی برای نصب روی پیکاب ها و suvهاش کار میکنه. بعد از معرفی پلتفرم TNGA تویوتا تمرکزش رو روی ساخت یه پلتفرم جدید برای پیکاب ها و SUVهاش گذاشته، اینو یکی از مدیران ارشد تویوتا حدود یسال پیش گفت.
خودرو هایی که از ساختار bady on Frame استفاده میکنن چون به یه بلوغ در طراحی رسیدن (برخلاف کراس اوورها) تند تند نیاز به تغییر نسل و بروزرسانی ندارن.
دلیل دیگه ای که این خودروها دیر تغییر نسل و بروزرسانی رو تجربه میکنن اینه که این خودروها برای استفاده در شرایط سخت طراحی شدن پس باید تکنولوژی هایی(موتورهایی) در اونها استفاده بشه که آزمون خودشونو پس دادن و از طول عمر و عملکرد اونها در شرایط سخت اطمینان حاصل شده باشه.برای مثال شما میتونی این LXرو بخری و مطمئن باشی که تا سالها حتی تحت شرایط سخت و بنزین بی کیفیت و… آخ نخواهد گفت
Mohammadreza
۹ مرداد ۱۳۹۸در ادامه بحث بالا :یکی دیگه از دلایل اینکه تویوتا نسل جدید رو هنوز معرفی نکرده اینه که در زمانی که اکثر خودروسازها مثل فورد به استفاده از موتورهای توربو رو اوردن تویوتا هنوز از طول عمر و استهلاک موتورهای توربو اطمینان پیدا نکرده از طرفی در دنیای رقابتی امروز که موتور های توربو پرفورمنس و بازده بالاتری رو ارائه میدن و اکثر مردم عقلشون به چششونه و “عدد اسب بخار” خیلی براشون مهمه (البته این بیشتر جنبه شوخی داره به کسی بر نخوره ) پایبند موندن به موتورهای تنفس طبیعی خیلی سخت شده. تویوتا الان تو دوراهی توربو و اتمسفریک گیر کرده و امید وارم که موتورهای اتمسفریک رو انتخاب کنه.
اره موتور 3.5 لیتری فورد پرفورمنس و بازده خوبی داره و حتما فورد از استهلاک
این موتور اطمینان پیدا کرده ولی مطمئن باشید تو شرایط سخت زودتر از موتور 5.7 لیتری اتمسفریک تویوتا قالب تهی میکنه
Amir Machine
۹ مرداد ۱۳۹۸درسته
منم موافق استفاده از موتورهای توربو در این قبیل ماشینها نیستم و خوشبختانه برخلاف فورد، جنرالموتورز هنوز تصمیم بر استفاده از موتورهای توربو تو این کلاس نداره و گفته در نسل آینده کادیلاک اسکالید، جیامسی یوکان و شورلت سابربن همچنان از همون موتور 6.2 لیتری تنفس طبیعی استفاده میشه
sina
۹ مرداد ۱۳۹۸مرسی از محمدرضا و امیر بابت اطلاعات خوبشون.
بهزاد
۹ مرداد ۱۳۹۸احتمال داره تویوتا از موتور 6 سیلندر توربو تخت سوبارو برای نسل جدید لندکروز استفاده کنه.
BMW
۹ مرداد ۱۳۹۸فوق العاده جذاب و با ابهت به نظر من تو این کلاس بهترینِ.
نوید جهرمی
۱۰ مرداد ۱۳۹۸توی این کلاس اول امریکایی هان. بقیه برای دوم به بعد رقابت میکنن.
Sajjad
۹ مرداد ۱۳۹۸این جلوپنجره و چراغ ها اصلا هماهنگی جالبی با فرم جعبه ای ماشین و نمای جانبیش نداره
رامین
۹ مرداد ۱۳۹۸کاش امکان استفاده از یک موتور تنفس طبیعی با قدرت۶۰۰ اسب بخار و گشتاور۹۰۰ تیوتن بر متر مثل رولزرویس و بنتلی برای اینSUV فولسایز وجود داشت!!
Khosrow
۹ مرداد ۱۳۹۸یکی از ماشینایی که ازش تنفر دارم / شکل و صفتو / هیچ مترومعیاری نداره ..
فرید
۹ مرداد ۱۳۹۸باتوجه به تکنولوژی امروزه ساخت موتور قدرتش وگشتاورش به نسبت حجم آن خیلی کمه