لکسس LS خودروی ارزانقیمتی نیست و مدل LS هیبرید که ترکیبی از ویژگیهای لوکس و راندمان بالاست قیمت بالاتری هم دارد. البته ژاپنیها قیمت این مدل را برای سال ۲۰۲۲ افزایش دادهاند به گونهای که LS هیبرید ۲۰۲۱ هماکنون ۱۰۵۲۰ دلار گرانتر از مدل سال پیش خود میباشد.
کارز دایرکت پس از مشاهده یکی از بولتنهای مخصوص نمایندگیهای لکسس LS 500h این خبر را منتشر ساخته است. باید گفت LS 500h 2021 قیمت پایه ۹۱۵۲۵ دلاری دارد که ۱۰۴۹۰ دلار بیشتر از قیمت ۸۱۰۳۵ دلاری مدل سال ۲۰۲۰ میباشد. انتخاب سیستم چهار چرخ محرک نیز ۳۲۵۰ دلار دیگر بر قیمت افزوده و باعث میشود قیمت این خودرو ۱۰۵۲۰ دلار بیشتر از مدل چهار چرخ محرک سال ۲۰۲۰ باشد.
اما آنگونه که کارز دایرکت میگوید دلیل خوبی برای افزایش قابلتوجه این خودروی لوکس وجود دارد. یکی از سخنگوهای لکسس میگوید این افزایش قیمت به خاطر اضافه شدن تجهیزات استاندارد بیشتر به LS هیبرید ۲۰۲۱ بوده است. پکیج آپگرید کابین که سال پیش بهصورت سفارشی در دسترس بود حالا بهصورت استاندارد وجود دارد و به این لیست باید پایش محیطی پانورامیک، سیستم تعلیق بادی، سیستم صوتی مارک لوینسون، رینگهای ۲۰ اینچی پریمیوم و غربیلک فرمان چوبی را اضافه کرد.
یک محاسبه مختصر نشان میدهد که لیست تجهیزات افزوده شده به این خودرو قیمت ۱۰۳۸۰ دلاری دارند. به نظر میرسد که این افزایش قیمت توجیه شده اما مقایسه افزایش قیمت نسخه هیبریدی LS با مدلهای استاندارد نشان میدهد که تفاوت از زمین تا آسمان است.
قیمت لکسس LS 500 2021 که دارای ظاهر بهروزتر و نمایشگر جدید سیستم اطلاعات سرگرمی و برخی ریزهکاریهای دیگر است تنها ۵۵۰ دلار نسبت به مدل سال ۲۰۲۰ افزایش یافته است.
GT
۲۴ اسفند ۱۳۹۹رامین بیا لکسوس را ببر زیر سوال ?
mohamad
۲۴ اسفند ۱۳۹۹نسل اول همین ماشین لکسس رو از خاک بلند کرد . بنظرم ژاپنیا هر قیمتی براش تعیین کنند مطمئنا ارزششو داره!
NAVID۰۰۹۸
۲۴ اسفند ۱۳۹۹آقا محمد درست میفرمائید ولی تا حدودی !
این فلسفه و تعهدی هست ک تویوتا و لکسوس همیشه پایبندش بودند که مشتری را مُجاب میکنه بدون فکر یه محصول را بخرند و به خانه ببرند !
یک کلام ، ژاپنیها دزدی در کارشون نیست مثل خیلی از برندهای دیگر که پس از مدتی استفاده راندمانشون را از دست میدهند و باید برای راندمان اولیه ، مدام پول خرجشون کنید چون فقط به ظاهر اَمر میرسند و باطنش را چون پیدا نیست از متریال ارزان میسازند و بهانهاِشان هم این است که مدت استفاده از خودرو ۵ سال است و گویی خودشان را گول میزنند که مشتری هم مجاب کنند که تَبَعیت کند !!!
محمد
۲۴ اسفند ۱۳۹۹بزرگوار کسب و کار که این حرفا رو نداره. هرکسی هم که پولشو میده خودش میدونه داره چیکار میکنه. نه مالکای تویوتا پیامبرن نه مالکای هیوندای دزدن. فقط هرکدوم یه راه متفاوت رو برای حداکثر کردن سودشون انتخاب کردن. برای تنویر افکار عمومی بگم من خودم اگه قرار باشه فقط یه شرکتو انتخاب کنم مطمئنا تویوتا ست.
Hadi
۲۴ اسفند ۱۳۹۹واقعاً ارزششو داره ولی کاش کمتر گرون میشد…
بهترین سدان ژاپنی هستش این ماشین ?
تو رنگ مشکی واقعاً محشره!
Sina10
۲۴ اسفند ۱۳۹۹حالا دوباره بگین لکسوس و ژاپنیا آپشن ندارن ، ماشین لوکس ندارن
این چیه پس؟؟؟
ولی واقعا چقدر زیباست!!!
ماشین بی نظیری که اگه یکم ارزون تر میبود فوق العاده میشد!!
یکم به نظرم گرونه
اگه یه نسخه LS F هم ازش بسازه چی میشه!!
که البته فکر نکنم بسازه
سهند
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ولی به پای نسل جدید s کلاس نمیرسه
ماکان
۲۴ اسفند ۱۳۹۹سلام . خدا کنه هرچه زودتر یک نسخه LS F از مدل LS لکسوس با مجموع قدرت حد اقل 600 اسب بخار بسازند و تولید انبوه کنند انشاالله .
REZA.ZMR
۲۴ اسفند ۱۳۹۹انشاالله
Mohammadreza
۲۴ اسفند ۱۳۹۹خیلی طراحی این خوردو رو دوست دارم.
مدتی پیش یدونه گذر موقتش اومد بود ایران.
اینقد قشنگ و با ابهت و تهاجمی بود که دوست داشتم تمام روز بشینم فقط نگاش کنم.
Ls برای لکسوس خودرو مهمی هست و در تموم بخش ها براش زنگ تموم گذاشته.
اینکه مدل سال 2022 به اندازه 10 هزار دلار آپشن به مدل پایه اضافه کرده احتمالا در جواب افزایش قیمت نسل جدید اس کلاس هست.
میثم
۲۴ اسفند ۱۳۹۹محمد اون اوایل (فکر کنم 2014) که لکسوس is اومده بود رفتم نمایندگی دماوند ایرتویا توش نشستم
انقدر این ماشین خوش دست و باحال بود که نگو. واقعا همه چیز دم دستت بود.
تو عکس که نگاه میکنی با خودت میگی کمی طراحیش شلوغ و قدیمیه. ولی وقتی تجربه میکنی نظرت کاملا عوض میشه
البته یه ماه بعد نمایندگی پرشیا خودرو توی بی ام و سری 5 هم نشستم که انصافا حس و حالش کمی بهتر از لکسوس بود
اما اون چیزی که تو لکسوس تجربه کردم خیلی فراتر از انتظارم بود
mahan
۲۴ اسفند ۱۳۹۹البته ls500 بنزینی رو به این ترجیح میدم.اگه اشتباه نکنم ls باعث معروفیت لکسوس توی امریکا شد و خودروی مهمی برای لکسوس هست.دو خودروی lsوlx پرچمداران خودروی لکسوس بودند که تونستی نماینده لکسوس تو امریکا باشند
میثم
۲۴ اسفند ۱۳۹۹خیلی عالیه
لکسوس همینجوری هم خیلی نرم و ساکته
حالا کمک های بادی رو هم براش سفارش بدی چه شود
حسن
۲۴ اسفند ۱۳۹۹زیبایی لکسوس ادم ومبهوت میکنه اعجوبه ای هست یادم میاد۳۴سال پیش سال۱۹۸۸ میلادی نخستین لکسوس وارد رقابت بابنزو ب ا م وشد بنام ال اس ۴۰۰ اون زمان بنده مجله ماشین وپیگیری میکردم که مقاله نویس خبره و معروفش به نام مهندس فرهادکاشانی دران زمان کزارش ازامریکا می داد نوشته بودتبلیغی درتلوزیون امریکاپخش میشدبه این مزمون لکسس سکوت وتمام بعدها معلوم شدکه لکسوس نوعی ماشین هست به معنی واقعی لوکس نسبت به ماشینای رقیب داخلش بینهایت ساکت بودکه دران زمان بنزوب ا م ورو به دردسرانداخت البته قیمت مجله ماشین دران زمان۳۰تومان بودومطالعه اش خیلی لذتبخش بوداسم لکسوس ولکساس ال اس۴۰۰ذکرکرده بودیادش بخیردورانی بود
Afg
۲۷ بهمن ۱۴۰۰لوکس وبا پرستیژ