چند ماهی از رونمایی فیس لیفت تویوتا 4runner نگذشته بود که تویوتا فیس لیفت تویوتا پرادو و برادر بزرگترش، لکسس GX را نیز به نمایش گذاشت. اینک به نظر میرسد SUV های سایز متوسط گروه تویوتا تکامل یافته تر از همیشه شدهاند. در ادامه قصدِ معرفی لکسس GX 2014 به شما داریم.
این خودرو دومین نسل از سری خودروهای GX میباشد که نسل اول آن از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۹ تولید شد. نسل دوم نیز از سال ۲۰۰۹ تا کنون تولید میشود. طراحی بیش از حد کلاسیک نسل دوم و رقبای قدرتمندی و … همگی دست به دست هم دادند تا نسل دوم این خودرو فروشی ضعیف را تجربه کند. فروشی تا یک سوم نسل پیشین، در سال ۲۰۱۲! ولی مهندسین و طراحان لکسس دست به کار شدند تا این روند را متوقف کنند. با تغییرات زیادی روبرو هستیم. اضافه شدن چراغهای LED مخصوص روز، تغییر جلو پنجره، کاهش ارتفاع سپر، تغییر چراغهای عقب برخی از این تغییرات هستند. به نظر میرسد هدف از این فیس لیفت تغییر GX از خودرویی کلاسیک به خودرویی اسپرت تر است. شاخصهای طراحی لکسس به خوبی در GX قابل مشاهده است. زوایای تند به کار رفته گویای این موضوع است.در فضای داخلی تغییرات زیادی نمیبینیم. همان داشبورد که قسمت پایینی آن چرمی و قسمت بالایی آن از مواد نرم تشکیل شده. ۲ طرح چوب (بسته به انتخاب مشتری) و ۳ رنگ چرم برای سلیقههای مختلف در نظر گرفته شده. برای این خودرو سانروف، صندلی ۱۰ حرکته، ۱۰ ایربگ و … به صورت استاندار در مدل پایه، در نظر گرفته شده و امکاناتی مانند سیستم ضد انحراف، سیستم کمک پارک ویژه، شست و شوگر چراغهای جلو، گرمکن صندلی عقب، پکیج صوتی شامل ۱۷ اسپیکر، چراغهای مه شکن LED، لاستیکهای مخصوص خارج از جاده و … به صورت آپشن یا در مدلهای بالاتر به صورت استاندار وجود دارد.
تمامی مدلها از یک گیربکس ۶ سرعته ی اتوماتیک بهره مند هستند.
این خودرو در دو مدل GX460 و GX460 Luxury موجود میباشد.
قیمت این خودرو در بازار ایالات متحده بدون در نظر گرفتن هزینههای جانبی و مالیات از ۴۹,۰۸۵$ تا حداکثر ۷۳,۰۰۰$ میباشد.
saied
۸ دی ۱۳۹۲داداش پرادو :)
PEUGEOT
۸ دی ۱۳۹۲کیفیتش که فکر کنم عالیه
طراحیه متوسطی داره نه قشنگه نه زشت
موتورش با 4600 سی سی و 8 سیلندر قدرت کمی تولید میکنه
P E U G E O T
k1
۸ دی ۱۳۹۲دوست عزیز منظورم تونیستی ها منظورم لوگو پژوست
شیشششششششششششششششششششششششش
PEUGEOT
۸ دی ۱۳۹۲K1 جان گیر دادی ها
همین مونده بود که به لوگوی پژو گیر بدی
ولی خوب بود
حمید
۹ دی ۱۳۹۲پژو چقد بهت گیر میدن؟؟؟ یکی به دماغت گیر میده یکی به لوگوت گیر میده!!!
PEUGEOT
۹ دی ۱۳۹۲آره به خدا تو یه چیزی بگو به اینا
زیگما
۸ دی ۱۳۹۲داداش پرادو 4رانر هست.این باباشونه!
علی
۸ دی ۱۳۹۲دوستان عاشق تویوتا یه چند تا نکته رو یادآور شم
من خودم از شیفتگان تویوتا کمری،پرادو و اف جی کروز هستم و واقعا مدیریت تویوتا رو تحسین میکنم
اما آدم باید واقعیت ها رو ببینه چرا تویوتا از نظر طراحی و بازده موتوری این همه عقب مونده؟ موتور 4.6 لیتری 301 اسب بخار؟ جایی که هیوندا 320 اسب بخار از موتور 3.8 لیتری میگیره آیا واقعا جای یه علامت سوال بزرگ اینجا خالی نیست؟(در بقیه موتورهای تویوتا همین قضیه صدق میکنه)
دوستان لطفا بدون تعصب نظراتشون رو بیان کنن
زیگما
۸ دی ۱۳۹۲داداش این بحث گرفتن اسب بخار بیشتر از حجم موتور کمتر اصلا دلیلی بر بدی یا عقب موندگی نیست! هر موتوری بر اساس یه المان های خاص و برای شرایط خاصی طراحی میشه.شما باید ببینی موتور های شاسی بلند های هیوندای چیه و اونارو با رقیباش مقایسه کنی نه موتور یه سدان دیف عقب رو با یه suv تپل مپل!
فرهاد
۸ دی ۱۳۹۲داداش اگه این جوریه موتور gt86 که 4سیلندره و 2لیتر حجم داره و
بدون توربو 200 اسب میدرو چرا نمیگی؟!؟!
برای یه ماشین شاسی بلند گشتاور خیلی مهمتر از اسب بخاره
در باره ی موتور های هیوندا هم اصلاً صحبت نکن که گند مصرفش دراومده
دلیل این که همیشه تویوتا یه خورده کمتر اسب از ماشیناش میگیره مصرف سوخت ماشیناشه(حتماً میدونی تویوتا اکثر این سال ها خودروساز سبز جهان معرفی شده)هر چند در عمل از بقیه جلوتره چون همه چیز ماشین قدرت نیست.
علی
۹ دی ۱۳۹۲موتور gt86 طراحی و ساخت سوبارو هست که به خاطر ساخت موتورهای بوکسر توی دنیا معروفه
reza
۸ دی ۱۳۹۲عزیز گشتاورو نگاه کن همش که توان نیست.
علی
۹ دی ۱۳۹۲دوستان یه نگاهی به مشخصات کیا موهاوی v8 که طراحی موتورش برای چند سال پیشه بندازن هم گشتاور و هم اسب بخار. و اینم مد نظر بگیرید طراحی موتور برای چند ساله قبله.
این دوستمونم که اعلام کرده گند مصرف سوختشون در اومده به ترجمه غلط نگاه نکنن اختلاف مصرفش بعد از تبدیل واحد به نیم لیتر در صد کیلومتر هم نرسیده.جایی که پژو 206 تا 2لیتر اختلاف مصرف داره
امین
۹ دی ۱۳۹۲اخه 206 ایران چه ربطی به موهاوی داره ؟
علی
۹ دی ۱۳۹۲امین جان درست میفرمایید ربطی نداره. دوستمون اشاره به یه مقاله ای که به اشتباه ترجمه شده بود میکنن و اون رو ملاک قرار دادن که مصرف سوخت کیا و هیوندا خیلی زیاده در صورتی که طبق محاسبه مقاله مرجع اختلاف مصرف سوخت رقم اعلامی کارخونه و آزمایش به نیم لیتر هم نمیرسه. گفتم جایی که پژو 2لیتر از رقم اعلامی بیشتر میسوزونه برای موتور با اون حجم نیم لیتر رقم قابل ملاحظه ای نیست
علی
۹ دی ۱۳۹۲مقایسه بازده موتور کمری 2012 با سوناتا 2011
حجم موتور :2.5 2.4
قدرت موتور:181 اسب 200 اسب بخار
گشتاور:235 نیوتن متر 252 نیوتن متر
مقایسه بازده موتور کرولا 2012 با النترا 2012
حجم موتور:1.8 1.8
قدرت موتور:130 اسب 145 اسب
گشتاور:170 نیوتن متر 178 نیوتن متر
حمید
۱۰ دی ۱۳۹۲درسته علی آقا ، هر چی که باشه باید خروجیش قابل قبول باشه اما بالاخره هر برندی یه ضعفها و قدرتهایی داره دیگه یه جاهایی خوبه یه جاهایی بده و انتقاد هم کاملا بهشون وارده ، گاهی هم از اوج فاصله میگیرن و افت میکنن ، دوباره برمیگردن ، ولی باز هم این ماشین خوبیه با همه ضعفهاش فک کنم موافق باشی … منم طرفدار تویوتا نیستم که روش متعصب باشم .
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۸ اسفند ۱۳۹۲دقیقا بلوف زدی عزیزم سوناتا 178 اسب بخار و 233 نیوتن بر متر گشتاور داره
حمید
۹ دی ۱۳۹۲علی جان دوستان درست میگن ، البته که مهمه قدرت خروجی ولی واسه شاسی بلند ضریب دنده و گشتاور مهمتره. اینم واقعا ماشین خوبیه شکی نیست
علی
۹ دی ۱۳۹۲درسته ضریب دنده و گشتاور برای یه آفرودر خیلی مهمه،من خودم در توانایی های آفرود پرادو هم هیچ شکی ندارم و یه آفرودر خوب میدونمش اما واقعیت اینه بازده موتورهای تویوتا چه از نظر گشتاور و چه از نظر قدرت از رقبا عقب مونده. دوستان میان و با تعصب نظر میدن. در صورتی که من خودم محصولات تویوتا رو دوست دارم اما این نقد بهش وارده. من محصولات پژو رو دوست دارم اما استهلاک بالا بهش وارده. من هیوندا رو دوست دارم اما ندشتن اصالت بهش وارده. من بنز رو دوست دارم اما مشکل قیمت لوازم یدکی و تعمیرات بهش وارده
دوچرخه سوار
۲۴ اسفند ۱۳۹۲خودروهای آفرود با اصالت و قدرتمند عموما دارای شاتونهای بلند و میللنگهای قطور هستند به همین خاطر ، کشش فوق العاده زیادی نسبت به دیگر خودروها دارند طبیعتاً دارای گیربکس قویتری هم هستند، به همین خاطر در جاده های کوهستانی و ناهموار عملکرد بهتری دارند.
چند نمونه از خودروهای آفرود با حجم زیاد و قدرت کم نسبت به حجمشان : هامر H2 قولپیکر ، تویوتا لندکروزر v8 ، پرادو ، لکسوس lx570 ، تویوتا fjکروزر ، لندروردیفندر و پاژن و انواع خودروهای آفرودی اروپا وآمریکا.
مهرداد خوره ماشین
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳علی جان اسب بخار با توجه به وزن ماشین و قدرت موتور اندازه گیری میشه ریطی نداره که هیوندا از موتور 3.8 چقدر میگیره اگر اون موتور 3.8 به جای آزرا روی پرادو باشه اونوقت محاسبات عوض میشه.
carbonado aventador
۹ دی ۱۳۹۲عقبش با پرادو مو نمی زنه!!!!!!!
محمد
۲ بهمن ۱۳۹۲عالیه…جدا فوق العادس …ادامه بده لکسوس که تا چند سال آینده بزرگترین برند لوکس ساز جهان خواهی شد
جهانگير
۸ دی ۱۳۹۲واقعأ خوشگله ولی در حالت کلی جلوش از عقبش خوشگلتره
جهانگير
۸ دی ۱۳۹۲این LED های نایکش من رو کشته
km
۸ دی ۱۳۹۲خیلی این ماشینو دوست دارم. کاش که بجای پرادو اینو وارد می کردند مخصوصا فیسلیفت 2014 پرادو که خیلی زشت شده.
مصطفی
۸ دی ۱۳۹۲تو تهرون هست یه سر هم سایت باما بری واسه فروش گذاشته
km
۸ دی ۱۳۹۲دوست عزیز، اینی که میگی GS هست که سواریه، نه شاسی بلند. تازه 2013 هم نیست، 2008 یا 2009 هست.
محسن.د
۸ دی ۱۳۹۲عالیه مثل برادر بزرگترش LX570 . بعضی از مردم ممکنه فکر کنن این مدلها فقط لوکس تر از تویوتاش هستند درصورتی که خیلی خیلی فرق دارن.
زیگما
۸ دی ۱۳۹۲واقعیت اینه زیاد فرقی نداره.از نظر فنی که این طوره!موتور مشابه گیربکس مشابه پلتفورم مشابه سیستم تعلیق نسبتا مشابه.خیلی خیلی هم فرق ندارن
sorena330 وتواصو بالصبر
۸ دی ۱۳۹۲هرسال زشت تر از پارسال…
محسن.د
۸ دی ۱۳۹۲http://www.pedal.ir/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA%DB%8C/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%81%D9%86%DB%8C-%D9%84%DA%A9%D8%B3%D8%B3-lx/
زیگما
۸ دی ۱۳۹۲الان این چه ربطی داشت؟هان؟این gx هست؟مدل هارو بلدی؟
محسن.د
۹ دی ۱۳۹۲نه بلد نیستم! میشه بگی لکسوس کجائیه؟! مال ایتالیاست یا آلمانیه؟!؟!
فک کنم بحث سر فرق داشتن مدل های مشترک تویوتا و لکسوس بود!!!
زیگما
۹ دی ۱۳۹۲از اون آدم های نچسبی.از هر دری وارد شدم پس میزنی.بحثی باهات ندارم.
زیگما
۹ دی ۱۳۹۲محسن جان
بله این که نشون من دادین lx هست.
موتورش 5.7 لیتری 380 اسبیه همونی که لندکروز داره.گیربکس همون 6 سرعته ای هست که لند کروزداره.تعلیقش احتمالا یکیه.امکانات داخلیش فرق داره.
hoseyn
۸ دی ۱۳۹۲سفارش بدم مدل دو درش رو هم میزنن که شتابش از 7 ثانیه کمتر باشه؟؟
امین
۸ دی ۱۳۹۲خیلی عالیه!!!!
همچیش عالیه غیر از قدرت موتورش .
مطمئنا کیفیت عمری داره که تا 20 سال بدون هیچ مشکلی کار میکنه.
.
.
زنده باد ژاپن
زنده باد تویوتا
زنده باد لکسوس
زنده باد نیسان
و…
مصطفی
۸ دی ۱۳۹۲زنده باد سایپا که ماشیناش عمرررررررررییییییییی کار میکنن DDDD:
km
۸ دی ۱۳۹۲همیشه برام سوال بود چرا شاسی بلند های لکسوس اگزوز درست حسابی ندارند. تویوتا هم همینه
زیگما
۸ دی ۱۳۹۲شاسی کوتاه های لکسس همشون اگزوز های استیل یا آلومینیومی دارن.شاسی بلند هاش هم به علت ارتفاع خیلی زیاد ، امکان گذاشتن اگزوز درست و حسابی روشون نیست.طراحی رو به هم میزنه
km
۸ دی ۱۳۹۲ربطی نداره زیگما جان من میتونم حداقل 10 تا ماشین با همین مشخصات برات اسم بیارم که 2 تا اگزوز دارن. اگه مشکل تو بهم زدن طراحی بود میتونستن با تغییر نسل ماشین این کار رو انجام بدند. دلیلش یه چیز دیگست
زیگما
۸ دی ۱۳۹۲نخیر.دقیقا به طراحی مربوطه.چون چراغ های شاسی بلند های لوکس تویوتا خیلی بالا قرار میگیره اگزوز پیدا نباشه بهتره
زیگما
۸ دی ۱۳۹۲بنظر خودم خیلی خیلی ماشین خوبیه.کسایی هم که 70000 دلار ندارن میتونن 4رانر رو بخرن. اونم ماشین خوبیه (البته زشته)
حامد MASERATI GT
۸ دی ۱۳۹۲قالبش لندکروزه
فرزاد
۸ دی ۱۳۹۲فکر کنم بیاد ایران 500 600 میلیونی بشه!خوب ادم میره با این پول bmw x6 میخره یا بنز glk که خیلی ابهت و اسمش از لکسوس سرتره!
فرزاد
۸ دی ۱۳۹۲جلوش خشگله ولی غقیش شبیه رونیز و پرادو قدیمی میمونه
مصطفی
۸ دی ۱۳۹۲دوستان کمک کنید تویوتا کپی کرده یا لکسوس؟(2 تا مدلی که مثل لندکروز و پرادو هست)
km
۸ دی ۱۳۹۲هیچکدوم کپی نکردند چون لکسوس زیر مجموعه تویوتاست اکثر ماشیناش از رو پلتفرم ماشین های تویوتا تولید میشن یا بالعکس. این مدلی که شما میبینی تو آمریکای شمالی فروخته میشه بیشتر و چیزی به نام پرادو اونجا نیست. تویوتا اریون هم از گیربکسش بگیر تا مشخصات فنیش عین لکسوس ای اس هست
مصطفی
۸ دی ۱۳۹۲بله دقیقا کپی هم اند
امین
۹ دی ۱۳۹۲کپی که نیستند. اگر نیسان یه طراحی مثل تویوتا کرده بود اره میشه کپی برداری کرده. لکسوس خوده تویوتاست. فرقی که ندارن.
carbonado aventador
۹ دی ۱۳۹۲لکسوس از تویوتا!!!!!!
پویا فتاحی
۸ دی ۱۳۹۲این که همون پرادو که آخه !!!!
حتی دسته کروز کنترلش واسه تویوتاست !!!
طراحی داخلیش 95% پرادو !!!
mahsa
۸ دی ۱۳۹۲بچه ها بس کنید توروخدا چه فایده بگیم این خوبه اون بده ماها که تو حسرت ماشینای 20 سال پیش موندیم.خدایی بس کنید این خز بازیارو.من که خسته شدم دیگه
مصطفی
۸ دی ۱۳۹۲دلیل نمیشه که چون نداریم بحث و کل کل هم بذاریم کنار.خیلی هام شب و روز تو فوتبال کل کل میکنن در صورتی که هیچی هم نصیبشون نمیشه ولی علاقه دارن
زیگما
۸ دی ۱۳۹۲دوستان بحث حجم موتور شد. در خیلی از کشور ، یکی از معیار های انتخاب خودرو حجم موتور بالی اون هست….
carbonado aventador
۹ دی ۱۳۹۲مثل آمریکا!!!!!!!
ab12
۸ دی ۱۳۹۲تویوتا هم دیگه خیلی این کاره شده ها…رو یه اتاق دو مدل چراغ میندازه یکیشو بدترکیب با برند تویوتاوارزونتر(نه ارزون)یکیشم خوشکل وگرون با برند لکسوس …ای ای ای تویوتا تو هم…بیخود نیست کم کم مشتری های امریکایی سراغ هیونداوکیا دارن میرن هم کیفیتاش دارن عالی میشن وهم ظاهرو اپشن و قیمتاش.تویوتا بدجوری داره با اعتبار خودش بازی میکنه .واقعا حیفه که اینقدر برا پول حول شده
جلال
۹ دی ۱۳۹۲سلام
برادر من از کجا فهمیدی حول شده؟
اینی که روی پلتفرم مشترک ماشین میسازه فقط مال تویوتا نیست
همه برند ها همین کاررو میکنن
این کار میتونه بهره بری رو بیشتر کنه و هزینه ساخت و همچنین قیمت رو کاهش بده
در ضمن این جور ماشین ها در امکانات و قابلیت ها و هندلینگ باهم تفاوت زیادی دارن
البته یه چیز دیگه رو هم خدمت شما عرض کنم که اغلب ماشین های تویوتا که پلتفرم مشترک دارن هرکدوم برای بازار خاصی در نظرگرفه میشن
موفق باشی ab12 جان…
ali
۸ دی ۱۳۹۲خیلی زشته ix55از این بهتره.
زیگما
۸ دی ۱۳۹۲اینو با ix55 مقایسه میکنن آخه؟ با تویوتا هایلندر قابل مقایسه هست ix35
امین
۹ دی ۱۳۹۲نه عزیز ix55 هم کلاس لندکروز هست ولی خب کسی جرات مقایسشو با لندکروز نداره.
زیگما
۹ دی ۱۳۹۲برادر شما ادعات ____ کرده چرا این حرفو میزنی.ix55 یا همون سانتافه یه اس یو وی / کراس آورره سایز متوسطه که رقیباش تو امریکا هایلندر و تراورس و دورانگو و اکسپلورر و … هست.
امین
۹ دی ۱۳۹۲ix55 سایز اس یو وی بزرگ هست و سانتافه اس یو وی متوسط.
.
.
هیچ کدوم از این ها کراس اوور نیستن.
جدیدا سانتافه 2014 که هنوز توی کلاس اس یو وی متوسط هست جایگزین وراکروز که اس یو وی بزرگ هست شده . این دلیل نمیشه که سانتافه 2014 سایزش تغییر کرده باشه .
.
.
وراکروز موهاوی و لندکروز همشون توی یک کلاس هستن ( اگه دقت کنین 7 نفره راحت و 8 نفره مناسب هستن )
سانتافه سورنتو و هایلندر هم توی یک کلاس هستن ( 7 نفره مناسب )
.
.
“”.ix55 یا همون سانتافه یه اس یو وی””
ix55 با سانتافه یا ix45 فرق داره.
حتی نسل جدید سانتافه هنوز اسمش ix45 هست.
زیگما
۱۱ دی ۱۳۹۲معنی cuv/suv رو میدونی اصلا؟
سانتافه اس ای (7 سرنشینه)با هایلندر قابل مقایسه هست چون اونم همین تعداد میگیره!.وراکروز هم دیگه تولید نمیشه!موهاوی هم نمیشه کاملا فول سایز در نظر گرفت! تو لازم نکرده به ما یاد بدی!
hamidix
۸ دی ۱۳۹۲در مقایسه با بنز GLKخیلی پایینتره !طراحی داخلی بنز کجا این کجا؟ از لکسوز انتظار بیشتری میره تا تو رقابت با محصولات لوکس دنیا تو این کلاس کم نیاره
کیانوش
۹ دی ۱۳۹۲بنز رو وارد این جنگ نکنید چون میبازه تو شاسی بلندا و suv ها موفق عمل نکرد حتی خودشم به این اعتراف کرده (من عاشق بنزم)اما واقعیته!!!
کیانوش
۹ دی ۱۳۹۲bmw هم همینطور!!!
علی
۹ دی ۱۳۹۲مرسدس بنز توی suv ها در کلاس G، GLK،GL خیلی موفق عمل کرده و اصلا نمیشه بهش خورده گرفت
کیانوش
۹ دی ۱۳۹۲دلیلت واسه اینکه موفق عمل کرده چیه ؟ چه برتری نسبت به اس یو وی های آمریکایی داره؟ با کره ای هامیتونه رقابت کنه اما با آمریکیی ها و ژاپنی ها نمیتونه تو این کلاس رقابت کنه یکی از آشنا ها یه مدت یه جی ال داشت پدرش رو در آورده بود الانlx570 گرفته به مراتب راضی تره
کیانوش
۹ دی ۱۳۹۲بنز باید suvای بسازه که بتونه با رنج رور رقابت کنه هر وقت به این حد رسید تو این کلاس موفق نامیده میشه الان فقط و فقط با کره ای ها مقایسش میکنم
علی
۱۲ دی ۱۳۹۲دوست عزیز مرسدس gl اصلا وارد ایران نشده
شما برو یه نگاهی به فروش این محصولاتی که بهت گفتم داشته باش
G که حدود 30 ساله داره میدرخشه و جز بهترین آفرودر های لوکس دنیاست که فقط محصولات رنجرور میتونن باهاش رقابت کنن
glk که توی کلاس خودش در بازار آمریکا بعد از آکورا و Q5 پرفروشترین محصوله در سال 2013 26هزار دستگاه فروخته
GL کلاس هم که یه suv فول سایز لوکسه که خیلی از آمریکایی ها آرزوی داشتنش رو دارن
کیانوش
۱۳ دی ۱۳۹۲علی جان حق باشماست البته راجع به اسم خودرو که جی ال نبود ام ال بود من اشتباه کردم
کیانوش
۱۳ دی ۱۳۹۲یکی از دلایل من واسه اینکه اس یو وی های بنز خوب نیست طراحی جعبه ای شون هستش که عملکرد خودرو رو خیلی کاهش میده دومین دلیلم فروش نا موفق اون هستش میشه بگی آمارات مال کدوم سایته من برم نگاه کنم شاید من دارم اشتباه میکنم سوین دلیلم نا هم خونی طراحی داخل و خارج ماشینه که این البته سلیقه ای هستش دلیل بعدیم قیمت بالا نسبت به عملکردش حتی روی کاغذ هستش حالت در عمل بماند و کلی دلیل دیگه که تو یه نظر نمیگنجه و به اصطلاح حشو میشه !!
sami
۸ دی ۱۳۹۲عشق است تویوتا و لکسوس… بی دردسر ترین برندهای دنیا
سهند
۸ دی ۱۳۹۲تویوتا (ولکسوس) تنها ماشینهایی هستن که توی جنگ، توی قطب، توی صحرای سوزان و توی جاده مثل … ازش کار می کشن و آخ نمی گه
عاشقشم
جلال
۹ دی ۱۳۹۲سلام
نسبت به پرادو وزن بیشتری داره
احتمالا به خاطر امکانات بیشترش هم ست
masoud v12
۹ دی ۱۳۹۲از عقب عین پرادویی که اسپورت کردن و چراغای قرمز رنگ رو بر داشتن و بجاش بیرنگشو نصب کردن ولی از جلو طراحی متفاوتتری نسبت به پرادو داره ولی در کل با قیمت حداقل دو برابر پرادو بهتر بود طراحی عقبش از پرادو متمایزتر بود.
سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
۹ دی ۱۳۹۲بسمه تعالی
طراحی جالبی نداره بخصوص چراغ های عقبش منو یاد تویوتا میندازه که ازش بدم میاد.
قدرت موتورش خوبه.
شتابش که دیگه خیلی ضایع است.
من که میگم این ماشین برا مسابقه واینجور چیزا ساخته نشده.این ماشین زیاد ماشین خانواده یامسافرت است تا به
مسابقه.
به هر حال هرچی باشه از تویوتا بهتره.
عینک
۹ دی ۱۳۹۲سلام دوست عزیز چرا ما عادت کردیم معیار انتخاب هر جور خودرویی رو شتاب و اسب بخارش میدونیم؟
واقعا از یه اس یو وی هم انتظار شتاب و کل کل بعد از سبز شدن چراغ قرمز داری؟
و مسئله بعدی اینکه کسی میدونه موتوری که روی این خودرو استفاده شده اسمش چیه و میزان آلایندگیش چقدر هست؟
zondar
۹ دی ۱۳۹۲F.A
طراحیه لکسوس بهتر شده ولی در تعجبم چرا پشت پرادو با لکسوس gx,لندکروزر با لکسوس با lx شبیه همند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کیانوش
۹ دی ۱۳۹۲دقیقا رو یه پلتفرم ساخته میشن واسه همینه اما ال ایکس خیلی شاخ تر از لندکروزه تو اتوبان چون سیستم تعلیق تطبیق پذیر داره وقتی سرعت از 150 رد میشه اصلا حس نا امنی که تو لند کروز هست بت دست نمیده فرمون پذیریشم خیلی بهتر از اونه اینو به عینه دیدم بقیه فرقاشون تو موتوره که این 8 سیلندره اون شیشه این حالت های پیش فرضش بیشتر از لند کروزه آپشناش خیلی بیشتره در ضمن الان تویوتا یه حرکتی زده خیلی جالبه دیگه تو لندکروز از متور 8 سیلندر استفاده نمیکنه فقط تو لکسوس استفاده میکونه واسه اینکه هر کی 8 سیلندر بخواد بره اونو بگیره
amin
۹ دی ۱۳۹۲تویوتا غیر از کیفیت دیگه هیچی نداره
آخه این چه قیمتیه 49000 تا 70000 دلار، یه نگاه به لیست کادیلاک و شورولت بندازید با این قیمت ها میتونید هیولاهاشونو سوار شید
خوب معلومه چرا فروشش اینقدر پائینه تو آمریکا
arash1354
۹ دی ۱۳۹۲طراحیش خیلی شبیه لندکروز شده . دوستانی که به قدرت موتورش ایراد میگیرند کافیه یه نگاهی به گشتاور و قدرت حمل بار هم بندازند
محمد
۱۰ دی ۱۳۹۲سلام علیکم
اولا راجع به این خودرو باید گفت که الحق قشنگه و موتوره خوبی رو واسش در نظر گرفتن دمشون گرم
ثانیا خدمتتون عرض کنم که درسته راندمان موتور و اسب بخار و گشتاور ماشین های هیوندای و کیا در کاغذ از تویوتا و لکسوس بالاتر باشه ولی عزیزم که میگی تویوتا اسب بخار نداره،تاحالا سوار ماشیناشون شدی و راشون بردی که ببینی همه چیزی که رو کاغذه با عمل صدق نمیکنه؟؟؟؟الآن شما اگه جنسیس 320 اسب بخاری رو با آریون 268 اسب بخاری مقایسه کنید (در عمل) میبینید که جنسیس تا 100 کیلومتر 3 تا دنده عوض میکنه ولی آریون 2 تا دنده…..عزیز من آخه همه چیز که رو کاغذ نیست….پرادو 2008 شش سیلندر با 4000 سی سی 240 اسب بخار قدرت تولید میکنه ولی باور کن تو عمل از گرانجور 280 اسب بخاری قوی تره ….. هیچوقت تا سوار یه ماشین نشدین نگین که قدرتش کمه و مقایسش نکنید ؛-)
توفیقی
۱۲ دی ۱۳۹۲چاغاله بادام بدترکیب به این ماشین میگم
محمد
۱۹ بهمن ۱۳۹۲ولی پرادو زیباتره….