لکسس LS 460 تقریباً همان چیزی است که از یک سدان لوکس انتظار میرود. اگر کلاس خودروهای لوکس را در نظر بگیریم، این خودرو در پیشانی آن قرار میگیرد. در ادامه، لکسس LS460 AWD سدان مدل ۲۰۱۴ را بررسی خواهیم کرد که با سیستم تعلیق منحصر به فرد خود، شرایط رانندگی جاده را در خودروهای لوکس، ارتقا بخشیده است.
از جمله آپدیتهای لکسس برای مدل سال ۲۰۱۴ از این خودرو، اضافه شدن قابلیت همگامسازی با «سیری» در آیفونهای جدید است. همچنین دسترسی به صندوق عقب راحتتر شده و دیگر برای باز شدن نیاز به کلید ندارد. همچنین در طراحی داخل کابین، تجدیدنظرهای اندکی صورت گرفته است. با ورود به داخل کابین LS460، بلافاصله بسیاری از امکانات لوکس جلب توجه میکنند. مواد و مصالح به کار رفته کمنظیر هستند. از چرم ظریف گرفته تا جنس «وینیل» کیفیت بالا. تباین رنگ زیبای به کار رفته در طراحی این کابین، واقعاً چشمنواز است. اضافه شدن طرحهای چوب به سطوح آلومینیومی، فضایی مدرن و در عینحال، آرامشبخش را فراهم کرده است. صندلیهای جلو، بسیار مناسب هستند و تکیهگاههای زیادی برای یک مسافرت طولانی دارند و راننده را خسته نمیکنند. رویه فرمان از چوب است و ابزارها همگی با طراحی ساده و زیبا در دسترس قرار دارند. یک صفحه نمایش ۱۲/۳ اینچی بر بالای داشبورد و نزدیک چشمان راننده قرار دارد و ابزار راننده برای کنترل راهبری، سیستم صوتی، تلفن و سرگرمیها خواهد بود. رابط کاربری لمسی، مانند موس کامپیوتر عمل میکند و واکنش آن بسیار سریع است. مدلی که در اینجا تست شده، در آن صندلیهای چرمی و روکش چوبی فرمان همراه با گرمکن استفاده شده بود که برای آب و هوای سرد بسیار به کار میآید.
تنها شکایتی که میتوان از کابین LS460 داشت، سیستم کنترل هوای داخل آن است. استفاده از آن آنقدر پیچیده است که احتمالاً صاحبان خودرو باید صفحات زیادی را از راهنمای LS460 برای کار با این سیستم، مرور کنند. طراحی این سیستم که «نگهبان آب و هوا» نامیده میشود، احتمالاً برای مهندسان لکسس وقت زیادی را گرفته است. سرعت پنکه سیستم کاملاً با دما تنظیم میشود و در نتیجه شما نمیتوانید شرایط آن را به دلخواه تنظیم کنید. این سیستم برای یک کاربر معمولی، نیاز به سادهسازیهایی خواهد داشت.
اگر میخواهید که LS460 سدانی که خریدهاید، کاملاً شبیه به یک خودرو لوکس لکسسی شود، میبایست از آپشن سیستم تعلیق متغیر بادی منطبقشونده (AVAS) استفاده کنید که به خودروی تست، مبلغ ۲۱۲۰ دلار اضافه کرده است. این پکیج شامل تعلیق بادی، سیستم فرمان متغیر منطبق بر دنده و پنج حالت دینامیک برای رانندگی، از حالت اکو تا اسپورت پلاس است. سیستم تعلیق بادی حالت لوکس فوقالعادهای برای خودرو ایجاد میکند که حتی پس از عبور از جادههای آسفالته و رسیدن به مسیرهای خاکی، همین حس توسط راننده تجربه میشود.
این سیستم تعلیق در LS460 تنها منجر به ایجاد یک تجربه رانندگی فوقالعاده با یک سدان لوکس نشده، بلکه منجر به سکوتی بینظیر و آرامشبخش در داخل کابین نیز شده است. همچنین، پیشرفتهای صورت گرفته در کمکردن صدای بیرونی و کاهش نویز حاصل از باد و سطح جاده، در این موضوع بیتأثیر نبودهاند. به منظور کاهش نویز حاصل از باد و بهبود پایداری آیرودینامیکی، لکسس بالهای کوچکی در ستونهای جلویی خودرو اضافه کرده است.
لکسس LS460 AWD مدل ۲۰۱۴ با قیمت ۷۵۰۸۵ دلار از یک موتور ۴/۶ لیتری V8 استفاده میکند که قدرتی برابر ۳۶۰ اسببخار تولید میکند و ۴۷۰/۴۷ نیوتنمتر گشتاور خروجی آن است. در مدلهای که از سیستم دیفرانسیل تمامچرخ استفاده میکنند، قدرت خروجی، ۲۶ اسببخار کاهش یافته است. مدل دارای دیفرانسیل تمامچرخ متحرک، اندکی کُندتر و سنگینتر است. استفاده از این سیستم دیفرانسیل، باعث میشود که وزن خودرو حدود ۱۹۰ کیلوگرم افزایش یابد. موتور V8 به کار رفته در LS460، با یک سیستم گیربکس ۸ دنده اتوماتیک همراه است.
وقتی پای خود را روی پدال گاز نگه میدارید، ساکت و آرامشبخش بودن کابین لکسس LS460 اندکی زیر سؤال میرود. البته در مقایسه با سدانهای لوکس اروپایی، نمیتوان به لکسس خُرده گرفت. بسیاری از خودروهای رقیب لوکس در این کلاس و بازه قیمتی قدرت و شتاب بیشتری از موتورهای V8 خود دریافت میکنند.
در هر حال، اگر به دنبال یک سدان لوکس اسپورت هستید، LS460 به هیچوجه شما را کاملاً راضی نخواهد کرد. استفاده از سیستم تعلیق راحت و آرام در این خودرو باعث شده تا این خودرو با آرامش بیشتری مسیرها و پیچها را طی کند. ولی اگر به دنبال یک سواری راحت و لوکس هستید، این خودرو کاملاً با نیازهای شما تناسب دارد. یک سدان لوکس و سطح بالا که میتواند نگاه بسیاری را به سمت خود جلب کند.
سلام اقای توفیقی عزیز.چندین بار از دوستان سراغ شما رو گرفتم ولی جوابی نگرفتم.خیلی خوشحالم که دوباره نظر شما رو توی پدال دیدیم.امیدوارم که بیشتر به سایت سر بزنی.ارادت.
در هر حال، اگر به دنبال یک سدان لوکس اسپورت هستید، LS460 به هیچوجه شما را کاملاً راضی نخواهد کرد. ماشین خیلی خوبی هست ولی یه مشکل کوچیک وجود داره و اونم اینه که رقیباش خیلی قوی هستن! مرسدس S class و بی ام و سری 7 یا لکسوس LS ؟! انتخاب با شماست.
عزیز من بنز هیچ وقت بالکسوس قابل مقایسه نیست. اما شگرد ها و خلاقیت های خارالعاده ای تو این ماشین به کار بردن که بی نظیره. من یه مدل 2012دستم بود یه مدت. ماشین بسیار خوبیه تو رنج قیمت 500تومن اما معایب دیگه ای داره. واینه که ماشین لوکس و پرخرجیه طوری که یه سرویس جلوبندی حدود 14میلیون آب میخوره. و لوازمش گرونه اما تمام امکانات و… یه s500رو حتی بیشتر داره. قدرت بی نظیر شتاب و سرعت بالاش جزء مزایاش اما قدرت زیاد و سنگینی وزنش و اتاق بزرگش اغلب راننده رو تو جاده خسته میکنه .ولی در کل ماشین عالییه اما بنز چیز دیگری ست.
صدا درونش کمه ؟؟؟؟ سیستم صوتی عالیش با 19 اسپیکر رو بزار واست کار کنه که گوشت سوت نکشه ، سوارش شدم صدای موتورش عالیه و این حرفی که شما زدی مال وقتیه که رو کروز کنترله ، راستی میدونید که شیشه های این ماشین جاذب انرژِی تابشی اند؟؟؟؟ مقایسش هم بین S و سری 7 کاملا به سلیقه ربط داره چون هر 3 تاشون عالیند
عزیز من بنز هیچ وقت بالکسوس قابل مقایسه نیست. اما شگرد ها و خلاقیت های خارالعاده ای تو این ماشین به کار بردن که بی نظیره. من یه مدل 2012دستم بود یه مدت. ماشین بسیار خوبیه تو رنج قیمت 500تومن اما معایب دیگه ای داره. واینه که ماشین لوکس و پرخرجیه طوری که یه سرویس جلوبندی حدود 14میلیون آب میخوره. و لوازمش گرونه اما تمام امکانات و… یه s500رو حتی بیشتر داره. قدرت بی نظیر شتاب و سرعت بالاش جزء مزایاش اما قدرت زیاد و سنگینی وزنش و اتاق بزرگش اغلب راننده رو تو جاده خسته میکنه .ولی در کل ماشین عالییه اما بنز چیز دیگری ست. عزیزان هیچ قدرت خودرو ساز ژاپنی و… رو هیچ وقت با شرکت قدرتمند آلمانی بنز مقایسه نکنید.
لکسوس LS460 یه خودروی فوق العادس ، LS F Sport رو که دیگه نگید 428 اسب بخاره عالیه ، داییم یه 2010 تو نمایشگاهش داشت عالی بود ، جدیداش هم خیلی عالیند ، وقتی که روشنش می کنید موتور قدرتمندش به نرمی روشن میشه و صدای کمی به کابین میاد و چراغ های داخل به ترتیب از صفحه کیلومتر روشن میشن و پایین تری ها به ترتیب روشن میشن واقعا لذت بخشه ، چوب استفاده شده درونش یه گونه ی بسیار خاصه و ساعت وسطش و مانیتور سقفیش ، خودروی بی نقصیه ولی از چراغ های عقبش خیلی راضی نیستم ، چراغ عقب های F Sport بسیار زیبا ترند ، چندتا لینک واستون میزارم حال کنید باهاش
برای زمان خودش بد نبود. داخل نسل اول هم مثل این نسل همون جور که گفتی خیلی ساکت بود. ایربگ داشت که اون موقع جزو امکانات شاخ بود! یه عالمه دکمه هم توش بود! برای دوره ای که همه تو ایران پیکان داشتن، زیاد دکمه داشتن ماشین ها بسیار جذاب بود.
میلاد یکم بیشتر دقت کن موقع خوندن،بعد بیا نظر بده بگو چییییییییییی ایربگ نداره ه ه ه ه ه ه ه ه ه و بیا پشت این ماشین بد بگو…از این حرفت معلوم بد تعصبی هستی و فقط منتظر یه ایرادی…فکر کن لکسس یه ایراد بده دست شما بنز پرستای با تعصب…فعلا که میبینم بازم همین ال اس داغ دل یه مقام خودروی لوکس رو تو جی دی پاور رو گذاشته رو دلتون…همین اس کلاسی که بهش میبالین ببین چند تا جایزه گرفته و لکسس ال اس رو ببین…اس ۲۰۱۴ شما هم میبینم باز نتونست… اینم لینکاش…فقط این دفعه به تعداد جوایز توجه کن… http://autos.jdpower.com/research/Lexus/index.htm?modelGroup=LS اینم واسه اس کلاستون…دلم واستون سوخت حتی ۱ دونه هم… http://autos.jdpower.com/research/Mercedes-Benz/index.htm?modelGroup=S-Class
زیگما برو […]…تو کلا همه ماشین هارو با پیکان مقایسه میکنی؟؟؟؟؟بنزم با پیکان مقایسه میکنی؟؟؟؟؟ تو نسل اول لکسوس رو از کجا گیر آوردی؟؟؟؟؟چرا دروغ میگی آخه….بجای این نظرا دوتا نظر بده آدم استفاده کنه نه که بخای مسخره بازی در بیاری…
فرید جان معلومه که اصلا نظر زیگما رو نخوندی:”برای دوره ای که همه تو ایران پیکان داشتن، زیاد دکمه داشتن ماشین ها بسیار جذاب بود” یعنی همه اون زمان که پیکان داشتن،این ماشین خیلی عالی بود. دوست من،چرا ندونسته و نخونده دیگران رو میبریم زیر سوال؟
سلام میلاد عزیز من فکرش رو کردم… شما حرفی زدی که آدم موند با این همه سابقه نظری که داری بعید بود از شما…از شما خیلی بیشتر از این حرفا امید داریم…من وقتی اون حرف رو زدین و مسخره کردی این بحث رو کشوندم وسط…وگرنه حوصله بحث ندارم چون شما عشق بنزیا تعصب زیادتون،اجازه قبول هیچ چیز رو بهتون نمیده…تا هر جا کم میارین بحث قدمت رو میکشین وسط…آخه برادر من اینقدر قدمت قدمت میکنی کمپانی که ۲۵ سابقه داره چرا باید بیاد از شمایی که ۱۲۰ سال قدمت دارین سر تر باشه این واسه شما یه نوع ضعف به حساب میاد نه قدرت اینقدر نگو قدمت قدمت… تازه میگی (گیرم به قول شما بنز جایزه ای در جی دی پاور نگرفته)!!!!!!!!!!! مگه من بهش جایزه ندادم…اگه لیاقت اون جایزه هارو داشتین بهتون میدادن…حالا خوبه با دلیل با شما صحبت کردم و لینک دادم میگی بقول شما،میبینی هم نمیتونی قبول کنی از بس تعصب دارین… میگی بغیر از جی دی پاور چی واسه عرضه داری…الان تنها مقیاس اندازه گیری رسم این جی دی پاور هستش…شما اگه منبع رسمی تر سراغ داری که (رسمی باشه) قیاس میکنه به منم بگو…داداش کم میاری بگو کم آوردم دیگه..مگه شما امسال شد پرفروشترین ماشین آمریکا ما چیزی گفتیم؟؟؟؟شدین زحمت کشیدین نوش جونتون…همیشه با دلیل صحبت کن… قضیه بنز هزار بار گفتم تو ایران فرق داره…شما قیاست بازار ایرانه دیگه… اگه خوب باشه و بد باشه اون برند موفق تره آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه منبع رسمی و قیاسی داری…بازم تعصب بازم تعصب….
شاهین عزیز سلام دوست خوبم من،من اونو درست خوندم و اگه شما یه نگاه به کامنت دوستان بندازی میفهمی که مسخره داشت میکرد… من بی دلیل کسی رو زیر سوال نمیبرم دوست خوب…شما در جریان قضایا نیستی عزیز…
تغییر آدرس وب سایت «مجله ماشین» عصرخودرو: از هفته گذشته وب سایت «مجله ماشین» بعضا برای برخی از کاربران خارج از دسترس بوده است. این مشکل به دلیل بالا بردن سطح امنیت هاست، تغییرات گسترده در طراحی و برنامه نویسی این پرتال خبری به وجود آمده است.
به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» مدیر پایگاه اطلاع رسانی «مجله ماشین» با اعلام این خبر گفت: پیش از هر چیز از شما همراهان همیشگی «مجله ماشین» عذر خواهی کرده و تقاضا داریم تا اتمام پروژه برنامه نویسی سایت جدید، برای دسترسی به دامنه جدید به نشانی …..مراجعه نمائید.
محمدعلی شبیری اشاره کرد: طی چند ماه فعالیت متوجه شدیم که می توان زمینه های بهتری برای بهره مندی علاقه مندان حوزه صنعت خودرو از فضای سایبر را فراهم کنیم.
وی تصریح کرد: با این منظور وب سایت «مجله ماشین» طی چند هفته آینده دچار تغییر و تحول قابل توجه خواهد شد و بدیهی است که این تغییرات اختلالاتی را در به روز رسانی سایت به وجود آورد. وی اظهار امیدواری کرد که پس از این تغییرات، کاربران می توانند وارد سایت شده و از امکانات قابل قبولی بهره مند شوند.
شبیری در پایان اظهار داشت: ان شاالله به زودی پروژه طراحی پرتال جدید خبری – تحلیلی «مجله ماشین» به اتمام می رسد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سایت از جدید ترین اخبار صنعت خودرو کشور با خبر شوند. بی تردید برای بهینه شدن سایت، به نظرات کاربران و همکاران این حوزه در مطبوعات توجه خواهد شد. بنابراین کاربران محترم می توانند نظرات خود را به آدرس ….ارسال کنند تا بتوانیم پایگاهی جامع برای فعالیت کارابران ایجاد کنیم.
میلاد جان نمیدونم به پیج مجله ماشین تو ف.ب سر میزنی یا نه.سر همین رونمایی مفهومی بنز(برای رقابت با X6) یه دعوایی راه افتاده بود که بیا و ببین! ادمینا هم همه رو بن میکردن و نظراتو پاک!
من خودم خیلی اهل تعریف از یه مدل نیستم(به جز کوروت) ولی در تعریف از لکسوس بگم که منتقدهای بزگ وقتی راجع به کیفیت پورشه میخوان نظر بدن میگن کیفیتی نزدیک (دقت کنید نزدیک) به تولیدات لکسوس دارن.
اگه ما مردم ایران از خودروهای داخلی حمایت میکردیم حالا ما هم شاهد خودروها لوکس ایران خودرو و سایپا بودیم. مسولان اینقدر به خودروسازها فشار وارد نکنند و بگذارن قیمت خودرو را خودشان تعیین کنن و ضرر ندهند (مثلا سایپا داره روی پراید 10 میلیون تومن ضرر میده که هر چه سریعتر باید قیمتشو اصلاح کنه) تا طی 2-3 سال اینده شاهد صادرات خودروهامون به کشورهای اروپایی باشیم. اگه به شرکت سایپا فرصت داده بودن الان قطعا بزرگترین صادر کننده خودرو بود. منتها این کمپانیهای خارجی نمیزارن. جدیدا کمپانی بنز خواستار بازدید خطوط تولیدی پراید شده گفته میخواد توی کمپانی سایپا سرمایه گذاری کنه ولی دروغ میگن. من که نمیدونم اینا دنبال چی هستن ولی ما باید حواسمون جمع باشه و مسولان نباید بهشون ویزا بدن.
محسن جان چه فرصتی از این بزرگتر و بیشتر که خودرو های داخل ایران انحصاری شدن و فقط دست ایرانخودرو و سایپا هستن؟؟! شما که می فرمایید رو پراید 10 میلیون داره ضرر میده یه نگاه بنداز که پراید 7 میلیونی الان قیمتش چقدره؟! اگه بخوان 10 میلیون دیگه هم بذارن روش که دیگه هیچی! میگید مسئولین اجازه نمیدن!!! صاحبان سایپا و ایران خودرو که تا لب تر کنن قیمتا میره بالا همینطور که تو 2-3 سال گذشته دیدیم(البته از مسئولین دفاع نمیکنم، ازشون گله دارم) حرف آخر محسن جان، پیشرفت با رقابت میاد نه با انحصار طلبی، اگه راست میگن گمرک رو کمکم آزاد کنن تا اونوقت پیشرفت رو ببینی. و مطمئن باش که اگه بنز بیاد دیگه بیشتر از این نمیتونه سایپا رو خراب کنه، پس جای نگرانی نیست!!!
مرسدس که نسل جدید اس کلاس رو زد و ب ام و هم درحال آماده سازی اتاق7 جدیده ولی لکسوس فقط به فیس لیفت کرده که نا امید کنندست از نمای کنار خیلی سادست و در برابر رقبای آلمانیش کم میاره
بعد بمن میگن متعصب ، :D ببینشون مرگ من ، با اینکه با GS لکسوس تونستن بنز E بیچاره کنن ولی قبول ندارن ، اینا دیگه کیند ، نیسان هم فروشش از تویوتا کمتره پس دلیل میشه که تویوتا از نیسان بهتر باشه؟؟؟؟؟؟؟ همه میدونن من عاشق تویوتام ولی باید بعضی چیز هارو قبول کرد ، بنز و ب ام و فقط تو فروش از لکسوس زدن بالا ، وقتی که لکسوس 11 سال متوالی بیشترین فروش رو داشت اونا کجا بودند؟؟؟؟؟؟ لکسوس نسل های جدید و فیس لیفتاشو امسال اورد ، تا سال 2016 دوباره برمیگرده به مقام اول ببینید کی گفتم
آقای mory نکنه این ماشین با وانت قابل قیاسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما هنوز کلاس های خودرویی رو نمیدونی بعد نظر هم میدی این با اس کلاس قابل قیاس نیست و با e قابل قیاسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقا میلاد گل بخاطر این بهت میگم قضیه بنز تو ایران فرق داره…طرف چشاش بغیر از بنز چیز دیگه ای رو نمیبینه بعد میخوای بیای باهاش بحث علمی هم بکنی…
خوبه خدارو ایرانی جماعت ندید والا بعضی ها از خدا هم ایراد می گرفتن که چرا قشنگه چرا زشته از کیی تقلید کرده و …..ایرانی جماعت=ادعا 1-بنز 2-بی ام و 3-لکسس ایران = فونیکس و کاچیران و دوچرخه و یویو تیرکمون
من از علاقه مندان می پرسم چرا ما نمی توانیم چنین خودروهایی تولید کنیم من حساب کردم یک فرد در هرکشور ی این ماشین تهیه کنه ماباید برای تهیه یکی قیمت چهار تاش بدیم ؟
توفیقی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳بهترین مدل لکسوس
البته LS600h
شاهین
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام اقای توفیقی عزیز.چندین بار از دوستان سراغ شما رو گرفتم ولی جوابی نگرفتم.خیلی خوشحالم که دوباره نظر شما رو توی پدال دیدیم.امیدوارم که بیشتر به سایت سر بزنی.ارادت.
رضا
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳بهتریم مدل لکسوس LFA
شاهین
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳در هر حال، اگر به دنبال یک سدان لوکس اسپورت هستید، LS460 به هیچوجه شما را کاملاً راضی نخواهد کرد.
ماشین خیلی خوبی هست ولی یه مشکل کوچیک وجود داره و اونم اینه که رقیباش خیلی قوی هستن! مرسدس S class و بی ام و سری 7 یا لکسوس LS ؟!
انتخاب با شماست.
mahdi
۷ تیر ۱۳۹۶عزیز من بنز هیچ وقت بالکسوس قابل مقایسه نیست. اما شگرد ها و خلاقیت های خارالعاده ای تو این ماشین به کار بردن که بی نظیره. من یه مدل 2012دستم بود یه مدت. ماشین بسیار خوبیه تو رنج قیمت 500تومن اما معایب دیگه ای داره. واینه که ماشین لوکس و پرخرجیه طوری که یه سرویس جلوبندی حدود 14میلیون آب میخوره. و لوازمش گرونه اما تمام امکانات و… یه s500رو حتی بیشتر داره. قدرت بی نظیر شتاب و سرعت بالاش جزء مزایاش اما قدرت زیاد و سنگینی وزنش و اتاق بزرگش اغلب راننده رو تو جاده خسته میکنه .ولی در کل ماشین عالییه اما بنز چیز دیگری ست.
مهدی
۲ بهمن ۱۴۰۲هر وقت شما سوار شدی نظر بده
مصطفی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳فقط رولزرویس.
محمدرضا
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳عزیز من رولز رویس با این قابل مقایسه س آخه ؟؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
اینکه در مدل LS460 یا LS600H ، حس رانددگکی کمه و اتاق بیش از حد ارامش
و سکوت داره ، عیب به نظر نمیاد . لکسس دوست داشته که اینجوری باشه .
چون این ویژگی در مدلهای قدیمیش هم موجود است . طوری که وقتی داخل
ماشین هستی از سکوت ( بیش از حد ) داخل گوشتان سوت میکشد و این مهم در دراز مدت
و در سفر ازاردهنده است . به نوعی میشه گفت در این مساله زیاده روی
کرده .
راستی کسی میدونه که این مدل فیس لیفته یا نسل جدید ؟؟؟
فکر کنم فیس لیفته .
((( دم گربه ها گرم ….
با بو کردن میفهمن هر اشغالی خوردنی نیست ، اما آدمها تا نخورن
نمیفهمن هر آشغالی قابل اعتماد نیست . )))
شاهین
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳میلاد جان فکر کنم فیس لیفت ماژور باشه.دوستان اگه منو به جانبداری متهم نکنن،فکر میکنم که در طراحی داخلش از بی ام و الهام گرفته شده.ارادت.
Blindman
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳صدا درونش کمه ؟؟؟؟ سیستم صوتی عالیش با 19 اسپیکر رو بزار واست کار کنه که گوشت سوت نکشه ، سوارش شدم صدای موتورش عالیه و این حرفی که شما زدی مال وقتیه که رو کروز کنترله ، راستی میدونید که شیشه های این ماشین جاذب انرژِی تابشی اند؟؟؟؟ مقایسش هم بین S و سری 7 کاملا
به سلیقه ربط داره چون هر 3 تاشون عالیند
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
ولی شیشه های کناری مرسدس بنز S کلاس خیلی خیلی پیشرفته ترند .
کسی این اطلاعات و نداره ، این اطلاعات و نگه داشتم برا روز مبادا .
ولی چون ابروی بنز مطرح هست میگم :
زمانیکه در مرسدس بنز S کلاس میشینید و میخواهید مطالعه کنید ،
این شیشه ها یک ویژگی دارند که در هنگام مطالعه تغییر حالت
میدهند ، طوری که افراد کناری یا هرکسی که در حال مطالعه هستش ،
سر درد نگیره . همینطور چشم درد . چون ماشین در حاله حرکته .
همه هم میگن زمانیکه ماشین در حال مطالعه است ، کتاب نخونید و
…
این است تکنولوژی مرسدس بنز !!!!!!!!!!!!!!!!!!
به خاطر همینه که بهش میگن دفتر کار متحرک .
زیگما
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳فیس لیفته
پدال هم اشتباهی تو یکی از متن هاش نوشته نسل جدید. برید اصلاحش کنید.
mahdi
۷ تیر ۱۳۹۶عزیز من بنز هیچ وقت بالکسوس قابل مقایسه نیست. اما شگرد ها و خلاقیت های خارالعاده ای تو این ماشین به کار بردن که بی نظیره. من یه مدل 2012دستم بود یه مدت. ماشین بسیار خوبیه تو رنج قیمت 500تومن اما معایب دیگه ای داره. واینه که ماشین لوکس و پرخرجیه طوری که یه سرویس جلوبندی حدود 14میلیون آب میخوره. و لوازمش گرونه اما تمام امکانات و… یه s500رو حتی بیشتر داره. قدرت بی نظیر شتاب و سرعت بالاش جزء مزایاش اما قدرت زیاد و سنگینی وزنش و اتاق بزرگش اغلب راننده رو تو جاده خسته میکنه .ولی در کل ماشین عالییه اما بنز چیز دیگری ست.
عزیزان هیچ قدرت خودرو ساز ژاپنی و… رو هیچ وقت با شرکت قدرتمند آلمانی بنز مقایسه نکنید.
Blindman
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳لکسوس LS460 یه خودروی فوق العادس ، LS F Sport رو که دیگه نگید 428 اسب بخاره عالیه ، داییم یه 2010 تو نمایشگاهش داشت عالی بود ، جدیداش هم خیلی عالیند ، وقتی که روشنش می کنید موتور قدرتمندش به نرمی روشن میشه و صدای کمی به کابین میاد و چراغ های داخل به ترتیب از صفحه کیلومتر روشن میشن و پایین تری ها به ترتیب روشن میشن واقعا لذت بخشه ، چوب استفاده شده درونش یه گونه ی بسیار خاصه و ساعت وسطش و مانیتور سقفیش ، خودروی بی نقصیه ولی از چراغ های عقبش خیلی راضی نیستم ، چراغ عقب های F Sport بسیار زیبا ترند ، چندتا لینک واستون میزارم حال کنید باهاش
زیگما
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳من پشت فرمون نسل اول این ماشین نشستم و باهاش دور هم زدم! ^_^
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
چطور بود ؟؟؟
زیگما
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳برای زمان خودش بد نبود.
داخل نسل اول هم مثل این نسل همون جور که گفتی خیلی ساکت بود.
ایربگ داشت که اون موقع جزو امکانات شاخ بود!
یه عالمه دکمه هم توش بود! برای دوره ای که همه تو ایران پیکان داشتن، زیاد دکمه داشتن ماشین ها بسیار جذاب بود.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
ایربگ نداشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای داد بر من .
شاهین
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳میلاد جان ایربگ داشت! :)
زیگما
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳میلاد داره به خاطر یه قضیه ای، این جوری میگه…..
شاهین
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳گرفتم زیگما جان.راستی هنوز دارم دنبال تکنولوژی F1 میگردم ها! انشالله که پیدا میکنم.
فرید
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳میلاد یکم بیشتر دقت کن موقع خوندن،بعد بیا نظر بده بگو چییییییییییی ایربگ نداره ه ه ه ه ه ه ه ه ه و بیا پشت این ماشین بد بگو…از این حرفت معلوم بد تعصبی هستی و فقط منتظر یه ایرادی…فکر کن لکسس یه ایراد بده دست شما بنز پرستای با تعصب…فعلا که میبینم بازم همین ال اس داغ دل یه مقام خودروی لوکس رو تو جی دی پاور رو گذاشته رو دلتون…همین اس کلاسی که بهش میبالین ببین چند تا جایزه گرفته و لکسس ال اس رو ببین…اس ۲۰۱۴ شما هم میبینم باز نتونست…
اینم لینکاش…فقط این دفعه به تعداد جوایز توجه کن…
http://autos.jdpower.com/research/Lexus/index.htm?modelGroup=LS
اینم واسه اس کلاستون…دلم واستون سوخت حتی ۱ دونه هم…
http://autos.jdpower.com/research/Mercedes-Benz/index.htm?modelGroup=S-Class
فرید
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳زیگما برو […]…تو کلا همه ماشین هارو با پیکان مقایسه میکنی؟؟؟؟؟بنزم با پیکان مقایسه میکنی؟؟؟؟؟
تو نسل اول لکسوس رو از کجا گیر آوردی؟؟؟؟؟چرا دروغ میگی آخه….بجای این نظرا دوتا نظر بده آدم استفاده کنه نه که بخای مسخره بازی در بیاری…
شاهین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳فرید جان معلومه که اصلا نظر زیگما رو نخوندی:”برای دوره ای که همه تو ایران پیکان داشتن، زیاد دکمه داشتن ماشین ها بسیار جذاب بود”
یعنی همه اون زمان که پیکان داشتن،این ماشین خیلی عالی بود.
دوست من،چرا ندونسته و نخونده دیگران رو میبریم زیر سوال؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود فرید جان .
زیگما اونو به طور مسخره ایی گفت ، من هم جو دادم .
پسر خوب بنز های دهه ی 80 میلادی ( 230 دانشجویی ) بعضا
ایربگ داشتن ، اونوقت لکسسی که میخواد با بنز رقابت کنه ،
ایربگ نذاره ؟؟؟ اون هم برای بالاترین مدلش !!!!!
یخورده فکر هم بدنیست !!!!!
اینها به کنار .
گیریم به قول شما بنز هیچ جایزه ایی در جی دی پاور
نگرفته باشه ، اما جایگاه و اعتبار و قدمت بنز بالاتر
از لکسسه . به جز امار جی دی پاور چی برای عرضه داری ؟
فکر کن پسر فکر . امار جی دی پاور هم نتونسته روی
فروش محصولات بنز تاثیری کوچک بذاره . پس زیاد زور
نزن . اکثریت به بنز ایمان و یقین دارند . مرسدس بنز
های E و S کلاس بیشتر از لکسس برای سران کشور ها
دیگه استفاده میشود . به نظرت دلیلش چیه ؟؟؟
به قول تو استهلاک لکسس پایین تره . با کیفیت تره .
همین لکسس با همین مشخصات در ایران جلوی بنز زانو زد .
تازه قیمت بنز C200 تقریبا با لکسس ES250 یکی است .
اما فروش بنز کجا و لکسس کجا .
زیگما
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳هیچ خودروسازی ، خودروهاش تمام خوبی هارو نداره! اگه بتونیم به این موضوع برسیم هیچ کس در پدال در مورد این چنین چیز ها، بحثی نمیکرد.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود . افرین زیگما .
حرف شما کاملا درسته .
هیچ ماشین و برندی کامل مطلق نیست .
امید
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳خوشبحالت زیگما
فرید
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام میلاد عزیز
من فکرش رو کردم… شما حرفی زدی که آدم موند با این همه سابقه نظری که داری بعید بود از شما…از شما خیلی بیشتر از این حرفا امید داریم…من وقتی اون حرف رو زدین و مسخره کردی این بحث رو کشوندم وسط…وگرنه حوصله بحث ندارم چون شما عشق بنزیا تعصب زیادتون،اجازه قبول هیچ چیز رو بهتون نمیده…تا هر جا کم میارین بحث قدمت رو میکشین وسط…آخه برادر من اینقدر قدمت قدمت میکنی کمپانی که ۲۵ سابقه داره چرا باید بیاد از شمایی که ۱۲۰ سال قدمت دارین سر تر باشه این واسه شما یه نوع ضعف به حساب میاد نه قدرت اینقدر نگو قدمت قدمت…
تازه میگی (گیرم به قول شما بنز جایزه ای در جی دی پاور نگرفته)!!!!!!!!!!! مگه من بهش جایزه ندادم…اگه لیاقت اون جایزه هارو داشتین بهتون میدادن…حالا خوبه با دلیل با شما صحبت کردم و لینک دادم میگی بقول شما،میبینی هم نمیتونی قبول کنی از بس تعصب دارین…
میگی بغیر از جی دی پاور چی واسه عرضه داری…الان تنها مقیاس اندازه گیری رسم این جی دی پاور هستش…شما اگه منبع رسمی تر سراغ داری که (رسمی باشه) قیاس میکنه به منم بگو…داداش کم میاری بگو کم آوردم دیگه..مگه شما امسال شد پرفروشترین ماشین آمریکا ما چیزی گفتیم؟؟؟؟شدین زحمت کشیدین نوش جونتون…همیشه با دلیل صحبت کن…
قضیه بنز هزار بار گفتم تو ایران فرق داره…شما قیاست بازار ایرانه دیگه… اگه خوب باشه و بد باشه اون برند موفق تره آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه منبع رسمی و قیاسی داری…بازم تعصب بازم تعصب….
فرید
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳شاهین عزیز سلام
دوست خوبم من،من اونو درست خوندم و اگه شما یه نگاه به کامنت دوستان بندازی میفهمی که مسخره داشت میکرد…
من بی دلیل کسی رو زیر سوال نمیبرم دوست خوب…شما در جریان قضایا نیستی عزیز…
pouya
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳خیلی خوشم نیومد.
رقیباش (s-class و bmw 7 serie)خیلی بنظرم ازش سر ترن.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
من هم نظر شمارو دارم . ولی تا زمانیکه مقایسه و تست نشن ، هیچ چیز معلوم
نمیشه .
امید
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳شاید شانس زیادی در برابر رقباش نداشته باشه اما کیفیت و زیبایی خوبی داره و راحتم نمیشه بهش ن گفت
زیگما
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳نمای عقب لکسس ال اس نسل سوم براتون آشنا نیست؟ :D سمند se?
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Lexus_LS430_re1.jpg
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
بله درسته . چراغ های عقب سمند خیلی شبیه این لکسسه .
راستی حرفتو در مورد اون اتاق ب ام و قبول ندارم . حاضرم باهات شرط ببندم .
زیگما
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳سر 1 میلیون تومن؟حاضری یا نه؟ اگه باختی باید بی بروبرگرد پرداختش کنی!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
باشه .
فقط الان شرایط خوبی ندارم .
قسطی میدم .
:) :) :)
زیگما
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳سود میگیرم اگه قسطی بخوای بپردازی. شرمنده.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود . قبول .
شاهین
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳سمند؟چراغ؟لکسوس؟ چه شود!!! :)
مرتضی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳عین بنز کلاس ای هستش!!!
ROLSE ROISE
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳عشق است لکسس!!!!!!!!!!!!!
حالا چه آی اس باشد،،،،،،چه ال اس وچه مدل های دیگه!!!!!!!!!
موتورش قوی نیست که هست لوکی نیست که هست!!!!!!!!
………………………………………………………………………………
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳تغییر آدرس وب سایت «مجله ماشین»
عصرخودرو: از هفته گذشته وب سایت «مجله ماشین» بعضا برای برخی از کاربران خارج از دسترس بوده است. این مشکل به دلیل بالا بردن سطح امنیت هاست، تغییرات گسترده در طراحی و برنامه نویسی این پرتال خبری به وجود آمده است.
به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» مدیر پایگاه اطلاع رسانی «مجله ماشین» با اعلام این خبر گفت: پیش از هر چیز از شما همراهان همیشگی «مجله ماشین» عذر خواهی کرده و تقاضا داریم تا اتمام پروژه برنامه نویسی سایت جدید، برای دسترسی به دامنه جدید به نشانی …..مراجعه نمائید.
محمدعلی شبیری اشاره کرد: طی چند ماه فعالیت متوجه شدیم که می توان زمینه های بهتری برای بهره مندی علاقه مندان حوزه صنعت خودرو از فضای سایبر را فراهم کنیم.
وی تصریح کرد: با این منظور وب سایت «مجله ماشین» طی چند هفته آینده دچار تغییر و تحول قابل توجه خواهد شد و بدیهی است که این تغییرات اختلالاتی را در به روز رسانی سایت به وجود آورد. وی اظهار امیدواری کرد که پس از این تغییرات، کاربران می توانند وارد سایت شده و از امکانات قابل قبولی بهره مند شوند.
شبیری در پایان اظهار داشت: ان شاالله به زودی پروژه طراحی پرتال جدید خبری – تحلیلی «مجله ماشین» به اتمام می رسد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سایت از جدید ترین اخبار صنعت خودرو کشور با خبر شوند. بی تردید برای بهینه شدن سایت، به نظرات کاربران و همکاران این حوزه در مطبوعات توجه خواهد شد. بنابراین کاربران محترم می توانند نظرات خود را به آدرس ….ارسال کنند تا بتوانیم پایگاهی جامع برای فعالیت کارابران ایجاد کنیم.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
من وقتی مجله ماشین و سرچ میکردم ، اون 3 تا سایتی که میخواستم ،
پیدا میشد ، حالا جدیدا دیدم که سایت مجله ماشین دیگر نیست .
نگو به خاطر این نبوده . برا پدال داره رقیب پیدا میشه .
پدال کارت خیلی خیلی سخت شده . مخصوصا اینکه اول جفتتون مجله است .
باید به حرفهای پارسال من و ایده های شاهین عمل کنی . باید قابلیت سایت و
بالا ببری .
پدال روزهای سختی رو در در پیش داری . بازدید کنندگان مجله ماشین خیلی زیادند .
وااااااااااااااااای .
شاهین
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳میلاد جان نمیدونم به پیج مجله ماشین تو ف.ب سر میزنی یا نه.سر همین رونمایی مفهومی بنز(برای رقابت با X6) یه دعوایی راه افتاده بود که بیا و ببین! ادمینا هم همه رو بن میکردن و نظراتو پاک!
زیگما
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳عزیزان
نوع مدیریت پدال و نحوه کارش خیلی با سایت های دیگه فرق داره و من فکر نکنم هیچ سایتی مثل پدال کار کنه! یعنی به این مفتی ها امکان پذیر نیست!
شاهین
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ارادت ما به پدال بیش از این حرفاست.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
داش شاهین من الان حدود 10 الی 12 ماهه که به فیس بوک نمیرم .
خداییش غرق پدال شدم . اصلا انگیزه ایی برای فیسبوک ندارم .
تفریحات من اینه :
پدال . مجله ماشین . هفته نامه ها .
خودم
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳من از اینا ثبت نام کردم تو ژاپن.هر وقت اومد برای شما هم یک بوقی میزنم
Blindman
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳بهترین سدان آسیایی از نظر من
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Toyota_CROWN_MAJESTA_%28S210%29_rear.JPG
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Toyota_CROWN_MAJESTA_%28S210%29_rear_%281%29.JPG
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Toyota_CROWN_MAJESTA_%28S180_%26_S210%29_front.JPG
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Toyota_CROWN_MAJESTA_%28S210%29_front.JPG
عشق است تویوتا کراون
rasoul
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳کلا از لکسوس کمتر از این ها نمشیه توقع داشت!
sadegh
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳لکسس یه ویژگیه خیلی خوبی داره که تو این پست کسی بهش اشاره نکرد، لکسس یکی از کم استهلاک ترین ماشین ها رو تولید میکنه که واقعا باید بهش ایول گفت
mohammad8743
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳من خودم خیلی اهل تعریف از یه مدل نیستم(به جز کوروت) ولی در تعریف از لکسوس بگم که منتقدهای بزگ وقتی راجع به کیفیت پورشه میخوان نظر بدن میگن کیفیتی نزدیک (دقت کنید نزدیک) به تولیدات لکسوس دارن.
mohsen
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳اگه ما مردم ایران از خودروهای داخلی حمایت میکردیم حالا ما هم شاهد خودروها لوکس ایران خودرو و سایپا بودیم.
مسولان اینقدر به خودروسازها فشار وارد نکنند و بگذارن قیمت خودرو را خودشان تعیین کنن و ضرر ندهند (مثلا سایپا داره روی پراید 10 میلیون تومن ضرر میده که هر چه سریعتر باید قیمتشو اصلاح کنه) تا طی 2-3 سال اینده شاهد صادرات خودروهامون به کشورهای اروپایی باشیم.
اگه به شرکت سایپا فرصت داده بودن الان قطعا بزرگترین صادر کننده خودرو بود.
منتها این کمپانیهای خارجی نمیزارن.
جدیدا کمپانی بنز خواستار بازدید خطوط تولیدی پراید شده گفته میخواد توی کمپانی سایپا سرمایه گذاری کنه ولی دروغ میگن.
من که نمیدونم اینا دنبال چی هستن ولی ما باید حواسمون جمع باشه و مسولان نباید بهشون ویزا بدن.
sadegh
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳محسن جان چه فرصتی از این بزرگتر و بیشتر که خودرو های داخل ایران انحصاری شدن و فقط دست ایرانخودرو و سایپا هستن؟؟!
شما که می فرمایید رو پراید 10 میلیون داره ضرر میده یه نگاه بنداز که پراید 7 میلیونی الان قیمتش چقدره؟! اگه بخوان 10 میلیون دیگه هم بذارن روش که دیگه هیچی!
میگید مسئولین اجازه نمیدن!!! صاحبان سایپا و ایران خودرو که تا لب تر کنن قیمتا میره بالا همینطور که تو 2-3 سال گذشته دیدیم(البته از مسئولین دفاع نمیکنم، ازشون گله دارم)
حرف آخر محسن جان، پیشرفت با رقابت میاد نه با انحصار طلبی، اگه راست میگن گمرک رو کمکم آزاد کنن تا اونوقت پیشرفت رو ببینی.
و مطمئن باش که اگه بنز بیاد دیگه بیشتر از این نمیتونه سایپا رو خراب کنه، پس جای نگرانی نیست!!!
رضا
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳مرسدس که نسل جدید اس کلاس رو زد و ب ام و هم درحال آماده سازی اتاق7 جدیده
ولی لکسوس فقط به فیس لیفت کرده که نا امید کنندست
از نمای کنار خیلی سادست و در برابر رقبای آلمانیش کم میاره
mory
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳اصلا این با s-class قابل قیاس نیس
ls600hl با سری 7 قابل قیاسه
ولی s یه چیز دیگس
این میشه گفت رقیب e-class
زیگما
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳نه دیگه اینقدر پایینش نیار…..
شاهین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳دوست عزیز نظر شما در مورد سری 7 چیه که اینجوری خوار و ذلیلش میکنی؟ بی ام و سری 7 اگه از بقیه سرتر نباشه،کمتر هم نیست.با تشکر.
Blindman
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳بعد بمن میگن متعصب ، :D ببینشون مرگ من ، با اینکه با GS لکسوس تونستن بنز E بیچاره کنن ولی قبول ندارن ، اینا دیگه کیند ، نیسان هم فروشش از تویوتا کمتره پس دلیل میشه که تویوتا از نیسان بهتر باشه؟؟؟؟؟؟؟ همه میدونن من عاشق تویوتام ولی باید بعضی چیز هارو قبول کرد ، بنز و ب ام و فقط تو فروش از لکسوس زدن بالا ، وقتی که لکسوس 11 سال متوالی بیشترین فروش رو داشت اونا کجا بودند؟؟؟؟؟؟ لکسوس نسل های جدید و فیس لیفتاشو امسال اورد ، تا سال 2016 دوباره برمیگرده به مقام اول ببینید کی گفتم
فرید
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳آقای mory
نکنه این ماشین با وانت قابل قیاسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما هنوز کلاس های خودرویی رو نمیدونی بعد نظر هم میدی این با اس کلاس قابل قیاس نیست و با e قابل قیاسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا میلاد گل
بخاطر این بهت میگم قضیه بنز تو ایران فرق داره…طرف چشاش بغیر از بنز چیز دیگه ای رو نمیبینه بعد میخوای بیای باهاش بحث علمی هم بکنی…
hero
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳لکسس = قاتل ژرمن ها
مخصوصا سری ال اس
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود . قاتل نیست .
رقیبشونه .
اگر قاتل بود که الان نباید اثری از المان ها باشه .
امیر
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳خیلی اشرافیه ای کاش ماهم قدرت خریدشو داشتیم
GTR-50
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳عالی حرفه نداره لکسوس
محمدرضا
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود بر دوستان…..
قسطی هم میدن؟؟؟
وام خرید خودرو داره ؟؟
میبینم باز یه ماشین دیگه که بریم کنارش وایستیم و عکس بگیریم به لیستم اضافه شد
hrf
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳این قدرتی ک نوشتین مال چهار چرخ متحرک هست نه مدل دیفرانسیل عقب
mostafa
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳از همه لحاظ عالیه
همونطور که مقایسه سری 7 با اس کار اشتباهی است ، مقایسه ال اس هم با اس و سری 7 هیج دلیل منتقی نداره.هر کدوم در نوع خود عالین
Blindman
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳نسل جدیدش کی میاد؟؟؟؟
محمد_
۱۴ خرداد ۱۳۹۳خوبه خدارو ایرانی جماعت ندید والا بعضی ها از خدا هم ایراد می گرفتن که چرا قشنگه چرا زشته از کیی تقلید کرده و …..ایرانی جماعت=ادعا
1-بنز
2-بی ام و
3-لکسس
ایران = فونیکس و کاچیران و دوچرخه و یویو تیرکمون
منصور صابری
۲۱ مرداد ۱۳۹۳سلام از مقایسع فنی و علمی آن کارشناسان محترم سپاسگذارم.خواهشا در خصوص لکسس جی اس 250 توضیحاتی ارائه بفرمایین.
حسین
۲۹ شهریور ۱۳۹۳من از علاقه مندان می پرسم چرا ما نمی توانیم چنین خودروهایی تولید کنیم من حساب کردم یک فرد در هرکشور ی این ماشین تهیه کنه ماباید برای تهیه یکی قیمت چهار تاش بدیم ؟
سهیل
۱۸ آبان ۱۳۹۳لکسس وای میسه ببینه بنز و ب ام و
چی عرضه میکنن
مدل بهتر و پرآپشن تر راهی بازار میکنه
لکسس مجبوره ماشین بهتری عرضه کنه
چون برندش هنوز به پای بنز نمیرسه