تنها در سه کلمه میتوان لکسس LX570 پنج در شاسیبلند مدل ۲۰۱۴ را تعریف کرد: بزرگ، جادار و راحت. این شاسیبلند از لکسس، یک خودروی لوکس به معنای واقعی است که تکنولوژیهای پیشرفته ویژه ایمنی و راحتی و با کیفیت بالا در آن به کار رفته است. ولی از طرفی این خودرو به قدری بزرگ و سنگین است که به راحتی نمیتوان با آن در شهر مانور داد. ولی برای کسی که در حاشیه شهر زندگی میکند، این شاسیبلند غولپیکر کارایی زیادی خواهد داشت.
در مدل سال ۲۰۱۴، توانایی LX570 برای کنترل حرکت در مسیرهای ناهموار، حمل بارهای سنگین و جابجایی افراد و وسایل در وضعیتی راحت، تغییر نکرده است. این خودرو با همان ساختار طراحی شده برای کارهای سنگین مشابه تویوتا لندکروزر ارائه شده، ولی هدف اصلی این شاسیبلند، ویژگیهای لوکس لکسس بوده است. خودروی LX570 تست شده دارای تکنولوژیهای پیشرفتهای بوده است؛ از جمله مونیتورهای پارکینگ با نمای باز، چراغهای جلوی انطباقی، سیستم کنترل تعلیق جذبکننده هوشمند و سیستم دستیار مستقیم پارکینگ. همچنین یک سیستم صوتی مارک لوینسون ۱۹ اسپیکر به این لکسس اختصاص داده شده و مواد به کار رفته در طراحی داخلی کابین، مطابق آن چه که از لکسس انتظار میرود، از کیفیت بالایی برخوردارند. در یک آب و هوای سرد و برفی، LX570 کاملاً میتواند با شرایط کنار آید. بنابراین صاحب این خودروی لوکس، حتی در شرایط سخت برفی یا یخبندان نیز میتواند از عملکرد خودرویش اطمینان داشته باشد. همچنین این خودرو، قدرت بسیار خوبی در جادههای خاکی خواهد داشت. اگر هم کسی نیاز به یدککشیدن پیدا کرد، LX570 میتواند تا ۳ تُن را به دنبال خود بکشد. لکسس LX570 مدل ۲۰۱۴ در یک تریم عرضه شده است: LX570 با قیمت ۸۱ هزار و ۷۸۰ دلار. صندلیهای چرمی، چرخهای ۲۰ اینچی، در عقب خودکار، گرمکن آینههای بغل، چراغهای HID، تنظیم صندلی راننده در ۱۰ جهت با قابلیت ضبط در حافظه ۳ وضعیت مختلف و کاربری آسان و همچنین گرمکن صندلیهای جلو، از جمله امکاناتی هستند که به صورت استاندارد در LX570 عرضه میشوند. همچنین این خودرو به صورت استاندارد دارای سیستم راهبری HDD با کنترل صوتی است که دارای قابلیت بلوتوث هندزفری گوشی و دانلود کتابهای الکترونیکی و پخش موزیک از وب است. پکیج ۱۵۱۰ دلاری لوکس، امکاناتی نظیر گرمکن و تهویه هوای صندلیهای جلو، گرمکن صندلیهای ردیف دوم، استفاده بیشتر از طرح چوب ماهون در کابین، گرمکن چرخ فرمان و ورود و استارت بدون کلید هوشمند را به LX570 اضافه میکند. خودروی تست شده، همچنین دارای سیستم سرگرمی DVD پشت صندلی به ارزش ۲۰۰۵ دلار بوده که شامل دو صفحه نمایش و هدفونهای بیسیم است. از دیگر آپشنهایی که در دسترس قرار دارند، میتوان به سیستم صوتی مارک لوینسون فراگیر ۴۵۰ وات با ۱۹ اسپیکر با قیمت ۲۳۵۰ دلار و سیستم دستیار مستقیم پارکینگ هزار دلاری شامل مونیتورهای عریضتر جلو و کنار، اشاره کرد.۸۲ خواندن این مطلب 3 دقیقه زمان میبرد
شلبى
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳این کلاس ماشین فقط امریکا و لاغیر، فکر کنم تاهو ۴۲۰ اسب بخار قدرت داشت
Zonda R
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
چینش صندلیهای امریکایی های این سگمنت
طوری که در ردیف دوم صندلی ها دو تاست نه سه
ولی lx 570 سه تاست
از لکسس که عیب کمتر میشه گرفت
ولی تنها عیب این ماشین
شباهتش به لندکروزر که اینم توجیح داره
البته در ایران که این دو ماشین با هم 300 میلیون فاصله قیمت دارن
ولی در بازار امریکا تفاوت قیمتشون تقریبا 3000 دلاره و این شاید توجیح کنه که چرا بیش از حد شبیه لندکروزر هستش
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
زوندا چه توجیحی داره ؟؟؟
تویوتا نه در این مدل ، بلکه در مدل GX460 هم شبیه پرادو است .
از نظر طراحی ، اینفینیتی و اکورا بهتر از لکسس عمل میکنند .
البته فقط در این مدلها .
چون تفاوت 3000 هزار دلار است ، پس شبیه هم باشند !!!!!
میشه خودروساز دیگری را که به این شکل عمل کرده است را معرفی
کنی ؟؟؟
اشتراک پلتفرم لکسس با تویوتا اشکالی نداره ولی طراحی خارجی و
داخلی نباید اینطور باشه .
Zonda R
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
میلاد
طراحیه داخلیش که هم تو gx هم lx با پرادو و لندکروزر متفاوت هستش
تا حدودی یوکان و اسکالید شبیه همند
اینم مثال بخصوص در مدل قبلی
هر شرکت خودروسازیی
استراتژی خاص خودشو داره
و تویوتا هم این شکلیه
درست یا غلطشو که بنظر من غلطه
ولی مسلما بجز کم کردن هزینه فکری پشتشه
Blindman
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳بچه ها قضاوت با خودتون ، آقا میلاد میگه لکسوس جلو اینفینیتی و آکورا ضعیفه
http://www.acura.com/AllVehicles.aspx
این لینک بالا تمام محصولات آکورا در امریکا
http://www.lexus.com/models/allVehicles/index.html
این لینک بالا تمام محصولات لکسوس در امریکا
http://www.infinitiusa.com/vehicles
اینم تمام محصولات اینفینیتی در امریکا
زیگما
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳این خودرو قبلا مورد بررسی قرار گرفته بود ولی در هر حال مسعود جان فدایــــ داریــــ دادااااش
PEUGEOT
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳زیگما جان الان این که قدرت موتورش نسبت به حجمش پایینه پس گشتاور بالایی داره؟
زیگما
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳قدرتش نسبت به حجم موتورِ یک انجین تنفس طبیعی، مناسب هست و گشتاورش هم معقول هست.
لذا پاسخی ندارم.
اینم بگم که همیشه حجم موتور و قدرت و گشتاور طبق یک قاعده و به صورت یک الگوی خاص نیستن جون خیلی چیز های دیگه توی این اعداد تاثیر داره
PEUGEOT
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ممنون
fleetwood
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳توی پست های قبلی گفتم همیشه حجم بالا مساوی با گشتاور بالا نیست و به تکنولوژی طراحی موتور هم بستگی داره ، حرف منو رد کردی ولی الان همون را تایید کردی ،به خدا مهندس فرهاد کاشانی که خدای ماشین و ماشین بازی و نویسندگی در زمینه ماشینه ، اینقدر با غرور و قطعیت حرف نمیزنه که تو میزنی
زیگما
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳برگرد برو تو همون مطلب، قبل اینکه تو این حرف هارو زده باشی، من زدم! وقتی چیزی نمیدونی سکوت کن.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
فلیت وود قبول دارم که مهندس فرهاد کاشانی خدای ماشینه .
سجاد
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳آقای fleet wood ما اینجا قراره در مورد خودرو ها صحبت کنیم نه آدما اکثر کامنت هایی که از شما خوندم دور و بر گیر دادن به آدما و صحبت از شخصیت اونا میگشت من نه شما رو میشناسم نه زیگما رو اون بنده خدا نظرش رو گفت ما هم استفاده کردیم شما هم بهتر بجای گیر دادن به این و اون نظرت رو بگی مطمئن باش در اون صورت لایکات خیلی واقعی تر از اینی خواهد بود که الان هست
sadegh
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳خیلی قشنگه، شاید موتورش با این مشخصات شتاب خیلی خوبی نداشته (مثلا زیر 8-9 نباشه) که البته با این وزن حق داره، ولی واقعا موتور پر زوریه، باور کن از دیوار راست میره بالا :)
farhad
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳شتابش زیر 8 ثانیست
fleetwood
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳مطلب مربوط به دوج وایپر بود و حرفت هم رابطه حجم با گشتاور بود که حرفی از تکنولوژی طراحی موتور نزدی ،من زیاد نظر نمیدم و سکوت عادتمه و اگه چیزی را ندونم خودمو نمی اندازم وسط که چیزی گفته باشم، آره اینجا کسی چیزی نمیدونه و شما هنری فورد هستید
زیگما
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳عزیزم آروم باش. خودتو کنترل کن. حرفات هیچ چیزو عوض نمیکنه. آروم برو تو همون مطلب. کامنت هارو با آرامش بخون و دوباره بیا ….سکوت هم عادت زشتیه. اجتماعی باش
:)
fleetwood
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳نه سجاد جان، من نه دنبال تنش و نه دنبال گیر دادن هستم ، منم عشق ماشین هستم مثل همه شماها، فقط حرفم این بود که مثل شاهین ، میلاد ، زوندا بیایم اطلاعاتمون را از روی حسن نیت و فروتنی مبادله کنیم راستش برام سخت بود که یکی با غرور و قاطعیت بگه تخصص من ، تخصص من ، من اینو بهتر از همه میدونم و ….. ،
دیگه از این واضح تر نمی تونم نیتم را توضیح بدم
قلی
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳بهتر از این نمیشه………… .
Ehsan
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳این عکس دوم چی میگه ؟
از این چهار تا کلید پشت دنده خوشم اومد خیلی باحاله
مهدی ف
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳بی نظیره
مصطفی MP4-12C
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳بی نظیر وبا کیفیت.
yedoost
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳لکسس = کیفیت
قاقالی
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳کاش آقای ج… رو میذاشتن کنارماشین حداقل بزرگیش بیشترقابل لمس باشه اینطوری ابهت ماشین هم بیشتر میشد.
رضا
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳آقای ج…. رو که کنار پراید هم بزارن پراید ابهت پیدا میکنه!!!! :-)
رامتین
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳اتومبیل خوبیه ولی مصرف این اتومبیل بالاست، گرچه تا حدی استاندارده ولی تفاوت چندانی با لندکروز نداره. ضمنا اگه با حجم زیر 4 لیتر چنین قدرتی را ارائه میکرد قابل قبول بود. رنج روور کارایی بهتری داره. اصولا لکسوس از نظر کیفیت واقعا خوبه ولی در برابر اتومبیلهای آلمانی سطح پایینتری داره.
والا شرکت ایرتویا الان لکسوس es250 یا gs250 را با قیمت 275 تا 300 میلیون ارائه میکنه در حالیکه bmw328 (و یا bmw520 ) با قدرت 245 (لکسوسes قدرت 181 و gs قدرت 207 اسب) قیمت 280 تومن داره. واقعا مالکین ایرتویا مغز ندارند!!
رضا
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳درست میگی رامتین
ولی یه پولدار پیر لکسس رو انتخاب میکنه
منوتو که ج..نیم ب ام و
البته من که پولشو ندارم تورو نمیدونم؟!! :-)
fleetwood
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳علی دایی هم یه دونه از این رو داره
رضا
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳(جوونیم)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳درود . رضا اونوقت کی بنز میخره ؟؟؟
رضا
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳میلاد یه سوالایی میپرسی ها….
خودت که بهتر میدونی بنز اصلا فروش نداره! شایدم افراد مسن بخرن!!!!!!!
:-)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
به حقه چیزای نشنیده و نخونده .
شوخی میکنی دیگه ؟؟؟
رضا
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳معلومه شوخیه دیگه
پس سایپا دنیارو گرفته؟!!؟
عرفان
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳مالکین ایرتویا مغز دارند و اون فردی هم که لکسوس میخره مغز داره و مطمئنا بی ام و با خرج سالیانه 15 میلیون حداقل برای خیلی ها گزینه مناسبی نیست… بنده خودم تو این رنج بنز کلاس c رو ترجیه میدم (cla باشه که چه بهتر :)) )
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
کلا خرج اینجور ماشینا بالاست ، دیگه خیلی باید اهل حساب و کتاب
باشی که در بین برند های لوکس دنبال یک قرون دوزار باشی .
Zonda R
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
مسلما
Bmw از lexus و بنز پر اصطحلاک تره
و
دلیل اینکه در بازار جهانی بعد از 1 سال استفاده
قیمتش بیشتر از بنز افت داره همینه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳درود . ولی با این حال ب ام و به مدت 7 سال پرفروش ترین
برند لوکس دنیا بود .
Zonda R
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
میلاد
Bmw بود
البته bmw جزو بهترین هاست و خواهد بود
و البته برندهای ژاپنی دنباله روی المانیان
ولی من تو اکثر مدلها
انتخابم بنزه
بنز
البته بدون تعصب فقط سلیقه شخصیمه
علی آقا
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام یه سوال دارم : استهلاک بنز (c200) بیشتره یا تویوتا (rav 4)؟؟؟ خواهشا جواب منو بدید :)
میلاد
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳این خرج 15 میلیون در سال دقیقا خرج چی یک بی ام دابلیو تو طول 1 سال می شه اونوقت؟!!!!…این آمار رو از کجا اوردی؟
Zonda R
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
Es250 در مدل پایه 215
در مدل فول 245
با قیمت جهانی 36620 دلار
Gs ?!?!!?!???فعلا که اصلا وارد نشده ولی اگر وارد بشه مدل gs 350 وارد میشه
با قیمت 47000 دلار و حدود 320 تا 350 تومن خواهد بود
اما is که من بشدت منتظرشم
در مدل is 250 قیمت گذاری شده 225 میلیون
رقیب سری 3 و c هست
Zonda R
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
رامتین عزیز
204 اسب نه 207 اسب
بعدم شتابش 7.7 هستش و خوبه
و البته is250 با bmw 320 مقایسه میشه
Gs با سری 5
Es هم نمیدونم
Zonda R
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
Gs350
306 اسب قدرت داره
و
شتاب 5.6
و رقیب 528 هست که خصوصیاتشو میدونی
رامتین عزیز
میلاد
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳زوندا جان 535i رقیبشه نه 528.
Zonda R
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
میلاد عزیز
اول اینکه تو ایران 535 نداریم
528 اخرشه
البته تو بازار جهانی با توجه به قیمت هم 528 با 240 اسب هستش با توجه به قیمت 49000 دلاریش
و گرنه 535 با 300 اسب 55100 دلار
منم منظورم بیشتر ایران بود
ایرتویا برای رقابت با bmw و بنز تو ایران یه مدل بالاتر وارد میکنه با موتور قوی تر
میلاد
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳زوندا جان یه چندتایی 535 از اون پشت مشتا آوردن تو ایران.قیمتشم حدود 500 هست!
مارال
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳زوندا جان 535 مدل 1991 داریم الان 38 ملیون تومن ، مدل 2013 هم 430 ملیون : آدرس : bama.ir
امید
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳فقط میتونم بگم لعنت به گمرک و بی عدالتی و بی قانونی که بیشتر جامعه رو از رفاه و خوشبختی دور کرده بابا من با داشتن یکی از این خودرو ها خوشبختم چرا نمیزارین ما خوشبخت بشیم بی وجدان ها
خاوری
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳اینو بهش میگن یه اعتراض خوب به یک سیاست بد …امید خوشبختی تو ایران محاله
امید
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ولی حتما میشه یه کاری کرد گفتن خرابه بده داغونه ولی باید یه کاری کرد باید صدامونه به گوش سنگین و شاید کر اون بالایی ها برسونیم بگیم تا کی قراره ما هیچی نگیم و پدرمونو در بیارین با این قانون مسخره واقعا باید با بهترین و خوب ترین روش صدامونو به بالایی ها برسونیم با نوشتن یه نامه میشه شروع کرد به مقام های کشوری من نمیخام حسرت داشتن یه ماشین خوب رو داشته باشم یا برام یه ارزو باشه
خاوری عزیز به امید روزی که داشتن یه ماشین برای ما جوون های ایرانی یه ارزو و رویا نباشه
مصطفی
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳لکسس همه چیزش بالاست…کیفیتش،امکاناتش و قیمتش.
مصطفی
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳حیف باش تو شهر برونی فقط تو آفرود
saied
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳تو ایران بین شاسی بلند ها واقعا رو دستش نیومده :) خیلی ماشینه شاخیه :)
Blindman
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳بهترین شاسی بلند فول سایز دنیا ، تو ایران الکی گرونش کردن وگرنه با لندکروز 8 سیلندر فقط 9 تا 20 میلیون باید اخلاف قیمت داشته باشه ، من عاشقشم ، پدال مرسی فدایی داری
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
بهترین فول سایز دنیا نیست ، چون ازین بزرگتر هم هست .
ولی به طور قطع میتوان گفت که یکی از بهترین هاست ، اما این مدل فروشش در
امریکا بعد از کادیلاک و بنزه .
Blindman
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳مثلا G کلاس؟؟؟؟؟؟ قیمتش چی ؟؟؟؟؟؟ G کلاس واسه هر کسی نیست ، میدونی چقدر پولشه؟؟؟؟؟
شاید کادیلاک ازش بالاتر باشه ولی بنز هرگز
Blindman
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳فروش هم به هیچ چیزی جز سلیقه ی مشتری ربط نداره ، مثلا تویوتا ازن نیسان میفروشه آیا دلیل بر اینه که از نیسان بهتره؟؟؟؟؟نه معلومه که نیسان بهتره ، یا مثلا اینکه کیا و هیوندای از هوندا میفروشن آیا دلیل بر برتری اونا بر هونداست؟؟؟؟؟؟؟؟ نه
زیگما
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳با عرض پوزش
فروش در بازار های مرجع و ازاد دقیقا معیار مزیت یا معایا هست.
Blindman
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳باشه پس پراید خیلی ماشین خوبیه
مصطفی
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳آقا جان اسمو عوض نمی کنی؟بر بچه پدال بگم که اسم کامنتامو عوض کردم گداشتم مصطفیMP4-12C
ali n
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳بازم لند کروز دوست داشتنی تره
احسان(احسان سابق)
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳اینکه داداش پرزرق و برق لندکروزه.رقیب اصلی این ماشین باید کادیلاک اسکالید باشه
mory
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳اون عکسه که داره از کوه میره بالا راسته؟!
شگه واقعی باشه حرف نداره
مصطفی MP4-12C
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳خیلی قشنگه.ولی تمام قشنگیش رو وقتی که قیمتشو بشنوی فراموش می کنی!
محسن.د
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳من این ژاپنی رو خیلی قبول دارم و جدا از بحث میزان محبوبیت و فروش، بشخصه فقط 2 تا ماشین رو در شان مقایسه با این غول میدونم : اسکالید – رنجروور
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
محسن پس مرسدس بنز GL63 چی میشه ؟؟؟
محسن.د
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳میلادجان، شک ندام که GL63 از لحاظ کیفیت و تکنولوژی چیزی کم نداره و حتی در مواردی بالاتر هم هست. اما! :
1- اختلاف قیمتی درحد و اندازه” 37 هزار دلار” رو به هیچ وجه نمیشه نادیده گرفت!
2- من بعید میدونم قابلیت آفرود GL63 به خوبی LX570 و رنجروور باشه! (یک دلیلش این که جی ال AWD هست اما لکسوس 4WD فول تایم!!!)
3- باوجود طول کلی بزرگترGL اما فضای سرنشینان در LX و اسکالید بیشتره!
4- میزان گارانتی GL به اندازه 48 ماه و 50000 مایل هست درصورتی که گارانتی LX و اسکالید به اندازه 72 ماه و 70000 مایل !!!
البته نمیشه چشم پوشید از موتور فوق العاده قوی GL63 و گیربکس بی نظیرش و تعلیق پیشرفته و سیستمهای کاهش مصرف سوخت عالی بنز!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
قابلیت افرود بنز جی ال اگر از لکسس بیشتر نباشه ،کمتر
هم نیست . قیمت بنز هم 120 هزار دلاره . گارانتیشونو
نمیدونم . اگر تونستی یک سر به لینک زیر بزن .
ممنون .
البته پدال هم فکر کنم داره همچین مطلبی رو اماده
میکنه .
http://www.asrekhodro.com/fa/page/43003/%D8%A2%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D9%84%D9%80%D9%80%D9%80%D9%88%DA%A9%D8%B3%D8%8C+%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D9%88%DB%8C%DB%8C+%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C+%D9%87%D8%A7+%D9%88+%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C+%D9%87%D8%A7+.html
محسن.د
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳اون مطلب رو خوندم. دیدی که تو همون جا هم چندبار اشاره کرده بود که قابلیت آفرود رنجروور بالاتره! رنجروور هم مثل لکسوس 4WD هست! تازه در رنجروور به صورت دستی 4WD فعال میشه درصورتی که در LX به صورت فول تایم فعال هست! خودهمین، دلیل کمی برای برتری آفرود LX نیست! شما بهتر ازمن میدونی که یک ماشین AWD هیچوقت نمیتونه تو آفرود پابه پای 4WD بره!
درمورد گارانتی هم حرف اشتباهی نزدم. میتونی تحقیق کنی.
باتوجه به قیمت اون 3 تا، بهترین مدل برای مقایسه با اونها GL550 هست که حدودا 89هزار دلاره. نه GL63.
قطعا بنز هم برتری های زیادی داره، مثلا موتورش که واقعا یک سروگردن بالاتر از بقیه ست!، سیستم تعلیق پیشرفته تر، سیستم های ایمنی بالاتر، شتاب بالاتر و …
با اینکه ارادت خاصی به بنز دارم اما بشخصه اگه بخوام از بین این 4 مدل که گفته شد،یکی رو انتخاب کنم، “رنجروور” رو انتخاب میکنم!
hosseindark
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳سومین عکسش واقعیه عایا؟؟؟
Un4given
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ضلع سوم ماشینهای لوکس تا بازار US همین لکسسه.
همون لوگوش واست گارانتیه، چیزی نمیشه دربارش گفت فقط باید تعظیم کرد
mohsen
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳شمایی که میگید ما باید صدامونو به اون بالا برسونیم.
شما فکر میکنید اونا این چیزا رو نمیدونن؟؟
سخت در اشتباهی اونا همه چیزو میدونن نظرات من و شما رو کامل میدونن.
اگه بخوان به فکر من و شماها باشن که پس چطوری یه ماشین وارد کنن با قیمت 700 میلیون بعد بفروشنش 1.5 میلیارد تومن به همین سادگی فقط روی یه خودرو میلیاردی میخورن ما هم 30 سال کار کنیم و همشو پس انداز کنیم با ماهی یک تومن 30 سالش میشه 360 تومن بعد اونا 360 تومنو توی یه چشم به هم زدن میزنن به جیب.
رامتین
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳zonda جان منم همینو گفتم. الان در سایت ایرتویا (اریتا) اگه بری es250 قیمت 285، is250 قیمت 270 و gs250 قیمت 307 تومان داره! (دیگه مدلهای 3500 سی سی و بالاتر جزو سیساستهای واردین خودرو نیست). اما es250 دقیقا قدرت 181 اسب، is250 دقیقا 207 و gs250 دقیقا 209 اسب داره (204 اسب درست نیست، دقیقا در سایت لکسوس اینو زده) اما قدرت bmw320 یا bmw520 برابر 184 و bmw328 or bmw528 قدرت 245 داره. از نظر شتاب که تابلوست bmw یه چیز دیگست (مثلا bmw328 شتاب حیرت انگیز 5.9 داره). بدیهیه is رقیب سری3 یا cکلاس هست و gs بدلیل جثه بزرگتر با سری5 یا eکلاس رقابت داره. es هم کلا سری الکیه چرا که همه اونو بهبود یافته اریون میدونند.
بهرحال هر کسی سلیقه ای داره. مهم اینه که ما هم بتونیم روزی توانایی انتخاب بین اینها را داشته باشیم….
mostafa mn
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳آدم با پول همین میتونه به یه کادیلاک اسکالید یا جیپ گرند چروکیsrt8 هم فکر کنه
البته نیسان پاترول هم گزینه خوبیه
ROLSE ROISE
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳عشق است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳آفرین… خیلی خوشم اومد…
سعید از بوشهر
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳من x6 رو انتخاب میکنم
ab12
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳با این عکس سومی خودشو مسخره کرده تویوتا!
تویوتا هی ظاهر ماشیناشو عوض میکنه و بنام لکسوس میندازه به مردم .خب ظاهر زشت ماشینای تویوتاتونو درست کنید .فک کنم مدیرای سایپا وایران خودرو پاشون توی تیوتا باز شده !!!
مرتضی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳اینهمه پول بدی که یه لندکروزر شیک تر بگیری؟
Metalhead
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳3 هزار دلار همش گرون تره