لکسوس

بررسی لکسس LX۵۷۰ یک کشتی لوکس روی جاده

تنها در سه کلمه می‌توان لکسس LX570 پنج در شاسی‌بلند مدل ۲۰۱۴ را تعریف کرد: بزرگ، جادار و راحت. این شاسی‌بلند از لکسس، یک خودروی لوکس به معنای واقعی است که تکنولوژی‌های پیشرفته ویژه ایمنی و راحتی و با کیفیت بالا در آن به کار رفته است. ولی از طرفی این خودرو به قدری بزرگ و سنگین است که به راحتی نمی‌توان با آن در شهر مانور داد. ولی برای کسی که در حاشیه شهر زندگی می‌کند، این شاسی‌بلند غول‌پیکر کارایی زیادی خواهد داشت.

Lexus LX 570
Lexus LX 570 2014
در مدل سال ۲۰۱۴، توانایی LX570 برای کنترل حرکت در مسیرهای ناهموار، حمل بارهای سنگین و جابجایی افراد و وسایل در وضعیتی راحت، تغییر نکرده است. این خودرو با همان ساختار طراحی شده برای کارهای سنگین مشابه تویوتا لندکروزر ارائه شده، ولی هدف اصلی این شاسی‌بلند، ویژگی‌های لوکس لکسس بوده است. خودروی LX570 تست شده دارای تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای بوده است؛ از جمله مونیتورهای پارکینگ با نمای باز، چراغ‌های جلوی انطباقی، سیستم کنترل تعلیق جذب‌کننده هوشمند و سیستم دستیار مستقیم پارکینگ. همچنین یک سیستم صوتی مارک لوینسون ۱۹ اسپیکر به این لکسس اختصاص داده شده و مواد به کار رفته در طراحی داخلی کابین، مطابق آن چه که از لکسس انتظار می‌رود، از کیفیت بالایی برخوردارند.
Lexus LX 570 2014
Lexus LX 570 2014
در یک آب و هوای سرد و برفی، LX570 کاملاً می‌تواند با شرایط کنار آید. بنابراین صاحب این خودروی لوکس، حتی در شرایط سخت برفی یا یخبندان نیز می‌تواند از عملکرد خودرویش اطمینان داشته باشد. همچنین این خودرو، قدرت بسیار خوبی در جاده‌های خاکی خواهد داشت. اگر هم کسی نیاز به یدک‌کشیدن پیدا کرد، LX570 می‌تواند تا ۳ تُن را به دنبال خود بکشد.
Lexus LX 570 2014
Lexus LX 570 2014
لکسس LX570 مدل ۲۰۱۴ در یک تریم عرضه شده است: LX570 با قیمت ۸۱ هزار و ۷۸۰ دلار. صندلی‌های چرمی، چرخ‌های ۲۰ اینچی، در عقب خودکار، گرم‌کن آینه‌های بغل، چراغ‌های HID، تنظیم صندلی راننده در ۱۰ جهت با قابلیت ضبط در حافظه ۳ وضعیت مختلف و کاربری آسان و همچنین گرم‌کن صندلی‌های جلو، از جمله امکاناتی هستند که به صورت استاندارد در LX570 عرضه می‌شوند. همچنین این خودرو به صورت استاندارد دارای سیستم راهبری HDD با کنترل صوتی است که دارای قابلیت بلوتوث هندزفری گوشی و دانلود کتاب‌های الکترونیکی و پخش موزیک از وب است.
Lexus LX 570 2014 Interior
Lexus LX 570 2014 Interior
پکیج ۱۵۱۰ دلاری لوکس، امکاناتی نظیر گرم‌کن و تهویه هوای صندلی‌های جلو، گرم‌کن صندلی‌های ردیف دوم، استفاده بیشتر از طرح چوب ماهون در کابین، گرم‌کن چرخ فرمان و ورود و استارت بدون کلید هوشمند را به LX570 اضافه می‌کند. خودروی تست شده، همچنین دارای سیستم سرگرمی DVD پشت صندلی به ارزش ۲۰۰۵ دلار بوده که شامل دو صفحه نمایش و هدفون‌های بی‌سیم است. از دیگر آپشن‌هایی که در دسترس قرار دارند، می‌توان به سیستم صوتی مارک لوینسون فراگیر ۴۵۰ وات با ۱۹ اسپیکر با قیمت ۲۳۵۰ دلار و سیستم دستیار مستقیم پارکینگ هزار دلاری شامل مونیتورهای عریض‌تر جلو و کنار، اشاره کرد.
رانندگی با LX570 کاملاً راحت و آرامش‌بخش است و برای سفرهای طولانی بسیار مناسب است. موقعیت بالای صندلی راننده و سرنشینان یک دید بسیار عالی از سطح جاده را در اختیار قرار می‌دهد؛ انگار که در جایگاهی بالاتر از دیگران که سرنشین اتومبیل‌های دیگر هستند، قرار می‌گیرید. یک موتور بزرگ ۵/۷ لیتری V8 با قدرت ۳۸۳ اسب‌بخار و گشتاور ۵۴۶ نیوتن‌متر، پیشرانه این خودرو را تشکیل می‌دهد و اعتماد به نفس راننده را افزایش می‌دهد. واکنش موتور V8 به پدال گاز بسیار سریع است و می‌تواند به سرعت فرمان‌های راننده را پیاده کند.
سیستم دیفرانسیل چهار چرخ متحرک در LX570 دارای ۴ حالت است که توسط یک سوئیچ بر روی وسط کنسول کنترل می‌شود. بسته به شرایط می‌توان دیفرانسیل میانی را به صورت کم یا زیاد درگیر کرد.
لکسس LX570 خودروی بزرگی است و همین شاید تنها نقطه ضعفش محسوب می‌شود. این شاسی‌بلند بزرگ نمی‌تواند در پارکینگ‌ها و مانورهای شهری، عملکرد خوبی داشته باشد. البته در مسیرهای بین تپه‌ها، به دلیل بزرگ بودن کاپوت، دید راننده می‌تواند مشکل داشته باشد؛ ولی در مسیرهای باز، این موضوع یکی از برتری‌های LX570 محسوب می‌شود. [jwplayer mediaid=”۷۲۲۴۵″] در مجموع، لکسس LX570 شرایط یک خودروی لوکس را برای صاحبش ایجاد می‌کند و قابلیت بی‌نظیری در رانندگی خارج از جاده و یدک‌کشیدن دارد. در مسافرت‌های طولانی، می‌توان با آرامش در پشت فرمان LX570 نشست و از یک تجربه رانندگی لوکس لذت برد.[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۸۲ دیدگاه‌ها

  1. شلبى

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (704 ديدگاه)

    این کلاس ماشین فقط امریکا و لاغیر، فکر کنم تاهو ۴۲۰ اسب بخار قدرت داشت

    1. Zonda R

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1858 ديدگاه)

      @.F
      چینش صندلیهای امریکایی های این سگمنت
      طوری که در ردیف دوم صندلی ها دو تاست نه سه
      ولی lx 570 سه تاست
      از لکسس که عیب کمتر میشه گرفت
      ولی تنها عیب این ماشین
      شباهتش به لندکروزر که اینم توجیح داره
      البته در ایران که این دو ماشین با هم 300 میلیون فاصله قیمت دارن
      ولی در بازار امریکا تفاوت قیمتشون تقریبا 3000 دلاره و این شاید توجیح کنه که چرا بیش از حد شبیه لندکروزر هستش

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود .

        زوندا چه توجیحی داره ؟؟؟

        تویوتا نه در این مدل ، بلکه در مدل GX460 هم شبیه پرادو است .

        از نظر طراحی ، اینفینیتی و اکورا بهتر از لکسس عمل میکنند .

        البته فقط در این مدلها .

        چون تفاوت 3000 هزار دلار است ، پس شبیه هم باشند !!!!!

        میشه خودروساز دیگری را که به این شکل عمل کرده است را معرفی

        کنی ؟؟؟

        اشتراک پلتفرم لکسس با تویوتا اشکالی نداره ولی طراحی خارجی و

        داخلی نباید اینطور باشه .

        1. Zonda R

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1858 ديدگاه)

          @.F
          میلاد
          طراحیه داخلیش که هم تو gx هم lx با پرادو و لندکروزر متفاوت هستش
          تا حدودی یوکان و اسکالید شبیه همند
          اینم مثال بخصوص در مدل قبلی
          هر شرکت خودروسازیی
          استراتژی خاص خودشو داره
          و تویوتا هم این شکلیه
          درست یا غلطشو که بنظر من غلطه
          ولی مسلما بجز کم کردن هزینه فکری پشتشه

        2. Blindman

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1674 ديدگاه)

          بچه ها قضاوت با خودتون ، آقا میلاد میگه لکسوس جلو اینفینیتی و آکورا ضعیفه

          http://www.acura.com/AllVehicles.aspx

          این لینک بالا تمام محصولات آکورا در امریکا

          http://www.lexus.com/models/allVehicles/index.html

          این لینک بالا تمام محصولات لکسوس در امریکا

          http://www.infinitiusa.com/vehicles

          اینم تمام محصولات اینفینیتی در امریکا

  2. زیگما

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3058 ديدگاه)

    این خودرو قبلا مورد بررسی قرار گرفته بود ولی در هر حال مسعود جان فدایــــ داریــــ دادااااش

    1. PEUGEOT

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (998 ديدگاه)

      زیگما جان الان این که قدرت موتورش نسبت به حجمش پایینه پس گشتاور بالایی داره؟

      1. زیگما

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (3058 ديدگاه)

        قدرتش نسبت به حجم موتورِ یک انجین تنفس طبیعی، مناسب هست و گشتاورش هم معقول هست.
        لذا پاسخی ندارم.
        اینم بگم که همیشه حجم موتور و قدرت و گشتاور طبق یک قاعده و به صورت یک الگوی خاص نیستن جون خیلی چیز های دیگه توی این اعداد تاثیر داره

        1. PEUGEOT

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (998 ديدگاه)

          ممنون

        2. fleetwood

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (270 ديدگاه)

          توی پست های قبلی گفتم همیشه حجم بالا مساوی با گشتاور بالا نیست و به تکنولوژی طراحی موتور هم بستگی داره ، حرف منو رد کردی ولی الان همون را تایید کردی ،به خدا مهندس فرهاد کاشانی که خدای ماشین و ماشین بازی و نویسندگی در زمینه ماشینه ، اینقدر با غرور و قطعیت حرف نمیزنه که تو میزنی

        3. زیگما

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          برگرد برو تو همون مطلب، قبل اینکه تو این حرف هارو زده باشی، من زدم! وقتی چیزی نمیدونی سکوت کن.

        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود .

          فلیت وود قبول دارم که مهندس فرهاد کاشانی خدای ماشینه .

        5. سجاد

          ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (198 ديدگاه)

          آقای fleet wood ما اینجا قراره در مورد خودرو ها صحبت کنیم نه آدما اکثر کامنت هایی که از شما خوندم دور و بر گیر دادن به آدما و صحبت از شخصیت اونا میگشت من نه شما رو میشناسم نه زیگما رو اون بنده خدا نظرش رو گفت ما هم استفاده کردیم شما هم بهتر بجای گیر دادن به این و اون نظرت رو بگی مطمئن باش در اون صورت لایکات خیلی واقعی تر از اینی خواهد بود که الان هست

  3. sadegh

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2117 ديدگاه)

    خیلی قشنگه، شاید موتورش با این مشخصات شتاب خیلی خوبی نداشته (مثلا زیر 8-9 نباشه) که البته با این وزن حق داره، ولی واقعا موتور پر زوریه، باور کن از دیوار راست میره بالا :)

    1. farhad

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      شتابش زیر 8 ثانیست

    2. fleetwood

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (270 ديدگاه)

      مطلب مربوط به دوج وایپر بود و حرفت هم رابطه حجم با گشتاور بود که حرفی از تکنولوژی طراحی موتور نزدی ،من زیاد نظر نمیدم و سکوت عادتمه و اگه چیزی را ندونم خودمو نمی اندازم وسط که چیزی گفته باشم، آره اینجا کسی چیزی نمیدونه و شما هنری فورد هستید

      1. زیگما

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (3058 ديدگاه)

        عزیزم آروم باش. خودتو کنترل کن. حرفات هیچ چیزو عوض نمیکنه. آروم برو تو همون مطلب. کامنت هارو با آرامش بخون و دوباره بیا ….سکوت هم عادت زشتیه. اجتماعی باش
        :)

    3. fleetwood

      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (270 ديدگاه)

      نه سجاد جان، من نه دنبال تنش و نه دنبال گیر دادن هستم ، منم عشق ماشین هستم مثل همه شماها، فقط حرفم این بود که مثل شاهین ، میلاد ، زوندا بیایم اطلاعاتمون را از روی حسن نیت و فروتنی مبادله کنیم راستش برام سخت بود که یکی با غرور و قاطعیت بگه تخصص من ، تخصص من ، من اینو بهتر از همه میدونم و ….. ،
      دیگه از این واضح تر نمی تونم نیتم را توضیح بدم

  4. قلی

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (364 ديدگاه)

    بهتر از این نمیشه………… .

  5. Ehsan

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1243 ديدگاه)

    این عکس دوم چی میگه ؟
    از این چهار تا کلید پشت دنده خوشم اومد خیلی باحاله

  6. مهدی ف

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    بی نظیره

    1. مصطفی MP4-12C

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (295 ديدگاه)

      بی نظیر وبا کیفیت.

  7. yedoost

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (29 ديدگاه)

    لکسس = کیفیت

  8. قاقالی

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (149 ديدگاه)

    کاش آقای ج… رو میذاشتن کنارماشین حداقل بزرگیش بیشترقابل لمس باشه اینطوری ابهت ماشین هم بیشتر میشد.

    1. رضا

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1691 ديدگاه)

      آقای ج…. رو که کنار پراید هم بزارن پراید ابهت پیدا میکنه!!!! :-)

  9. رامتین

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3253 ديدگاه)

    اتومبیل خوبیه ولی مصرف این اتومبیل بالاست، گرچه تا حدی استاندارده ولی تفاوت چندانی با لندکروز نداره. ضمنا اگه با حجم زیر 4 لیتر چنین قدرتی را ارائه میکرد قابل قبول بود. رنج روور کارایی بهتری داره. اصولا لکسوس از نظر کیفیت واقعا خوبه ولی در برابر اتومبیلهای آلمانی سطح پایینتری داره.
    والا شرکت ایرتویا الان لکسوس es250 یا gs250 را با قیمت 275 تا 300 میلیون ارائه میکنه در حالیکه bmw328 (و یا bmw520 ) با قدرت 245 (لکسوسes قدرت 181 و gs قدرت 207 اسب) قیمت 280 تومن داره. واقعا مالکین ایرتویا مغز ندارند!!

    1. رضا

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1691 ديدگاه)

      درست میگی رامتین
      ولی یه پولدار پیر لکسس رو انتخاب میکنه
      منوتو که ج..نیم ب ام و
      البته من که پولشو ندارم تورو نمیدونم؟!! :-)

      1. fleetwood

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (270 ديدگاه)

        علی دایی هم یه دونه از این رو داره

      2. رضا

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1691 ديدگاه)

        (جوونیم)

      3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود . رضا اونوقت کی بنز میخره ؟؟؟

        1. رضا

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1691 ديدگاه)

          میلاد یه سوالایی میپرسی ها….
          خودت که بهتر میدونی بنز اصلا فروش نداره! شایدم افراد مسن بخرن!!!!!!!
          :-)

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود .

          به حقه چیزای نشنیده و نخونده .

          شوخی میکنی دیگه ؟؟؟

        3. رضا

          ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1691 ديدگاه)

          معلومه شوخیه دیگه
          پس سایپا دنیارو گرفته؟!!؟

    2. عرفان

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (46 ديدگاه)

      مالکین ایرتویا مغز دارند و اون فردی هم که لکسوس میخره مغز داره و مطمئنا بی ام و با خرج سالیانه 15 میلیون حداقل برای خیلی ها گزینه مناسبی نیست… بنده خودم تو این رنج بنز کلاس c رو ترجیه میدم (cla باشه که چه بهتر :)) )

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود .

        کلا خرج اینجور ماشینا بالاست ، دیگه خیلی باید اهل حساب و کتاب

        باشی که در بین برند های لوکس دنبال یک قرون دوزار باشی .

        1. Zonda R

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1858 ديدگاه)

          @.F
          مسلما
          Bmw از lexus و بنز پر اصطحلاک تره
          و
          دلیل اینکه در بازار جهانی بعد از 1 سال استفاده
          قیمتش بیشتر از بنز افت داره همینه

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود . ولی با این حال ب ام و به مدت 7 سال پرفروش ترین

          برند لوکس دنیا بود .

        3. Zonda R

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1858 ديدگاه)

          @.F
          میلاد
          Bmw بود
          البته bmw جزو بهترین هاست و خواهد بود
          و البته برندهای ژاپنی دنباله روی المانیان
          ولی من تو اکثر مدلها
          انتخابم بنزه
          بنز
          البته بدون تعصب فقط سلیقه شخصیمه

        4. علی آقا

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (81 ديدگاه)

          سلام یه سوال دارم : استهلاک بنز (c200) بیشتره یا تویوتا (rav 4)؟؟؟ خواهشا جواب منو بدید :)

      2. میلاد

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (56 ديدگاه)

        این خرج 15 میلیون در سال دقیقا خرج چی یک بی ام دابلیو تو طول 1 سال می شه اونوقت؟!!!!…این آمار رو از کجا اوردی؟

    3. Zonda R

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1858 ديدگاه)

      @.F
      Es250 در مدل پایه 215
      در مدل فول 245
      با قیمت جهانی 36620 دلار
      Gs ?!?!!?!???فعلا که اصلا وارد نشده ولی اگر وارد بشه مدل gs 350 وارد میشه
      با قیمت 47000 دلار و حدود 320 تا 350 تومن خواهد بود
      اما is که من بشدت منتظرشم
      در مدل is 250 قیمت گذاری شده 225 میلیون
      رقیب سری 3 و c هست

    4. Zonda R

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1858 ديدگاه)

      @.F
      رامتین عزیز
      204 اسب نه 207 اسب
      بعدم شتابش 7.7 هستش و خوبه
      و البته is250 با bmw 320 مقایسه میشه
      Gs با سری 5
      Es هم نمیدونم

    5. Zonda R

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1858 ديدگاه)

      @.F
      Gs350
      306 اسب قدرت داره
      و
      شتاب 5.6
      و رقیب 528 هست که خصوصیاتشو میدونی
      رامتین عزیز

      1. میلاد

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (56 ديدگاه)

        زوندا جان 535i رقیبشه نه 528.

        1. Zonda R

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1858 ديدگاه)

          @.F
          میلاد عزیز
          اول اینکه تو ایران 535 نداریم
          528 اخرشه
          البته تو بازار جهانی با توجه به قیمت هم 528 با 240 اسب هستش با توجه به قیمت 49000 دلاریش
          و گرنه 535 با 300 اسب 55100 دلار
          منم منظورم بیشتر ایران بود
          ایرتویا برای رقابت با bmw و بنز تو ایران یه مدل بالاتر وارد میکنه با موتور قوی تر

      2. میلاد

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (56 ديدگاه)

        زوندا جان یه چندتایی 535 از اون پشت مشتا آوردن تو ایران.قیمتشم حدود 500 هست!

        1. مارال

          ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (270 ديدگاه)

          زوندا جان 535 مدل 1991 داریم الان 38 ملیون تومن ، مدل 2013 هم 430 ملیون : آدرس : bama.ir

  10. امید

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1320 ديدگاه)

    فقط میتونم بگم لعنت به گمرک و بی عدالتی و بی قانونی که بیشتر جامعه رو از رفاه و خوشبختی دور کرده بابا من با داشتن یکی از این خودرو ها خوشبختم چرا نمیزارین ما خوشبخت بشیم بی وجدان ها

    1. خاوری

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (68 ديدگاه)

      اینو بهش میگن یه اعتراض خوب به یک سیاست بد …امید خوشبختی تو ایران محاله

      1. امید

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1320 ديدگاه)

        ولی حتما میشه یه کاری کرد گفتن خرابه بده داغونه ولی باید یه کاری کرد باید صدامونه به گوش سنگین و شاید کر اون بالایی ها برسونیم بگیم تا کی قراره ما هیچی نگیم و پدرمونو در بیارین با این قانون مسخره واقعا باید با بهترین و خوب ترین روش صدامونو به بالایی ها برسونیم با نوشتن یه نامه میشه شروع کرد به مقام های کشوری من نمیخام حسرت داشتن یه ماشین خوب رو داشته باشم یا برام یه ارزو باشه
        خاوری عزیز به امید روزی که داشتن یه ماشین برای ما جوون های ایرانی یه ارزو و رویا نباشه

  11. مصطفی

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    لکسس همه چیزش بالاست…کیفیتش،امکاناتش و قیمتش.

  12. مصطفی

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (172 ديدگاه)

    حیف باش تو شهر برونی فقط تو آفرود

  13. saied

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1261 ديدگاه)

    تو ایران بین شاسی بلند ها واقعا رو دستش نیومده :) خیلی ماشینه شاخیه :)

  14. Blindman

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1674 ديدگاه)

    بهترین شاسی بلند فول سایز دنیا ، تو ایران الکی گرونش کردن وگرنه با لندکروز 8 سیلندر فقط 9 تا 20 میلیون باید اخلاف قیمت داشته باشه ، من عاشقشم ، پدال مرسی فدایی داری

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود .

      بهترین فول سایز دنیا نیست ، چون ازین بزرگتر هم هست .

      ولی به طور قطع میتوان گفت که یکی از بهترین هاست ، اما این مدل فروشش در

      امریکا بعد از کادیلاک و بنزه .

      1. Blindman

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1674 ديدگاه)

        مثلا G کلاس؟؟؟؟؟؟ قیمتش چی ؟؟؟؟؟؟ G کلاس واسه هر کسی نیست ، میدونی چقدر پولشه؟؟؟؟؟
        شاید کادیلاک ازش بالاتر باشه ولی بنز هرگز

      2. Blindman

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1674 ديدگاه)

        فروش هم به هیچ چیزی جز سلیقه ی مشتری ربط نداره ، مثلا تویوتا ازن نیسان میفروشه آیا دلیل بر اینه که از نیسان بهتره؟؟؟؟؟نه معلومه که نیسان بهتره ، یا مثلا اینکه کیا و هیوندای از هوندا میفروشن آیا دلیل بر برتری اونا بر هونداست؟؟؟؟؟؟؟؟ نه

        1. زیگما

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          با عرض پوزش
          فروش در بازار های مرجع و ازاد دقیقا معیار مزیت یا معایا هست.

        2. Blindman

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1674 ديدگاه)

          باشه پس پراید خیلی ماشین خوبیه

  15. مصطفی

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    آقا جان اسمو عوض نمی کنی؟بر بچه پدال بگم که اسم کامنتامو عوض کردم گداشتم مصطفیMP4-12C

  16. ali n

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    بازم لند کروز دوست داشتنی تره

  17. احسان(احسان سابق)

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2870 ديدگاه)

    اینکه داداش پرزرق و برق لندکروزه.رقیب اصلی این ماشین باید کادیلاک اسکالید باشه

  18. mory

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (417 ديدگاه)

    اون عکسه که داره از کوه میره بالا راسته؟!
    شگه واقعی باشه حرف نداره

  19. مصطفی MP4-12C

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    خیلی قشنگه.ولی تمام قشنگیش رو وقتی که قیمتشو بشنوی فراموش می کنی!

  20. محسن.د

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    من این ژاپنی رو خیلی قبول دارم و جدا از بحث میزان محبوبیت و فروش، بشخصه فقط 2 تا ماشین رو در شان مقایسه با این غول میدونم : اسکالید – رنجروور

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود .

      محسن پس مرسدس بنز GL63 چی میشه ؟؟؟

      1. محسن.د

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1443 ديدگاه)

        میلادجان، شک ندام که GL63 از لحاظ کیفیت و تکنولوژی چیزی کم نداره و حتی در مواردی بالاتر هم هست. اما! :

        1- اختلاف قیمتی درحد و اندازه” 37 هزار دلار” رو به هیچ وجه نمیشه نادیده گرفت!

        2- من بعید میدونم قابلیت آفرود GL63 به خوبی LX570 و رنجروور باشه! (یک دلیلش این که جی ال AWD هست اما لکسوس 4WD فول تایم!!!)

        3- باوجود طول کلی بزرگترGL اما فضای سرنشینان در LX و اسکالید بیشتره!

        4- میزان گارانتی GL به اندازه 48 ماه و 50000 مایل هست درصورتی که گارانتی LX و اسکالید به اندازه 72 ماه و 70000 مایل !!!

        البته نمیشه چشم پوشید از موتور فوق العاده قوی GL63 و گیربکس بی نظیرش و تعلیق پیشرفته و سیستمهای کاهش مصرف سوخت عالی بنز!

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود .

          قابلیت افرود بنز جی ال اگر از لکسس بیشتر نباشه ،کمتر

          هم نیست . قیمت بنز هم 120 هزار دلاره . گارانتیشونو

          نمیدونم . اگر تونستی یک سر به لینک زیر بزن .

          ممنون .

          البته پدال هم فکر کنم داره همچین مطلبی رو اماده

          میکنه .

          http://www.asrekhodro.com/fa/page/43003/%D8%A2%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D9%84%D9%80%D9%80%D9%80%D9%88%DA%A9%D8%B3%D8%8C+%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D9%88%DB%8C%DB%8C+%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C+%D9%87%D8%A7+%D9%88+%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C+%D9%87%D8%A7+.html

        2. محسن.د

          ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1443 ديدگاه)

          اون مطلب رو خوندم. دیدی که تو همون جا هم چندبار اشاره کرده بود که قابلیت آفرود رنجروور بالاتره! رنجروور هم مثل لکسوس 4WD هست! تازه در رنجروور به صورت دستی 4WD فعال میشه درصورتی که در LX به صورت فول تایم فعال هست! خودهمین، دلیل کمی برای برتری آفرود LX نیست! شما بهتر ازمن میدونی که یک ماشین AWD هیچوقت نمیتونه تو آفرود پابه پای 4WD بره!

          درمورد گارانتی هم حرف اشتباهی نزدم. میتونی تحقیق کنی.

          باتوجه به قیمت اون 3 تا، بهترین مدل برای مقایسه با اونها GL550 هست که حدودا 89هزار دلاره. نه GL63.

          قطعا بنز هم برتری های زیادی داره، مثلا موتورش که واقعا یک سروگردن بالاتر از بقیه ست!، سیستم تعلیق پیشرفته تر، سیستم های ایمنی بالاتر، شتاب بالاتر و …

          با اینکه ارادت خاصی به بنز دارم اما بشخصه اگه بخوام از بین این 4 مدل که گفته شد،یکی رو انتخاب کنم، “رنجروور” رو انتخاب میکنم!

  21. hosseindark

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (12 ديدگاه)

    سومین عکسش واقعیه عایا؟؟؟

  22. Un4given

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (234 ديدگاه)

    ضلع سوم ماشینهای لوکس تا بازار US همین لکسسه.
    همون لوگوش واست گارانتیه، چیزی نمیشه دربارش گفت فقط باید تعظیم کرد

  23. mohsen

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    شمایی که میگید ما باید صدامونو به اون بالا برسونیم.
    شما فکر میکنید اونا این چیزا رو نمیدونن؟؟
    سخت در اشتباهی اونا همه چیزو میدونن نظرات من و شما رو کامل میدونن.
    اگه بخوان به فکر من و شماها باشن که پس چطوری یه ماشین وارد کنن با قیمت 700 میلیون بعد بفروشنش 1.5 میلیارد تومن به همین سادگی فقط روی یه خودرو میلیاردی میخورن ما هم 30 سال کار کنیم و همشو پس انداز کنیم با ماهی یک تومن 30 سالش میشه 360 تومن بعد اونا 360 تومنو توی یه چشم به هم زدن میزنن به جیب.

  24. رامتین

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3253 ديدگاه)

    zonda جان منم همینو گفتم. الان در سایت ایرتویا (اریتا) اگه بری es250 قیمت 285، is250 قیمت 270 و gs250 قیمت 307 تومان داره! (دیگه مدلهای 3500 سی سی و بالاتر جزو سیساستهای واردین خودرو نیست). اما es250 دقیقا قدرت 181 اسب، is250 دقیقا 207 و gs250 دقیقا 209 اسب داره (204 اسب درست نیست، دقیقا در سایت لکسوس اینو زده) اما قدرت bmw320 یا bmw520 برابر 184 و bmw328 or bmw528 قدرت 245 داره. از نظر شتاب که تابلوست bmw یه چیز دیگست (مثلا bmw328 شتاب حیرت انگیز 5.9 داره). بدیهیه is رقیب سری3 یا cکلاس هست و gs بدلیل جثه بزرگتر با سری5 یا eکلاس رقابت داره. es هم کلا سری الکیه چرا که همه اونو بهبود یافته اریون میدونند.
    بهرحال هر کسی سلیقه ای داره. مهم اینه که ما هم بتونیم روزی توانایی انتخاب بین اینها را داشته باشیم….

  25. mostafa mn

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    آدم با پول همین می‌تونه به یه کادیلاک اسکالید یا جیپ گرند چروکیsrt8 هم فکر کنه

    البته نیسان پاترول هم گزینه خوبیه

  26. ROLSE ROISE

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    عشق است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  27. محمد

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (731 ديدگاه)

    آفرین… خیلی خوشم اومد…

  28. سعید از بوشهر

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    من x6 رو انتخاب میکنم

  29. ab12

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (88 ديدگاه)

    با این عکس سومی خودشو مسخره کرده تویوتا!
    تویوتا هی ظاهر ماشیناشو عوض میکنه و بنام لکسوس میندازه به مردم .خب ظاهر زشت ماشینای تویوتاتونو درست کنید .فک کنم مدیرای سایپا وایران خودرو پاشون توی تیوتا باز شده !!!

  30. مرتضی

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    اینهمه پول بدی که یه لندکروزر شیک تر بگیری؟

    1. Metalhead

      ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1674 ديدگاه)

      3 هزار دلار همش گرون تره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا